Jump to content

Recommended Posts

:LOL:

 

 

Ja jälleen kerran tuohon jonottamiseen liittyen, Suomessa kun ollaan niin porttien avaamisenkin jälkeen voi vielä eturiviin päästä, jos on vaan tarpeeksi tuuria matkassa :chuckle: Tai jos on niin kusipää, että jaksaa tarpeeksi kauan änkeä, kunnes joku antaa periksi ja tekee tilaa.

 

tohon eturiviin varsinki pääsee kun sitä on niin paljon. mut toisaalta niin paljo tapahtuu siiä catwalkilla että sit ei ns.näe paljoa jos on jossai sivussa. tai no miten tykkää. ärsyttää kyl tossa lavassa se että siitä on niin tommonen just tommonen tehty ettei se musiikki enää ole pääosassa ja tarjoaa niin hyvää jotain fanitytöille. :noey: osaan selittää asiat niin hyvin taas mut totajoo. kiva nähdä muse lähempää kun ennen (jos sattuu olemaan hyvillä paikoilla) mut silti mielummin ottaisin normaalilavan ja paremman setlistin.

 

mut joo toivottavasti kukaan ei änge. :noey:

 

....vaikka tuntuu että niinhän me kaisaniemessäkin siihen barrierille loppujenlopuksi päädyttiin. :LOL::facepalm:

Link to comment
Share on other sites

kyllä toinen tai kolmas rivikin taitaa olla ihan tarpeeksi lähellä mulle, oon yli 170cm pitkä niin enköhän näekin kaiken, mut on vaan vaikee uskoa et koko eturivi tulis ihan täyteen heti ennen kun mä pääsen sisälle. stressaan hyvästä paikasta vaan sen takia, että viimeksi kun vihdoinkin pääsin musea katsomaan, jouduin oleen katsomossa joidenkin nelikymppisten kanssa jotka vaan istuskeli paikallaan... nyt haluan nauttia keikasta sellasten ihmisten joukossa jotka on yhtä innoissaan kuin mä :LOL:

 

tietääkö kukaan muuten täältä ketkä voitti noi muse meet&greet kilpailut?

tuolla euroopassa on kyllä ne ensimmäiset rivit ollu huonohkoja tunnelmaltaa kun siinä kaikki aitiopaikalla kameroittensa ja puhelinten kanssa säätämässä ja on sitä ruutua naaman edessä vaikka muille jakaa. eikä kukaan liiku, ite kun vähän siinä tanssahtelee niin joku vetäsee käden alas kun on kameran edessä. :noey:

 

mut toivottavast tuolla ois hyvä meininki, ja että eivät pätkisi sitä setlistiä vaikka mua vähän peloittaa kun niitä tuntuu laiskottavan, plus lol joku suomi ja jos ne alottaa 21:30 ja stadionin curfew on 23:00. :erm:

Link to comment
Share on other sites

Vai pitäiskö tässä välttää se ärsytys ja mennä vasta viiden jälkeen? :chuckle:

 

Mä oon melkein jopa kallistumas tän puolelle, varsinki ku porttien avaamisen ja French Filmsin (lol meinaan koko ajan kirjottaa French Fries) välis on se pari tuntia. Ei niin millään jaksais venailla niin kauaa, etenkin jos sitä ennen pitäis viel jonottaa toiset pari tuntia. Oon kai tulos vanhaksi. :chuckle:

 

mut joo toivottavasti kukaan ei änge. :noey:

 

....vaikka tuntuu että niinhän me kaisaniemessäkin siihen barrierille loppujenlopuksi päädyttiin. :LOL::facepalm:

 

No mut ne venäläiset oli niin totaalisen ärsyttäviä ettei niitten takana olis erkkikään ollu koko keikkaa. :awesome: En kadu mitään!

 

 

mut toivottavast tuolla ois hyvä meininki, ja että eivät pätkisi sitä setlistiä vaikka mua vähän peloittaa kun niitä tuntuu laiskottavan, plus lol joku suomi ja jos ne alottaa 21:30 ja stadionin curfew on 23:00. :erm:

 

Settilistan lyhentäminen muaki pelottaa. Mua ei niinkään kiinnosta mitä biisejä ne soittaa, mut jos ne perkeleet poistaa biisejä niinku ne näköjään on ny tehny, niin mä kyl rageen like it's 2010. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

 

 

No mut ne venäläiset oli niin totaalisen ärsyttäviä ettei niitten takana olis erkkikään ollu koko keikkaa. :awesome: En kadu mitään!

 

 

 

 

Settilistan lyhentäminen muaki pelottaa. Mua ei niinkään kiinnosta mitä biisejä ne soittaa, mut jos ne perkeleet poistaa biisejä niinku ne näköjään on ny tehny, niin mä kyl rageen like it's 2010. :LOL:

 

noniinno se on kyllä totta... :chuckle:

 

kai sää muistat vielä meidän wembleyn GL-koreografian?? :awesome: se nyt ainaki varmana soitetaan vaikka kuin settiä pätkittäis. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

noniinno se on kyllä totta... :chuckle:

 

kai sää muistat vielä meidän wembleyn GL-koreografian?? :awesome: se nyt ainaki varmana soitetaan vaikka kuin settiä pätkittäis. :yesey:

 

Eikä, onko se jumalauta ollu vakio koko kiertueen? :LOL: No ei muutaku muuvsseja harjotteleen. Kyl ne pitäis suht hyvin olla muistissa, ovat kuitenkin ~*suoraan sydämestä*~ alunperin tulleet. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Eikä, onko se jumalauta ollu vakio koko kiertueen? :LOL: No ei muutaku muuvsseja harjotteleen. Kyl ne pitäis suht hyvin olla muistissa, ovat kuitenkin ~*suoraan sydämestä*~ alunperin tulleet. :yesey:

 

no on :noey: pariisissa tokailtana oli ainut kerta kun sitä ei soitettu kun tuli kaks rulettia. :supersad: (ja oli kyl ylivoimasesti paras keikka koko kiertueella, ei se ehkä pelkästään siitä johtunu mut niinkin pieni asia voi tehä suuren eron!) ja feeling average tietty. :yesey:

jotenkin ei nyt joku toimi että noi tollaset on vakioita ja sit new born/stockholm/map/bliss ei.

mutta ehkä se oli sitten se se mattin lupaus vanhoista hittikappaleista kesälle. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

no on :noey: pariisissa tokailtana oli ainut kerta kun sitä ei soitettu kun tuli kaks rulettia. :supersad: (ja oli kyl ylivoimasesti paras keikka koko kiertueella, ei se ehkä pelkästään siitä johtunu mut niinkin pieni asia voi tehä suuren eron!) ja feeling average tietty. :yesey:

jotenkin ei nyt joku toimi että noi tollaset on vakioita ja sit new born/stockholm/map/bliss ei.

mutta ehkä se oli sitten se se mattin lupaus vanhoista hittikappaleista kesälle. :rolleyes:

 

Ah, yay! Noooooooohhh tää oli oikeestaan odotettavissa. Melkoisen eteviä epeleitä kyllä, ku melkein saavat TR-shittilistatkin näyttämään hyviltä. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

kyllä toinen tai kolmas rivikin taitaa olla ihan tarpeeksi lähellä mulle, oon yli 170cm pitkä niin enköhän näekin kaiken, mut on vaan vaikee uskoa et koko eturivi tulis ihan täyteen heti ennen kun mä pääsen sisälle. stressaan hyvästä paikasta vaan sen takia, että viimeksi kun vihdoinkin pääsin musea katsomaan, jouduin oleen katsomossa joidenkin nelikymppisten kanssa jotka vaan istuskeli paikallaan... nyt haluan nauttia keikasta sellasten ihmisten joukossa jotka on yhtä innoissaan kuin mä :LOL:

 

tietääkö kukaan muuten täältä ketkä voitti noi muse meet&greet kilpailut?

Noh eturivissä ei joo kauhean lämmin tunnelma ole, kuten joku sanoikin :chuckle: Jos biletät, jotkut valokuvaajat yrittävät viedä paikkaasi, ja sitä paikkaa havittelee myös säälittävät pikkuteinit jotka kuvittelevat että on okei tehdä mitä vaan että pääsee lähemmäksi idoliaan. (Näin kävi Hartwallilla, vei minun paikkani, mutta kostoksi blokkasin sen niin ettei se sitten edes päässyt lähelle Matthewta vaikka tilaa oli [x] olen kypsä)

 

Joku 4. rivin jälkeen bileet vasta onkin!

 

Yh, uskallanko ees mennä demiin ettei mee maku koko jonottamisesta :stunned:

On siellä kivojakin tyyppejä (joo sori olen säälittävä ja demitän), mutta pari noita "Jee se fiilis kun juoksee täyttä vauhtia eturiviin" (koska juokseminenhan on tosi bueno...) ja "ihan okei sieltä on poistua pariksi tunniksi!"

Link to comment
Share on other sites

On siellä kivojakin tyyppejä (joo sori olen säälittävä ja demitän), mutta pari noita "Jee se fiilis kun juoksee täyttä vauhtia eturiviin" (koska juokseminenhan on tosi bueno...) ja "ihan okei sieltä on poistua pariksi tunniksi!"

Onneksi keikoilla suurin osa on niitä jotka on kuitenkin kivoja. Tosin pari idioottia voi laskea tunnelmaa aika mukavasti. Tärkeintä on kuitenki se itse keikka, mutta ei vaan jotenki innostaisi istua koko päivää helteessä ja katella pikkuteinimenoa :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Onneksi keikoilla suurin osa on niitä jotka on kuitenkin kivoja. Tosin pari idioottia voi laskea tunnelmaa aika mukavasti. Tärkeintä on kuitenki se itse keikka, mutta ei vaan jotenki innostaisi istua koko päivää helteessä ja katella pikkuteinimenoa :LOL:

Joo ei oikein innosta. Onneksi siellä on kaiken ikäisiä, ja tuttujakin, niin voi niitä bongailla jonosta ja muuallakin. :happy:

 

Kuka edes Suomessa jonottaa monta päivää jotain Musea :rolleyes: ihan harvinaisen tarpeetonta.

Link to comment
Share on other sites

Ah, yay! Noooooooohhh tää oli oikeestaan odotettavissa. Melkoisen eteviä epeleitä kyllä, ku melkein saavat TR-shittilistatkin näyttämään hyviltä. :awesome:

 

no sanoppa muuta! :eek: mietin kanssa että miten hyvät setit oli niitten helevetin tornienkin kanssa, vaikka olihan sitä sielläki GL ja UD mut ainakin oli vakiotavaraa new born ja stockholm, unnatural selection ja välillä jotain mk ultraa ja mappia sinne jonnekkin, stadionkiertueesta puhumattakaan! eikä ollu olemassakaan mitään sellaista kakkaa kun madness ja follow me (vaikka sehän sinänsä ihan kiva reivauskappale mutta se loppu on ehkä hirveintä big freezen jälkeen mitä muse on koskaan tehny :noey:) tai lol explorers, jonka tilalta sit ois täytyny tiputtaa jotain järkevää pois.

 

voi kun joskus oli ne hyppimiskeikkojen ajat :supersad: nyt sieltä ei lähde kotia paita märkänä ellei ole ollu liiallisen kuuma päivä.

Link to comment
Share on other sites

Olol siellä on ilmeisesti joku jo jonottamassa

 

Onko tää GL:n koreografia sama mikä oli silloin Wemplillä perjantainakin? :awesome:

 

Ei jum... Mä nauran itteni aivan tärviölle jos käy ku Norjas, et viel 20 min porttien avaamisen jälkeen eturivis on tilaa vaikka kuinka, ja nää pellet on jonottanu päiväkausia. :LOL:

 

On sama koreografia. :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Ei jum... Mä nauran itteni aivan tärviölle jos käy ku Norjas, et viel 20 min porttien avaamisen jälkeen eturivis on tilaa vaikka kuinka, ja nää pellet on jonottanu päiväkausia. :LOL:

 

On sama koreografia. :awesome:

Tai hartwallilla, tyypit oli ollut siellä pakkasessa yötä, 30 min ennen porttien avaamista tultiin ja oltiin ekoissa riveissä :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Tai hartwallilla, tyypit oli ollut siellä pakkasessa yötä, 30 min ennen porttien avaamista tultiin ja oltiin ekoissa riveissä :chuckle:

 

No ni, there you go. Ei niin pätkääkään järkee koko touhus.

 

Ei siinä, onhan tota jonottamista tullu pariin otteeseen iteki harrastettua, vaikkei kyl aivan noin eksessiivisesti. Ja näin kokemuksen syvällä rintaäänella voin sanoa, että ei oo wörtti. :LOL: Ainakaan täällä Suomessa.

 

Hyi saakeli tuli elävästi mieleen Kalsariniemen sillit suolassa -olotila, ku kaikki oli koko päivän niin tiiviissä jonossa. Ja se turha SEISOMINEN joku vuosi ennen ku portit avattiin. :facepalm: :facepalm: Se olikin kyl se kerta, ku pitkä jonotus lopulta palkittiin, mut fuuuuukkk dat shit.

Link to comment
Share on other sites

varsinki nyt kun sitä eturiviä on niin paljon! ei sillä ettenkö ite ois aina ollu sinne kärkkymässä mutta olihan viimeksikin hartwallilla sellanen suunnitelma että ei jonotella, tuntiko me siellä oltiin ja helposti eturiviin!

aina kyl riippuu niin monesta seikasta, sielläkin niin monta niitä pieniä jonoja, kenellä virkaintosin järkkäri ja ketä ei kiinnosta, miten monen ihmisen ohi pääsee menemnään jne.

tai sit vaan se et ihmiset ei tiedä mihin kohtaan pitää mennä, roomassa ja barcelonassa tuli aika hyvät paikat n.400 ihmisen takaa et koskaan ei voi tietää! :LOL:

 

onko stadionilla muute mitään rappusia mitä pitää juosta ylös tai alas kentälle mennessä? :shifty: ei enää ees hyödyttäis mun hienot rappusissaharppomistaidot mut ihan uteliaisuudesta. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

tervehdys!!11

 

pitäsköhä kans jättää jonottaminen välii ku onha sitä tullu jonotettua enkä oo silti koskaa ollu eturivissä :awesome:

 

No mutta heipähei! :awesome:

 

Jos päätät niin, niin teretulemast seuraan! :awesome: ja joo, tuon takia minen ainakaan jaksa edes yrittää

 

Olol 30 ihmistä. No siellähän ovat, toivottavasti eivät pyörry keikalla :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...