Jump to content

Recommended Posts

Jee jee kiitos onniteluista ja kolomiittiin Italiaan joskus tässä sitten :awesome::chuckle:

 

Mun pitäis tänään lähteä ulos mut jäisin tähän paljon mieluummin istumaan sohvalle ja tekemään juttuja kun tuonne johonkin ja mixen osaa käyttäytyä.

Link to comment
Share on other sites

Miiiiiiiiksi oon SSESY:n sivuilla kattomassa löytökissojen kuvia ja miksi annoin itteni rakastua tohon Nuuttiin ku haluan sen mutku en saaaaaaaaaaaaa?

 

 

:supersad: Hirmunen kissakuume.

KIITTI HEI nyt googlettelin Nuutin and co ja eksyin Kissaenkelit-osioon ja oli NÄIN lähellä etten alkanu parkumaa KATO NY KINUSKIAKI KÄYTETTYNÄ LEIKKIMÖKIN ALLE IHMISET MIKSI! Ihan totta.

tumblr_lxf2o7lMKB1r4mkse.gif

 

...:'(

 

...BUY ALL THE CATS! Nyt itekki eksyin paikalliste eläinyhdistyste sivuille, nää kadonnut/löydetty tienposkesta puolikuolleina -tarinat ei tee hyvää mun psyykkeelle nimim. kokemus. Meen ehkä loppupäiväks rutistelee niitä jotka toistaseks on jäljellä, heips. :facepalm:

 

...Miks jossain etitää omistajaa kesyrotalle? :erm: Nehä elää joku kaks vuotta, jos ei semmosee pysty edes sitoutumaa ni ffs.

Link to comment
Share on other sites

Järkevänä ja kypsänä aikuisena päätin just etten mää mitää firmaa tartte välikädeks tähän NZ-projekteiluun, vaan hoidan kaikki viisumi/lento/pankkitiliasiat alusta asti itse :yesey: eli eksyn varmaa jo lentokentällä. MUT RAHAA SÄÄSTYY ehkä satanen[/s]

Link to comment
Share on other sites

jos kaikki muut äänet kuuluu normaalisti, niin se Voi olla että äänikortti temppuilee/on rikki. tämä ei ole tietoa vaan arvaus sitten!

 

spotify kyllä sanoo välillä et äänikortissa on ongelmaa mut se on tehny sitä AINA. mut joo hmm.

 

 

mua väsyttää kokoajan niin et jos lopettaisin täs asioiden tekemisen niin kuukahtaisin tähän paikkaan, dear eki onx normaalii? :erm:

Link to comment
Share on other sites

hyi helvetti näin painajaista et niinistöstä tuli presidentti. :noey:

 

oh noes :noey:

 

päivää internet, en tiedä mitä oikein olent ehnyt mutten ainakaan ollut koneella pal mittäää..

 

aattlin mennä tänään ostoksille, mut sit pitikin pestä pyykkiä ja syödä....:erm: noh oikeastaan mitään tarvitsekkaan..

Link to comment
Share on other sites

Piiitkästä piiiiitkästä aikaa täällä :D ja huomasin, että olin saanu kaks varoitusta ylläpidolta D:

 

Mutta asiani oli, että kakkoselta tulee just ohjelmaa meiän festareista :O

hei vappuuu!! ja niin tuli oli kyl paljon setiä siin ohjelmas ..mut tuli vähän sellainen glasto-olo, ja ikävä ja sellainen.

 

himskatti ei oo liikunta hyväksi, kaamea päänsärky ja vilu :noey:

Link to comment
Share on other sites

NÄYTETTIINKO CONORIA???? :awesome: tai no oisit minna varmaa jotain hihkunu jos. :chuckle:

 

mä mitään koskaan hihku :chuckle: mut ei ollut oli kaikkia vanhoja setiä

ja kaikkea mitä ei oltu es katsomaa paitsi u2

 

 

mmjoo... Maanantai:sleepy: vaiks ei ees väsytä

Link to comment
Share on other sites

Jos mun mese tuputtaa teille jotain linkkejä jollain randomilla nimellä niin please do ignore :facepalm:

veli vaan pisti aamulla viestiä, että sun koneessa on varmaan joku virus kun se lähettää jotain randomia linkkejä et kannattais varmaan vaihtaa salasanat. ja se käski vaihtaa profiilikuvankin mesessä. Moriartyn naama ei vissiin miellyttäny :LOL:

Link to comment
Share on other sites

electric light orchestra?? :awesome: vähän niinku piitlestä mutta paljon parempaa. :yesey:

 

 

aaaahahaaa enää yks päivä töissä ja sitten suomeen! :dance:

 

mä tiedän niiltä niitä jottai "hittibiisejä" ja :yesey: mut toki voin ottaa ne tarkempaan tarkasteluun

 

:awesome:

 

oispa kans joku LOMA..

joku flunssakin tuntuu taas tulleensa

 

kiehtovaa lekurikokemusta, mut onks lääkäris pakko hönkiä suoraan LÄÄKÄRIN NAAMAAN. niin et mun hiukset heilahti taakse päin ja monta kertaa ..ku pakko sitä olla aika lähel et kuulee jottai ihmisten keuhkoista...:noey:

 

 

Link to comment
Share on other sites

ehehe, satuin sitten kattomaan Doctor Whosta 5. ja 6. tuotantokaudet tässä viikonlopun aikana ja perrrrhanan

 

tumblr_lymef7o97R1qd8d71.gif

 

täytyi tehdä aaltoliikettä Moffatille, ei hyvänen aika olipas tuo vipa jakso melkoinen :awesome::LOL:

hmmnnn ja Mattilla on harvinaisen jännät kasvonpiirteet :yesey: ja partansa kanssa se muistuttaa niin jotakin toista, mutta en saa päähäni ketä. Ehkä käytän huomisen (no siis tän päivän) asian selvittämiseen :yesey:

 

hmmm pitäiskö mun kattoa nyt kaikki Tennantin tuotantokaudet? (ei, eihän mulla ois muutenkaan parempaa tekemistä) :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...