Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

yeah ;-)

 

so isch es. ich has hüt fast nid glaubt. vorallem will ich mich gester weider mal gfragt han wennd diä mmal wieder i üsi schöni schwiz chömed ^^

*freu* *freu* *freu* *freu* *freu*

 

:yesey: lets rock with MUSE

 

Tja wärsch chli regelmässiger do enne gsi hätsch es vo mer scho geschter gwösst gha :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']also ech ond mini Kollege send jetzt scho mou gäge die 10 Lüüt wo as Gampel gönd' date=' das werd es riiiese Fäscht. Ech mage fascht weniger druf warte als of d'CD[/quote']

 

ja rächt hesch! vorauem louft bis zum cd-release no uuu viu bi mir und när si eifach ferie...zum glück gani furt,süsch würdi das nid dürestah...weiss me eigentlech scho öppis vo wäge single? wenn dass si usechunt und weles lied etc?

bis itz si mr gloub fang z'viert oder so...mi bescht kolleg bini no am überrede...

aber hey,i wott euch de uf jede fau dert gseh!

Link to comment
Share on other sites

logisch bini det^^

wiä viel das miär sind weiss ich no nid.

ich hoffe es wirdet no chli meh. naja. mal luege ha jo no zit.

ha mal öpert gfragt weg de tickets. ich heig gnueg zit. also mösst nid luege das alles usverchauft sig :-)

weg de neue singel weissi sowie so nix ^^. freu mi eifach immer uf alles.

Link to comment
Share on other sites

logisch bini det^^

wiä viel das miär sind weiss ich no nid.

ich hoffe es wirdet no chli meh. naja. mal luege ha jo no zit.

ha mal öpert gfragt weg de tickets. ich heig gnueg zit. also mösst nid luege das alles usverchauft sig :-)

weg de neue singel weissi sowie so nix ^^. freu mi eifach immer uf alles.

 

Jo die chond ergendeinisch ändi Juni heds gheisse, weiss jetzt s'gnaue Datom au ned osswändig. De Tom Kirk hed jo gseid gha es sigi ned Crying Shame bzw. Pee Candle oder wie de Song de halt heisst!

Link to comment
Share on other sites

Ist es sicher dass sie kommen nach Gampel ???? !!!!! :eek: Ich hatte nicht gesehen in die Kalendar ...

Wenn sie gehen, will ich auch gehen :p Ich wohne im Wallis ;)

 

Ja ich verstehe schriftdeutsch aber ich mache Fehler wenn ich schreibe :p

 

Lieber Deutsch mit Fehlern lesen als mein Französisch, welches nicht zu entziffern wäre...

Link to comment
Share on other sites

jaa ganz sicher ^^

am 18. august 2006 am GAMPEL ^^

ist jo sau geil wenn du im wallis lebst.

du hast es sehr gut :)

 

Vergiss nicht wir alle habens saugut, denn wenn du in Ägypten wohnen würdest wie einer den im MSN habe sähe das ganz anders aus. Die erste MUSE CD die er dort kaufen konnte war Absolution und Muse live zu sehen wäre für ihn ein grösseres Wunder als die Pyramiden auf den Kopf zu stellen!

Link to comment
Share on other sites

Youhou ^^

Ich bin da ! :p

Ich habe "fiesta" gemacht (ist es richtig ??) :LOL: und ich bin noch ein bischen müde :p

Montag war ein guter Tag ! Hehe ^^ Das war die "Fiesta" im Wallis !

 

Mr.Gabriel, ich habe nicht verstehen -> "ist jo sau geil wenn du im wallis lebst."

*jo sau geil* ? Was ist denn das ? :$

Link to comment
Share on other sites

aber hey, die sbb kombitickets sind jetzt zu haben: fr-so 159.- camping ist gratis...na das ist doch was! und es sollte noch genug haben... es gibt auch tix nur für einzelne tage, falls du nur Muse sehen willst... wir werden alle ins Wallis kommen, notfalls würd ich sogar per autostopp hin!!

noch 3 monate und 27 tage...eine halbe eeeeeewigkeit!!!!!

Link to comment
Share on other sites

aber hey, die sbb kombitickets sind jetzt zu haben: fr-so 159.- camping ist gratis...na das ist doch was! und es sollte noch genug haben... es gibt auch tix nur für einzelne tage, falls du nur Muse sehen willst... wir werden alle ins Wallis kommen, notfalls würd ich sogar per autostopp hin!!

noch 3 monate und 27 tage...eine halbe eeeeeewigkeit!!!!!

 

was ich komisch finde isch, dass diä nur 9 stutz türer sind. findi super. aber komisch.

und mis problem isch no. wenn ich würd gah. de nähmti au FR - SO also 158.60 SFr.

ABER

ich hett vo de post no rabbat. also det würdi glaub es 4 tages ticket für nur 100 stutz becho.

aber das isch sicher ohni zug und so. und das würd mi verdammt achotze *g*

naja. egal mal luege was sich ergid.

naja. mini problem und ich :rolleyes:

 

naja gad würkli no lang bis es isch. und wiä ich gseh hets bi railaway no mega gnueg tickets. vo dem her hani nid so stress. ussert das d'post nur 1000 tickets hed fuer 100 SFr. (sry, sind ja mini probelm :happy: )

 

............

Link to comment
Share on other sites

kes problem;)

ja, vo de poschttix hani o ghört, aber für lüt ohni halbtaxabo(wie mi) choschtet Gampel hi und zrügg 98 stutz...vo däm här lohnt sech das überhoupt gar nid! Und dr donnschtigsheadliner isch o no nid dusse, auso wenn das nid öpper würk tolls isch, de gani scho ersch am friti. D'posttickets chönnt me am nächschte donnschti(27.4.) becho, gäu? auso, weme schnäu gnue isch...

 

und i hami itz derzue entschlosse, dass i sogar würd hiloufe. jawohl. da müessti zwar äuä scho itz starte...;)

Link to comment
Share on other sites

D'posttickets chönnt me am nächschte donnschti(27.4.) becho, gäu? auso, weme schnäu gnue isch...

 

und i hami itz derzue entschlosse, dass i sogar würd hiloufe. jawohl. da müessti zwar äuä scho itz starte...;)

 

jo genau so. aber ich chauf mer gschieder eis bi railaway.

sogar laufe würsch, hilfe :eek:

ja isi. de würd ich diär de viel spass wünsche :p

aber ich hoffe de zug gits no bis denn.

meh weiss jo niä, was no alles passiert bis det hi.

 

:happy:

Link to comment
Share on other sites

so jetzt wollen wir da mal schauen was das grossmaul deadstar so zu sagen hat... :LOL:

 

dann wollen wir doch mal das wallis aufmischen;)

 

Rockli du wandelndi Schnapps-Kanüle jetzt werd weder grockt!

 

 

So ond ech ben jetzt nochere Woche Usziit weder zrogg ond han mösse feschtstelle, dass eigentli gar ned vell gloffe esch ir Zwöscheziit, es paar Tracknäme send zwar bekannt gä worde aber meh wössemer jo gliich noni:

 

1. Take A Bow *

2. Starlight *

3. Supermassive Black Hole*

4. Untittled**

5. A Soldier’s poem*

6. Invincible*

7. Untittled**

8. Exo Politics*

9. City of Desilusion*

10. Untittled**

11. Knights of Cydonia*

 

 

* tittles that may change

** Undefined tittles until now.

 

... wien er gsänd esch d'Azahl vode Tracks noni definitiv ond velli Tettle au noni...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...