Jump to content

Danish Musers Thread


Nina Feriancek

Recommended Posts

BUMP.. Den var helt væk.

 

Ok, nu hvor vi fik en opsang i den anden tråd må vi hellere udnytte chancen for at tale dansk her:D Så kan jeg passende spørge Er jeg den eneste der synes at nogle dele af forummet er lidt forvirrende? Hvad I alverden går fx Love boat forummet ud på?:erm:

Link to comment
Share on other sites

BUMP.. Den var helt væk.

 

Ok, nu hvor vi fik en opsang i den anden tråd må vi hellere udnytte chancen for at tale dansk her:D Så kan jeg passende spørge Er jeg den eneste der synes at nogle dele af forummet er lidt forvirrende? Hvad I alverden går fx Love boat forummet ud på?:erm:

 

Noget med kærlige hyldester til visse medlemmer... Eller sådan noget.

 

Forsøger selv at holde mig væk fra de nederste forums; jeg er bange for at miste mig selv i et af dem :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes I om sangene hidtil?

 

Er pt. ved at springe mine trommehinder med "Uprising" og synes også at USOE var cool på sin egen specielle måde. Dem, jeg har spillet USOE for var dog langt fra begejstrede. Jeg selv elsker at den er så overdrevet og har komiske elementer, hvor man bare tænker "Hvad er det liiige, der foregår".

 

PS: Glæder mig til at se mere fra Zane Lowes besøg i Como. Nogle der har hørt hvornår det engang bliver vist i UK/på nettet?

Link to comment
Share on other sites

Noget med kærlige hyldester til visse medlemmer... Eller sådan noget.

 

Forsøger selv at holde mig væk fra de nederste forums; jeg er bange for at miste mig selv i et af dem :LOL:

HA HA.. vil følge samme eksempel. Lurede dernede og tænkte med det samme - det her magter jeg slet slet ikke:eek:

Link to comment
Share on other sites

Hvad synes I om sangene hidtil?

 

Er pt. ved at springe mine trommehinder med "Uprising" og synes også at USOE var cool på sin egen specielle måde. Dem, jeg har spillet USOE for var dog langt fra begejstrede. Jeg selv elsker at den er så overdrevet og har komiske elementer, hvor man bare tænker "Hvad er det liiige, der foregår".

 

PS: Glæder mig til at se mere fra Zane Lowes besøg i Como. Nogle der har hørt hvornår det engang bliver vist i UK/på nettet?

 

Er ret glad for sangene, men forsøger ikke at høre dem for meget; jeg vil nødig være træt af dem, når albummet udkommer.

 

Ved desværre ikke mere om Zane Lowe interviewet...

Link to comment
Share on other sites

Der er en ny artikel om Muse på gaffa.dk...

 

Dog ikke noget, vi ikke vidste i forvejen (men måske får vi snart et interview!)

Tak :-) Ville være fedt hvis man kunne lokke lidt ud af dem vedr. de kommende koncerter:D

Vil holde øje..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er jo svensker men har købt billet til parken nu i oktober.. Bliver lidt bekymret over det er mennesker der siger det er dårligt lyd i parken(!) Er det riktigt?? Har aldrig været til koncert der. Der ville være synd hvis oplevelsen blev ødelagt fordi arenan er crappy

:(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er jo svensker men har købt billet til parken nu i oktober.. Bliver lidt bekymret over det er mennesker der siger det er dårligt lyd i parken(!) Er det riktigt?? Har aldrig været til koncert der. Der ville være synd hvis oplevelsen blev ødelagt fordi arenan er crappy

:(

 

Der lader til at være en klage ved de fleste koncerter i Parken... Lad os håbe, det ikke bliver aktuelt! :)

Link to comment
Share on other sites

Efter Madonnas koncert for nyligt blev det bare nævnt at der var dårlig lyd og at det ofte er et problem i Parken, men jeg tror bestemt ikke det betyder, at det nødvendivis bliver sådan til Muse konceten i Oktober. Der er jo fokus på det, så ingen grund til andet end optimisme og glæde sig til den helt fantastiske koncert, som jeg er sikker på at det bliver:musesign:

Link to comment
Share on other sites

okey helt sikkert! nå ja, men madonna.. så er det nok ikke noget at blive paranoid over for. det er jo MUSE vi snakker om :happy: thanx for reassuring me though!

hvad synes i om de nye sanger? jeg har ikk så meget til overs for "uprising" men jeg tror den gør sig bedre live. det mangler bare lidt bellamy-impro :D

 

årh jeg glæder mig til oktober!

Link to comment
Share on other sites

okey helt sikkert! nå ja, men madonna.. så er det nok ikke noget at blive paranoid over for. det er jo MUSE vi snakker om :happy: thanx for reassuring me though!

hvad synes i om de nye sanger? jeg har ikk så meget til overs for "uprising" men jeg tror den gør sig bedre live. det mangler bare lidt bellamy-impro :D

 

årh jeg glæder mig til oktober!

 

Jeg synes godt om de nye sange, men det er ikke deres bedste materiale, og slet ikke nok til at bedømme et helt album på.

 

Jeg forstår ikke rigtigt, hvorfor folk bryder sig så lidt om USoE, jeg synes selv, at det er en ret fed sang.

 

Begge sange skal nok blive fantastiske live, med 17.000 mennesker, der skråler '-SIA!' og 'OI!' i kor :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer og ser muse i Parken :D

 

Fedt! Det skal nok blive en kæmpe fest :happy:

 

Efter at have hørt numrene mange gange, synes jeg måske ikke at de er på højde med mange af de tidligere sange, men stadig bestemt ikke dårlige. Synes også USOE er klart det bedste af de to numre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke der er nogen som helst, ud over Muse selv, der vil kunne sige noget som helst om det nye album før det er ude. Alle sange tager et stykke tid om at synke ind: Der var mange der kaldte Black Holes and Revelations for et flop, men alligevel har det formået at slå sig ind som en del af Muse, og selvom mange måske ikke synes at det er deres bedste album til dato, tror jeg at de fleste har accepteret det som et fremragende album. :)

 

Det jeg tror at vi kan sige på forhånd omkring det nye album, på baggrund af de 2 nye sange, er at Muse i det mindste ikke bliver gamle! Et af de mest fantastiske kvaliteter ved Muse, synes jeg, er at de konstant laver nye ting. Der er kun få Muse sange som decideret lyder som hinanden, og de formår at få rørt mere eller mindre alle undergenrer af Rock. Både United States of Eurasia og Uprising er nye lyde lagt til Muse's bibliotek , hvilket er et godt tegn. Det betyder at de stadigvæk experimenterer og presser sig selv kreativt. Og vi ved nok alle, på nuværende tidspunkt, hvad vi ender op med, når Muse begynder at klemme den kreative appelsin for saft. :happy:

Link to comment
Share on other sites

forresten tilbage til det med den dårlige lyd. :)

 

folk klager over dårlig lyd til Britney Spears og Madonna. MEN de har ikke lige tænkt over at det (så vidt jeg ved) bare er playback det meste. Muse er jo rigtig live-musik :awesome:

men lad os nu bare håbe på at alt går godt :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke der er nogen som helst, ud over Muse selv, der vil kunne sige noget som helst om det nye album før det er ude. Alle sange tager et stykke tid om at synke ind: Der var mange der kaldte Black Holes and Revelations for et flop, men alligevel har det formået at slå sig ind som en del af Muse, og selvom mange måske ikke synes at det er deres bedste album til dato, tror jeg at de fleste har accepteret det som et fremragende album. :)

 

Det jeg tror at vi kan sige på forhånd omkring det nye album, på baggrund af de 2 nye sange, er at Muse i det mindste ikke bliver gamle! Et af de mest fantastiske kvaliteter ved Muse, synes jeg, er at de konstant laver nye ting. Der er kun få Muse sange som decideret lyder som hinanden, og de formår at få rørt mere eller mindre alle undergenrer af Rock. Både United States of Eurasia og Uprising er nye lyde lagt til Muse's bibliotek , hvilket er et godt tegn. Det betyder at de stadigvæk experimenterer og presser sig selv kreativt. Og vi ved nok alle, på nuværende tidspunkt, hvad vi ender op med, når Muse begynder at klemme den kreative appelsin for saft. :happy:

 

Jeg er vild med mange af sangene fra Black Holes and Revelations og glæder mig også til at høre de to nye sange i deres sammenhæng på "The Resistace". Lige meget hvordan The Resistance lyder vil jeg også meget hellere have at de følger nogle utraditionelle veje og der måske kommer et par sange, som ikke appellerer til mig end at ende op med en standard vare. Synes også det giver en sangene ekstra dimension at vide, at de selv selv har produceret det denne gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sikke mange der har svaret, siden jeg begyndte denne tråd. Det er dejligt at se.

 

Og ja - jeg skal da til Parken på mandag! Det vil være min anden Muse koncert. Selvom jeg nu har været fan i 10 år i år.

 

Det kunne være sjovt at mødes før eller efter koncerten, synes jeg. Jeg bliver i Kbh. indtil dagen efter om aftenen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...