Jump to content

Recommended Posts

hmmmmmh oisin mielelläni lähtenytkin katsomaan, mutta kavereiden tuplasynttärit onkin samana päivänä :--(

 

harmi :(

 

Moi!!

 

Olis ollu kiva lähteä mut oon perjantai-iltana töissä :supersad:

 

no höh :(

 

no en oo kyllä viä ees täysin varma et meenkö itekkään ku lippu maksaa vaan 12 € mut juna/bussi liput on ihan liian kalliita ja ku en ees saa opiskelija-alennustakaan :fear:

Link to comment
Share on other sites

http://www.etsy.com/listing/91855526/starburst-cluster-galaxy-space-skirt?ref=v1_other_2

HNNNGH get in my wardrobe, miks kaikki avaruusrätit on kalliita ja niiin kauniita :'( eiks ylppäreissä vois mennä hameessaki

 

päätin etten enää koskaan kehtaa kattoa ketään kaveriani silmiin abiristeilyn jälkeen :yesey: ei iha putkee menny kaik

 

Onpa se ihana! mä en kauheasti aina niistä kaikista avaruusasioista tykkää, varmaa ku ne on sellaisia trikoisia yleensä. mut haluan mut härregyd tota hintaa et jooh.

 

Eikä mennyt? olko kivaa kuiteski

 

 

ja magenta skycode 16.3 oisi oikein ihana, mut se on siskon synttärit, ja se on ainakin PUHUNUT et jotain silloin oisi. Mut siis niin.

 

ja iltaa

ja peruskuollutkolo=surullista jnejne jutut.

ja iltaa on periaatteessa nyt yötä.

ja :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mun kaveri on nyt kiertomatkalla euroopassa tutustumassa kouluihin tms ja tänään se oli lontoossa ja viikonpäästä glasgowssa ja niillä on se lauantai sillo vapaata niin tein nyt vähän puolispontaanin päätöksen lähteä sillon sinne! :dance: vaikka en kerkee hengaa siellä kun jotain reilu kuus tuntia koska viimenen juna takas lontooseen lähtee jo ennen kuutta ja en jaksa jäädä yöksi ja niin mut! :awesome: ja 59 vaan makso menopaluu mikä ei ollenkaan paha. :yesey:

 

mut joka juutaan paikkaan tässä maassa menee eri junayhtiö niin pitää joka vitun kerta rekisteröityä aina uuteen paikkaan kun haluaa ostaa junaliput. :noey:

Link to comment
Share on other sites

MINNA

 

31.3. SE ON LAUANTAI PÄÄSETKÖ TULEMAAN??? :awesome:

 

(ohoh mun edddellinenn viesti piti olla käpseillä mut joo.)

 

paitsi mää en saa lippuja tohonnn koska ne tulee 9.30 perjantaina myyntiin ja sillon pitää olla jo matkalla töihin heh. :) miksei vois olla yheksältä niinku kaikki muutki keikat ois voinu sen vartin myöhässä lähteä hmmmmhfkfdfsdsdaaavdfdsdf :):)

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHSCFDFSDFDFSSDSDFADFSFAS

Link to comment
Share on other sites

MINNA

 

31.3. SE ON LAUANTAI PÄÄSETKÖ TULEMAAN??? :awesome:

 

(ohoh mun edddellinenn viesti piti olla käpseillä mut joo.)

 

paitsi mää en saa lippuja tohonnn koska ne tulee 9.30 perjantaina myyntiin ja sillon pitää olla jo matkalla töihin heh. :) miksei vois olla yheksältä niinku kaikki muutki keikat ois voinu sen vartin myöhässä lähteä hmmmmhfkfdfsdsdaaavdfdsdf :):)

 

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHSCFDFSDFDFSSDSDFADFSFAS

ääääääääääääääääääää en pysty. Ssssasggfaafgsasfgaa mul o lomaa toi viikko voisinkiin! Pitää vähän vielä tarkastella juttui. Mut Pulp <3<3<3<3

se o siis 11.30 mikä o periaateessa mun ruoka tunti.... Mutta en oo siin yksin = olen myöhäs aina....

 

Mut palaaan asiaan.......aah ku justmietin etoiskojokukeikka siihen viikkoon et oishotakiiiiiiiiii åääää

Link to comment
Share on other sites

dfjghsjkghdfghgf!! mun täytyy huomenna vielä kysyä pomolta jos saisin olla myöhässä perjantaina :chuckle: kaiken varalta. jos uskallan. :facepalm: että on joku back up ja äädäflgfkhlghköfddffsdd

 

mut minna y/y?? :awesome: ja varmaa maksaa kenttäliput ainaki viiskymppiä mut ei mulla ainakaa rajotteita. :chuckle: koska nyt helevetti!!! en oo vielä kattonu hintoja mistään mut tct-keikat yleensä riippuu vähän missä kohi on, viimevuon se halvin tiketti sinne ihan ylös seisomaan oli 25, sillon joskus kun muse soitti ois ollu 19. mut nii mua kiehtoisi kenttäpaikat eniten. :chuckle: peloittaa vaan et myy aika nopeesti ja dlöfgjjhkhdf aaaaaaaa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

dfjghsjkghdfghgf!! mun täytyy huomenna vielä kysyä pomolta jos saisin olla myöhässä perjantaina :chuckle: kaiken varalta. jos uskallan. :facepalm: että on joku back up ja äädäflgfkhlghköfddffsdd

 

mut minna y/y?? :awesome: ja varmaa maksaa kenttäliput ainaki viiskymppiä mut ei mulla ainakaa rajotteita. :chuckle: koska nyt helevetti!!! en oo vielä kattonu hintoja mistään mut tct-keikat yleensä riippuu vähän missä kohi on, viimevuon se halvin tiketti sinne ihan ylös seisomaan oli 25, sillon joskus kun muse soitti ois ollu 19. mut nii mua kiehtoisi kenttäpaikat eniten. :chuckle: peloittaa vaan et myy aika nopeesti ja dlöfgjjhkhdf aaaaaaaa :LOL:

 

HIHIHIHIHIH!!!!!!!!!!!!!!!!

 

jooo kylmääää sit kai oon messissä. ei mul mitään rajoitteita ainakaan ole et anti mennä vaan ja kerran sitä vaan eletään ja ajrvis ja pulp ja jeejejeejeejejejeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :awesome:

 

 

:happy: siis tätä mä niin halusinkin vähän jotain tällaista KIVVAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

MINNA PIKAPALAVERI!!!

 

jos en saa huomenna kenttäpaikkoja

1) otanko ihan mitä vaan mitä saa et sit kuhan vaan ollaan siellä?

2) otetaan uusiks perjantaina jollon varmaan ihan samanlainen ruljanssi edessä eikä saada sit ollenkaan lippuja??

 

mulla on hirmunen himo kentälle. :chuckle: mut ei pulppia voi kattoo istualtaan äääää!!!! mut ehhhkä kuitenki pääasia et ollaan siellä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

MINNA PIKAPALAVERI!!!

 

jos en saa huomenna kenttäpaikkoja

1) otanko ihan mitä vaan mitä saa et sit kuhan vaan ollaan siellä?

2) otetaan uusiks perjantaina jollon varmaan ihan samanlainen ruljanssi edessä eikä saada sit ollenkaan lippuja??

 

mulla on hirmunen himo kentälle. :chuckle: mut ei pulppia voi kattoo istualtaan äääää!!!! mut ehhhkä kuitenki pääasia et ollaan siellä. :yesey:

 

Minä sanoisin et kans joo kentälle. koska kerran PULP! mutmut toisaalta jos nyt menee ihan mahdottomaksi niin ensisij. kuitenkin et pääsis sinne. näin minun aatoksein.....:yesey:

mut voidaan me ottaa all or nothing eli kentälle tai ei mitään riskikin :chuckle: vähän uptoyouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

 

kattoin omaa aikatualua ja mul o siin toimistohommia töissä kllo 11

Link to comment
Share on other sites

no mää saan ton kyl huomenna hoidettua kun 9 aikaan muutenki lähen kotoota niin voin nyt jonku vartin myöhäss olla. :yesey:

 

alrightensprighten...laita joku akjdlaskfh vieasti vaik jonneki sit niin tiedän mis mennään :chuckle:

 

ja ajskfahfdsa jne. :awesome:

 

ryanair ei näköjään länne 1.4. :awesome: noh menenpä sit jollaskii muulla. mut fuck yeaaaaaah turku stansted 29.3. on 15 euroa :awesome:

Link to comment
Share on other sites

alrightensprighten...laita joku akjdlaskfh vieasti vaik jonneki sit niin tiedän mis mennään :chuckle:

 

ja ajskfahfdsa jne. :awesome:

 

ryanair ei näköjään länne 1.4. :awesome: noh menenpä sit jollaskii muulla. mut fuck yeaaaaaah turku stansted 29.3. on 15 euroa :awesome:

 

oho! :awesome:

 

joo laitan viestiä sitte. :yesey: toivottavast tulee kans akjsdhfskjfhgdkg-viesti eikä jotain muuta. :chuckle:

ja unohun sit dataamaan enkä lähe töihin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

HIHHII!!!!

 

meidän paikat on osiossa M, row 9 seats 130, 131.

 

RoyalAlbertHallUK_all.gif

 

ja olin nimittäin just tossa yläpuolella (noissa boxeissa) sillon musessa, ja siitä oli ihan pirun hyvät näkymät ja toi nyt on paljon alempana et joo. :yesey: hyvä näkyvyys ainaki. :yesey: mut mää haluan kans et ihmiset nousee seisomaan siinäki ja vähän tanssahtelee koska lol ei pulppia voi kattoo istualtaan mut silti ihansama!! :dance::dance:

Link to comment
Share on other sites

HIHHII!!!!

 

meidän paikat on osiossa M, row 9 seats 130, 131.

 

RoyalAlbertHallUK_all.gif

 

ja olin nimittäin just tossa yläpuolella (noissa boxeissa) sillon musessa, ja siitä oli ihan pirun hyvät näkymät ja toi nyt on paljon alempana et joo. :yesey: hyvä näkyvyys ainaki. :yesey: mut mää haluan kans et ihmiset nousee seisomaan siinäki ja vähän tanssahtelee koska lol ei pulppia voi kattoo istualtaan mut silti ihansama!! :dance::dance:

HIHIH NIIN NOH PARE OISI NOUSTA KOSKA EI MUUTE KIVA TAI O SILTI KOSKA PULP JA JARPPA!!

mut niiin sjnfsdfkjln

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...