Jump to content

Recommended Posts

Lähdin suurelle seikkailulle Photobuckettiini etsimään :KOULA:a koska mielestäni sen pitäisi tehdä paluu, ja mitähän himputtia tämä on.

 

haiguise.png

 

Tai tämä.

 

lartsatakeovertheworldhideyokidshideyowives.png

 

 

Öööö.

 

typeryydenhuippuyesyes.png

 

En edes halua muistaa. Mut oon kyl semipettyny ettei ton häiriintyneempää settiä löydy. :<

 

 

 

Löytyhän se koulakin lopulta. drool.gif

Tolle vois ihmiset etsiä enemmän käyttöä, koska koruton kolo kaipaa mieskomistusta. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ah olispa kiva, :happy:mutta äh tiedä miten kaikki nämä arki-iltakeikat onnistuu oikeasti

 

Niin joo se on viikko! En ees jotenkaan tajunnut ja joudun vararikkoon kun Helsingin keikkatarjonta on metromatkan päässä mutta ai että ihana ajatus et pääsee keikoille ainakun haluaa!

 

Aw höh fanityttöilyspämmin puutostaudille. :supersad: Toisaalta en oo varma onko mulla kauhee ikävä muinaisia monisivuisia Keith Murray -spämmejäkään. :shifty::LOL: Olishan se toki parempi kuin ei mitään!

 

:chuckle: :chuckle: :chuckle:

 

lartsatakeovertheworldhideyokidshideyowives.png

 

Mä en muista mihin tää liitty mut muistan kyl tuon kuvan ja meinaan nyt kuolla nauruun :LOL: :LOL: :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Tais olla -90 syntyny. :chuckle:

 

Aw höh fanityttöilyspämmin puutostaudille. :supersad: Toisaalta en oo varma onko mulla kauhee ikävä muinaisia monisivuisia Keith Murray -spämmejäkään. :shifty::LOL: Olishan se toki parempi kuin ei mitään!

Noh joo, :chuckle: ymmärrettävästi, ja jotenkin on muitakin purkukanavia kaikkien tumblrien tms muodossa ja niiin ,, mutta silleen hillitymmin :yesey:

 

:LOL: :LOL: nuo KUVAT!!!!! :LOL: :LOL:

 

Miksi tuo leukaväärinpäin asia? Miksi? siis en muista, kuvamuistiin ne näyttää tutuilta mutta miks ne on olemassa?

 

ja Liina: awwww oispa mullakin keikkoja tuollaisen matkan päässä (tai edes turun matkan päässä ) mut kathoo nyt. Ja hyvä asia kuitenki joutua vararikkoon keikat :happy:

Link to comment
Share on other sites

Mä en muista mihin tää liitty mut muistan kyl tuon kuvan ja meinaan nyt kuolla nauruun :LOL: :LOL: :LOL:

 

Olis kyl ihan kiva tietää asiayhteys, mä en ees muista shopanneeni moista. :chuckle:

 

 

Noh joo, :chuckle: ymmärrettävästi, ja jotenkin on muitakin purkukanavia kaikkien tumblrien tms muodossa ja niiin ,, mutta silleen hillitymmin :yesey:

 

:LOL: :LOL: nuo KUVAT!!!!! :LOL: :LOL:

 

Miksi tuo leukaväärinpäin asia? Miksi? siis en muista, kuvamuistiin ne näyttää tutuilta mutta miks ne on olemassa?

 

Monituiset purkukanavat, totta... Mulla taas tämmösiä fanityttökohtauksia tulee nykyään aniharvoin, mikä on erittäin tylsää. D:

 

Oiskohan toi leuka ollu jostain paparazzikuvasta...? Mattin ällö parta näytti mun silmään apinalta, avasin photoshopin ja tuossa on tulos. En kyl oikein ymmärrä että miksi mun piti postata se. :LOL: Kerrassaan upea luomus.

Link to comment
Share on other sites

Lähdin suurelle seikkailulle Photobuckettiini etsimään :KOULA:a koska mielestäni sen pitäisi tehdä paluu, ja mitähän himputtia tämä on.

 

haiguise.png

 

Tai tämä.

 

lartsatakeovertheworldhideyokidshideyowives.png

 

 

Öööö.

 

typeryydenhuippuyesyes.png

 

En edes halua muistaa. Mut oon kyl semipettyny ettei ton häiriintyneempää settiä löydy. :<

 

 

 

Löytyhän se koulakin lopulta. drool.gif

Tolle vois ihmiset etsiä enemmän käyttöä, koska koruton kolo kaipaa mieskomistusta. :yesey:

 

KAUNISTA :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hyi tuli oikee semmone kamala räkätysnauru noista kuvista :LOL:

Varsinki just ku muistan kaiketi kyllä noi kaikki mut ei iha silti linkity kaikki päässä...

 

Minna musta o tullu iha puskista nathan fillion -fanityttö, syytän allasvideota :yesey: Ja firefly rewatchia...

Link to comment
Share on other sites

Ahh roskapostit menee jännäks:

 

Otsikko:" Hei mies,"

 

"Hei mies, ***@hotmail.com

 

En tiedä kuinka sanoa se, mutta olen Kokeilin ennen pitkään lähettää sinulle joitakin kuvia, mutta olen ajatellut, että et ole kiinnostunut näkemään minua.

Mutta nyt aion lähettää sinulle Kuvat lisäyksessä.

Lataa kuvia ja poimia ne, olen varma, että pidät ne."

 

Ja sit eksoottisena vivahteena lopussa:

"On suuri päivä."

 

Mistäköhä ne päätteli mun sukupuolen näin onnistuneesti? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Ahh roskapostit menee jännäks:

 

Otsikko:" Hei mies,"

 

"Hei mies, ***@hotmail.com

 

En tiedä kuinka sanoa se, mutta olen Kokeilin ennen pitkään lähettää sinulle joitakin kuvia, mutta olen ajatellut, että et ole kiinnostunut näkemään minua.

Mutta nyt aion lähettää sinulle Kuvat lisäyksessä.

Lataa kuvia ja poimia ne, olen varma, että pidät ne."

 

Ja sit eksoottisena vivahteena lopussa:

"On suuri päivä."

 

Mistäköhä ne päätteli mun sukupuolen näin onnistuneesti? :shifty:

:LOL:

 

 

mulle tuli lippupalvelulta musen keikasta uutiskirje ja siinä on spoilattu kaikki charlesista lähtien, ja vielä rooman setlistikin lykätty siihen näytteeksi. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Jee! :happy: Ei mullakaan oo vielä lippua mutta ostan sitten kun tää rahatilanne helpottaa. :yesey:

 

Sama :chuckle: tosin rahatilanne tuskin tulee hirveästi helpottamaan sitten kun saa rahaa, kun ostoslista kasvaa jatkuvasti

 

voi jösses nuo kuvat :LOL: ja kesti ehkä hieman liian pitkään tajuta, mitä tuossa apina-kuvassa oikeasti on :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

http://www.biffyclyro.com/news,biffy-announces-largest-ever-european-tour_583.htm

 

Fri 08 NOV - FINLAND, Helsinki Circus

 

Hihi :awesome:

 

Paitsi että niin voihan perse, ne liput tietysti tulee myyntiin hetikohta ja liput on jotain sikakalliita ja menee kuitenkin heti. Duh.

 

edit: jepjep

Tulossa myyntiin 29.7.2013 09:00

Hinta alk. 39 €

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

http://www.biffyclyro.com/news,biffy-announces-largest-ever-european-tour_583.htm

 

Fri 08 NOV - FINLAND, Helsinki Circus

 

Hihi :awesome:

 

Paitsi että niin voihan perse, ne liput tietysti tulee myyntiin hetikohta ja liput on jotain sikakalliita ja menee kuitenkin heti. Duh.

 

edit: jepjep

Tulossa myyntiin 29.7.2013 09:00

Hinta alk. 39 €

Hii just huomasin kans :awesome: ...tuoha o maanantai? voi paska oon töissä :facepalm: ja circus ei oo mikää valtava paikka... siis tuo lipunmyyntiaika

 

ja kappas menee karnivoolin kaa päällekäi! siks ei varmaa oo nosturissa... mut ei väkisin! :phu: olis ollu kiva kyllä :supersad: varsinki tuon traumaattisen ruissisettilistan jälkeen...

 

...oisko tallinnaviikonloppu mitää? :chuckle:

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

Hii just huomasin kans :awesome: ...tuoha o maanantai? voi paska oon töissä :facepalm: ja circus ei oo mikää valtava paikka... siis tuo lipunmyyntiaika

 

ja kappas menee karnivoolin kaa päällekäi! siks ei varmaa oo nosturissa... mut ei väkisin! :phu: olis ollu kiva kyllä :supersad: varsinki tuon traumaattisen ruissisettilistan jälkeen...

 

...oisko tallinnaviikonloppu mitää? :chuckle:

 

Meinasin jo kysyä et mitennii maanantai :chuckle:

No onneksi ei oo Nosturissa, sehän nyt ois myyny taas hetkessä loppuun. Tosin Circus ei kyllä sekään oo mikään hirmuisen suuri kapasiteetiltaan, mutta vähän parempi kuitenki

 

Ai, en oo ees kattonu mitä ne soitti siellä :chuckle:

 

Kaiketi tässä pitää silti ostaa liput, ei millään haluaisi missata kolmatta kertaa saman vuoden aikana :happy: paitsi hyi blondi Simppa

Link to comment
Share on other sites

http://www.biffyclyro.com/news,biffy-announces-largest-ever-european-tour_583.htm

 

Fri 08 NOV - FINLAND, Helsinki Circus

 

Hihi :awesome:

 

Paitsi että niin voihan perse, ne liput tietysti tulee myyntiin hetikohta ja liput on jotain sikakalliita ja menee kuitenkin heti. Duh.

 

edit: jepjep

Tulossa myyntiin 29.7.2013 09:00

Hinta alk. 39 €

 

tumblr_m5f8y3akha1r3zat8.gif

 

Jeee jee jee jee!

 

 

Presale ylihuomenna? Kaikille keikoillekokö? Perhana muistankohan enää mun Team Pihvi -tunnuksia. En. Pitäiskö vaan lippupanikoida maanantaina. Gah en tiiä!

 

Mut katotaan vaikka niin kunhan tästä alkuinnostuksestani selviän niin pihiys iskee enkä osta mitään lippuja. :awesome:

 

Vennartia olis kyl ikävä, mut raahaako Biffy sitä ees nuin pienille keikoille? En tiiä mikä sen status täs bändis nykyään on. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Marseee ai katot communityy :awesome: tai no tuo sun tekstijuttu, en oo enne huomannu

cool. cool cool cool.

 

..perkele ko nuo keikat menee päällekäi :facepalm: jos meenki karnivooliin tampereelle :erm: paitti että kaverinki kanssa jo sovittu kaik. Eäääääh

 

Hienosti obvs menee ko painavimmat ongelmat tällä hetkellä tosiaan tää ja se että suomen ensi-ilta The World's Endille on kuukausia myöhemmi ko kaikille muille :yesey: +se etten vieläkää ollu comicconissa?

Link to comment
Share on other sites

Marseee ai katot communityy :awesome: tai no tuo sun tekstijuttu, en oo enne huomannu

cool. cool cool cool.

 

..perkele ko nuo keikat menee päällekäi :facepalm: jos meenki karnivooliin tampereelle :erm: paitti että kaverinki kanssa jo sovittu kaik. Eäääääh

 

Hienosti obvs menee ko painavimmat ongelmat tällä hetkellä tosiaan tää ja se että suomen ensi-ilta The World's Endille on kuukausia myöhemmi ko kaikille muille :yesey: +se etten vieläkää ollu comicconissa?

 

Yea boiiii! :awesome:

 

tumblr_mly0vhHAX61qf12z1o2_250.gif

 

Joskus jopa tänne Inspector Spacetimea postasin mut kukaan ei kiinnostunu. :'( :LOL:

 

 

 

Paskamainen tilanne kyl. Eikö kaveris millään ymmärtäis? Ku ohan tää aikamoinen olosuhteiden muutos ni ei kai suunnitelma B:n laatiminen olis aivan niin kauhean kohtuutonta? :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Biffy! kaipa sitä täytyy kun tuli niistä Berliinissä niin nostalgisen hyvä mieli :happy:

 

Ja en tiedä johonkin muuhun oleelliseen pitäisi kommentoida, mutta en tiedä mihin.

Paitsi ostin jonain herätä ostona Community:n (muistin joskus jonkun sitä hehkuttaneeni, ja jonkun dr who asian, eli ton inspector spacetimen ja niin :yesey: ) ekan tuotantokauden dvd:nä, ja katsoin se 2pv:ssä läpi, ja tykkäsin :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ja en tiedä johonkin muuhun oleelliseen pitäisi kommentoida, mutta en tiedä mihin.

Paitsi ostin jonain herätä ostona Community:n (muistin joskus jonkun sitä hehkuttaneeni, ja jonkun dr who asian, eli ton inspector spacetimen ja niin :yesey: ) ekan tuotantokauden dvd:nä, ja katsoin se 2pv:ssä läpi, ja tykkäsin :yesey:

 

:awesome:! Eka ja toka tuotantokausi on ihan ylivertaisia. :yesey: Mä kans maratoonasin ne muutamas päiväs, oli aivan pirun koukuttavaa.

 

 

Ah, nyt mun tekis mieli omistaa fanityttöilyhetki Danny Pudille, mut iltatee :awesome: ---->

Link to comment
Share on other sites

Aaapua mulle tulee palkka vasta huomenna, no eiköhä niitä lippuja vielä sillon oo..

Kaverin tunteita voi murehtiä sit myöhemmin, ja kelasin et jos myönnyn ja meenki kattomaa Karnivoolia, ni olisin ainaki Helsingissä ite joten voisin noutaa ja myydäki lipun? Kun loppuun tää tietty myydään. Eli eiköhä parasta tietysti varuiks hankkia se lippu :yesey:

 

Ja communitysta, jep mun suosikki on kyllä kakkostuotantokausi, vaikka joka kaudella o kyllä hetkes... trobed=brotp 4 lyf :yesey:

Mitäs nyt kun se Troyn näyttelijä on vaa mitäseoli viidessä jaksossa ens kaudella, eeeep...

Enkä varmaa reagoinu inspector spacetimeen aikanaan koska tää oli näitä mun loputtomalla listalla olevia tv-sarjoja, joide alottamisee ei ollu koskaa oikee aika/hetki.. Nyt reissusta palatessa oli kuukausi omistettu sen purkamiselle :chuckle: Jee alkuperäne star trek, dead like me, freaks and geeks ja GAME OF THRONES... Olin varmaa viimine ihmine maailmassa joka alko seuraamaan sitä?

 

Luonnollisesti maratoonina kaikki parissa päivässä.

 

Nii ja aika usein mun reaktio juttuihin täällä olis niinki tarpeelline ko "haha :LOL:" tai :chuckle:, sit tuijotan ruutua vartin ku en keksi lisättävää ja sit suljen välilehden :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Mä en osaa päättää et menisinkö kattomaa Biffyy vai Editorsii vai en en kumpaakaan. En oikeen viittis ostaa lippua ku en tiiä yhtään jos vaikka on jotain töitä tolloin.. Haluisin kyllä toisaalta nähä noi molemmat mut musta tuntuu et alan ehkä tässä hieman kallistumaan Editorsin puolelle tai sit vaan ostan lipun molemmille keikoille

 

Helsinki on ihan täynnä Musen julisteita! Kävin tänään levittelemäs kaikkii fullsteamin julisteita ja noihin Musen julkkiin törmää ihan kaikkialla :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Kävin eilen ratsastamassa ja oon nyt niin jumissa etten meinaa päästä sängystä ylös. Se oli sellanen heppa kenen oli aina annettu tehdä mitä se halus, ni hirvee testaaminen sillä ja kauhee vääntö piti olla et sain sen menemään niinku halusin, ja nyt mullon selkä jostain syystä tosi kipee, ja reidet mut ne nyt on aina. Luulin että nyt tänäkesänä ku oon ratsastellu enempi ni pystyisin seuraavan päivän kävelemään normaalisti mut näköjään ei :chuckle: Mut oli ihana ratsastaa!

 

Niin ja mulla ei nyt sitä Biffy-lippua vielä oo. Ääääääääää mitämäteen.

Edited by Liin
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...