Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

De oude wel pier wel ja :p De nieuwe staat er nog! Als het mooi weer is, is de zonsondergang vanaf de nieuwe pier fantastisch:

pict26053sg.jpg

Op deze foto zie je trouwens ook de oude pier. Het is eigenlijk best raar, want je kan er gewoon naartoe zwemmen als je wil, en ook de delen die op het strand staan, kan je gewoon naartoe lopen.

Maar een maand in Londen klinkt heel leuk! Net genoeg tijd om heel de Virgin Megastore op Oxford Street te verkennen, hehe. En natuurlijk de typische Londense attracties zoals het London Eye en zo :happy:

Ondertussen al weer een jaar of 8 terug dat ik in Brighton was en toen stond de oude pier op het punt in te zakken. Nieuwe pier was een mooi geval van Brits vermaak. Gokken en Fish & Chips. De Eighties Matchbox B Line-Disaster komt trouwens ook uit Brighton, zanger met wandelstok en zwaar aan de heroine.. (ken je toevallig een Sophia uit Brighton?)

 

Maand lang snuffelen in platenzaken in Soho & Camden, eindelijk eens naar Trashclub en Koko. In de morgen mijn training doen in Hyde Park, heerlijk! London Eye is niks voor mij ;)

Link to comment
Share on other sites

Ondertussen al weer een jaar of 8 terug dat ik in Brighton was en toen stond de oude pier op het punt in te zakken. Nieuwe pier was een mooi geval van Brits vermaak. Gokken en Fish & Chips. De Eighties Matchbox B Line-Disaster komt trouwens ook uit Brighton, zanger met wandelstok en zwaar aan de heroine.. (ken je toevallig een Sophia uit Brighton?)

 

Maand lang snuffelen in platenzaken in Soho & Camden, eindelijk eens naar Trashclub en Koko. In de morgen mijn training doen in Hyde Park, heerlijk! London Eye is niks voor mij ;)

Ja, de pier is nog altijd helemaal gokken en fish & chips... Alleen is er nu nog een attractiepark bijgekomen helemaal vanachter. Allemaal wel heel Engels en gezellig :D Oh, ik wist niet dat de Eighties Matchbox B-Line Disaster van Brighton kwamen. Ik ken hun muziek ook wel niet heel goed.. Maar ik heb zeker al van ze gehoord. Ik ken ook wel een Sophia denk ik, maar er zullen wel meer als een Sophia in Brighton rondlopen...

 

Oh, ik ben trouwens een aantal maanden geleden in Londen geweest en toen ben ik naar een cdwinkel geweest ergens in een zijstraat van Oxford Street, een vrij kleine winkel, maar ze hadden er best veel! Maar ik weet niet meer hoe de winkel heet :$ Er zijn er in ieder geval een hoop dus je zal wel interessante dingen vinden! Soho en vooral Camden schijnen trouwens niet een heel geweldige reputatie te hebben als buurten :unsure:

Link to comment
Share on other sites

hey gasten,

 

uit de nieuwsbrief van rock werchter:

STEL EENS EEN VRAAG AAN MUSE

 

Er schijnt licht in het zwarte gat voor de fans van Muse. Op 30 juni laat de band zijn nieuwe album horen aan de wereld. En dezelfde dag geven ze er ook live een stevige lap op. Op het hoofdpodium van Rock Werchter.

 

Vraag Muse wat je altijd al wilde weten en win een meet & greet op http://www.askmuse.be.

 

Zit je met een dijk van een vraag voor de groep? Stel ze hen zelf, via http://www.askmuse.be. 6 fans krijgen persoonlijk antwoord van Bellamy & co.

 

Je kan op de Black Hole site de nieuwe cd winnen. En dvd’s met exclusieve beelden van Muse. Daarvoor hoef je zelf niks te vragen, gewoon stemmen volstaat.

 

:D

 

djuu kweet natuurlijk geen originele vraag :(

Link to comment
Share on other sites

Ja, de pier is nog altijd helemaal gokken en fish & chips... Alleen is er nu nog een attractiepark bijgekomen helemaal vanachter. Allemaal wel heel Engels en gezellig :D Oh, ik wist niet dat de Eighties Matchbox B-Line Disaster van Brighton kwamen. Ik ken hun muziek ook wel niet heel goed.. Maar ik heb zeker al van ze gehoord. Ik ken ook wel een Sophia denk ik, maar er zullen wel meer als een Sophia in Brighton rondlopen...

 

Oh, ik ben trouwens een aantal maanden geleden in Londen geweest en toen ben ik naar een cdwinkel geweest ergens in een zijstraat van Oxford Street, een vrij kleine winkel, maar ze hadden er best veel! Maar ik weet niet meer hoe de winkel heet :$ Er zijn er in ieder geval een hoop dus je zal wel interessante dingen vinden! Soho en vooral Camden schijnen trouwens niet een heel geweldige reputatie te hebben als buurten :unsure:

Oww leuk, dat moet ik deze zomer dan maar eens gaan bekijken. Er komt vooral veel Dance uit Brighton (met dank aan Skint records) maar ook wel een klein beetje Indie.. eerste twee platen zijn nog best wel sterk ook!! Ze is blond, :$ maar daar lopen er ook vast wel meer van rond!!

 

Soho en Camden zijn niet heel erg nette wijken, vooral savonds maar er zitten heel veel hele goede platenwinkels! De wijk waar ik zit is ook niet heel best, maar goed zoveel zal ik daar niet alleen lopen diep in de nacht.

Link to comment
Share on other sites

als je een vraag steld en die is het populairst kun je een meet en greet winnen geloof ik

 

 

Artikel 5: Onder de geldige deelnames zullen de 6 deelnemers

van wie de vraag aan Muse het meeste stemmen behaalde,

aangeduid worden als winnaar van de Meet & Greet.

Onder de geldige deelnames zullen de deelnemers die het

vaakst hebben gestemd op vragen aan Muse, aangeduid

worden als winnaar van de andere prijzen.

Link to comment
Share on other sites

pfft luistersessie was geene vette. kem een half uur gewacht en dan zenk door gegaan. kem wel mijn cd besteld, maar de vinyl die ge der bij krijgt is die van supermassive blackhole, en nie van bhar.

 

ah djuu kwast al vergeten, mja kwas toch nie thuis

waarom wast gene vetten? te veel volk?

Link to comment
Share on other sites

ah djuu kwast al vergeten, mja kwas toch nie thuis

waarom wast gene vetten? te veel volk?

haha der was geen kat. een paar gasten die gelijke kik de cd kwamme bestelle. twas geene vette omda die zeide da ze ginge beginne om 1u en om half twee wasser nog geen muziek.

Link to comment
Share on other sites

haha der was geen kat. een paar gasten die gelijke kik de cd kwamme bestelle. twas geene vette omda die zeide da ze ginge beginne om 1u en om half twee wasser nog geen muziek.

 

mja, ze hadden er ook nie veel reclam voor gemaakt gelijk?

Link to comment
Share on other sites

op de WERCHTER site:

 

06/23/2006

NMBS STELT FESTIVALGANGERS GERUST

Volgens de laatste informatie zullen er volgende week slechts enkele stiptheidsacties georganiseerd worden bij de NMBS. De erkende vakbonden hebben trouwens aangekondigd niet deel te nemen aan deze acties. De NMBS verzekert dat festivalbezoekers zich niet ongerust hoeven te maken. De treinen zullen rijden op 29 juni en er worden geen grote problemen verwacht!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

ah fuck meendet? vinyl van SMBH?

 

nuja, die cover is ook wel de max!!!

 

ben ook wel geweest in gent, was er om twintig voor twee (begon om half twee) en der hadden mss al vier mensen getekend

 

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH WRHETCER!!!! (opzettelijk verkeer getypt)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...