Jump to content

Recommended Posts

niiii!1! paitsi en oo kyllä varma onks musesta koskaan ollu kauheesti kyse mutta...... :LOL:

 

mutta aion tehdä Paluun koska oon kokenu valaistuksen ja so on :yesey:

 

no mutta hyvänen aika Majuri! :awesome: teretulemast takaisin!

 

Kerrankikö yhteys olis hyvä ni en keksi mitään tekemistä intter netissä.

 

Pitäiskö liittyä naama_kirjaan :shifty:

 

:yesey:

Link to comment
Share on other sites

Täällä on näköjään muutkin tehnyt paluun, niin voisin minäkin :shifty:

stalkkaan täällä vaan aina välillä, mut en oo pitkään aikaan saanu aikaseks kirjotella mitään!

 

hain tänään uusiin kouluihin :eek: mitäs tänne?

 

aww no eikö täällä oo ketään paikalla :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Täällä on näköjään muutkin tehnyt paluun, niin voisin minäkin :shifty:

stalkkaan täällä vaan aina välillä, mut en oo pitkään aikaan saanu aikaseks kirjotella mitään!

 

hain tänään uusiin kouluihin :eek: mitäs tänne?

 

aww no eikö täällä oo ketään paikalla :chuckle:

 

!! sinä ja majuri!! ihan teidän takia tulin sanomaan jotain..

 

mihinkä hait?

 

ps. hiuksiin liittyen: leikkasin suoran otsatukan, tämä on kovin jännittävä.

Link to comment
Share on other sites

!! sinä ja majuri!! ihan teidän takia tulin sanomaan jotain..

 

mihinkä hait?

 

ps. hiuksiin liittyen: leikkasin suoran otsatukan, tämä on kovin jännittävä.

 

pauliii!! sibelius-akatemiaan, jyväskylän, turun ja tampereen yliopistoihin ja pariin ammattikorkeaan :yesey:

 

mitä sulle qlu?

Link to comment
Share on other sites

pauliii!! sibelius-akatemiaan, jyväskylän, turun ja tampereen yliopistoihin ja pariin ammattikorkeaan :yesey:

 

mitä sulle qlu?

 

oo sibelius-akatemia! ja minulle kuuluu ihan okok, oma kämppä (eli oma huone solussa....) ja ja insinööri-opiskelut ovat mukavia asioita :party:

 

jotenkin kummallista kirjottaa koloon, tuntuu et kirjotan tosi oudosti :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Kerrankikö yhteys olis hyvä ni en keksi mitään tekemistä intter netissä.

 

Pitäiskö liittyä naama_kirjaan :shifty:

 

ei pitäis :yesey: ei kun liity vaan koska eilen ku poistin mun fbn ni se sano että we hope you come back soon ni ehkä ne ilahtuu jos tuut mun tilalle :LOL:

 

no mutta hyvänen aika Majuri! :awesome: teretuloa takaisin!

 

tänks :awesome:

 

Täällä on näköjään muutkin tehnyt paluun, niin voisin minäkin :shifty:

stalkkaan täällä vaan aina välillä, mut en oo pitkään aikaan saanu aikaseks kirjotella mitään!

 

hain tänään uusiin kouluihin :eek: mitäs tänne?

 

aww no eikö täällä oo ketään paikalla :chuckle:

 

omg miten Hienoa teretulemast :awesome:

 

!! sinä ja majuri!! ihan teidän takia tulin sanomaan jotain..

 

mihinkä hait?

 

ps. hiuksiin liittyen: leikkasin suoran otsatukan, tämä on kovin jännittävä.

 

terse pauli!!111 :awesome:

 

suora otsatukka on hieno asia :yesey: ottaisin itellenikin mut se ei oikein pue mua....

 

kaamee flunssa, yskä, päänsärky, lihassärky. ei sairaslomaa koska ei ole kuumetta.

fuck you.

 

voi sinua :noey: mulla on kyl sama vika paitsi säälittävä kuume joka ei käytännössä oo kuumetta ja nyt taistelen omaatuntoani vastaan että mennäkö kouluun vai eikö mennä.......

 

 

ps. oon kaivannu tätä järjettömyyden tunnetta mikä tulee jokaisen multiquotepostauksen jälkeen

pps. lol muokkasin näköjää vähä sannan postausta ku piti omaani :yesey:

Link to comment
Share on other sites

aaaaah mitä mää teen radiohead soittas tos ookakkosel lokakuussa ja hittoku haluisin ne joskus viel elämässäni nähhä mutta en tiiä paljo liput maksaa mut varmaa sen verran et ei ehkä hirveesti hotsittais sen verran laittaa keikkaan joka niin paljo keskittyis post kid a-juttuihin ku kaikki sitä edeltävä on mun lempparia ja pari viimesintä levyy ei aukee mulle yhtään ja ääääädfgkjdsdfjdfkö. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

aaaaah mitä mää teen radiohead soittas tos ookakkosel lokakuussa ja hittoku haluisin ne joskus viel elämässäni nähhä mutta en tiiä paljo liput maksaa mut varmaa sen verran et ei ehkä hirveesti hotsittais sen verran laittaa keikkaan joka niin paljo keskittyis post kid a-juttuihin ku kaikki sitä edeltävä on mun lempparia ja pari viimesintä levyy ei aukee mulle yhtään ja ääääädfgkjdsdfjdfkö. :shifty:

 

suosittelisin silti menemään :yesey:

 

ainiin oon muuten tulossa Lontooseen huhtikuun alussa :awesome:

 

(ja nyt mua hävettää, kun en voi muka Suomeen tulla mut oon silti reissaamassa kolmen muun kanssa Budapestin kautta Lontooseen ja sielt Salzburgiin :facepalm::$ no ehkä marse ja Emppu antaa anteeksi. Eiköhän Knife Party tuu piakkoin uudestaan Suomeen) mut raikkulin lentoliput oli sen verran halpoja, että oli pakko ostaa :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Okei eli joo ja jee oon taas vähä myöhässä MUTTA JEE Jon Richardson on aika hihi :chuckle: ja MAHTAVAA kaikki kolocomebackit ja eiköhä me päästä tästä yli Sanna :chuckle: Kiva ku kaikki reissaaaa

Ja Ulpu JJOOOOO radioheadi ahhhh mene!

 

Ja sain kesätöitä ehkä jopa useemmaks kuukaudeks ELIELIELI hyvällä omalla tunnolla knife partaaaaaaay ja ruissi! Minna huolitko mut koko ruissiviikonlopuks kylää :shifty: Ku meinasin että haluun ostaa lipun pian koska kärsivällisyys mut sit jos ostan vaa pe ni VARMASTI tulee joku maailma epätodennäkösin mahtavuus la tai su... Ni pelaisin varman päälle :chuckle: Tuskin mulla siinä olis parempaakaa tekemistä.

 

Työuutisen kunniaks tein kunnon bambi jäällä -eleillä lehdenjaon, oikeesti se painovoimankumoava jalkojen huitomine joka suuntaa oli varmaa aika näyttävää.. Tais tosin reisi ottaa hittiä vähän :facepalm: nooo eipä ainakaa toistaseks oo pyörä kaatunu päälle

Link to comment
Share on other sites

MIETIN just kans tänään et haluan ostaa liput just nyt heti! :chuckle: mä varmaan ostan koko viikonlopuksi. ja totta kai tuut koko viikonlopuksi kyl tänne mahtuu ja kivaa ku o vieraita :chuckle:

 

ja jeee kolossa ku käy ihmisiä :happy:

boardi ei toiminut mun koneella ma ollenkaan :shifty:

mut jeeeejeee en tiedä ees mitä jee :chuckle:

 

ja tää flunssa voisi mennä sinne jonneki missä rumia asioita kasvaa.

Haluaisin myös ostaa levyjä ja asioita. :yesey: mut vakuutusmaksuja ja sellaisia et jooh .:noey:

Link to comment
Share on other sites

Mulla meni monta kolopäivää hukkaa ko poistin tän vahingossa noista subscriptioneista ja päivittelin vaa surunaamalla user cpt :facepalm:

 

Ehkä ostan lipun vaik huomenna jeee kesä tuleeeee PULPPPPPPPP j kiitos majotuksesta :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mulla meni monta kolopäivää hukkaa ko poistin tän vahingossa noista subscriptioneista ja päivittelin vaa surunaamalla user cpt :facepalm:

 

Ehkä ostan lipun vaik huomenna jeee kesä tuleeeee PULPPPPPPPP j kiitos majotuksesta :happy:

 

awww voihan

 

ja tottaha toki ja nii tulee kesä ja kaikkea. ja pulp.

katoin just sen pulp:n mis-shapesin nme-esiintymisen. ja ja kaikki se jarviksen koikkelehtimen. Kohta taas <3

 

miksei tää mun vihreä tee oo vihreää?

Link to comment
Share on other sites

hei sanna mihinkä aikoihin mitä ohjelmaa sul on kai ny nähään y/y?? :awesome:

 

ja kyl tulin radiopään kanssa siihen tulokseen jo että ostan lipun :yesey: muttta ei ne ollukkaan priority ticketsit vielä tänään myynnis ja vasta perjantaina tulee ja kai sillon on general salekin eli mahtaakoha niitä olla enää jälellä kun pääsen töistä. :erm:

tämmösissä tilanteissa ois kiva omistaa smartphone niin voisi työmatkalla ostella. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

okei ne radioheadin liput tulee maksamaa jotain 65 puntaa en oo ehkä menossa. :stunned:

 

no ehkä ne soittais glastossa ens vuonna.

 

Tai voit siirtyä ajassa taaksepäin ja mennä viimevuoden Glastossa Morrisseyn sijaan kattomaan radiopäitä. :yesey:

 

Lähden huomenna Pisaan :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Tai voit siirtyä ajassa taaksepäin ja mennä viimevuoden Glastossa Morrisseyn sijaan kattomaan radiopäitä. :yesey:

 

Lähden huomenna Pisaan :awesome:

 

no voiku voisinki. :supersad:

 

hyvää matkaa!! :awesome: onko se miten kaukana kerettäiskö me käydä sielläki sillon elokuussa? :ninja: plus onx ookoo jos tuun nyt sit 4.päivä, haluisin puukata lennot aika pian ku 3 paikkaa enää jäljellä tuol halvemmalla hinnalla.

Link to comment
Share on other sites

NZ-radioheadliput ois ollu vielä kalliimmat, muistaakseni joku 75 puntaa :shifty: mut missasin ne, vitun aikaerosekavuudet! Sit oisin siellä yksin kaikkien kiivien keskellä whii olis ollu siistiä :chuckle:

 

lolsuvimitä.

demilovatonunbrokenlevyonhyvä.

suviwaaaaat.

 

ja iiiiiih! haluan tatskan uuden iiiiiiih!

nyt hetiiiiiiii!

WHOAH!

kevät!

KESÄ TULE JO!

voooooi disneytähdet :chuckle: eikö lovato oo se joka selitti jolleki lehdelle että "muistan katsoneeni itseäni peilistä 3-VUOTIAANA ja miettineeni 'olet lihava, tee sille jotain'"? Melko loistava muisti flikal.

 

Mimse tatskan? :awesome:

 

Taas katon kaikki NZ-juttuja ja sydän pakahtuuuu. Oikeesti oon luonnottoman innoissani jostai veronumeroide hankkimisestaki.. Mutku AAAAAAAAAAA! ...Ja sit ko mulla taas kaikki tuntuu menevä putkee ni lähipiirillä suunta o päinvastane, mite aina ko itte tekis mieli tanssia ja hyppiä ja itkee onnesta ni kaikilla muilla poikaystävät jättää puhelimella ja saadaan haukkuja ohjaajilta syyttä ja kaikki on ylipäätää iha pyllystä. :erm: Onko tää vaa joku kontrastijuttu

Link to comment
Share on other sites

hei sanna mihinkä aikoihin mitä ohjelmaa sul on kai ny nähään y/y?? :awesome:

 

ja kyl tulin radiopään kanssa siihen tulokseen jo että ostan lipun :yesey: muttta ei ne ollukkaan priority ticketsit vielä tänään myynnis ja vasta perjantaina tulee ja kai sillon on general salekin eli mahtaakoha niitä olla enää jälellä kun pääsen töistä. :erm:

tämmösissä tilanteissa ois kiva omistaa smartphone niin voisi työmatkalla ostella. :chuckle:

 

aye, tullaan ke 4.päivä törkeen aikasin aamulla ja lähdetään 7.päivä iltapäivällä poies :awesome: en osaa vielä meidän matkasuunnitelmista sanoa, kun ainakin kanadalaisystäväinen halusi kiertää sellasia pakollisia turistirysäkohteita :LOL: ja mulla on yks erityinen spotti mielessä :shifty: mutta kyllähän johonkin väliin pitää tapaaminen järkätä! :happy:

 

no hyi onpas hintavat liput :stunned: tosin en halua edes muistella mitä oon maksanu joistaki keikkalippusista.

Link to comment
Share on other sites

voooooi disneytähdet :chuckle: eikö lovato oo se joka selitti jolleki lehdelle että "muistan katsoneeni itseäni peilistä 3-VUOTIAANA ja miettineeni 'olet lihava, tee sille jotain'"? Melko loistava muisti flikal.

 

Mimse tatskan? :awesome:

 

Taas katon kaikki NZ-juttuja ja sydän pakahtuuuu. Oikeesti oon luonnottoman innoissani jostai veronumeroide hankkimisestaki.. Mutku AAAAAAAAAAA! ...Ja sit ko mulla taas kaikki tuntuu menevä putkee ni lähipiirillä suunta o päinvastane, mite aina ko itte tekis mieli tanssia ja hyppiä ja itkee onnesta ni kaikilla muilla poikaystävät jättää puhelimella ja saadaan haukkuja ohjaajilta syyttä ja kaikki on ylipäätää iha pyllystä. :erm: Onko tää vaa joku kontrastijuttu

joo, hän juuri :chuckle:

 

tällä hetkellä -kröhömn- 'the heart reveals what smiles betray' ja jalkapöytään :yesey:

sikku viel sais aikaseks kävellä tost tien poikki sinne liikkeeseen niin olis iha jees. *laiskimus*

 

nauti vielä ku sulle tulee kaikkee hyvää, vitut muista :LOL::facepalm:

 

 

ja ÄÄÄÄ tää on ihana :awesome: eijaksaoottaatoistakautta!

http://youtu.be/t92ukx0A2fk

 

edit. MIKSEI TOI YT-LINKKI TOIMIIIIII! :mad:

Link to comment
Share on other sites

no voiku voisinki. :supersad:

 

hyvää matkaa!! :awesome: onko se miten kaukana kerettäiskö me käydä sielläki sillon elokuussa? :ninja: plus onx ookoo jos tuun nyt sit 4.päivä, haluisin puukata lennot aika pian ku 3 paikkaa enää jäljellä tuol halvemmalla hinnalla.

 

:supersad: En olis saanut kääntää veistä haavassa mutta en voinut vastustaa kiusausta!

 

Pisaan on täältä joku 80km mut menee puoltoista tuntia kun sinne menee taajamajunat ja kerran pitää vaihtaa (seittemän euroa suunta), mutta ei siis sinänsä kovinkaan paha aika, ja se on kiva kaupunki muutenkin! Ja vaikka kuin jotenkin ihan tasapainossa kaikkien kans ni en oo vielä jotenkin sisäistänyt että täällä sitä nyt ollaan, mut esim tänään ku näin sen hassun vinon tornin ni mua vaan nauratti ja itketti yhtäaikaa kun vaan :awesome::stunned::awesome:! :chuckle: Tuollaset _oikeet_ nähtävyydet ja miljoona turistia ja kaikki ni jotenkin konkretisoi tätä hommaa.

 

Mutta tuu ihmeessä sillon neljäs päivä! Meillä on tuo kesäaika sellasta et on enempi hommia ja tuolla luonnonsuojelualueella korvessa, mutta yritän järkätä vapaata sillon (toivottavasti se onnistuu koska elokuun lopussa pitää tulla suomeen häihin mutta pitää meillä lakisääteiset vapaat olla joka tapauksessa! :phu: ). Niin ja siis hyvä kun nyt jo tietää millon pitäis olla vapaata ni saa paremmin järkättyä. Ni tervetuloa! :happy:

Link to comment
Share on other sites

N'awww Liina ja kalteva torni :happy:

 

(joku sormi häiriö ku kokoajan olen jo laskinta painamas tai sit tulostamas jotain :noey: )

 

yskä sais mennä hiiteen nyt.

 

Aaww.

 

:noey: yskälle.

 

Meiltä on vesi poikki ja joku naapurin mummu itkemässä ovella, ehkä silläkään ei tuu vettä, onneksi kämppis osaa italiaa lol.

 

Miten on näin niskat kipeet. Meen tänään kyl nukkumaan aikasin. Meillä on kyl vähän tuollanen espanjalainen vuorokausirytmi ja iltaruoka syödään aina joskus kymmenen jälkeen että hirveen aikasin ei kyl edes voi jos haluaa ruokaa. Mut ihanaa ruokaa aina, ja sit jotain punaviintä ja nam ja aww.

Link to comment
Share on other sites

awww kolon uussyntyminen-tagi :awesome: oli hienoa ku tulin tänne ja sit oli kauheesti juttui koska yleesä on vaa jotai...... kaks tai yks :yesey:

 

tuli noista teidän vähä Eeppisemmistä keikkajutuista mieleen että höh ku olin lopultaki pääsemässä provinssii ku se on ollu mun tavoite ni sit hurts päättääki tulla suomeen :noey: ei sillä et se ois huono asia mut niin. trolol.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...