Jump to content

Recommended Posts

Ja, idd, vanuit Weeze gevlogen.. Dat was toen wel die hel op de terugweg dat mijn vlucht naar voren was geschoven en ik op het vliegveld van Edinburgh moest overnachten, maar ach...

PM me maar even als je plannen gaat maken. ;)

 

Heb je toen zo'n bus geboekt terug naar eindhoven? Matthijs en ik gaan naar Tallinn bij Terje op bezoek en vliegen van weeze.

We moeten maar een skype date doen om af te spreken voor leeds binnenkort!

Link to comment
Share on other sites

Heb je toen zo'n bus geboekt terug naar eindhoven? Matthijs en ik gaan naar Tallinn bij Terje op bezoek en vliegen van weeze.

We moeten maar een skype date doen om af te spreken voor leeds binnenkort!

 

Dat lijkt mij verstandig! Wanneer was jij van plan om te boeken? Misschien voordat ik naar New York ga de 16e?

En ja, ik heb zo'n bus geboekt toen vanaf Venlo...of ja, t is meer een taxi met een vast tarief. Volgens mij is dat goedkoper ook als je met een groep gaat.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben de nieuwe hier :)

 

Worden jullie trouwens niet gek van de Captcha? Ik heb er nu al een hekel aan...

 

(Gelukkig hoef je maar 1 v/d 2 woorden goed te hebben:LOL:)

 

Welkom! en welke Capcha? Volgens mij hoef je die maar 1 keer in te voeren als je lid wordt, ik sta gewoon standaard ingelogd als ik op dit blog kom...

Link to comment
Share on other sites

Geen captcha hier :p

 

Welkom in het paradijs het Nederlandse hoekje van het forum. Waarschuwing: er is niets aan. Oh, en Dinand zuigt.

En ga maar niet naar Main Muse want dat is stom. En banter is gevaarlijk. Misschien had je gewoon nooit lid moeten worden :unsure:

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...