Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

ja hihi! vriendin van me was ook helemaal gek op hem! :D

ik stond vlak achter stef :p oooh twas echt prachtig!! heb stukje gefilmd! :happy:

 

Tom is van mij hoor, ik ben al jaaaaaaaaaaaaren heimelijk verliefd op m, ik stond alleen altijd te veel verborgen dus hij kon me nooit zien :happy:

Het is zo lief hoe hij altijd alles verpest! Ik hoop dat ie snel weer met z'n eigen bandje gaat touren! Heb je tom ook gefilmd?

Link to comment
Share on other sites

Tom is van mij hoor, ik ben al jaaaaaaaaaaaaren heimelijk verliefd op m, ik stond alleen altijd te veel verborgen dus hij kon me nooit zien :happy:

Het is zo lief hoe hij altijd alles verpest! Ik hoop dat ie snel weer met z'n eigen bandje gaat touren! Heb je tom ook gefilmd?

ja maar mn filmpje is echt massas onduidelijk! tis met een gewoon digitaal fototoestel gefilmd dus ja.. maar weet er iemand hoe je filmpjes op internet kan zetten ergens?

Link to comment
Share on other sites

Uka moest ge dit lezen kem in de fuzz factory thread in de kit en tab gelezen da gij op zoek zijt ner ne winkel in belgie die ze verkoopt, mer da ge der geene vindt.Awel kem de mijne een goe jaar geleeje gekocht in den beat shop in antwerpen, het is den enige winkel in belgie die ze verkoopt.

Link to comment
Share on other sites

Uka moest ge dit lezen kem in de fuzz factory thread in de kit en tab gelezen da gij op zoek zijt ner ne winkel in belgie die ze verkoopt, mer da ge der geene vindt.Awel kem de mijne een goe jaar geleeje gekocht in den beat shop in antwerpen, het is den enige winkel in belgie die ze verkoopt.

 

Ah merci, kzal es informeren ma mss leer ik eerst beter deftig gitaar spelen :)

Link to comment
Share on other sites

ik

religie, zingeving & levensbeschouwing A

statistiek A

geschiedenis C

administratie & rapportage A

biologie 12

arbeidsrecht 14

sociale zekerheid 10

inleiding recht 10

grondwettelijk & administratief recht 11

 

1 buisje dus maar dat is een klustervak dus kan nog ophalen in juni.. joepiee

Link to comment
Share on other sites

ik

religie, zingeving & levensbeschouwing A

statistiek A

geschiedenis C

administratie & rapportage A

biologie 12

arbeidsrecht 14

sociale zekerheid 10

inleiding recht 10

grondwettelijk & administratief recht 11

 

1 buisje dus maar dat is een klustervak dus kan nog ophalen in juni.. joepiee

 

 

Een dikke proficiat :D

Link to comment
Share on other sites

ik luister eigenlijk nooit meer naar muse.. of toch geen hele cd.. af en toe showbiz of oos wel eens.. maar zelden.. en absolution ligt ver weg..

allee lijn muse das puur jeugdsentiment kzou nooit niemer zonder kunne (al is da lichtelijk overdreve).Moest Muse van de zomer nie ner Werchter kome gaanek ze in Frankrijk zien!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...