Jump to content

Danish Musers Thread


Nina Feriancek

Recommended Posts

Hey, jeg har skrevet her en gang før, men kan da godt lige skrive at jeg stadig er dansker og Muse fan! :D

Min ven og jeg er igang med at lave en dansk Muse fan hjemmeside. Vi er dog ikke færdig med hjemmesiden endnu, men har lavet design og kodet den lidt. Så hvis nogle er interreseret i at være med og lave et fedt community ud af det, så kontakt mig da lige!

 

Her er linket til hjemmesiden! MuseFans

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej, en dansker til her! :D

 

Jeg er stor Muse-fan, men blev det først sidste år, så jeg har endnu ikke været til koncert med dem - jeg har tilfældigvis altid været på ferie, mens de har holdt dem. :indiff:

 

Mens jeg har været fan af dem har jeg lært at spille 4 af deres sange: Butterflies and Hurricanes, Ruled by Secrecy, Feeling Good (ikke helt af Muse) og Space Dementia på klaver - altså, udover alt det andet. Så jeg er stor fan. ^^

 

Men jeg ville vide om nogen vidste eller har hørt om nogle kommende koncerter her i Danmark? Enten i 2008/09?

 

Tusind tak på forhånd.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

@RE:

Blev det til noget med din hjemmeside? Den så ellers ret fed ud i starten! ;)

 

@Miststalker:

Tjah. Udgivelsen af deres kommende album skal nok overståes først. Bagefter kommer der nok en europa turné. Eller bare de kommer til Danmark så er jeg glad, da jeg ikke har set dem live endnu, desværre ;)

Men ellers, tjek den officielle hjemmeside regelmæssigt for opdateringer ;)

----

For lige at sige noget om mig selv, så blev jeg Muse fan for lidt over et år siden. Så jeg har ikke været til en koncert med dem endnu. Jeg er også nybegynder til guitar og jeg håber på at kunne lære et par Muse sange ;).

Link to comment
Share on other sites

tjaa jeg er næsten ny dansk muse fan ( har været fan i et stykke tid, men er helt ny her). :) Nogen der ved hvornår de sidst spillede i Danmark? Jeg har en meget bange anelse om at det var lige før jeg bemærkede dem, eller hvad man nu skal sige :unsure:

Link to comment
Share on other sites

tjaa jeg er næsten ny dansk muse fan ( har været fan i et stykke tid, men er helt ny her). :) Nogen der ved hvornår de sidst spillede i Danmark? Jeg har en meget bange anelse om at det var lige før jeg bemærkede dem, eller hvad man nu skal sige :unsure:

 

Sidst Muse spillede i Danmark var den 23. oktober 2007

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Muse skal spille i Parken d 26/10!!! Billetsalget starter på lørdag (6/6). TOTAL FEDT! Det bliver min første Muse koncert. Billetter kan købes inde på billetlugen og i landets fona butikker (Det tror jeg i hvert fald)

 

Er jeg den eneste som skal stå i kø ude foran Fona kl. 10? :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg er dansker. 8D

 

Jeg har desværre ikke været fan i ret lang tid, da jeg først lige kom i tanke om Muse igen i slutningen af sidste år, selvom jeg har kendt dem siden... 2006. :$

Siden jeg blev fan, har jeg prøvet at få andre folk til at høre Muse, og det går faktisk ret godt. xD Men kender dog ikke rigtig nogen, der er lige så store fans som mig.

 

Og jeg regner med at være ved koncerten den 26/10 - Jeg mangler bare at få de sidste detaljer på plads. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg bor så langt nede sydpå i landet at det er nemmere for mig at tage til Hamborg og se dem ;)

 

Lyder som en rigtigt god idé også... :)

 

Har kun gået glip af en enkelt eller to koncerter på dansk grund siden Vega i 1999. Men Parken bliver endnu én. Nægter simpelthen at sætte mine ben der. Det er, synes jeg efterhånden, en hån mod Muse (eller et hvilket som helst andet band) -- og en hån mod deres fans -- at placere en koncert der.

 

Rigtigt bund-ærgeligt, men nogle gange må man holde fast i principperne :p

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Endnu en :viking: her :-)

Yeahh.. min billet ankom igår og faldt over forumet, da jeg surfede efter lidt info om koncerten, som bliver min første live Muse oplevelse udover HAARP. Heldigt for mig at jeg ikke har den fjerneste forstand på lydforholdene i Parken og derfor kan glæde mig helt vanvittigt til at komme derind. Glæder mig til at høre Hysteria live.

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke mig, så efter at have diskuteret med mig selv i timevis og checket adskillige gange om der stadig var biletter, har jeg besluttet at køre solo indtil videre og sikret mig en billet. Bliver ved med at terrorisere folk, så der skal nok være en der giver efter inden koncerten :-) Tror godt de kan sælge 17.000 selvom der går lidt tid inden de bliver udsolgt.

 

Det er seriøst mit drømme scenarium. Tænkte da jeg så HARRP at Muse i Parken var mit største koncertønske, så jeg så sådan circa sådan her ud, da jeg så nyheden:eek: Håber lyden ikke bliver så slem, som nogle frygter, men jeg er lidt halv-ligeglad lige nu. Skal nok blive FANTASTISK

Link to comment
Share on other sites

Heller ikke mig, så efter at have diskuteret med mig selv i timevis og checket adskillige gange om der stadig var biletter, har jeg besluttet at køre solo indtil videre og sikret mig en billet. Bliver ved med at terrorisere folk, så der skal nok være en der giver efter inden koncerten :-) Tror godt de kan sælge 17.000 selvom der går lidt tid inden de bliver udsolgt.

 

Det er seriøst mit drømme scenarium. Tænkte da jeg så HARRP at Muse i Parken var mit største koncertønske, så jeg så sådan circa sådan her ud, da jeg så nyheden:eek: Håber lyden ikke bliver så slem, som nogle frygter, men jeg er lidt halv-ligeglad lige nu. Skal nok blive FANTASTISK

 

De skal nok få solgt nogle flere billetter, når først The Resistance kommer ud :)

Link to comment
Share on other sites

De skal nok få solgt nogle flere billetter, når først The Resistance kommer ud :)

 

Helt sikkert! Oooh.. kun 10 min til en sang bliver spiller i Zane Lowe's BB1 progam. Lød som USOE, men jeg troede at det var første-singlen de ville spille. Anyway, bliver cool at høre etr helt nummer.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert! Oooh.. kun 10 min til en sang bliver spiller i Zane Lowe's BB1 progam. Lød som USOE, men jeg troede at det var første-singlen de ville spille. Anyway, bliver cool at høre etr helt nummer.

 

Ja, blev USoE.

 

Han spiller den igen i morgen, sammen med Collateral Damage, som er en sonata... bliver spændende!

 

Følger du Project Eurasia?

Link to comment
Share on other sites

Yep. har først rigigt prøvet at sætte mig ind i det igår, så jeg har ikke været med til at knække nogle af de forskellige clues. Blev dog helt ekstatisk, da jeg formåede at aflæse koordinaterne ud fra optagelsen igår :-) Fattede ikke så meget af resten, men så et link til musewiki og der var en god gennemgang af jagten hidtil. Det lød ikke specielt let... Har siddet det meste af eftermiddagen i tråden, der hedder noget med Eurasia og III til sidst. Man bliver helt grebet af det og folk er rimelige sindssyge til photoshop :-)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...