Jump to content

Recommended Posts

Kävin eilen ratsastamassa ja oon nyt niin jumissa etten meinaa päästä sängystä ylös. Se oli sellanen heppa kenen oli aina annettu tehdä mitä se halus, ni hirvee testaaminen sillä ja kauhee vääntö piti olla et sain sen menemään niinku halusin, ja nyt mullon selkä jostain syystä tosi kipee, ja reidet mut ne nyt on aina. Luulin että nyt tänäkesänä ku oon ratsastellu enempi ni pystyisin seuraavan päivän kävelemään normaalisti mut näköjään ei :chuckle: Mut oli ihana ratsastaa!

 

Niin ja mulla ei nyt sitä Biffy-lippua vielä oo. Ääääääääää mitämäteen.

 

heppailu :happy: mulla on kyllä yllättävän vähä ikävä tallille, vaikka en oo vuoteen kunnolla päässyt minnekään tallille. Ois kyllä kiva mennä jonneki ratsastamaan, mut helsingin hinnat :LOL: Kävin keväällä ratsastamassa yhellä ponilla Kankaanpäässä mut eihän se onnistunu yhtään, kun sillä ei oltu varmaan ratsastattu pariin vuoteen ollenkaan, joten en saanu sitä liikkumaan mitenkään. Jouduin pitämään raippoja molemmissa käsissä ja aina vuorotellen napauttamaan molemmille puolille ku muuten poni käveli vaan sivuttain :LOL: ois kiva päästä ratsastamaan jollain vähä osaavammalla hevosella

Link to comment
Share on other sites

heppailu :happy: mulla on kyllä yllättävän vähä ikävä tallille, vaikka en oo vuoteen kunnolla päässyt minnekään tallille. Ois kyllä kiva mennä jonneki ratsastamaan, mut helsingin hinnat :LOL: Kävin keväällä ratsastamassa yhellä ponilla Kankaanpäässä mut eihän se onnistunu yhtään, kun sillä ei oltu varmaan ratsastattu pariin vuoteen ollenkaan, joten en saanu sitä liikkumaan mitenkään. Jouduin pitämään raippoja molemmissa käsissä ja aina vuorotellen napauttamaan molemmille puolille ku muuten poni käveli vaan sivuttain :LOL: ois kiva päästä ratsastamaan jollain vähä osaavammalla hevosella

 

Joo mä en tiedä kumpi on pahempi, se ettei heppa liiku yhtään vaan se että se liikkuu liian paljon eikä siihen saa oikein mitään kontaktia. Vaikka kyllä se sitte tasottu ku huomasi että ei tästä nyt paljon auta mutta silti se koko ajan yritti, ja siks mullonkin tää jumitus nyt kaikissa lihaksissa. Toivottavasti ei kestä kauaa vaikka mulla nää lihasjumit saattaa olla helposti viikon :chuckle: Ja muaki nyt vähän harmittaa, eilen tapasin tuolla tallilla sellasia tyttöjä jotka sano et voi harmi ku oon muuttamassa että olisin tullut niitä säännöllisesti auttamaan ku noita heppoja täytyy ratsastaa ku ne on ollut vähän laiskalla hoidolla ja käytännössä saanut tehdä mitä haluaa. Ja mielelläni auttasin! Mut niin Helsingissä ei varmaan ihan hirveesti ratsastella opiskelijabudjetilla. Miten voi olla niin kallista :noey:

Link to comment
Share on other sites

Joo mä en tiedä kumpi on pahempi, se ettei heppa liiku yhtään vaan se että se liikkuu liian paljon eikä siihen saa oikein mitään kontaktia. Vaikka kyllä se sitte tasottu ku huomasi että ei tästä nyt paljon auta mutta silti se koko ajan yritti, ja siks mullonkin tää jumitus nyt kaikissa lihaksissa. Toivottavasti ei kestä kauaa vaikka mulla nää lihasjumit saattaa olla helposti viikon :chuckle: Ja muaki nyt vähän harmittaa, eilen tapasin tuolla tallilla sellasia tyttöjä jotka sano et voi harmi ku oon muuttamassa että olisin tullut niitä säännöllisesti auttamaan ku noita heppoja täytyy ratsastaa ku ne on ollut vähän laiskalla hoidolla ja käytännössä saanut tehdä mitä haluaa. Ja mielelläni auttasin! Mut niin Helsingissä ei varmaan ihan hirveesti ratsastella opiskelijabudjetilla. Miten voi olla niin kallista :noey:

 

heh joo en kans tiiä että kumpi on pahempi vaihtoehto, molemmat yhtä ärsyttäviä :LOL:

 

lihasjumit :noey:

 

en mä käyny jyväskylässäkään ratsastamassa ku ehkä kerran vuoden aikana ku tuntu että sielläki on ihan liian kallista opiskelijalle :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

"Törmään heistä toiseen välillä myös ostoksilla, hän vissiin asuu kulmillani."

... :chuckle: Hiiiieman stalker-esque?

 

Piti tässä kysyä kaikkien Hanskilla yöpyvien aikatauluja huomenna? Erityisesti tietty Hanskin? :shifty: Voisin tietty kinkkulanki eka tsekata...

Ohhoh ja siellä oliki sit kaik aikataulut siististi :facepalm:

Edited by bambi
Link to comment
Share on other sites

"Törmään heistä toiseen välillä myös ostoksilla, hän vissiin asuu kulmillani."

... :chuckle: Hiiiieman stalker-esque?

 

Piti tässä kysyä kaikkien Hanskilla yöpyvien aikatauluja huomenna? Erityisesti tietty Hanskin? :shifty: Voisin tietty kinkkulanki eka tsekata...

 

Ihan semisti :LOL: "ei mikään hullulla tavalla superfani" odottaako se oikeasti, että ihmiset hyökkää kimppuun tai kiljuu aina kun se tulee vastaan yms. :chuckle:

 

Kinkkulasta taitaapi vastaus löytyä.

 

:'(

 

palkka tuli

 

kirjaudun team biffyyn

 

sold out

 

hauskaa keikkaa kaikki :facepalm:

 

Voihan perse :supersad: no pitää toivoa ettei ne heti mee maanantaina. Paljonkohan noita lippuja on ollu ennakkomyynnissä?

Link to comment
Share on other sites

Kinkkulasta taitaapi vastaus löytyä.

 

Voihan perse :supersad: no pitää toivoa ettei ne heti mee maanantaina. Paljonkohan noita lippuja on ollu ennakkomyynnissä?

Niihä sieltä löyty :chuckle:

 

Maanantaina pääsen töistä joskus illalla eli aika heikolta näyttää.. No mulla on onneks karnivool :yesey: Ja näinhä ne jo tänä vuonna ni enköhä selviä.

Link to comment
Share on other sites

Pakko rageta ihan suomeksi, kun muualla foorumeilla ihmiset on sillein:

"Joo tehään sellanen jonotusnumerosysteemi, sitten voi mennä shoppailee ja kahvittelee sinä välillä eikä menetä paikkaansa!"

 

Öööh, ei.

Voi eeeeei :LOL: Niinku tommoset muutenkaa ikinä toimis...

 

Eipä käyny mulla mielessäkää kattoa muita foorumeja, eksyin ny sit sen kunniaks demiin ja alko välitön maailmantuska ja vitutus, jee.

 

PAITSI löysin "Kerro/arvaa nämä Rauman murteen sanat", 31 kohtaa ja osaan 2 enkä niistäkää oo varma, näin. Vasta puolet elämästäni asunuki täällä hei?

 

Ja Lee Pacen naama heti etusivulla, en osaa reagoida.

Link to comment
Share on other sites

Pakko rageta ihan suomeksi, kun muualla foorumeilla ihmiset on sillein:

"Joo tehään sellanen jonotusnumerosysteemi, sitten voi mennä shoppailee ja kahvittelee sinä välillä eikä menetä paikkaansa!"

 

Öööh, ei.

 

:LOL: no onnee niille.

oon käyny olympiastadionilla vuonna 99 kattomassa jonku futismatsin kai sillä verukkeella voisin piirtää jonkun ykkösen käteeni ja kävellä jonon eteen?

 

mitä muuten jottain juttua kuulin jostain chris futismatsista helsingissä? :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Et ole tr00-raumalainen, häpeä :noey:

 

Joo, demissä nuo tuota suunnittelikin, noh, teinitytöt. They know nothing. (Paitsi minä tiedän kaikesta kaiken, tietenkin.)

No hei niinpä tässä menee taas mulla maailmankuvat ja identiteetit iha uusiks :'(

 

Joo onha tuo ideana iha jalo, ja saahan siitä jonosta just jonku kahvin tai lounaan spurtata hakemaan jos kaverit pitää paikkaa, mut ei mitää tommosta uuuuh shoppailureissuja srsly? Ja aikooko jotku hullut tosiaa mennä jo tänää :LOL: Hyvää keikkaa vaa sit nääntyneinä ja univajeisina ja sit ko suomijonotukset kummiski kusee lopulta ja päädytte jonneki perälle. Hip hei!

 

...Mulla on hyvin tämmöne high&mighty -olo tässä kun oon bändistä sen verran yli jo, kelataan vaikka 2v taappäi ni oisin varmaa tuolla juonimassa kanssa :chuckle: TAI joku bändi josta vielä välittäisin, enköhä mä jotai Jarvista olis jo yksin makuupussini kanssa jossai kyttäämässä. Eli joo.

Naurattaa ja hävettää lukee tota intoiluu tuolla...

Link to comment
Share on other sites

:LOL: no onnee niille.

oon käyny olympiastadionilla vuonna 99 kattomassa jonku futismatsin kai sillä verukkeella voisin piirtää jonkun ykkösen käteeni ja kävellä jonon eteen?

 

mitä muuten jottain juttua kuulin jostain chris futismatsista helsingissä? :shifty:

Uuuuuuuuuu! :awesome:

 

 

Tarpeelline tiedotus: ugggh tyhmät fedex-ukot vähä vauhtia, mun pitäis päättää mitä pakkaan = kokeilla joka rätti päälle, mut oon varma et sillä sekunnilla ko saan esim. housut jalasta ni ovikello soi. ONGELMAT

Link to comment
Share on other sites

Parasta on vaan että tutustuu jonotuskavereihinsa hyvin, ja pitää itse mielessä ne viereiset :yesye: Ihmiset on kuitenkin jonoissa ihan mukavia, ja mielellään pitää reilusta pelistä kiinni. Siinä ei niin helposti ohitellakaan sinne jonon päähän, kun ihmiset pitää yhtä.

 

mitä muuten jottain juttua kuulin jostain chris futismatsista helsingissä? :shifty:

Ooooo :shifty: Kelpaisi!

 

...Mulla on hyvin tämmöne high&mighty -olo tässä kun oon bändistä sen verran yli jo, kelataan vaikka 2v taappäi ni oisin varmaa tuolla juonimassa kanssa :chuckle: TAI joku bändi josta vielä välittäisin, enköhä mä jotai Jarvista olis jo yksin makuupussini kanssa jossai kyttäämässä. Eli joo.

Naurattaa ja hävettää lukee tota intoiluu tuolla...

Älämitävähän :LOL: Muistan tuskallisen hyvin kun itse olin vielä tuotakin pahempi, nyt täällä kyynikoiden kanssa seurustellessa rupeaa tarttumaan se "Pfft Muse, I'm too good for Muse"-asenne, vaikka salaa siitä bändistä tykkäilee kuitenkin ihan samalla tavalla,

Link to comment
Share on other sites

niin kaveri tapasi ainakin mattin oslossa ja sen se järkkärimies sanoi että kuulemma helsingissä joku sellanen band/crew peli! sais nyt ilmotella esim jottain ajankohtia että tietää mihin junaan ostaa lipun! :chuckle: jos nyt kuitenkin pitäs sit sillä aamujunalla tulla... ääääÄÄÄ.

ja olettaen et se siis on semmonen että saa mennä kahtomaan.

Link to comment
Share on other sites

No voi hyvänen aika, olin jo unohtanu koko Demin olemassaolon :LOL:

 

Ja en tiedä miksi edes menin lukemaan mitään, koska rupes vaan puistattamaan ja hirvittämään ajatus siitä, millaisten ihmisten kanssa sitä joutuu oikein jonottamaan edes ne tunnin-pari, mitä siinä varmaan on ennen porttien avaamista. Vai pitäiskö tässä välttää se ärsytys ja mennä vasta viiden jälkeen? :chuckle:

 

mitä muuten jottain juttua kuulin jostain chris futismatsista helsingissä? :shifty:

 

Ohoh! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

No voi hyvänen aika, olin jo unohtanu koko Demin olemassaolon :LOL:

 

Ja en tiedä miksi edes menin lukemaan mitään, koska rupes vaan puistattamaan ja hirvittämään ajatus siitä, millaisten ihmisten kanssa sitä joutuu oikein jonottamaan edes ne tunnin-pari, mitä siinä varmaan on ennen porttien avaamista. Vai pitäiskö tässä välttää se ärsytys ja mennä vasta viiden jälkeen? :chuckle:

 

 

 

Ohoh! :awesome:

 

no mietin ihan samaa sen jonotuksen kanssa ja eikö ne siellä jotku aikonu mennä jo tänään? :LOL:

 

tällä hetkellä oon jotenki kallistunu sellaseen ei-jonottamiseen ollenkaan, VARSINKIN jos tulis tota futispeliä. :shifty:

semmostaki kuulin että ne kuulemma keikan jälkeen lähtee heti helsingistä pois, stalkkereille tiedoksi. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Hyihyi demi, seikkailin ja olin et OHHOH Jedittäjät??+? WHAT IS THIS. Musiikkiosiossa vielä, hämmentävää.

 

Sit se oliki joku tuhannes threadi Jedwardille :noey: Toisaalta luulen et vois tehä kipiää lukea tuolla tekstejä asioista joista oikeesti tykkään?

Link to comment
Share on other sites

moi en ole ikinä kirjottanu tänne mitään, oon nolo fangirl joka ei ole vielä kyllästynyt tähän bändiin :$

 

joo irc-galleriassa (hmmmh) on muutama tyyppi jotka on menossa sinne tänään. joo-o mitähän ihmettä. pelkään jo vähän et en pääse kuuden tunnin jonotuksella eteen :LOL:

en ole ikinä ollu millään keikalla kentällä ja ny pelkään et menetän kaikki mahdollisuuteni kun siellä on jotain hulluja mitä voi verrata joihinki bieber-faneihin?

Link to comment
Share on other sites

moi en ole ikinä kirjottanu tänne mitään, oon nolo fangirl joka ei ole vielä kyllästynyt tähän bändiin :$

 

joo irc-galleriassa (hmmmh) on muutama tyyppi jotka on menossa sinne tänään. joo-o mitähän ihmettä. pelkään jo vähän et en pääse kuuden tunnin jonotuksella eteen :LOL:

en ole ikinä ollu millään keikalla kentällä ja ny pelkään et menetän kaikki mahdollisuuteni kun siellä on jotain hulluja mitä voi verrata joihinki bieber-faneihin?

 

Eturivi on yliarvostettu, keikasta voi nauttia vähän kauempaakin. En jaksa edes stressata siitä, koska nautin mielummin keikasta ja hyvät paikat voi sitten olla positiivinen yllätys jos niikseen tulee. Ei se bändi oikeasti katoa mihinkään, vaikkei eturivissä olisikaan (ellei ole 140 cm ja sillon kannattaa ottaa joku koroke mukaan kuten kaveripoika)

Link to comment
Share on other sites

Hyihyi demi, seikkailin ja olin et OHHOH Jedittäjät??+? WHAT IS THIS. Musiikkiosiossa vielä, hämmentävää.

 

Sit se oliki joku tuhannes threadi Jedwardille :noey: Toisaalta luulen et vois tehä kipiää lukea tuolla tekstejä asioista joista oikeesti tykkään?

 

:LOL:

 

 

Ja jälleen kerran tuohon jonottamiseen liittyen, Suomessa kun ollaan niin porttien avaamisenkin jälkeen voi vielä eturiviin päästä, jos on vaan tarpeeksi tuuria matkassa :chuckle: Tai jos on niin kusipää, että jaksaa tarpeeksi kauan änkeä, kunnes joku antaa periksi ja tekee tilaa.

Link to comment
Share on other sites

Eturivi on yliarvostettu, keikasta voi nauttia vähän kauempaakin. En jaksa edes stressata siitä, koska nautin mielummin keikasta ja hyvät paikat voi sitten olla positiivinen yllätys jos niikseen tulee. Ei se bändi oikeasti katoa mihinkään, vaikkei eturivissä olisikaan (ellei ole 140 cm ja sillon kannattaa ottaa joku koroke mukaan kuten kaveripoika)

 

kyllä toinen tai kolmas rivikin taitaa olla ihan tarpeeksi lähellä mulle, oon yli 170cm pitkä niin enköhän näekin kaiken, mut on vaan vaikee uskoa et koko eturivi tulis ihan täyteen heti ennen kun mä pääsen sisälle. stressaan hyvästä paikasta vaan sen takia, että viimeksi kun vihdoinkin pääsin musea katsomaan, jouduin oleen katsomossa joidenkin nelikymppisten kanssa jotka vaan istuskeli paikallaan... nyt haluan nauttia keikasta sellasten ihmisten joukossa jotka on yhtä innoissaan kuin mä :LOL:

 

tietääkö kukaan muuten täältä ketkä voitti noi muse meet&greet kilpailut?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...