Jump to content

Recommended Posts

Jarppa harvia :happy: rakkaalla lapsella jnejne :yesey:

olen varmaankin velkaa jottai

 

ja sit pitäisi katsoo niit lentoja kaikki sunnuntai lennot oli ihan liian kalliita mut ei se MITÄÄ!!

 

http://www.harvia.fi/ :yesey:

 

jjjooo.

 

niin £55 maksoi lippu, postikuluja jos haluaa laittaa puoliksi niin punta per nenä. :yesey: suomitilille voi laittaa kun maksoin sillä kortilla. (onko sul mun tilinumba jo?)

 

ja ilmottelehan kun oot lennot saanu! :awesome: vai joko sen menolennon puukkasit?

 

 

ja ahh kun aamulla en kerenny koko päivän oon oottanu et saa lisätä ton eventseihin lastfmmään! :yesey::dance:

Link to comment
Share on other sites

http://www.harvia.fi/ :yesey:

 

jjjooo.

 

niin £55 maksoi lippu, postikuluja jos haluaa laittaa puoliksi niin punta per nenä. :yesey: suomitilille voi laittaa kun maksoin sillä kortilla. (onko sul mun tilinumba jo?)

 

ja ilmottelehan kun oot lennot saanu! :awesome: vai joko sen menolennon puukkasit?

 

 

ja ahh kun aamulla en kerenny koko päivän oon oottanu et saa lisätä ton eventseihin lastfmmään! :yesey::dance:

 

AHAHAH harvia, siksi se kai oli puhelimen ennustavassa, tai en kyl tajua ku samsung, noh toki suomeksi mut LOL!!! :LOL: pulp:n se sentään aina korjaa et isolla alkukirjaimella

ol.olol oukkidoukki pitäisi mulla olla se numba jossain tarkistan heti huom,en joskus koska nyt täyttyyyy nukkuuuuuuuuu

 

kaipa mää sen ryanairin turku lontoon torstaiksi varraan ku ei se maksa mittään :chuckle: Ja turusta ffs....voin ottaa pussin (edit joo puusssinpa pussin :chuckle: ) sinne ja siis seriously kaikki o vähemmän ku junalippu tampereelle...makes sense yes?

mut takasi kaipa mä lennän british airwavesilla ku o vana vähäsen päälle satkun on kyl vasta puolen yön aikaan sit hesassa mut tarkastan niit juttuui viel

mut tottahan mooses ilmoittelen

 

ja äää niin last.fm ...meen kopsaan sen sulta nyyyy

 

ja pölöpälä höpötystä ja nukkkuhhuuuu nyyyt

Link to comment
Share on other sites

keikoista puheen ollen onko kukaa siis actually raahautumassa provinssiin? :shifty:

 

En osaa vielä sanoa. Ollaan kyl kavereitten kans puhuttu että jotta koska kun mentäis kaikki porukalla sinne koko viikonlopuksi. Provinssi on vaan niin Provinssi eikä kesä oo oikeen kesä ilman. :yesey:

 

MUTTA hirveen kallista + ei ainakaan vielä yhtään MUSTSEE-esiintyjää ilmotettu. Justice ja M83 on IHAN JEES mut ei mitään köyhtymisen arvosia.

 

Ilosaari sen sijaan... :awesome: Insomnium, Pulled Apart By Horses ja 65daysofstatic homgomgomgomg. :awesome: Sinne pitää varmaan mennä.

Link to comment
Share on other sites

Aww selasin vanhan kameran muistikorttia ja siellähän oli muutamat blissploxlakananmaalaussessiokuvat ja vaan niin hymyilytti.

 

Nyt on ass-joki aika elämässäni takanapäin. :happy::awesome::supersad::stunned:

 

:happy::awesome:

 

Awwww milloin sä lähdet? :happy:

 

 

oli laitettu kesän lomalistat s-postiin ja kaah en tiedä miksi mut oli toukokuun vika viikko otettu poies, kun sillo oli viikonloppuna lontohota ja field day. pyysin nyt viikonlopun ympärille vähän vapaata mut ärsyttää vähäsen silti kun ainoo viikko jol jotain väliä. ja sit koko kesä töitä sinne saakka kun lopetan eli elokuun puoliväliin blah joh. onneksi on nyt keväällä lommoo! 4 vko töitä ja sit on lomaa :happy:

Link to comment
Share on other sites

http://www.bbc.co.uk/news/uk-scotland-glasgow-west-17164967 oli vähän jännää just tänään oli toi tommonen ja niin jumalattomasti poliiseja ja ei ne edes enää päästäny yhessä vaiheessa sen poliisivallin läpi ihmisiä, oltiin matkalla yhteen maailman parhaimpaan hipstalevykauppapupikahvilaravintolaan, piti vähän kiertää sit.

/cool story br0 :yesey:

Link to comment
Share on other sites

hei minna minna miten sun lomat menee päivälleen?? tai siis miten tuut sillon field dayn aikoihin, plus pulpin jälkeen, ootko lähössä jo heti sunnuntaina?

 

noh ku se just se field day...ku mul ei ollutkaa sitä viikkoa siin lomaa :( :( :'( niin sit tuun vast kai viikonlopuksi...

ja pulpista pitää lähtee su joo, ku on sit maanantaina töitä.

Link to comment
Share on other sites

En osaa vielä sanoa. Ollaan kyl kavereitten kans puhuttu että jotta koska kun mentäis kaikki porukalla sinne koko viikonlopuksi. Provinssi on vaan niin Provinssi eikä kesä oo oikeen kesä ilman. :yesey:

 

MUTTA hirveen kallista + ei ainakaan vielä yhtään MUSTSEE-esiintyjää ilmotettu. Justice ja M83 on IHAN JEES mut ei mitään köyhtymisen arvosia.

 

Ilosaari sen sijaan... :awesome: Insomnium, Pulled Apart By Horses ja 65daysofstatic homgomgomgomg. :awesome: Sinne pitää varmaan mennä.

Mua kovasti miellyttäis mennä provinssiin jo iha periaatteesta ja oha siellä jo aika joukko juuri kaikkia tuollasia ihan kuunneltavia :chuckle: Mulla vaan kaverit tuppaa olemaa nii musiikillisesti rajottuneita/anti-leireily+ihmismassailu ettei oo oikee jengiä ja yksinkää telttailu ei jotenki houkuttele.. Nojoo.

 

Sit taas pulled apart by horses ois eeeeehana mut ei taas yksin riitä raahaamaan mua suomen toiselle laidalle :shifty: Ja kun pitäis nii aktiivisesti säästellä kaikki rahat mut jos pääsen kesäks pariks kuukaudeks töihi ni ehkä sallin ittelleni nyt YHEN festarin koska mikä kesä se muuten olis.

 

Ehkä ylipuhun jonku seuraks tai änkeän puolituttujen kanssa. Tai säästän neki rahat NZ...

Link to comment
Share on other sites

noh ku se just se field day...ku mul ei ollutkaa sitä viikkoa siin lomaa :( :( :'( niin sit tuun vast kai viikonlopuksi...

ja pulpista pitää lähtee su joo, ku on sit maanantaina töitä.

 

aa joo kato joo niin laitoitki tohon en tajunnu aluks. :facepalm: mut hööö. :( mut lähetkö field dayn jälkeenki jo sunnuntaina pois?

Link to comment
Share on other sites

voi saatanan kevät täst kämpäst on kai muuttamas kaikki muut pois täs kevään aikana paitsi mää :stunned: et jos joku haluaa tulla lontooseen asumaan/tietää ketään ihmisiä jotka ettis tääältä kämppää ilmottakaa pliiis.

 

hui mihin nyt kaikki lähtee? :(

 

kävin katsoo speksin mikä oli kiva, mut ne laulo feeling goodin nauratti ja telkasta tulee luistelua ja siin soi musea luistelijoiden taustalla.

Link to comment
Share on other sites

voi saatanan kevät täst kämpäst on kai muuttamas kaikki muut pois täs kevään aikana paitsi mää :stunned: et jos joku haluaa tulla lontooseen asumaan/tietää ketään ihmisiä jotka ettis tääältä kämppää ilmottakaa pliiis.

 

Just oon tässä aina ankeiden työpäivien aikana miettiny että tahtoisin kauas pois :chuckle: mutta ääääää

Link to comment
Share on other sites

hui mihin nyt kaikki lähtee? :(

 

kävin katsoo speksin mikä oli kiva, mut ne laulo feeling goodin nauratti ja telkasta tulee luistelua ja siin soi musea luistelijoiden taustalla.

no löytää uusia kämppiä ja ok ymmärrän jos on pariskunta niin kivempi asua keskenään kun tämmösessä shared asiassa mut joo.

 

Just oon tässä aina ankeiden työpäivien aikana miettiny että tahtoisin kauas pois :chuckle: mutta ääääää

tänne vaan! :yesey:

 

hitto jos mulla ei veisi niin paljon rahaa matkustus niin ottaisin ton isomman huoneen. :ninja: mut se oisi jotain sata puntaa kalliimpi vaikka TOISAALTA tän vuokranhan voi jakaa ihmisten kesken miten huvittaa mut ei olisi reilua laskuttaa pienemmistä huoneista niin paljoo ja äääää.

Link to comment
Share on other sites

voi saatanan kevät täst kämpäst on kai muuttamas kaikki muut pois täs kevään aikana paitsi mää :stunned: et jos joku haluaa tulla lontooseen asumaan/tietää ketään ihmisiä jotka ettis tääältä kämppää ilmottakaa pliiis.

Voishan sitä välivuoden lontoossaki viettää :shifty::chuckle:

 

Mulla on kyllä pari kaveria jotka haki sinnepäi kouluihi ja sisko harkitsi kanssa että jos niillä ilmenee asuntotarvetta ni ilmottelen :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Voishan sitä välivuoden lontoossaki viettää :shifty::chuckle:

 

Mulla on kyllä pari kaveria jotka haki sinnepäi kouluihi ja sisko harkitsi kanssa että jos niillä ilmenee asuntotarvetta ni ilmottelen :yesey:

 

selevä homma. :yesey:

 

joskus kuukauden päästä vapautuu toi yksi huone ja toisesta en tiedä mut varmaa täs kevään myötä kuitenki, ne on £440 kuussa molemmat plus laskut (tietty saisi maksaa enemmänkin jos haluaa, jäisi mulle vähemmän. :yesey:) mikä on aikamoisen hyvä hinta näin hyväst paikasta.

mut kattoo ny mun kämppiksetkin kyl sano et kyselee ympäriinsä. aaahh haluun vaan tähän jotain tyyppejä joita tunnen/jotku muut tuntee ja tietää et ne on hyviä tyyppejä koska en jaksais mitää ilmotus/random ihmiset/näyttörumbaa.

Link to comment
Share on other sites

Ulpu: laitoin sulle PULP-lipuista rahhaa! :yesey: (sain niistä 56 punnasta jotain 70 euroa, vähän alle niin pistin sen :happy: )

 

ja pomop vastas et saisin sen vko:n 22 vaikka kokonaankin vapaaksi jos tahdon ku siin on pal ihmisiä töis, et voisin ehkä field day:n korvilla tulla ehkä aiemminkin.

nyt maaliskuun lopussa oon varmaan siis to-su, ku sit ma on töitä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ulpu: laitoin sulle PULP-lipuista rahhaa! :yesey: (sain niistä 56 punnasta jotain 70 euroa, vähän alle niin pistin sen :happy: )

 

ja pomop vastas et saisin sen vko:n 22 vaikka kokonaankin vapaaksi jos tahdon ku siin on pal ihmisiä töis, et voisin ehkä field day:n korvilla tulla ehkä aiemminkin.

nyt maaliskuun lopussa oon varmaan siis to-su, ku sit ma on töitä :yesey:

 

kiitämme rahnoista. :yesey:

 

hmmmhmm, siinä on kyl vaan sit se et mää oon viikolla töissä. :chuckle: mut mietin vaaaann et jos oisit sen sunnuntai ollu niin ois voinu käydä jossain jossain päivämatkalla. mut nii katellaan!

Link to comment
Share on other sites

kiitämme rahnoista. :yesey:

 

hmmmhmm, siinä on kyl vaan sit se et mää oon viikolla töissä. :chuckle: mut mietin vaaaann et jos oisit sen sunnuntai ollu niin ois voinu käydä jossain jossain päivämatkalla. mut nii katellaan!

 

nnniinhoh kovinkin totta kyllä :chuckle: pyysinkyl maanantaitakin vappaaksi en tiedä kuinka tosissa se otti sen s-postin, niin sit lentäisin vasta maanantaina suomehen. mut vises sinne o kuitnekin aikaa.

 

edit miksi lentojen pitää maksaa niin paljon aprillipäivänä tai noh mut 170 :noey: tai sit olen vaan aian onnistunut saamana halvemmalla, mut siis :noey: äh pitäöisi varmaan vaan varata et ei kallistu entisetään

äh pöh ja miten klo o noi pal aina illalla tähän aikaan...

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

Tänään täältä, illalla helsinkivantaalle ja aamulla aikaisin lento italiammaalle jjjjjjjee! Sääeennusteen mukaan loppuviikolla pitäis olla kakskytastetta lämmintä, aww.

 

omg :awesome:

pidä julmetun kivaa ja ihmsiet ajantasalla :yesey:

 

jah jooh ku oli päivystys :noey:

Link to comment
Share on other sites

Tänään täältä, illalla helsinkivantaalle ja aamulla aikaisin lento italiammaalle jjjjjjjee! Sääeennusteen mukaan loppuviikolla pitäis olla kakskytastetta lämmintä, aww.

 

aa se on jo nyt :eek: fdgjdhldgklf en kestä pidä hauskaaa! :happy: haluisin niiiiinnn tulla käymään mut en nyt usko et onnistuu ikinään mut aaaa äää italia! <3

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...