Jump to content

Recommended Posts

Die btw verhoging op concertkaarten etc. gaat dus door. Belachelijk kabinet hier.

 

Wat gaan ze nog meer doen? Bezuinigen op school? Want onderwijs in Nederland is al zo geweldig goed. =_=

 

btw verhoging op concertkaarten?? Echt?? Menen die dat nu?? rare regering bij jullie.

Ik ben al niet zo zeker of dat bij ons allemaal zo hard aan de regering vasthangt. En wat denken ze ermee te bereiken? Het moet al een mega concert zijn met hogere prijzen, om er veel uit terug te halen.

Kom gewoon gezellig bij ons naar concerten.

Link to comment
Share on other sites

btw verhoging op concertkaarten?? Echt?? Menen die dat nu?? rare regering bij jullie.

Ik ben al niet zo zeker of dat bij ons allemaal zo hard aan de regering vasthangt. En wat denken ze ermee te bereiken? Het moet al een mega concert zijn met hogere prijzen, om er veel uit terug te halen.

Kom gewoon gezellig bij ons naar concerten.

 

Ja precies! Ga denk ik volgend jaar ook naar Werchter of Rock am Ring..

Sowieso als Muse weer terug naar Antwerpen komt ben ik erbij, met een heel cool iemand ook nog :cool:

 

Toch maar niet op wilders stemmen als je 18 bent he :p

 

Was sowieso al niet van plan om überhaupt te stemmen. Aan een stem heb je toch niks en ik haat politiek^1000. Wilders is alleen goed in opruimen, verder heb je geen bal aan 'm.

Link to comment
Share on other sites

Ja precies! Ga denk ik volgend jaar ook naar Werchter of Rock am Ring..

Sowieso als Muse weer terug naar Antwerpen komt ben ik erbij, met een heel cool iemand ook nog :cool:

 

.

 

Geweldig!! Ik kijk uit naar de eerste namen voor Werchter. Ik weet al dat ik er 4 dagen zal gaan werken. Deze keer ga ik geen tickets betalen... alles gratis en zelfs elke ochtend een warme douche kunnen nemen.

Link to comment
Share on other sites

En ellen hang heel volendam vol met roze ballonnen? :p

 

:LOL: gelukkig niet zeg !! Rij trouwens iedere morgen langs hun huis en langs Simon's (van Nick :D ) toekomstige huis , die komt bij Jan om de hoek te wonen . Maar niets roze gezien . Kan me ook werkelijk geen bal schelen , er worden zoveel mensen vader en moeder . Dat gedoe altijd met die bekende nederlanders !!

Link to comment
Share on other sites

Ik ben niet zo van het regelen maar, gaat die meeting nog door? Willen jullie nog?

 

Ik wil altijd wel, hoewel ik wel met een gast uit Amerika zit. Als ik een datum weet kan ik die ook wel een dag ergens onderbrengen ;) Het zou leuk zijn dat met het glazen huis te doen, maar misschien is die periode net wat te druk voor iedereen?

Link to comment
Share on other sites

gaat goed daar met de pvv :LOL:

 

Het gaat zeker goed ja! Gewoon nog even lekker doorgaan zo en dan vallen ze wel een keer uit elkaar. Een schertsvertoning is het onderhand. Op naar nieuwe verkiezingen! :LOL:

 

Een probleem is alleen wel dat kiezers op Wilders zelf stemmen en niet op al dat andere volk, zij zitten er zo ongeveer voor spek en bonen bij. Volgens wat opiniepeilingen die ik heb gezien/gelezen (voor wat het waard is) vinden veel pvv-stemmers het niet zo'n probleem dat de partij dergelijke figuren herbergt, zolang Wilders maar de scepter blijft zwaaien en deze moeilijkheden 'oplost'.

Ik vind dat toch wel vrij ernstig om eerlijk te zijn.

 

 

 

 

 

:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Het had ook een belg kunnen zijn natuurlijk :chuckle:

 

Maar ja pvv. Keek DWDD waar jakhals Erik naar Volendam ging waar ze (de pvv-stemmers) natuurlijk allemaal zeiden 'ach ja.. iedereen heeft toch wel eens wat' 'het is zo lang geleden gebeurd' 'anders zijn het van die saaie pieten'

 

:facepalm:

 

Hoe hou je het daar uit Ellen :LOL:

 

Dat vraag ik me eigen ook wel eens af :D !!

Link to comment
Share on other sites

Maar ja pvv. Keek DWDD waar jakhals Erik naar Volendam ging waar ze (de pvv-stemmers) natuurlijk allemaal zeiden 'ach ja.. iedereen heeft toch wel eens wat' 'het is zo lang geleden gebeurd' 'anders zijn het van die saaie pieten'

 

:facepalm:

 

Precies. Ik twijfel dan echt aan het gezond verstand van mensen. *zucht*

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet eens wat er weer allemaal gebeurd. Iets met Wilders die, ja weet ik veel.

Voor Nederlands moet ik of een betoog of beschouwing schrijven over de politiek in Europa die steeds rechtser wordt. Moet ik eerst een stencil met informatie gaan lezen. Oftewel: dat gaat 'm niet worden.

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet eens wat er weer allemaal gebeurd. Iets met Wilders die, ja weet ik veel.

Voor Nederlands moet ik of een betoog of beschouwing schrijven over de politiek in Europa die steeds rechtser wordt. Moet ik eerst een stencil met informatie gaan lezen. Oftewel: dat gaat 'm niet worden.

 

wow, begin daar eens aan.

België is al een klein voorbeeld. Er is hier nog nooit zoveel gesproken over de splitsing van het land als nu. Zal wel ni gebeuren denk ik. Maar Studio Brussel heeft zich al een keer bezig gehouden met wat er met de koning gebeurd als het land splitst. Interessant!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...