Jump to content
Nina Feriancek

Danish Musers Thread

Recommended Posts

Hmmmm. . . . Jeg er næsten halv dansker!!! tæller det????

(egentlig underligt at de ikk' er særlig kendte i DK!!!)

Det maa taelle med, for jeg er ogsaa naesten halvt dansk!! Min mor er fra Finland og min far er halvt dansk og halvt slovakisk. Hvad med dig??

my mother is dutch and my father is dutch. so, in conclusion, you could say i am dutch too :p

your language is easy to read btw :D

my mother is dutch and my father is dutch. so, in conclusion, you could say i am dutch too :p

your language is easy to read btw :D

I hate to break the news to you :( - but we are actually speaking Danish and I was currious to find out if there are any Danish Muse-fans besides me. Well, I was born in Denmark anyways.

Jeg er dansker + 1/16 polak.

Jeg kender mange danske Muse fans.

Hmmm, siden du bor i Amsterdam, kunne du ikke forslå nogle fede spillesteder i Amsterdam? Skal der hen med min skole om ca en måned.

Buh bye.

we are actually speaking Danish

NO! :eek: Really??

(explanation always takes the fun off of a joke but i'll try nonetheless) i was merely stating the nationality of my parents and thus my own nationality (as a reaction to your quote:

Min mor er fra Finland og min far er halvt dansk og halvt slovakisk

i guess this means J should add a 'this is a dull joke, do not take it seriously' -smiley.

jeg er ikke dansk (faktisk australsk) men jeg bor i danmark :)

jamen min far fik arbejde i danmark, og han tjener mere her end i australien. vi går tilbage til australien i juli, men heldigvis efter roskilde festival :D

Jepper, kan du lige bande på. det var mega fedt, bor forresten i sverige, men er nästen kun på nettet i roskilde. såå!

Jeg er dansker. Elsker MUSE og bor i Odense. Jeg kender kun 1 anden der kender MUSE overhovedet.

De har ikke haft held med at bryde igennem i DK; synd dog....

Hmm, jeg bor også i Odense.. Jeg kender en del der hører Muse der.

Synes egentligt der er ret mange der hører muse efterhånden. Det er ikke som i 2001 da jeg måtte tage til KBH og høre den helt alene. Suk.

Hello!!

I'm an italian boy and I wish you visit my website. I play guitar in a muse cover band called "thorn of insanity". http://www.thornofinsanity.tk in this site you can see come pics of our gigs and a list of mp3 you can download.

Thanx!!

Bye,

Arthur.

Hvor gemmer i jer!? der er godt nok en anden tråd for danskere, men den sux, så fuck den! den hader vi...

Hey, er i lisså vilde med muse som mig!? nogen som så dem sidste år på roskilde?! jeg gjorde desværre ikke, men regner stærkt med at de kommer til danmark næste år!

Ja natuurlijk! Jeg er jo DAENSK for faen! *rolls up to a ball and laughs self to death* God loves Danes :LOL::LOL::LOL::LOL: *dies* You can't, just can't speak Danish without sounding like a crack dealer :LOL:

:LOL:

- Har I en specialitet?

- Ja. Crack.

- Kan I lave det "fedtfattigt"?

- Nej.

- Jeg ringer efter politiet.