Jump to content

Recommended Posts

Hallo mensen , bedankt voor de beterschapswensen , jullie zijn lieverds hoor !!! Het gaat langzamerhand ietsje beter , kan vandaag al wat langer achter elkaar zitten en ik hoop dat de fysiotherapeut ook goed nieuws heeft morgen . Ik ben zo bang dat ik dit weer krijg net voordat we naar Wembley gaan . Het weekend ervoor is het nl Volendammer kermis en dan is er heel veel en vooral zwaar en vies werk bij het partycentrum . Stel je voor dat ik dan weer door mijn rug ga , moet er toch niet aan denken !!! Dan kan ik alleen per rolstoel vervoerd worden , haha !!

Link to comment
Share on other sites

Ahh youtube rain on me, dan kan je mee praten! Eerste 10 seconden is genoeg denk ik :LOL:

 

eeej, maar dat ken ik. Dat is dat nummer waarmee ze wilden doorbreken hier. Maar zoals bekend hebben we ze uitgespuwd en teruggestuurd. Nou ja, we hebben er eens mee gelachen.

 

En Ellen, we steunen je allemaal. Ik zal mee duimen dat alles goed blijft voor Wembley

Link to comment
Share on other sites

Goeie berichten van de fysio : ik mag mijn rug weer langzaam aan wat gaan belasten zodat ie weer sterker wordt . Ik mag in geen geval aan het werk deze week , begin als alles goed blijft gaan a.s. maandag (bah) .

Zijn er misschien mensen die op vakantie zijn , omdat het hier een beetje een dooie boel is Janine ?

Link to comment
Share on other sites

Goeie berichten van de fysio : ik mag mijn rug weer langzaam aan wat gaan belasten zodat ie weer sterker wordt . Ik mag in geen geval aan het werk deze week , begin als alles goed blijft gaan a.s. maandag (bah) .

Zijn er misschien mensen die op vakantie zijn , omdat het hier een beetje een dooie boel is Janine ?

 

Ik heb geen idee en dat is geweldig nieuws :happy:!

Link to comment
Share on other sites

Zou ik mijn haren rood/oranje laten verven? Of ben ik nou zo in de ban van Florence Welch dat ik gigantisch voor gek loop en er spijt van ga krijgen..? Van vriendjes die blond haar leuker vinden dan bruin heb ik toch geen last meer van..

Edited by janine
Link to comment
Share on other sites

Da's meer een stevige Hema worst in plaats van dat lullige Bifi worstje als je het mij vraagt . Ik leef weer helemaal op !!!!

 

Hema worsten > Bifi worstjes :awesome:

Matt heeft een Bifi als hij geen Hema heeft. Ok waarom begin ik hier over :LOL:

 

/Seksueel gefrustreerd sinds het uit is met m'n vriend, HAHAHA.

Link to comment
Share on other sites

Hema worsten > Bifi worstjes :awesome:

Matt heeft een Bifi als hij geen Hema heeft. Ok waarom begin ik hier over :LOL:

 

/Seksueel gefrustreerd sinds het uit is met m'n vriend, HAHAHA.

 

Nou , dan ben ik dat zeker , ben nu 7 jaar gescheiden !!!

 

Waarom heeft ie een Bifi , die zijn toch klein en vrij dun (ik ben vegetarier , dus ik weet niks van vlees ;) , dierlijk vlees dan he !!)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...