Jump to content

Recommended Posts

Oooh voi vitsit :awesome:

 

nojoo ehkä vähän masensi, kun NZ ois kuitenkin ollut se THE kohde mihin oisin ehdottomasti halunnut mennä jos olisi ollut mahdollista. Tosin eipä mun rahatilanne oikein riittäisi sinne lähtöön. Ja ehkä se on kätevämpi aloittaa maailmanvalloitus Euroopasta :chuckle:

 

no hei kannattaa ajatella se niin, että jos joutuisikin olemaan kotona useamman vuoden/pitämään useamman välivuoden niin siinä ajassa kerkeää hankkia jonkun työpaikan ja kerätä rahaa hyvin säästöön -> tulevaisuudessa siitä on PALJON hyötyä. Mulla on tässä pikku paniicci päällä, kun säästöistä on jäljellä tosi miniminisumma (no okei ~600 € on vielä ihan hyvin) ja jotenkin en haluaisi murehtia töistä kesken opiskelujen, mutta tosiasia on että syksyllä on pakko saada töitä.

 

Ja mun yks vanha luokkalainen lähti silloin 2009 syksyllä au pairiksi Monacoon, kun ei saanut opiskelupaikkaa ja tällä hetkellä se asuu toista vuotta Roomassa. En kyllä tiiä mitä se siellä tekee työkseen (vai tekeekö ees) mutta siitä on tullut rich bitch ainakin tavaroista päätellen :chuckle: että eipä sillä opiskelulla nyt niin kiirettä oo. Paitsi jos välttämättä haluaa heti opiskella johonkin ammattiin. Ja vaikka opiskelisikin niin ei sitä välttämättä tiedä mihin ammattiin haluais. Jadajadajaa...

No ei mulla sillee oo ongelmaa pitää välivuosia, työntekoki o iha kivaa enkä mä oo kovin nirso paikoista, ja todellaki opiskelutki sit joskus sujuis ko ei tarttis rahasta nii paljoa ressailla jos olis säästöjä, mutta jos vuoden joutuisin tätä pelleilyä kattomaan vielä täällä ni ei hyvä heilu :yesey: lakkaisin nousemasta aamusin sängystä. Ja sit taas vuosi hanttihommia + muutto olis vähän niinku plus miinus nolla..

 

..Haluuko joku suomikololainen kämppiksen? :LOL:

 

No joo, mut iha lohduttava tietää ettei maailma siihe kaatuis vaikken heti pääsiskää sisäl minnekää kouluu. Hirveet paineet pääsykokeista, enkä silti oo edes kirjoja saanu avattua. GO ME! Mut rakastan tommosia tarinoita ku ihmiset aina vaa käväsee jossaki ja jumittuu sinne tai hylkää kaikki normit ja polut ja valmiit tylsät suunnitelmat, niinku mun siskon kaveri joka lähti ausseihi ja löys sieltä saksalaise miehe ja nyt ne tais asustella yhessä joko jossain päi eurooppaa tai ausseissa, en kuunnellu tarpeeks tarkkaa :LOL: yksityiskohdat hämärtyy, YOU GET THE POINT

 

Ideaalitapauksessa siis olisin aikani reissussa ja palaisin tänne onnellisesti viettämään kesää kavereiden kanssa ja sitten vaan helposti leijuisin elelemään ja opiskelemaan turkuun ja olisin sosiaaline ja onnelline ja kaik rullais. :yesey: Mihinköhä kaatuu tällä kertaa

Link to comment
Share on other sites

No ei mulla sillee oo ongelmaa pitää välivuosia, työntekoki o iha kivaa enkä mä oo kovin nirso paikoista, ja todellaki opiskelutki sit joskus sujuis ko ei tarttis rahasta nii paljoa ressailla jos olis säästöjä, mutta jos vuoden joutuisin tätä pelleilyä kattomaan vielä täällä ni ei hyvä heilu :yesey: lakkaisin nousemasta aamusin sängystä. Ja sit taas vuosi hanttihommia + muutto olis vähän niinku plus miinus nolla..

 

..Haluuko joku suomikololainen kämppiksen? :LOL:

 

No joo, mut iha lohduttava tietää ettei maailma siihe kaatuis vaikken heti pääsiskää sisäl minnekää kouluu. Hirveet paineet pääsykokeista, enkä silti oo edes kirjoja saanu avattua. GO ME! Mut rakastan tommosia tarinoita ku ihmiset aina vaa käväsee jossaki ja jumittuu sinne tai hylkää kaikki normit ja polut ja valmiit tylsät suunnitelmat, niinku mun siskon kaveri joka lähti ausseihi ja löys sieltä saksalaise miehe ja nyt ne tais asustella yhessä joko jossain päi eurooppaa tai ausseissa, en kuunnellu tarpeeks tarkkaa :LOL: yksityiskohdat hämärtyy, YOU GET THE POINT

 

Ideaalitapauksessa siis olisin aikani reissussa ja palaisin tänne onnellisesti viettämään kesää kavereiden kanssa ja sitten vaan helposti leijuisin elelemään ja opiskelemaan turkuun ja olisin sosiaaline ja onnelline ja kaik rullais. :yesey: Mihinköhä kaatuu tällä kertaa

 

N'awwww nojoo kyllä täytyy myöntää, että vuosi kolmestaan vanhempien kanssa kun kaikki kaverit asuu muualla -> forever alone -fiilis. Ehkä siksi löysin tieni koloon ja jämähdin tänne :LOL:

 

noi on just niitä parhaita tarinoita :awesome: mulla on tavoitteena löytää ulkomailta joku mies, kun täällä se tuntuu jotenkin mahdottomalta :yesey: not going to happen

 

Mä en tiedä tekeekö opiskelu ihmisen kauhean onnelliseksi paitsi jos se on joku tosi hieno ala mitä opiskelee

Link to comment
Share on other sites

Keskiviikkoiltaa! :yesey:

 

awww te kaikki ku ootte lähdössä vaikka minne :happy: koska kuulostaa nii hienolta

(oispa itteki lähdös johonki mut jooh)

 

joku cure voisi olla ihan kiva...ja oleelliset kommentoinit

 

 

 

kuuntelin sen arskan hönkimisen ja tykkäsin :yesey:

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tumblr_lvnacxXRrh1qc9mdzo1_500.png

 

noh kato nyt pwikku lokkali...:chuckle:

 

 

 

 

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ---------------- ................................ :stongue::happy::supersad: Äääääääääääääääää en kestä!!11 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww aaaaaaaaa :happy:

ja kitara!1 <3 toivottavasti was tulis italiaan ni tulisit sit käymään ja sit Hän vihdoin tajuaisi että me olemme match made in heaven ja elettäis elmämme onnellisena forevör tögethör. :yesey:

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää ---------------- ................................ :stongue::happy::supersad: Äääääääääääääääää en kestä!!11 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwww aaaaaaaaa :happy:

ja kitara!1 <3 toivottavasti was tulis italiaan ni tulisit sit käymään ja sit Hän vihdoin tajuaisi että me olemme match made in heaven ja elettäis elmämme onnellisena forevör tögethör. :yesey:

 

 

 

 

aika tollainen hyvä suunnitelma :chuckle:

voisin kyl silti tulla käymään vaikkei hän tulisikaan...:awesome:?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Gah, saatiin just poikaystävän kans katottua Sherlockin kolmas ja kyllä kyyneleet virtas täski huushollis. Hassua vaan että ei ollu mun kyyneleitä. :chuckle: Mut mä olinkin Empun ansiosta varustautunu hyvin hedelmillä ja juustolla sekä kahdenlaisella jätskillä ja pätkiksillä. :yesey: Sain instant lohtua niistä. :awesome:

 

Toisaalta söi se miäski niitä että ehkä oon vaan kylmä ja sydämetön.

 

 

 

 

...ja tiesin koko ajan et Sherlock on hengissä koska olin onnistunu täältä lukemaan että kolmoskausi on tulossa. :facepalm::LOL:

 

 

edit: Pitäisköhän mun spoilerololololoida toi ylempi...? LOLTROL'D* JOS SPOILAANNUIT. :awesome: Spoileroin ny silti varuuksi. Lisää Sherlock-höpinää alla, ihan näin varoituksena. :awesome:

 

Nyt ku oon vahvemmassa hapessa niin omgomgomgomgomgomg Andrewwwwwww. :awesome: Mun bb oli niin koko jakson kohokohta - alusta loppuun. :awesome: Ja ahhhh se Jimnaispoliisitaskupurkkakohtaus. Melkein meinas varpaitaki kuumottaa. On se niin loistava näyttelijä.

 

Täytyy sanoa et kyynelkanavia vähä kirveli se Sherlockin ja Mollyn vika kohtaus. "You've always counted." :supersad: Siinä vaihees me taidettiinki se jäätelö kaivaa esille. :LOL: Mut oli herccää.

 

En siltikään nähtävästi saa mitään fiksua ulos. NO WATEVA. :phu: Oli hieno jakso ja hieno kausi. Tämä riittäköön tältä erää.

 

*) accidentally

 

 

 

PS: Hyvät ja huonot uutiset ei ollu edes semiviihdyttävä. Olen pettynyt.

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Gah, saatiin just poikaystävän kans katottua Sherlockin kolmas ja kyllä kyyneleet virtas täski huushollis. Hassua vaan että ei ollu mun kyyneleitä. :chuckle: Mut mä olinkin Empun ansiosta varustautunu hyvin hedelmillä ja juustolla sekä kahdenlaisella jätskillä ja pätkiksillä. :yesey: Sain instant lohtua niistä. :awesome:

 

Toisaalta söi se miäski niitä että ehkä oon vaan kylmä ja sydämetön.

 

 

 

 

...ja tiesin koko ajan et Sherlock on hengissä koska olin onnistunu täältä lukemaan että kolmoskausi on tulossa. :facepalm::LOL:

 

 

edit: Pitäisköhän mun spoilerololololoida toi ylempi...? LOLTROL'D* JOS SPOILAANNUIT. :awesome: Spoileroin ny silti varuuksi. Lisää Sherlock-höpinää alla, ihan näin varoituksena. :awesome:

 

Nyt ku oon vahvemmassa hapessa niin omgomgomgomgomgomg Andrewwwwwww. :awesome: Mun bb oli niin koko jakson kohokohta - alusta loppuun. :awesome: Ja ahhhh se Jimnaispoliisitaskupurkkakohtaus. Melkein meinas varpaitaki kuumottaa. On se niin loistava näyttelijä.

 

Täytyy sanoa et kyynelkanavia vähä kirveli se Sherlockin ja Mollyn vika kohtaus. "You've always counted." :supersad: Siinä vaihees me taidettiinki se jäätelö kaivaa esille. :LOL: Mut oli herccää.

 

En siltikään nähtävästi saa mitään fiksua ulos. NO WATEVA. :phu: Oli hieno jakso ja hieno kausi. Tämä riittäköön tältä erää.

 

*) accidentally

 

 

 

PS: Hyvät ja huonot uutiset ei ollu edes semiviihdyttävä. Olen pettynyt.

MITEN VOIT olla itkemättä mää alotin reippaasti jo heti alussa :facepalm: Kyllä se mun kirjoissa on ainaki osotus jonkinastesesta psykopatiasta jos ei sadjohn/martin saa välittömästi kyynelehtimään :phu:

 

WOOOP mastodontti tulis siis provinssii, pitäis varmaa ehkä tota sittenki harkita, vaikka jos työskentelis taas siellä... Budjetti woop! Ny toisiksviimine ajo ni en ehi hehkuttaa asioita, heips

Link to comment
Share on other sites

mitä nuot tuollaset........

 

"Sherlockia" ollaan viemässä siinä poies sen jälkeen kun se hyppäsi :yesey:

olisko tää pitäny piilottaa?

 

Gah, saatiin just poikaystävän kans katottua Sherlockin kolmas ja kyllä kyyneleet virtas täski huushollis. Hassua vaan että ei ollu mun kyyneleitä. :chuckle: Mut mä olinkin Empun ansiosta varustautunu hyvin hedelmillä ja juustolla sekä kahdenlaisella jätskillä ja pätkiksillä. :yesey: Sain instant lohtua niistä. :awesome:

 

Toisaalta söi se miäski niitä että ehkä oon vaan kylmä ja sydämetön.

 

 

...ja tiesin koko ajan et Sherlock on hengissä koska olin onnistunu täältä lukemaan että kolmoskausi on tulossa. :facepalm::LOL:

 

 

edit: Pitäisköhän mun spoilerololololoida toi ylempi...? LOLTROL'D* JOS SPOILAANNUIT. :awesome: Spoileroin ny silti varuuksi. Lisää Sherlock-höpinää alla, ihan näin varoituksena. :awesome:

 

Nyt ku oon vahvemmassa hapessa niin omgomgomgomgomgomg Andrewwwwwww. :awesome: Mun bb oli niin koko jakson kohokohta - alusta loppuun. :awesome: Ja ahhhh se Jimnaispoliisitaskupurkkakohtaus. Melkein meinas varpaitaki kuumottaa. On se niin loistava näyttelijä.

 

Täytyy sanoa et kyynelkanavia vähä kirveli se Sherlockin ja Mollyn vika kohtaus. "You've always counted." :supersad: Siinä vaihees me taidettiinki se jäätelö kaivaa esille. :LOL : Mut oli herccää.

 

En siltikään nähtävästi saa mitään fiksua ulos. NO WATEVA. :phu: Oli hieno jakso ja hieno kausi. Tämä riittäköön tältä erää.

 

*) accidentally

 

PS: Hyvät ja huonot uutiset ei ollu edes semiviihdyttävä. Olen pettynyt.

 

Awwwwww, eihän :chuckle: musta oli hassua katsoa tuo jakso kolmen miähen kanssa, kun kukaan meistä ei tainnut itkeä (olin jo vollottanu edellisenä iltana niin ei tarvinnu enää toiste. Enkä osaa enää toista kertaa itkeä tuolle jaksolle, mikä on tosi harmi) mutta kaikki oli ihan hiljaa. Ja sitten kun se jakso loppui niin ne kolme rykäisi jotain ja rupes puhumaan muusta aiheesta. Olin hieman pettynyt, koska siinä joukossa oli kuitenkin yks joka on kertomansa mukaan itkeny Titanicille ja kaikille muillekin hercille kohtauksille. Kovia jätkiä :phu:

 

Anteeksiiii en tajunnu, että voisin spoilata jotakuta

 

Argh. Oon tässä viikon sisään tainnut katsoa kaikki jaksot ainakin kahteen otteeseen ja jotenkin en vieläkään oo saanu tarpeekseni. Olispa joku muu sarja, kun meinaa mennä taas vähän yli tää tällainen käyttäytyminen :chuckle:

No onneksi huomenna on yhden brittiopettajan tunti niin saa ehkä vielä puhua tästä jonkun kanssa ääneen

Link to comment
Share on other sites

kyl o lehdenjako kiitollista hommaa

joku kakskyt rappua kolmen kerroksen rakennuksia painavie lehtie kaa, en tasan raahaudu salil enää tänää

aikaa meni joku 5h ja tienasin runsaan kympin :thumbsup: nii ja siis yhdessäkää ei tietenkää mitää moderneja hömpötyksiä niinku hissejä

 

http://bbcsherlockftw.tumblr.com/post/16165334473/a-study-in-graphics-goodbye-my-friend-will-i

kiva ku tuo biisi ei toki jo valmiiks itkettäny mua

Link to comment
Share on other sites

Haavisto :thumbsup:

 

on kyllä ollut harvinaisen turhauttava viikonloppu, kun oon vaan jämähtäny tumblriin tai kattonu elokuvia :facepalm:

 

Haavisto!! :awesome:

 

Awws joskus on sellaisia viikonloppuja. Ei mullakaan kovin aktiivinen viikonloppu: ruokaa ja sarjoja. Mut jooh joskus näin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...