Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ik ga ook alleen met trein

eigenlijk ga ik helemaal alleen :eek:

m'n vriende wille ook gn mr vinde gn goekoop ticket :(

dus ja ik ga alleen... mr ik ga tenminste en zij ni :p lol

ah ja eve iets voor iedereen die gaat:

Ik ben student journalistiek op khm en moet een schriftelijke reportage maken over iets naar keuze dus ik dacht om over het muse concert te doen :D dus als er iemand je aanklampt en vragen begint te stellen... dan ben ik dat waarschijnlijk :LOL::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Examens?..

Wel ik ga naar de steinerschool ander systeem maar laat je niet slecht informeren over onze school want : neen wij mogen niet kiezen wat wij doen, Ja wij hebben een ASO diploma,neen wij zijn geen sekte,......

Dus nog eens de vraag Hoe laat slim daar te zijn?......

Link to comment
Share on other sites

Ik ben student journalistiek op khm en moet een schriftelijke reportage maken over iets naar keuze dus ik dacht om over het muse concert te doen :D dus als er iemand je aanklampt en vragen begint te stellen... dan ben ik dat waarschijnlijk :LOL::rolleyes:

 

 

Dus je KUNT wel AN schrijven :D Als je dit ook zo had had geschreven had ik me bijna geschaamd dat ik OOK journalistiek studeer! Misschien had ik wel bij je in de klas gezeten, want ik was bijna in Antwerpen gebleven als ik niet toch in Utrecht was ingeloot. In welk jaar zit je?

Link to comment
Share on other sites

Dus je KUNT wel AN schrijven :D Als je dit ook zo had had geschreven had ik me bijna geschaamd dat ik OOK journalistiek studeer! Misschien had ik wel bij je in de klas gezeten, want ik was bijna in Antwerpen gebleven als ik niet toch in Utrecht was ingeloot. In welk jaar zit je?

 

haha ja ik kan an schrijve ma op forums doe ik da ni altijd...

zie je? :p

Terug naar AN:

Ik zit in her eerste jaar dus het is mijn eesrte reportage :eek: Ik hoop dat mede Musefans een beetje willen meewerken daar :rolleyes: anders heb ik een probleem...:$ meh... ik kan natuurlijk altijd mezelf interviewe :p:LOL:

Link to comment
Share on other sites

Examens?..

Wel ik ga naar de steinerschool ander systeem maar laat je niet slecht informeren over onze school want : neen wij mogen niet kiezen wat wij doen, Ja wij hebben een ASO diploma,neen wij zijn geen sekte,......

Dus nog eens de vraag Hoe laat slim daar te zijn?......

 

mensen in gewone scholen hebben op dat moment exames ;) dus ja ik ging er maar van uit gij ook

en hoe laat, kheb zelf nog geen idee wanneer wij zullen gaan

Link to comment
Share on other sites

haha ja ik kan an schrijve ma op forums doe ik da ni altijd...

zie je? :p

Terug naar AN:

Ik zit in her eerste jaar dus het is mijn eesrte reportage :eek: Ik hoop dat mede Musefans een beetje willen meewerken daar :rolleyes: anders heb ik een probleem...:$ meh... ik kan natuurlijk altijd mezelf interviewe :p:LOL:

 

Wel objectief daar blijven he ;) Ik heb in mijn eerste jaar een sfeerverslag over The Strokes in Melkweg geschreven, had er stiekem al mijn vrienden in betrokken maar het was toch een erg leuk stuk geworden :)

Link to comment
Share on other sites

Hey folks!!!!how are you doing?

 

 

Ive a request. My friend wants to see them in antwerp so much. please help him, he's a huge fan, he missed the gig in holland cos of his problems with health. I really want you to get what it meant to him, :(

he's a nice person and i really wanna help him with findig a ticket.

please guys, tell me, have you got a ticket left... may be your acquaintance's in doubt or sth? he can pay 80 euro max!!!

 

thank you very much!

 

you can pm me or post here!

 

 

xxxx

Link to comment
Share on other sites

Ik zag het ook al zitten om naar Wembley te gaan ... zo'n stadion vol ... t zou super zijn , ne vriend van me zei het vanmorgen ook , tot ik hem neer haalde van zijn wolkje en hem op de datum wees... :(

Inderdaad , kan het nog erger ... :eek: Midden in de examens... middenin !!! kon dat nu gaan maand vroeger of later zijn ?!

 

Maar nog 13 dagen en tis in antwerpen eh !!

Eindelijk , kkijk er al sinds werchter naaruit ...

 

ik weet nog niet wanneer ik vertrek , maar k heb mijn mondeling speciaal om half negen gezet zodat het al zeker niet om 4 uur is ... maar k heb al gehoord van vele die der om drie uur gingen staan .... tja ... ik zie nog ... :]

Link to comment
Share on other sites

Hey iedereen. Ik ga ook naar Sportpaleis. Ik zie ze dan voor de 22ste keer live!!! Ik ga ook zeker en vast naar Wembley. Morgen is de presale en ik zal kaarten hebben. Gaat er nog iemand naar Londen in juli? Ik heb gelukkig geen examens meer.

Link to comment
Share on other sites

Bwa , gewoon het gedacht dat het echt een heel stadion vol is ...met mensen die er voor hetzelfde zijn , die allemaal meedoen ... moet gewoon sfeer ten top zijn en t is gewoon fijn , moest ik geen examens hebben , k zou wel proberen te gaan ... konnek er gewoon een heel weekend van maken ...

Maar ja ... de concerten vallen nu eenmaal slecht ( voor mij dan toch ) ... k ga wel naart sportpaleis , maar k heb nadien nog examen , dus dat zal op voorhand "blokken" worden ... en ja ... naar Wembley gaan tijdens de examens is nu net iets te ver ... dat gaat niet snel .. :s jammer, maar helaas ... heel hard helaas...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...