Jump to content

Recommended Posts

aaaaaah new order tekee jotain uk kiertuetta keväällä jos nyt siihen saisin lippua kun jäi se yks keikka välistä! :awesome: sit vielä the cure vois soittaa jossain kätevästi sekä readingiin voisi tulla la tai su joku eeppisin line up että kehtaisi maksaa sen kiskurihinnan kun se ois niin kätevästi tossa lyhyen matkan päässä.

Link to comment
Share on other sites

siitä on hetki kun oon 20 asteen pakkasia kokenu niin juoksin sit lentokentältä bussiin ilman hanskoja ja palellutin sormeni, nyt tuntuu mukavalta, esim dataaminen. :yesey:

 

mut niin ihanan kaunista kun on Talvi!!! :happy:

 

aikakone soittaa jossain niinistön tukikonsertissa, mun lapsuuden sankarit. D:

Luin myös tuota että koko aikakone on niinistön tiimissä, aika karuu :noey: mun täti kampanjoi iha fiiliksis haavistoo, äiti selitti et ne ois helsingis ollu joskus vuosikymmeniä sitte samassa kasvisravintolassa duunissa KUI SOMAA :chuckle:

 

talvi on KAUNIS mut mm se tunne ko reidet on umpijäässä + ku tarraa metallii paljain käsin ni ei oikee :yesey:

 

...Miksi vampyyrien imussa on nii jäätävän huono (turha kysymys?) mut silti siinä on nii paljo tunnistettavii näytteilijöitä okei ehkä kaks ja ei mistää mikä ittessää on jo perseestä ni tarvii tehä parodiaa ja mun pää sattuu ku katon tätä. mhmhmhh

Link to comment
Share on other sites

Pakahdun ku luen kaikkia lotr-nähtävyysjuttuja ja AAAAAAAA mun pieni sydän ei kestä

 

http://www.minaretlodge.co.nz/lord_of_the_rings_packages.html

http://www.hobbitontours.com/

 

:'( Voisin muuttaa tonne hobitiks vaikkei ne mua haluiskaa.

En kyllä varmaa edes tee mitää noista koska kallis. Mut THE SHIRE OMAGAAAWD

 

Sun on pakkopakkopakko käydä Hobbitonissa jos vaan kykenet, se on IHANA paikka! :happy: tosin nyt kun kattoo videoita/kuvia sieltä niin mun sydän pakahtuu, kun haluaisin vaan mennä takaisin. Varsinkin nyt kun sitä on uusittu kunnolla leffoja varten :supersad:

Link to comment
Share on other sites

ehehe, satuin sitten kattomaan Doctor Whosta 5. ja 6. tuotantokaudet tässä viikonlopun aikana ja perrrrhanan

 

tumblr_lymef7o97R1qd8d71.gif

 

täytyi tehdä aaltoliikettä Moffatille, ei hyvänen aika olipas tuo vipa jakso melkoinen :awesome::LOL:

hmmnnn ja Mattilla on harvinaisen jännät kasvonpiirteet :yesey: ja partansa kanssa se muistuttaa niin jotakin toista, mutta en saa päähäni ketä. Ehkä käytän huomisen (no siis tän päivän) asian selvittämiseen :yesey:

 

hmmm pitäiskö mun kattoa nyt kaikki Tennantin tuotantokaudet? (ei, eihän mulla ois muutenkaan parempaa tekemistä) :shifty:

 

kommentoin jotain miljoonan vuosi takaista, mut pitäisi :yesey:

 

ja lauantai iltaa kuollut kolo! :supersad:

 

kokosin tänään kuusen viimein pois

Link to comment
Share on other sites

kommentoin jotain miljoonan vuosi takaista, mut pitäisi :yesey:

 

ja lauantai iltaa kuollut kolo! :supersad:

 

kokosin tänään kuusen viimein pois

 

olenkin tällä hetkellä 3. tuotantokauden kolmannessa jaksossa :yesey:

ja voi taivas toi eka tuotantokausi oli tuskallista katottavaa, kun Eccleston oli niin HUONO. Mut Tennant <3 :happy:

 

awwww :supersad::chuckle:

Link to comment
Share on other sites

olenkin tällä hetkellä 3. tuotantokauden kolmannessa jaksossa :yesey:

ja voi taivas toi eka tuotantokausi oli tuskallista katottavaa, kun Eccleston oli niin HUONO. Mut Tennant <3 :happy:

 

awwww :supersad::chuckle:

 

Tennant <3333 musta ei ecclestone NIIN huono mut tennant > ecclestone silti!

 

joooooo :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

olenkin tällä hetkellä 3. tuotantokauden kolmannessa jaksossa :yesey:

ja voi taivas toi eka tuotantokausi oli tuskallista katottavaa, kun Eccleston oli niin HUONO. Mut Tennant <3 :happy:

 

awwww :supersad::chuckle:[/QUOTe]

Just olin tulos sanoo toho vanhaa viestii jonka olin onnistunu et älä ny ysii ylenkatso mut nyt täytyy kyllä agree to disagree :yesey:

 

/tärkeä input

 

ja ehkä mun on sitte käytävä Hobbitonissa :chuckle: kauanko olitkaa siellä ja missä päin, onko muita must see paikkoja joita suosittelisit? Jotka ei vaatis suuria rahallisia panostuksia

Link to comment
Share on other sites

AINII MINNA mitä teet huomenna? Jostai syystä mulla on Miellyttävä koko perheen ikea/myllyreissu edesä ja osa haluaa mennä caribialle mut mä en haluis hylkeillä siellä ni oon keskustassa ja vaihtoehdot on siskon+sen bf:n kanssa kahveilu =AWKWARD tai yksin palloilu... Ni jos vaan joku tekemine kelpais, en tiä, unohin koko jutun jo ni jäi vähä myöhäseks.. :shifty: viestittele? Varmaa jotai viestiä pistän huomenna itekki jos et täällä satu käymää tai suoralta kädeltä tyrmää :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Tennant <3333 musta ei ecclestone NIIN huono mut tennant > ecclestone silti!

 

joooooo :facepalm:

 

Just olin tulos sanoo toho vanhaa viestii jonka olin onnistunu et älä ny ysii ylenkatso mut nyt täytyy kyllä agree to disagree :yesey:

 

/tärkeä input

 

ja ehkä mun on sitte käytävä Hobbitonissa :chuckle: kauanko olitkaa siellä ja missä päin, onko muita must see paikkoja joita suosittelisit? Jotka ei vaatis suuria rahallisia panostuksia

 

Se oli jotenkin kauhean... raivostuttava. Teki mieli vääntää sen naamaa vielä vähän leveämpään hymyyn :LOL: mut ei se pelkästään sen vika ollut, ne jaksotkin oli vähän mitä oli. mutta oli pakko kattoa se tuotantokausi niin tajusikin jotain jälkeenpäin. Mutta täytyy myöntää, käytin hyväkseni VLC-playerin toistonopeutusnappulaa ja kattoin loput jaksot about 1.5x nopeudella :shifty::chuckle:

 

Eeei me nyt oltu kuin ~10 päivää, majailtiin Taurangassa ja käytiin siellä Mt. Maunganuilla -> Rotorua -> Matamata/Hobbiton -> Waitomon luolat -> Auckland

meinattiin käydä Taupo-järvellä, mutta ei tainnut riittää jaksamista tai aikaa siihen. Mut mulle riitti pelkästään sekin että kruisailtiin siellä pitkin poikin kattellen niitä maisemia, oli vaan niin mieletöntä :supersad:

tuolta Mt. Maunganuin päältä avautuu kyllä mielettömät maisemat jos sinne päällä jaksaa vaan kiivetä. Ja Aucklandissa kannattaa pyörähtää, en osaa sanoa tarkemmin et mitä siellä kannattaisi tehdä :chuckle: Rotoruassa tai tarkemmin sanottuna Te Puiassa haisee ihan mätä kananmuna sen geysirin takia, mutta jos maoreista haluaa tietää vähän enemmän niin kannattaa sielläkin käydä.

Jos benjin meinaat hypätä niin Taupossa on varmaan paras paikka sille. Kait. Siellä me ainakin meinattiin veljen kanssa käydä hyppäämässä mut se nyt jäi.

Bay of Islands, Wellington ja eteläsaari ois varmaan myös näkemisen arvoisia paikkoja.

 

Missähän vaiheessa sitä kerkeisi repäistä rahat kasaan ja lähteä uudestaan... huoh :supersad:

Link to comment
Share on other sites

AINII MINNA mitä teet huomenna? Jostai syystä mulla on Miellyttävä koko perheen ikea/myllyreissu edesä ja osa haluaa mennä caribialle mut mä en haluis hylkeillä siellä ni oon keskustassa ja vaihtoehdot on siskon+sen bf:n kanssa kahveilu =AWKWARD tai yksin palloilu... Ni jos vaan joku tekemine kelpais, en tiä, unohin koko jutun jo ni jäi vähä myöhäseks.. :shifty: viestittele? Varmaa jotai viestiä pistän huomenna itekki jos et täällä satu käymää tai suoralta kädeltä tyrmää :chuckle:

 

mihin aikaa olet Turussa? Olen Kuudeksi menossa tunnille... Ja päiväl nyt pitäisi siskon kanssa tehdä jotain. Mutta suunnitelmat vaihtuu ja on auki, et viestittele niin kattoo missä menen. Mul ei ole sun nro kun puhelimen katoessa jäi nekin jonneki. Mut viestittele, kiva ois hengata mutta olen lupautunut jo sinne sun tänne...

 

Äänestetty :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ööööööööözzzzz, Knife Partyn sivuilta:

 

05.04.12

Circus , Helsinki

 

06.04.12

Circus , Helsinki

 

07.04.12

Caribia Hall , Turku

 

 

WHAT. LOL. Ei saatana. En mene en mene en mene....

 

 

 

Mut tahtoo tahtoo tahtoooooooo! :supersad: KOLOPÄÄSIÄINEN MINNAN KÄMPILLÄ. MENNÄÄN KAIKKI SINNE TRULLITTELEMAAN.

 

 

Niin siis molemmille Hesan keikoille oon jo menos. EI VARMAAN TUU YLLÄRINÄ KELLEKÄÄN OMGLAWL.

Link to comment
Share on other sites

Ööööööööözzzzz, Knife Partyn sivuilta:

 

05.04.12

Circus , Helsinki

 

06.04.12

Circus , Helsinki

 

07.04.12

Caribia Hall , Turku

 

 

WHAT. LOL. Ei saatana. En mene en mene en mene....

 

 

 

Mut tahtoo tahtoo tahtoooooooo! :supersad: KOLOPÄÄSIÄINEN MINNAN KÄMPILLÄ. MENNÄÄN KAIKKI SINNE TRULLITTELEMAAN.

 

 

Niin siis molemmille Hesan keikoille oon jo menos. EI VARMAAN TUU YLLÄRINÄ KELLEKÄÄN OMGLAWL.

WUUUUUUUT no prkl mulla ei oikeesti olis varaa edes siihe yhtee keikkaa :facepalm:

 

 

MUT KOLOPÄÄSIÄINE joooo. Sit mun pitäis vaa luistaa siitä helsinkikeikasta, mikä finanssiwise olis muutenki iha ok. Jotain sähköpostilippuja vaan jaksais alkaa myymää uuugh varsinki jos toinenki keikka tulee ni kukaa semmosta edes huoli.

 

/1st world problems

Link to comment
Share on other sites

... Toisaalta siinä on kirjotukset just ohi+synttäritki samassa kuussa peräti eli kai sitä ny pari iltaa voi.

 

Ja herranjumala oli nii tärkeä lisäys että tuplapost, mää ja tekniikka ja kosketusnäyttöily en helvetisä mitää typoja korjaa tai viestejä muokkaa ku menee terveys muutenki tässä

Link to comment
Share on other sites

Ööööööööözzzzz, Knife Partyn sivuilta:

 

05.04.12

Circus , Helsinki

 

06.04.12

Circus , Helsinki

 

07.04.12

Caribia Hall , Turku

 

 

WHAT. LOL. Ei saatana. En mene en mene en mene....

 

Mut tahtoo tahtoo tahtoooooooo! :supersad: KOLOPÄÄSIÄINEN MINNAN KÄMPILLÄ. MENNÄÄN KAIKKI SINNE TRULLITTELEMAAN.

 

 

Niin siis molemmille Hesan keikoille oon jo menos. EI VARMAAN TUU YLLÄRINÄ KELLEKÄÄN OMGLAWL.

 

"kääntää veistä haavassa" tais saada nyt konkreettisen merkityksen :fear:

 

toi Snowbombing Mayrhofenissa ois ihan jees, mutta noilla lippuhinnoilla ois yhtä edullista tulla Suomeen :LOL:

 

buu

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...