Jump to content

Recommended Posts

voisiko joku kehittää aikakoneen just nyt?

koska voisin matkustaa viime viikkoon plz

ja tunkea jarviksen sinne :chuckle:

 

samassa viestissä aikakone ja jarvis niin mää aattelin ekana 90-lukua. :yesey:

enkä nyt puhu siitä pändistä vaan aikakoneesta jolla menisin ysärille moikkaamaan jarvista. :yesey:

 

ja nyt oon hiljaa ennenku jarvis becomes the new keith. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

samassa viestissä aikakone ja jarvis niin mää aattelin ekana 90-lukua. :yesey:

enkä nyt puhu siitä pändistä vaan aikakoneesta jolla menisin ysärille moikkaamaan jarvista. :yesey:

 

ja nyt oon hiljaa ennenku jarvis becomes the new keith. :yesey:

 

:chuckle: noh se voisi olla ihan kiva! se sellainen mä voisin kans käyttää sitä tällaisiin tarkoituksiin mut just nyt en osaa ees aatella jarvista

 

 

katselen muse-reading-videoita

:supersad:

 

ja mulla o vähän omituinen olo :supersad:

 

 

 

hallitsen spoilerit juuri oikein. lol.

 

ja ja ei kai jarvis nyt viel sellaisiin sfääreihin ooo yltänyt, ei oo spämmejä eikä mittäään.

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: noh se voisi olla ihan kiva! se sellainen mä voisin kans käyttää sitä tällaisiin tarkoituksiin mut just nyt en osaa ees aatella jarvista

 

 

katselen muse-reading-videoita

:supersad:

 

ja mulla o vähän omituinen olo :supersad:

 

 

 

hallitsen spoilerit juuri oikein. lol.

 

ja ja ei kai jarvis nyt viel sellaisiin sfääreihin ooo yltänyt, ei oo spämmejä eikä mittäään.

 

:chuckle: hihidsf joo.

 

en jaksa laitaa spoilereita mutta. :supersad: uskon! ite en oo jotenki kyenny, taikka kerenny, tai sit siinä on se kun kaikkea on niin PALJON niin en ees uskalla alottaa. :chuckle: omatkin videot on kattomatta, pitäs kuviaki alkaa laittamaan..

 

 

ja kurkkuun sattuu niin paljon ettei pysty nielemään tai nauramaan tai mitään, viisauden hammas kans tost samalta puolelta et jes.

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: hihidsf joo.

 

en jaksa laitaa spoilereita mutta. :supersad: uskon! ite en oo jotenki kyenny, taikka kerenny, tai sit siinä on se kun kaikkea on niin PALJON niin en ees uskalla alottaa. :chuckle: omatkin videot on kattomatta, pitäs kuviaki alkaa laittamaan..

 

 

ja kurkkuun sattuu niin paljon ettei pysty nielemään tai nauramaan tai mitään, viisauden hammas kans tost samalta puolelta et jes.

 

joooo.

katsoin space dementian leedsistä ja new bornin ja jo siitäki o vähäsen omituinen olo niin jooo.

ja ei ehkä muse-boardilla tartte spoilereita ku puhuu musessta :chuckle:

 

vvoi hyyyyiii ei yhtääään kivalta kuulosta sun tauti :supersad: eikä viisauden hammaskaan.

Link to comment
Share on other sites

Ja niin minäkin :'(

 

ps, Minna, viimeviikkoinen Jarvis on aivan yhtä vanha kuin tämänpäiväinenkin. :yesey:

 

noh :chuckle: viikon nuorempi!! hah naurattaaaa ....taisin ilmaista itseäni sekavasti.

mut silti niin!!

 

mul o vähän nolo olo mut muse aiheuttaa mulle hengenahdistusta silleen eeppisyys mielessä ja sit toljottelee jotain kauniita asiooita tumblrissa niin pysy siinä sit koossa ku on pään horjutusta joka sorttia..

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

noh :chuckle: viikon nuorempi!! hah naurattaaaa ....taisin ilmaista itseäni sekavasti.

mut silti niin!!

 

mul o vähän nolo olo mut muse aiheuttaa mulle hengenahdistusta silleen eeppisyys mielessä ja sit toljottelee jotain kauniita asiooita tumblrissa niin pysy siinä sit koossa ku on pään horjutusta joka sorttia..

:LOL:

 

Kyl mä tiesin :chuckle:

 

Ja ei se oo noloa ja niin mullakin :'(

 

Mut nyt nukkumaan, öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Kyl mä tiesin :chuckle:

 

Ja ei se oo noloa ja niin mullakin :'(

 

Mut nyt nukkumaan, öitä. :kiss:

 

noh tiesin et tiesit mut siis :LOL:

 

noh ohan se vähän ku jooo kaikenlaisen fanityttöilyn sekottuma on jännintä lauantai-illassa mut lol ei haittaa

koska on tarpeeksi jännää se akikki sekottuma

 

 

hyvää yötä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

onko hammassärkyyn parempi ottaa parasetamolia vai ipuprofeiinia? vai otan molemmat, saan maun ja keveyden.

 

ota molemmat!

ibuprofeiini voisi ehkä ku helpottaa tulehdusreaktioita, parasetamoli paremmin kipua, mut minä ottaisin molemmat! :yesey:

 

jarvisjarvisjarvis, juttelen siskonki kanssa jarviksesta, miksi kaikki aina sanoo et karvanen ja vanha :phu: noh lololol

Link to comment
Share on other sites

ota molemmat!

ibuprofeiini voisi ehkä ku helpottaa tulehdusreaktioita, parasetamoli paremmin kipua, mut minä ottaisin molemmat! :yesey:

 

jarvisjarvisjarvis, juttelen siskonki kanssa jarviksesta, miksi kaikki aina sanoo et karvanen ja vanha :phu: noh lololol

 

kiitos tohtori. :yesey:

 

hhyyyyy olkoon karvanen ja vanha mut silti ihana :'( ja on sitä karvasempii ja vanhempiiki. :phu: ja jarviksen Tanssiminen antaa kaiken anteeksi. :yesey: kuin moni muu epämääränen harmaa ukko tekee sellaista. nii.

Link to comment
Share on other sites

kiitos tohtori. :yesey:

 

hhyyyyy olkoon karvanen ja vanha mut silti ihana :'( ja on sitä karvasempii ja vanhempiiki. :phu: ja jarviksen Tanssiminen antaa kaiken anteeksi. :yesey: kuin moni muu epämääränen harmaa ukko tekee sellaista. nii.

 

ei mithäääääää! :yesey:

 

noh niiiiiiiiiiin JUSTT!!! :chuckle:

noh nuorempi jarvis sai nyt sentään hyväksynnän.

Ja jarviksen kaikki antaa anteeksi kaiken. :phu: sellainen tyylikäs vanhempi mies, ja tanssii silleen ja on vaans ellainen toki partainen muttei rupsahtanut niin :phu:

 

ja epämääräisen vanhan harmaan ukon tanssiminen...jooo mielikuvat on kauniiit.

 

ei varmaan pitänyt valvoa puol neljään :facepalm: guten nacht-edit.

Link to comment
Share on other sites

ei mithäääääää! :yesey:

 

noh niiiiiiiiiiin JUSTT!!! :chuckle:

noh nuorempi jarvis sai nyt sentään hyväksynnän.

Ja jarviksen kaikki antaa anteeksi kaiken. :phu: sellainen tyylikäs vanhempi mies, ja tanssii silleen ja on vaans ellainen toki partainen muttei rupsahtanut niin :phu:

 

ja epämääräisen vanhan harmaan ukon tanssiminen...jooo mielikuvat on kauniiit.

 

ei varmaan pitänyt valvoa puol neljään :facepalm: guten nacht-edit.

 

en oo oikeen ees jotenki tajunnut et lääkkeitä voi sekakäyttää näin. :yesey: kätevää. ololol.

 

ihihihihisdfdfi järkevää kommenttia tähän laittaisin jos osaisin, nuoremmasta jarviksesta varsinki. tuijjotan mun avaa ehkä hetken. (paitsi mua HÄIRITSEE kun seon jotenkin epäsymmetrinen, yritin rajata sitä varmaa miljoona kertaa mut ei tullu hyvä, ehkä uudestaan. vaikka silti jarvis on kaunis ihana<33<3<3<3<3<3)

 

heh nukkumaan niin, ehkä pyykit olisi jo pessy. öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

öööh. multa meinas mennä leuat sijoiltaan, kun suu loksahti auki järkytyksestä. mut toi Lahden oma nyt ei näyttäis pitävän paikkaansa, sen sijaan Tampereen Senssissä on DJ set 30.9. ?!?!! :wtf: onkohan niillä jotenkin keikkalista pielessä vai mitäs helkuttia. toi lista on siis tuolta last.fmän tapahtumasivulta.

 

Mitäs perkelettä. :LOL: Eihän ne voi Birminghamis, Joensuus JA Tampereella heittää settiä yhtä aikaa. :LOL: Jossakin ny mättää ja pahasti. Tai ehkä bändin ja promoottorin välillä on ollu informaatiokatkos ja Joensuu on jotenkin kummallisesti muuttunu Pendulumin pääs Tampereeksi. Molemmista oli neuvottelua, toinen keikka vaan toteutu, bändi julkistaa väärän osotteen? :chuckle: Emt.

Link to comment
Share on other sites

noh mut onpa kivoja kuvia olkoon miltä päivältä tahansa

hyviä unia!

 

edit ja vaikka ei se kai mitään todista mut ainakin niis lukee august ja siin taisi vaihtua kuu välissä

Ai joo tosiaa mulla ei iha ajatus kulkenu :chuckle:

 

MÄ EN OO KUULLU MITÄÄN HAUTAUSMAASTA. :eek: ...Tai en ainakaan muista kuulleeni.

 

Jostain luin Moffatin ainakin sanoneen et se toivoo et ne saa tehä viel kolmannenkin kauden. :shifty: ETTÄ EI HEITETÄ TOIVOA. Mut joo ne saaaaaakelin Daily Mail -kuvat Bennystä... Hrrrrrrrrr. Vähän mä kyl rageen jos Sherlock vaan viskaa Moriartyn jostain korkeen rakennuksen katolta ja se on sen loppu. RAGEEN. :LOL: Niinku Brotherhoodis ku Ezio jätti Cesaren ~kohtalon käsiin~. Painovoima ei ole tarpeeksi jännittävä kuolinsyy prkl! :LOL:

Ne oli iha niitä ekojaekoja kuvia ja tweettejä ja fanit oli sillee psssh no need to worry mutta miks muistaisin että oli puhetta martinista ja kukistaki :LOL: Oikeesti toivon että muistelen omiani, en ollu siinä vaiheessa iha yhtä *~oBseSsed~* ni vähä hataria muistikuvia.

 

voisiko joku kehittää aikakoneen just nyt?

koska voisin matkustaa viime viikkoon plz

ja tunkea jarviksen sinne :chuckle:

:chuckle: approve

 

kiitos tohtori. :yesey:

 

hhyyyyy olkoon karvanen ja vanha mut silti ihana :'( ja on sitä karvasempii ja vanhempiiki. :phu: ja jarviksen Tanssiminen antaa kaiken anteeksi. :yesey: kuin moni muu epämääränen harmaa ukko tekee sellaista. nii.

kaunis pitkä ihana JA epämääräinen harmaa ukko :LOL: Jarvis ois imarreltu

 

ihana jarvikeskustelu teillä mut en kaikkea jaksanu quotata ja vastailla vaa :happy:!! yms constructive

 

nyt niitä esseitä JEEEEEE

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...