Jump to content

Recommended Posts

tumblrissa on jotenki liian kaunista tänään, mun mieli ei kestä.

 

ostin kakun et juhlistaisin makuuaistin palaamista mut nyt en taas maista mittään. :'(

 

niin kyllä minunkin tumblrissa tässä päivän mittaa :chuckle::yesey:

 

mut mikäs tuollainen maailman vääryys on :supersad: höh!

 

kakusta tuli mieleen etten maininnut mun suoraan jumalasta polveutuvaa kakunpalakokemusta täällä, oleellista ehkä mut se oli vaan niin hyvääääääääääääääää :'(

 

voisi mennä kerraski aikaisin nukkumaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

niin kyllä minunkin tumblrissa tässä päivän mittaa :chuckle::yesey:

 

mut mikäs tuollainen maailman vääryys on :supersad: höh!

 

kakusta tuli mieleen etten maininnut mun suoraan jumalasta polveutuvaa kakunpalakokemusta täällä, oleellista ehkä mut se oli vaan niin hyvääääääääääääääää :'(

 

voisi mennä kerraski aikaisin nukkumaan :yesey:

 

MITÄ toi oli niin hyvin sanottu et nyt kerrot Kaiken! :LOL:

Link to comment
Share on other sites

MITÄ toi oli niin hyvin sanottu et nyt kerrot Kaiken! :LOL:

 

:chuckle: se oli vaan niin hemmetin hyvää. ja siis mua nyt nolottaa et tää oli mun päivän ja en ihmettelis et viikon kohokohta mut ku ei mikään voi olla niinhyvää. Ja okei oli se kallista, mut ei nyt suomessa ku vertaa ees ollut. Mut sellaista jotain suklaa-juustokakkua :'( jossa oli oikein kunnon suklaapohja sellaista ihanaa suklaakakkua, sit sellainen kerma-suklaa-kerros se pääosasitä kakkua mikä oli kun oisi ollut jotain kuorutetta ja jotain juustokakkutäytettä sekaisin ja sellaist,awdklsjfdsöffdlkg joo ja päällä viel sellaista vaalea asiaa en ees tiedä mitä se oli mut varmaan kermaa, sokeria ja rasvaa ja suklaata sekaisin :yesey: ja siin jotain sellaista suklaamarmorointia ja äitiiiii mua itkettää sen kakun ajatteleminen :LOL: en tiedä mitä tällainen reaktio yhteen kakun palaan kertoo mut se kun sitä aluksi maisto vähäsen jokakerrosta siinä niin oikeasti oisin voinut kuolla siihen paikkaan eikä oisi ees haitannut.

 

se oli vaan taivas, maa ja helvetti yhdessä paketissa....:LOL:

:facepalm: olkaa hyvät vaan tuosta :yesey:

 

ja tuplaespresson kanssakin sai sellaisen valkosuklaa-mokka-tms karkin ja :happy: oli aika onnellinen olo.

 

ja ei oikeasti ees nolota toi mun kakkuvuodatus :phu:

 

nyt voisin mennä nukkumaan. Öitä :kiss:

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: se oli vaan niin hemmetin hyvää. ja siis mua nyt nolottaa et tää oli mun päivän ja en ihmettelis et viikon kohokohta mut ku ei mikään voi olla niinhyvää. Ja okei oli se kallista, mut ei nyt suomessa ku vertaa ees ollut. Mut sellaista jotain suklaa-juustokakkua :'( jossa oli oikein kunnon suklaapohja sellaista ihanaa suklaakakkua, sit sellainen kerma-suklaa-kerros se pääosasitä kakkua mikä oli kun oisi ollut jotain kuorutetta ja jotain juustokakkutäytettä sekaisin ja sellaist,awdklsjfdsöffdlkg joo ja päällä viel sellaista vaalea asiaa en ees tiedä mitä se oli mut varmaan kermaa, sokeria ja rasvaa ja suklaata sekaisin :yesey: ja siin jotain sellaista suklaamarmorointia ja äitiiiii mua itkettää sen kakun ajatteleminen :LOL: en tiedä mitä tällainen reaktio yhteen kakun palaan kertoo mut se kun sitä aluksi maisto vähäsen jokakerrosta siinä niin oikeasti oisin voinut kuolla siihen paikkaan eikä oisi ees haitannut.

 

se oli vaan taivas, maa ja helvetti yhdessä paketissa....:LOL:

:facepalm: olkaa hyvät vaan tuosta :yesey:

 

ja tuplaespresson kanssakin sai sellaisen valkosuklaa-mokka-tms karkin ja :happy: oli aika onnellinen olo.

 

ja ei oikeasti ees nolota toi mun kakkuvuodatus :phu:

 

nyt voisin mennä nukkumaan. Öitä :kiss:

 

joo mää kerkesinki lukemana jo sun journalista tosta kakusta mut siis. USKON!!!!!!!!!!!!!!!! aadfadsfgfd tekee mieli vähän itekkin, ja hittokun en nyt muista mistä mut mulle on tullut niin samanlainen olo jostain syömiskokemuksesta joskus, en muista oliko kakkua tai jotain, oisko ollut se garlic bread siinä yhessä pizzapaikassa mikä oli lähellä mun entistä kämppää. tai kun söin enismmäistä kertaa pizzaa italiassa.

MUT NIIN PALJON TAJUUN!!!!! :LOL:

 

i_hug_that_feel.png?1300595876

 

 

ja öitä! :kiss:

 

 

//ahh se oli se falafel wrap hells kitchenissä! :LOL: kai me siellä sillon käytiin brightonin reissulla?

Link to comment
Share on other sites

Käytiinjooo!!! ku pakko nyt komemntoida koska ihan ku mä vielä mihiskää oisin päässyt, ja lol tota kuvaa. ja oon liian väsynyt ettei sormet tottele.

Mut sekin oli kyllä ihana ruokakokemus. se wrappi siis :yesey: ku on maut kohdallaan, aj tuli tosta mun vuodatuksesta mieleenkin se ku juteltiin. Mut voi ruoka ja kaikki ku vaan on niin hyväääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää jep. :supersad:mut nyt for realz menen koska ei voi vaan aina hengata netissä. tai voi. mut oikeasti nukuttaaki

 

,,,mitä veet'? netti vaan katkes ja eihä tällast voinut nyt jättää lähettämät. niin piti ettii MOKKULA tu the rescue....

Link to comment
Share on other sites

Kotiuduin tos 20 minsaa sit ja oon pienoises hiprakas ja headbangaan täs Knife Partyn tahtiin vaikka kämppis nukkuu tos vieres lol ja huomenna vasta klo 12 alkaa luennot ja fiilis on oikein loistava. :awesome: Musta tuntuu et opiskelijaelämä saattaakin olla ihan miun makuun. :happy:

 

Ja kovasti ainakin yritin joitakin näitä kavereita houkutella Joensuuhun mun kans et ehkä se sit on ainakin mun osaltani päätetty et oon sit sinne menos kuun lopus. Ololololol. :LOL: Se on enää seurasta kii.

 

The sound of the record boom! :dance:

N'awww no pidä hauskaa joensuussa ja nähää sit lauantaina Helsingissä :chuckle: Luulen ettei mekää sit jakseta tulla perjantaina että SANNAAAAAA seuraavaks ko oot täällä ni onko meillä joku johtopäätös hotellista... Ja meitä on ny sanna oona mä marse ku heli ei tullu? Muistanko oikein?

 

Joku enkun kuunteluki vaa. Ei oo ikinä häirinny ihmiste niistely nii paljoa. :facepalm: Mut oikeesti kuka säästää kaikki räkänsä niihi kuuntelun ekoihi hetkii, hmph. Täydelline hiljasuus oli enne ko se alko. Mut eiköhä sieltä joku ~80 pistettä tuu ni hienosti vielä mahkuja. :chuckle: Preliesseestä tuli 99 pistettä mut koetilanteessa on kuitenki paniikki päällä ja aiheet perseestä ni sgdlkjsdkjh.

 

http://noise.fi/uutiset/?rid=12838#12838

AWWWWWH YEAH

Link to comment
Share on other sites

N'awww no pidä hauskaa joensuussa ja nähää sit lauantaina Helsingissä :chuckle: Luulen ettei mekää sit jakseta tulla perjantaina että SANNAAAAAA seuraavaks ko oot täällä ni onko meillä joku johtopäätös hotellista... Ja meitä on ny sanna oona mä marse ku heli ei tullu? Muistanko oikein?

 

Joku enkun kuunteluki vaa. Ei oo ikinä häirinny ihmiste niistely nii paljoa. :facepalm: Mut oikeesti kuka säästää kaikki räkänsä niihi kuuntelun ekoihi hetkii, hmph. Täydelline hiljasuus oli enne ko se alko. Mut eiköhä sieltä joku ~80 pistettä tuu ni hienosti vielä mahkuja. :chuckle: Preliesseestä tuli 99 pistettä mut koetilanteessa on kuitenki paniikki päällä ja aiheet perseestä ni sgdlkjsdkjh.

 

http://noise.fi/uutiset/?rid=12838#12838

AWWWWWH YEAH

 

La-su neljälle? Jos saan ne ihmisten informatsuunit niin voin vaiks varailla sen lönkan ompun jos se hinta on vaan melkein sama

Link to comment
Share on other sites

Huh, eipä oo taas vähään aikaan tullu täälläkään käytyä.

 

Harmittaa kun jäi readingin tsreamit kattomatta muun menon takia, mutta katoinpa Muse keikan sieltä sitte youtubesta eilen. Mahtavaa menoa ja toivottavasti tulee dvd:tä niinkun on huhuttu.

Tekispä mieli tilata toi OoS-paita, mutta vähän retuperällä oleva finanssitilanteeni tuskin antais sitä vähään aikaan anteeks. Noh, päädyn ehkä jokatapauksessa tilaamaan sen.

Link to comment
Share on other sites

Huh, eipä oo taas vähään aikaan tullu täälläkään käytyä.

 

Harmittaa kun jäi readingin tsreamit kattomatta muun menon takia, mutta katoinpa Muse keikan sieltä sitte youtubesta eilen. Mahtavaa menoa ja toivottavasti tulee dvd:tä niinkun on huhuttu.

Tekispä mieli tilata toi OoS-paita, mutta vähän retuperällä oleva finanssitilanteeni tuskin antais sitä vähään aikaan anteeks. Noh, päädyn ehkä jokatapauksessa tilaamaan sen.

 

EDIT: Lievää säätöä postauksen kanssa.

Link to comment
Share on other sites

La-su neljälle? Jos saan ne ihmisten informatsuunit niin voin vaiks varailla sen lönkan ompun jos se hinta on vaan melkein sama

Just näin :yesey: Mitäs tietoja tarvitset, eikö oikeesti nimet vaa riitä kunhan yhen yli 18v henkilötunnuski... Ta näin mä muistaisin ite varanneeni :erm:

 

VITUN POTTERMORE ko failaan kaikki potionit ja angst :LOL: Oikeestihan pitäis ehkä lukee ennemmi jotai psykologiaa mut näääh. En vieläkää oo toipunu siitä etten oo luihunen. Mun sisko oli. :facepalm: Hmph se jos joku on koko puuskupuhiuden ruumiillistuma! :phu:

 

Oon kuumeessa ---> YLIENERGISYYS ku mittää ei voi tehä paitsi datailla. ...Joo.

Link to comment
Share on other sites

mulla on huomenna kaks työhaastatteluu! :awesome:

 

heh lopetin yhden kurssin jo ny :LOL: tai se oli semmonen ärsyttävä etä/verkkokeskustelu juttu moodlessa ja ihan liian hankala tehtävä ni päätin et en tee sitä tehtävää enkä mee tenttiin mut katon vaan ne luennot moodlesta :yesey: näinhän se opiskelu hyvin etenee :LOL:

 

kiva ku kävin kaupas ni tietenki just puoles välis matkaa alko satamaan ihan hirveesti ja vaikka oli sateenvarjo ni kastuin ihan täysin ja mun kengät oli ihan uitetut :noey:

 

ainiin onks täältä ketkä tulos airshippia kattomaan?

 

oon pikkasen kateellinen mun serkulle ku se menee syyslomalla espanjaan ja meinaa vissiin mennä kattomaan barcelonan pelin :):):)

Link to comment
Share on other sites

mulla on huomenna kaks työhaastatteluu! :awesome:

 

heh lopetin yhden kurssin jo ny :LOL: tai se oli semmonen ärsyttävä etä/verkkokeskustelu juttu moodlessa ja ihan liian hankala tehtävä ni päätin et en tee sitä tehtävää enkä mee tenttiin mut katon vaan ne luennot moodlesta :yesey: näinhän se opiskelu hyvin etenee :LOL:

 

kiva ku kävin kaupas ni tietenki just puoles välis matkaa alko satamaan ihan hirveesti ja vaikka oli sateenvarjo ni kastuin ihan täysin ja mun kengät oli ihan uitetut :noey:

 

ainiin onks täältä ketkä tulos airshippia kattomaan?

 

oon pikkasen kateellinen mun serkulle ku se menee syyslomalla espanjaan ja meinaa vissiin mennä kattomaan barcelonan pelin :):):)

Onnea työhaastatteluista, minneeeee :awesome:

 

Tulisin kyl kattomaa mutta terveystiedon kirjotukset siinä seuraavana päivänä vähän sotkee.. Ja eikö täältä aika monelta kaatunu kings of conveniencee?

 

N'awww mä meinasin ehkä huhtikuussa tehdä synttärieni ja omaks ylppärlahjaks pienen pelimatkan Barcelonaa ja oon myös ens kuussa käväsemässä siellä :chuckle: Ehanaehana kaupunki. Änkee serkkus mukaa? :LOL: JEE tänää peli kakkoselta meille canal+-rajoittuneille!

Link to comment
Share on other sites

toiv. milan vie. MUAHAHAH!

Pffft. :phu: Hieno ja kaikinpuolin tasane ja siten jännittävä matsi tulossa. KUKAAN ei toiv. vie KETÄÄN!

...En kyllä oikeesti ymmärrä mikä sulla on nii henkilökohtasesti barcelonaa vastaa :chuckle: Tai no joo.

 

AINII MARSE JOKO SUN PAITA TULI MUN TULI JA SAIN KARKKIAKI JA ASDDFJSDKGHLK /caps rape mut se on hiaaaaaano! Luotan ny sokeest et marse eksyy tänne ja lukee kaik viestit

Link to comment
Share on other sites

Pffft. :phu: Hieno ja kaikinpuolin tasane ja siten jännittävä matsi tulossa. KUKAAN ei toiv. vie KETÄÄN!

...En kyllä oikeesti ymmärrä mikä sulla on nii henkilökohtasesti barcelonaa vastaa :chuckle: Tai no joo.

peekele catalaanien nt stna + vierailevat tähdet :chuckle:

mut oikeesti, ei voi kusi nousta enempään päähä.

 

mä en kyl sitä matsii kato ku itken arsenalin takia :noey:

Link to comment
Share on other sites

Onnea työhaastatteluista, minneeeee :awesome:

 

Tulisin kyl kattomaa mutta terveystiedon kirjotukset siinä seuraavana päivänä vähän sotkee.. Ja eikö täältä aika monelta kaatunu kings of conveniencee?

 

N'awww mä meinasin ehkä huhtikuussa tehdä synttärieni ja omaks ylppärlahjaks pienen pelimatkan Barcelonaa ja oon myös ens kuussa käväsemässä siellä :chuckle: Ehanaehana kaupunki. Änkee serkkus mukaa? :LOL: JEE tänää peli kakkoselta meille canal+-rajoittuneille!

 

Stockmannille ja jonneki hyllyttäjäks :yesey:

 

joo no mä kans aloin miettiin et onko täältä ees kukaan muu tulos airshippiin ku minä :LOL:

 

mä kans suunnittelin et voisin oikeesti ängetä mun serkun mukaan :LOL: mut en sit toisaalta kehtaa tai ku se menee sinne vanhempiensa kanssa ni en viitti pilata niitten perhelomaa :LOL: joo ja oon täs koko päivän oottanu tota peliä! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

"Moi! Valitettavasti Fright Night -elokuva jääkin kokonaan pois teatterilevityksestä. Tinker, Tailor, Soldier, Spy eli näillä näkymin suomeksi Pappi, Lukkari, Talonpoika, Vakooja on tulossa valkokankaille alkukeväästä 2012."

 

NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖY ekaksi sille ettei fright nightia tuu ja toiseks tolle ehkä totuudenmukaselle mut silti paaaaskalle käännökselle ja sille että se tulee vasta ENS VUONNA WHYYYY

 

tumblr_lrfftr7y3O1qge7emo4_250.jpg

:'( /elämän suurimmat vastoinkäymiset vol 1058

Link to comment
Share on other sites

Just näin :yesey: Mitäs tietoja tarvitset, eikö oikeesti nimet vaa riitä kunhan yhen yli 18v henkilötunnuski... Ta näin mä muistaisin ite varanneeni :erm:

 

VITUN POTTERMORE ko failaan kaikki potionit ja angst :LOL: Oikeestihan pitäis ehkä lukee ennemmi jotai psykologiaa mut näääh. En vieläkää oo toipunu siitä etten oo luihunen. Mun sisko oli. :facepalm: Hmph se jos joku on koko puuskupuhiuden ruumiillistuma! :phu:

 

Oon kuumeessa ---> YLIENERGISYYS ku mittää ei voi tehä paitsi datailla. ...Joo.

 

aaa ogay :yesey:

 

mä onnistuin eilen ensimmäistä kertaa menettämään pisteitä, kun olin pariin otteeseen pistäny herbicidea tehtäessä vaan takaisin edelliselle sivulle (jolloin se aloittaa koko myrkyn tekemisen uudestaan) ja eilen meni hermot ja vedin sen loppuun asti ja sit mun kattila räjähti :'(

 

no mikäs susta tuli? puuskut saadaan kyllä aina kuulostamaan paskoilta luusereilta jotka on vahingossa päätyny koko paikkaan.

 

edit: hmmm vaikuttaa kyllä vähän siltä et tarttisin kaikkien henkilötunnukset mut testataan...

Link to comment
Share on other sites

aaa ogay :yesey:

 

mä onnistuin eilen ensimmäistä kertaa menettämään pisteitä, kun olin pariin otteeseen pistäny herbicidea tehtäessä vaan takaisin edelliselle sivulle (jolloin se aloittaa koko myrkyn tekemisen uudestaan) ja eilen meni hermot ja vedin sen loppuun asti ja sit mun kattila räjähti :'(

 

no mikäs susta tuli? puuskut saadaan kyllä aina kuulostamaan paskoilta luusereilta jotka on vahingossa päätyny koko paikkaan.

 

edit: hmmm vaikuttaa kyllä vähän siltä et tarttisin kaikkien henkilötunnukset mut testataan...

Mää oon korpinkynsi ja se NYPPIIIII koska mun vika kysymys oli että "puuskupuh vai korpinkynsi :):):):)" NEITHER YOU TROLL MOFO mut nii korpinkynsi oli mulle pienempi paha. :yesey: Ja älä ota mun puuskupuhinhoa henkilökohtasesti en vaa missää vaiheessa oo oikee samastunu puuskuihu tai korpinkynsii. Olololol koska draco malfoy 4evah<4325945 Mut oon nii reippaasti ny jaksanu yrittää tätä et mulla on kokonaiset 10 pistettä :LOL:

 

Just se noissa litkuissa että kauheella vaivalla tekee ja uhraa aikaansa tommosee näpertelyy ja failaa jossai viime silauksissa :facepalm:

 

ja okei jos ei läpi mee ilma tunnuksia ni tiedustelen oonalta huomiseks ja pistän omani kanssa pmnä :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Näköjään se menikin läpi (siinä vaan oli tähdet niiden juttujen kohdalla, typerää huijausta :phu:)

eli hotellihuone on varattuna ja hintaa tuli 69,90 ja jos se neljälle jaetaan niin 17,475 € eli oisko se sit 17,5€ per naama? :happy:

JEEEE voin huomenna pistää mun ja oonan osuuden sulle tilille jos lähetät vaa tietojas :yesey: Selvitän sit ite oonan kaa ni on helpompaa.

Link to comment
Share on other sites

JEEEE voin huomenna pistää mun ja oonan osuuden sulle tilille jos lähetät vaa tietojas :yesey: Selvitän sit ite oonan kaa ni on helpompaa.

 

juuh, raapustan kohtapuoliin yksäriä :yesey: vielä kun muistaisi oman tilinumeron (pitäis ehkä pikkuhiljaa kirjottaa se itelle johonki muistiin :LOL:)

 

Stockmannille ja jonneki hyllyttäjäks :yesey:

 

joo no mä kans aloin miettiin et onko täältä ees kukaan muu tulos airshippiin ku minä :LOL:

 

mä kans suunnittelin et voisin oikeesti ängetä mun serkun mukaan :LOL: mut en sit toisaalta kehtaa tai ku se menee sinne vanhempiensa kanssa ni en viitti pilata niitten perhelomaa :LOL: joo ja oon täs koko päivän oottanu tota peliä! :awesome:

 

winrar, mäkin hain jotain hyllyttäjän töitä opiskelujen oheen :awesome: ja itse asiassa kattelin eilen pitäiskö yrittää hakea Hgin Stockalle hulluille päiville töihin :LOL: se hyllyttäjän työ on tosin vmp:n kautta, joten voipi olla et sinne otetaan aina eri tekijöitä, mikä nyt ei ees haittaisi. pitää yrittää vähän tienailla ens vuotta varten, kun vanhemmat on aika vahvasti painottanu et opintolainaa et sitten ota.

 

mää oon nyt tulossa sinne Airshippiin sittenkin, kun en halunnu tuhlailla rahoja ostamalla Kociin lippua ja jättää toi Airshipin lippu käyttämättä :yesey: olensatunnaisestipihi.com

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...