Jump to content

Recommended Posts

omg :awesome:

pidä julmetun kivaa ja ihmsiet ajantasalla :yesey:

 

jah jooh ku oli päivystys :noey:

 

Joo, jee, varmasti! :awesome:

 

voi ei :noey:

 

aa se on jo nyt :eek: fdgjdhldgklf en kestä pidä hauskaaa! :happy: haluisin niiiiinnn tulla käymään mut en nyt usko et onnistuu ikinään mut aaaa äää italia! <3

 

Niin on! Äkkiä mennyt aika. Tervetuloa vaan jos onnistuu! :happy:

 

Helsinkivantaalla nyt. Jjee ilmainen langaton netti. Tässähän tää yö menee rattoisasti.

Link to comment
Share on other sites

Niin on! Äkkiä mennyt aika. Tervetuloa vaan jos onnistuu! :happy:

 

Helsinkivantaalla nyt. Jjee ilmainen langaton netti. Tässähän tää yö menee rattoisasti.

 

Ihan hirmuisesti tsemppiä!!! :happy::kiss:

 

ainii en oo edes muistanut kirjoittaa kuulumisia. No ehkä huomenna kun on vapaapäivä

Link to comment
Share on other sites

Ihan hirmuisesti tsemppiä!!! :happy::kiss:

 

ainii en oo edes muistanut kirjoittaa kuulumisia. No ehkä huomenna kun on vapaapäivä

 

Kiitos! :kiss::awesome:

 

Oon miettinytkin että miten sulla on mennyt! :awesome: Kirjota vaan!

 

Löysin pistorasian ja voin jatkaa dataamista. Haha.

Link to comment
Share on other sites

Piti ihan tulla kattoon joko täällä on jengi pähkinöinä tuosta Pulp-uutisesta :shifty:

 

edit: Ja Liinalle täältäkin mukavaa matkaa :awesome:

 

haha, luin saman uutisen ja tuli heti mieleen miten varmaan kuuluu kiljuntaa parista taloudesta :chuckle: Provinssin uudet julkasut jäi kyllä vähän ton Ruissin uutisen varjoon

Link to comment
Share on other sites

Kekkä o menos ja vaan pe vai koko viikonloppu olis siellä su two door cinema clubiki ja saldkgaödfhlgkhÖS ja minna pääseekö yöks yms käytännön ongelmat joita en oikeesti jaksais miellitä koska TARVIIN LIPUN NAO iha vaa koska mielenterveys ja en pysty käsittelee tätä enne ku on konkreettine todiste mun osallistumisesta u kno

 

aiheen vierestä http://www.cracked.com/article_19695_9-foreign-words-english-language-desperately-needs.html huvituin

 

oikeesti mieliala HEITTELEE joku ajo melkee mun yli ku tulin salilt mut edes se ei jaksanu häiritä mut sit like a friend soimaa ja ol kuulkaa kyyneleet lähel

en tiä onko hianoo vai kamalaa että bändeistä tulee tämmöne fiilis

ehkä hianoo

koska ainaki jokin kiinnostaa vaihteeks

 

jee

Link to comment
Share on other sites

aaaaah mun sydän itkee verta ja yksisarvisen kyyneleitä koska pulp suomessa mikä tahansa maailmanparaspändi suomessa koska on siinä aina jotain spesiaalia ja ääsädfldgähäöfdg :'(

 

mut heh pitäkää haaskoo! :awesome:

joo mun pää ei vielä iha sisäistä voi hienous

tuli nii puskista kyllä ja nii ja joo

 

juhlistan hits dvdl, nää home moviesit on aika täydellisiä

jarviksen huumorintajuttomuus <3 voi pieni

 

tuleekoha russeli

Link to comment
Share on other sites

haha, luin saman uutisen ja tuli heti mieleen miten varmaan kuuluu kiljuntaa parista taloudesta :chuckle: Provinssin uudet julkasut jäi kyllä vähän ton Ruissin uutisen varjoon

 

Mä mitään ainakaan kiljunut :chuckle: ja kuulin vasta kauhian myöhään ja ku emppu ja vappu oli laittanut tekstaria ...hihihi ..ja töissä olo nyt aina sotkee tällaiset :LOL:

Kekkä o menos ja vaan pe vai koko viikonloppu olis siellä su two door cinema clubiki ja saldkgaödfhlgkhÖS ja minna pääseekö yöks yms käytännön ongelmat joita en oikeesti jaksais miellitä koska TARVIIN LIPUN NAO iha vaa koska mielenterveys ja en pysty käsittelee tätä enne ku on konkreettine todiste mun osallistumisesta u kno

 

aiheen vierestä http://www.cracked.com/article_19695_9-foreign-words-english-language-desperately-needs.html huvituin

 

oikeesti mieliala HEITTELEE joku ajo melkee mun yli ku tulin salilt mut edes se ei jaksanu häiritä mut sit like a friend soimaa ja ol kuulkaa kyyneleet lähel

en tiä onko hianoo vai kamalaa että bändeistä tulee tämmöne fiilis

ehkä hianoo

koska ainaki jokin kiinnostaa vaihteeks

 

jee

Noh tottaha mooses saa tulla tänne majoittumaan..mä en osaa oikein päättää toin viikonlopun kanssa.. ku toi lauantai o vähän köööh ja sit se on aina sellainen suomi-festari-festaripäivä ja äh mut jos 2 pv niin miksei kolmekin :LOL: EN OSAA PÄÄTTÄÄÄÄ!!!

mut ketä kuta nyt tänne tulee niin totta toki tänne mahtuu yöksi kunhan ei nyt miljoonaa muuta majoita tänne tai sit saa nukkuu parvekkaalla :chuckle: mut siis mahtuu ja tulkaa jnejne

jooh :happy::happy:

 

aaaaah mun sydän itkee verta ja yksisarvisen kyyneleitä koska pulp suomessa mikä tahansa maailmanparaspändi suomessa koska on siinä aina jotain spesiaalia ja ääsädfldgähäöfdg :'(

 

mut heh pitäkää haaskoo! :awesome:

:supersad: niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

 

ja juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Link to comment
Share on other sites

ainii nme awards huomen mietin et jos menisin sinne stalkkailemaan mut en ehkä uskalla. plus täytys käydä asuntoilmotus viemässä suomikirkolle kun oon sitä nyt pari päivää täs viivästyttäny. :facepalm:

 

en nykyään ikinä muista tai tiedä mitään awards asioita.

 

toiv. löytyy siihen jottain sopivia asukkaita taloon

 

(oisi sellainen joku muu aika ja töitä vaan joku tarjoisi et tässä niin ääää kelpaisi ja tekisi mieli joku lontoo mut blahpyhpah aikuisen elämän ongelmia..:noey: )

 

oisi jo kesä tai noh ensin ens kuun loppupuoli ja sit toukokuu ja sit kesä :awesome: mut heti o maailma parempi paikka ku on keikkoja tiedossa

Link to comment
Share on other sites

Asdfghjkl Bat for Lashes Provinssiin. :'( <3333333 Nyt on meikä hyvin pitkälti myyty hihi.

 

Asdfghjkl Sotahevonen oli varsin ihana ja ALL MY CREYS, STEVEN SPIELBERG, ALL MY CREYS.

 

Voi teitä Pulp-fanaatikkoja. :happy:

 

Ja Liinalle hirmusesti tsemiä ja kaikkea ihanaa sinne kauas Italiaan!

Link to comment
Share on other sites

Mä mitään ainakaan kiljunut :chuckle: ja kuulin vasta kauhian myöhään ja ku emppu ja vappu oli laittanut tekstaria ...hihihi ..ja töissä olo nyt aina sotkee tällaiset :LOL:

 

Noh tottaha mooses saa tulla tänne majoittumaan..mä en osaa oikein päättää toin viikonlopun kanssa.. ku toi lauantai o vähän köööh ja sit se on aina sellainen suomi-festari-festaripäivä ja äh mut jos 2 pv niin miksei kolmekin :LOL: EN OSAA PÄÄTTÄÄÄÄ!!!

mut ketä kuta nyt tänne tulee niin totta toki tänne mahtuu yöksi kunhan ei nyt miljoonaa muuta majoita tänne tai sit saa nukkuu parvekkaalla :chuckle: mut siis mahtuu ja tulkaa jnejne

jooh :happy::happy:

 

ja juuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

jos joku mun lisäks tulee ni se on oona ja se on kiltti ja menee hyyyvin pienee tilaa tarvittaessa :yesey:

kaike järje mukaa tulisin vaa pe mut sit taas ku ois se su aika kiva ja jos oon valmis joku 70e heittää ni miksei sama tiä 45 siihe pääl ku kuitenki hei two door cinema club olis aika kiva ja festarihengailu ylipäätää jja joooo hieno virke

 

mistä saisin parisataa ylimääräst niin tulisin ruissiin ku norwegianilla ois noit lentoja. :facepalm: mut siltiki pitäs pyytää perjantai vapaaksi.

 

MIKSI EDES MIETIN. :facepalm: muttaku. :supersad:

 

lol oikeesti. voisin tehä jotain järkevääki. :yesey:

dooo eeeeet :shifty:

 

 

tai siis

Link to comment
Share on other sites

:kiss: kaikille :kiss:

 

Jee mun netti toimii vähäc, tietenkin vois mennä ulos nauttimaan kauniista keväästä mutta toisaalta jos tää netti kerranki toimii vähäsen ni pitäähän siitä sit nauttia. :chuckle: Varsinkin kun nukuin liian myöhään enkä ehtisi olla Firenzessä kauaa vaikka aattelin et lähtisin käymään siellä, mutta meen sit la jos ei sillon oo muuta.

 

Ja jee pulp! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

mistä saisin parisataa ylimääräst niin tulisin ruissiin ku norwegianilla ois noit lentoja. :facepalm: mut siltiki pitäs pyytää perjantai vapaaksi.

 

MIKSI EDES MIETIN. :facepalm: muttaku. :supersad:

 

lol oikeesti. voisin tehä jotain järkevääki. :yesey:

 

:awesome: muthjoooh niin :supersad:

jos joku mun lisäks tulee ni se on oona ja se on kiltti ja menee hyyyvin pienee tilaa tarvittaessa :yesey:

kaike järje mukaa tulisin vaa pe mut sit taas ku ois se su aika kiva ja jos oon valmis joku 70e heittää ni miksei sama tiä 45 siihe pääl ku kuitenki hei two door cinema club olis aika kiva ja festarihengailu ylipäätää jja joooo hieno virke

 

 

dooo eeeeet :shifty:

 

 

tai siis

 

tihih kyl sinne mahtuu vaan ettei ilmoittamattaainakaan mitään pataljoonaa tule :chuckle:

ja joo kai se just ku jos kerran pe+su niin miksei koko viikonloppukin niin joo hei niin :yesey:

:kiss: kaikille :kiss:

 

Jee mun netti toimii vähäc, tietenkin vois mennä ulos nauttimaan kauniista keväästä mutta toisaalta jos tää netti kerranki toimii vähäsen ni pitäähän siitä sit nauttia. :chuckle: Varsinkin kun nukuin liian myöhään enkä ehtisi olla Firenzessä kauaa vaikka aattelin et lähtisin käymään siellä, mutta meen sit la jos ei sillon oo muuta.

 

Ja jee pulp! :awesome:

AAAWWW ITALIA! tahtoo!KANSjee

Link to comment
Share on other sites

Noniiin niitä kuulumisia.

Täällä menee tosi mukavasti, tosin nyt on vasta ensimmäinen kunnon kouluviikko menossa ja koulua on joka päivä ollu vaan pari tuntia ja ihan eri aikoihin. Tänäänkin meen vasta kolmeksi ja pääsen seittemältä, huomenna on kuudesta ysiin illalla :LOL: (oikeastaan aika ärsyttävää, mutta nooo kokemus sekin)

Saapumisen kans ei ollu mitään ongelmaa, oli oikeastaan aika helppoa mennä lentokentältä junalla keskustaan ja siitä metro toiselle juna-asemalle ja sieltä tänne. Ja yllättävän hyvin täällä puhutaan englantia, vaikka kaikki yrittääkin aina ensin sanoa saksaksi. Ja näiden saksa on ihan älyttömän epäselvää! :LOL: Mutjoo oli vähän raskaita päiviä aluksi, kun ensin jostain yhdeksästä viiteen ja sitten piti illalla vielä lähteä vähän partypartyy.

Tää kylä on niin nätti, kun on paljon vanhoja rakennuksia ja pikkukatuja ja Tonavakin menee tossa vieressä. Ja meidän koulu on jossain vanhassa munkkiluostarissa ja osa tunneista pidetään vanhoissa viinikellareissa (ne on kyllä ihan modernisti kalustettu) Meidän kämppä on tosi mukava, molemmilla omat huoneet ja keittiössä on ASTIANPESUKONE!!! mutta tää on sinänsä kaukana keskustasta (2-3 kilsaa) ja meidän pitää aina takaisin tullessa kivuta sellainen saakelin pitkä mäki ylös ja se on kyllä niin maailman raivostuttavinta. :fear:

Asun tässä tosiaan toisen suomalaisen kanssa ja tuossa viereisessä rakennuksessa asuu kaks ruotsalaista tyttöä ja yks suomalainen poika. Muutenkin meitä finskejä on varmaan eniten täällä, sitten on iso ryhmä espanjalaisia ja korealaisia ja muuten onkin sitten vähän vaihtelevasti porukkaa ympäri Eurooppaa, Aasiasta ja Kanadasta.

 

 

vähän jänskää millainen tuo uus Mjyyssin levy tulee olemaan, kun Tom ja Anderson vuoronperään kehuu :awesome:

http://board.muse.mu/attachment.php?attachmentid=14704&stc=1&d=1330574834

ja biisilista, jännää :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...