Jump to content

Recommended Posts

katoin just sen forever alone-dvd:n ja en kestä :LOL::'(:happy::'( ootte niin ihania<33333 ja muse on ihana ja jarvis ja keith ja kaikki ja ennenkaikkea te<333 en vaan kestä nyt elämää enkä mittään!

 

[media]

[]

 

n'awwwwwwwwwwwwww :happy: vaan isosti awwwwwww! ja ihana ihanat kaikki, koska niinkin ne on ihania ja ihana oot itteki :happy:

 

 

musta tuntuu et mun silmiin oisi kaadettu jotain happoa...sattuuuu...

niin paljon ruokaa syötiin tänään :awesome: mut jätin jätskit kämpille ja ei ollut hyvä idea koska haluan syödä niitä ny!

Link to comment
Share on other sites

muistattako tytöt kun oltiin viimevunna wembleyn jälkeen southbankilla siellä ilotulituksessa? tuolla ne nyt taas ilotulitti, mun ikkunasta näkyi. :') :supersad:

 

awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww jooo!! jah niihä me oltiin puitten lomasta kurkittiin :happy: voi awwwww! :supersad:

ja miten siitäki o VUOSI :eek:

Link to comment
Share on other sites

http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=39&product_id=157

 

HHHNNNGGGH voisko joku mulle ny sanoa suoraan että hyi kamala tommosia kenkiä, outo korko ja vaikeasti yhdisteltävä kukkakuvio yms. koska TAHDON mutta millon ikinä maailmassa mä tommosia käyttäisin mut niillä on koko 37,5 jajajaja :LOL: Miks sillon ko ei senttiäkää sais tuhlata ni löytyy kaikista hianoimpia asioita.

Link to comment
Share on other sites

http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=39&product_id=157

 

HHHNNNGGGH voisko joku mulle ny sanoa suoraan että hyi kamala tommosia kenkiä, outo korko ja vaikeasti yhdisteltävä kukkakuvio yms. koska TAHDON mutta millon ikinä maailmassa mä tommosia käyttäisin mut niillä on koko 37,5 jajajaja :LOL: Miks sillon ko ei senttiäkää sais tuhlata ni löytyy kaikista hianoimpia asioita.

 

noi on söpöt, mutten osaa kuvitella sulle tollaisia :chuckle:

 

wohoo sain vihdoin ja viimein soitettua kuntosalille ja peruttua mun sopparin :dance: tosin niillä on joku typerä kuukauden irtisanomisaika eli pitää vielä kuukausi maksaa siitä etten jaksa käydä salilla :LOL::facepalm: ellen sit saa jotain innostusta ja käy viel täällä niiden salilla. Mut jee rahansäästöä, nananaaa

Link to comment
Share on other sites

http://www.superupeena.fi/index.php?route=product/product&path=39&product_id=157

 

HHHNNNGGGH voisko joku mulle ny sanoa suoraan että hyi kamala tommosia kenkiä, outo korko ja vaikeasti yhdisteltävä kukkakuvio yms. koska TAHDON mutta millon ikinä maailmassa mä tommosia käyttäisin mut niillä on koko 37,5 jajajaja :LOL: Miks sillon ko ei senttiäkää sais tuhlata ni löytyy kaikista hianoimpia asioita.

 

mä en jostain syystä tykkää yhtään :chuckle: mut mä en oo mikään ehkä tyyli-ikoni mut tollaset peeptoe-nilkkurit :noey: eikä toi kukkakuvio ees kaamea ku kyl se nyt yhistää kaikkeen ku yhistää vaan ja en tosta korostakaan välitä.. mut niin ei kannata kuunnella

 

mu mikä toi tollanen kauppa o :eek: *selailee*

Link to comment
Share on other sites

AWWWW :supersad::happy: siitäkin on jo vuosi mitä hemmettiä :eek:

 

noh uthuh nii miten se on kaikki tapahtunut :eek: tai siis vuosi kulunut...miten? millo...mitä häh?

 

 

en ollut kyl mun näköistä tuolla kaupassa muuteskaan /tärkeää, pari mekkoa, mut ehkei mekkoja kannata kattella täs syksyä vasten :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

awww ykköseltä tulee jotai päivä New Yorkissa ohjelmaa, en kyl jäänyt kattomaan mut ne alku kuvat kiiltävästä valoisasta kaupungista yössä :happy: kaunista

 

Aww! :happy:

 

Mitä jos sit joskus jos oliskin New Yorissä eikä se välittäiskään.

Link to comment
Share on other sites

awwwwwwwwwww eiköhä se NY välittäis kuiteski :happy:

 

ÄÄÄÄääääääää en kestä :'( äääääääääääääääääää! Ihanaihana. Niinkai pakko kai sen on.

 

ps, tuli tänään sellanen selkee tarkka naamakuva Paulista tumblrissa vastaan ja aattelin vaan ekana et "tästä olis hyvä ottaa mallia luomikarttaan" :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

ÄÄÄÄääääääää en kestä :'( äääääääääääääääääää! Ihanaihana. Niinkai pakko kai sen on.

 

ps, tuli tänään sellanen selkee tarkka naamakuva Paulista tumblrissa vastaan ja aattelin vaan ekana et "tästä olis hyvä ottaa mallia luomikarttaan" :chuckle:

 

AHAHHA :chuckle: koska katoin tos jonkun toisenkin videon ja se tsuumas paulin nassuun ja mietin just saman aatoksen :yesey::LOL:

 

:happy: oi interpol! :happy:

Link to comment
Share on other sites

lol mulla on subi tossa taustalla ja eikun keikun martin freemanhan siellä keikkuilee ali G:n kanssa :chuckle:

 

<3 Martin mun pieni kaunis Archbishop of Canterbury. :happy: Bishop Muzorewa. Bashing the bishop.

 

 

 

Kotiuduin tos 20 minsaa sit ja oon pienoises hiprakas ja headbangaan täs Knife Partyn tahtiin vaikka kämppis nukkuu tos vieres lol ja huomenna vasta klo 12 alkaa luennot ja fiilis on oikein loistava. :awesome: Musta tuntuu et opiskelijaelämä saattaakin olla ihan miun makuun. :happy:

 

Ja kovasti ainakin yritin joitakin näitä kavereita houkutella Joensuuhun mun kans et ehkä se sit on ainakin mun osaltani päätetty et oon sit sinne menos kuun lopus. Ololololol. :LOL: Se on enää seurasta kii.

 

The sound of the record boom! :dance:

 

 

 

Miksi vitussa postasin täännnnnnnnn. Lawlllero. Anteeks. Piti vaan toimitella. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

AWWW Marse:happy: :chuckle:

 

vaikka tollaisesta tulee vähän nostalgia-kaiho opiskelija-aisoihin :happy:

 

tilasin itselleni keskiviikoksi silmälääkärin mikä tarkoittaa sit myös uusia laseja, ...en varmaan oikeasti raaski mut ai että ku tekisi mieli ostaa vaikka kahdet niin oisi vaihtelua :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...