Jump to content

Danish Musers Thread


Nina Feriancek

Recommended Posts

  • 2 months later...

Hmm for alle os stakler der ikke skal på Roskilde i år... Kan vi så ikke sparke lidt gang i der kommer en koncert til landet i stedet for? Noget med man skal kontakte de forskellige spillesteder, mener jeg..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hey. ny her. tænkte jeg hellere lige måtte melde mig ind som medlem.

 

anyway, jeg tvivler kraftigt på at vi kan få muse til at komme tilbage til DK i 'o7, siden de jo også spiller på roskilde. men vi kan vel være heldige, siden de jo stadig kører rundt med black holes and revelations touren. jeg tror bare at deres eneste stop i dk bliver til roskilde. tssss !

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
hey! sorry to invade your thread with English, but I was wondering how an English person might go about booking a train/bus from CPH to Aarhus after Roskilde? Also, I'm going to work in Aarhus, what do I need to know? :D

 

try http://www.dsb.dk which is the danish train company (if you can put it that way ) - you can also view the homepage in english. there you can book a ticket from roskilde to aarhus (it'll take you about 3 hours to get from roskilde to aarhus by train) - can't remember what the price is, but i'll guess about a 100 DKK (which is around 14 £)

 

it's really easy, and the trainstation in roskilde also has a shop for buying tickets, and they do understand english; just expect a lot of queue, since it's been 8 days of festival, and people are rather eager to go home ;)

Link to comment
Share on other sites

thanks so much :D aaaaargh I can't wait til July!!

me neither; there's going to be one hell of a fight to get the front row spots at orange stage when muse will be playing; but i don't care. i'll stand in that queue for days if i have to, fight if i have to - even kill (i'm serious here) - :rolleyes: - i just won't settle for less.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 1 month later...
well, lidt flovt. høhø.

 

men det går vel nok. de kommer tilbage før eller siden. ^^

 

åh, haps. man var jo nogen der var hammer hurtig, og fik en billet,

da de stadig var sat til at skulle spille i kb-hallen. der var udsolgt på

10 min o:

 

Nemlig :p Thank god, for forsalg!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg er også dansker.. Ha! ^^

 

hedder Casper og kommer fra midt/sydsjælland, nærmere betegnet byen Haslev ^^

 

og jeg var SÅ meget inde og se dem i forum.. helt foran.. var jeg også på roskilde.. MUAHA!

 

jeg er sej! (eller jeg vælger at fortælle mig selv at jeg er det ihvertfald xD)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er skam også dansker, og har set muse alle gange de har spillet i dk til dato :O).

 

 

Ligesom et par andre havde jeg også glemt alt om dette forum, men bedre sent en aldrig :).

 

 

Jeg holder forresten mest til på muselive :O.

 

Hold jer mundre og muse'ed!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
It looks like dutch and swedish Ö

 

Danish, Swedish and Norwegian are very similar. Most danes understand Swedish and Norwegiand and the other way around.

 

Many people say that Dutch and Danish are similar but i don't think any dane or dutch person would agree with that.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...