Jump to content

Recommended Posts

Haavisto!! :awesome:

 

Awws joskus on sellaisia viikonloppuja. Ei mullakaan kovin aktiivinen viikonloppu: ruokaa ja sarjoja. Mut jooh joskus näin.

 

Mjooo, turhauttaa vain kun on jääny sisätiloihin ja en oo saanu aikaiseksi tehdä kouluhommia. Noh, ei auta stressata mokomista :chuckle:

Teen huomenna sopimuksen tän asunnon jälleenvuokraamisesta yhden naisen kanssa, jipii :awesome: saan senkin murheen pois päiväjärjestyksestä

Link to comment
Share on other sites

mitäonnämärandomitpulpkeikkapaikat :facepalm:

tuo espanja ei varmaa olis paha rasti jos olis rahaa

..joo

:supersad:

 

ei ne kyllä espanjaa uraansa lopeta, lohtu?

 

ja HAAVISTOOOOO :dance: teki mieli motata ihmisiä kun "NO YÖK HAAVISTO HOMOOOOOO ...no kyllä se tietty iha järkevältä vaikuttaa mut HOMO MIKÄ HOMO" koska presidentin puolison sukupuoli on työn kannalta kaikista merkityksellisin asia

Link to comment
Share on other sites

Osaako joku valasta mua abiristeilyn viinapolitiikasta? Ku kaikkialla lukee että taxfree ainaki toisee suuntaa täysin kiinni + vaikka olis auki ni kaik 20 ja ylös, no ainaki toisee suuntaa. Ja omia pulloja ei sais tuoda.

...Ossum.

 

Tai no ei muute mut aika tyyristä hupia kalliista teinibaareilusta PLUS valvojaks ilmottautua se porihipstahhh joka lähtiki jo meijä koulusta ja yäääääh. DO NOT WANT

 

Jee ilosista asioista stressaamine. TAAS.

Link to comment
Share on other sites

Osaako joku valasta mua abiristeilyn viinapolitiikasta? Ku kaikkialla lukee että taxfree ainaki toisee suuntaa täysin kiinni + vaikka olis auki ni kaik 20 ja ylös, no ainaki toisee suuntaa. Ja omia pulloja ei sais tuoda.

...Ossum.

 

Tai no ei muute mut aika tyyristä hupia kalliista teinibaareilusta PLUS valvojaks ilmottautua se porihipstahhh joka lähtiki jo meijä koulusta ja yäääääh. DO NOT WANT

 

Jee ilosista asioista stressaamine. TAAS.

 

meillä oli että EI omia pulloja (mutta tietty kaikki salakuljetti jollain tavoin, paitsi minä koska olen kiltti) ja menomatkalla ei saanut tax freesta alkoholia, mutta tulomatkalla kyllä.

Link to comment
Share on other sites

aaaa pulp! :pope: voisi nyt tännekkin.

 

 

meidän kaikist vittumaisin laiska paska töissä sai potkut ja sen viimenen päivä on huomenna ja se sano et kun on kerran sen viimenen päivä se tulee aseen kanssa ja ampuu kaikki kenest ei tykkää ja sit menee vankilaan niin ei tartte maksaa vuokraa. :yesey: luulen et oon tällä listalla jotennn jos ei nähdä enää niin oli kiva tuntea teidät! <3

(se oli kai vitsi mut siin ihmises on niin paljo psykopaattipontentiaalia et en yhtään ihmettelis vaikka oikeesti näin käviskin. + mun vainoharhat = ei hyvä yhdistelmä.)

Link to comment
Share on other sites

aaaa pulp! :pope: voisi nyt tännekkin.

 

 

meidän kaikist vittumaisin laiska paska töissä sai potkut ja sen viimenen päivä on huomenna ja se sano et kun on kerran sen viimenen päivä se tulee aseen kanssa ja ampuu kaikki kenest ei tykkää ja sit menee vankilaan niin ei tartte maksaa vuokraa. :yesey: luulen et oon tällä listalla jotennn jos ei nähdä enää niin oli kiva tuntea teidät! <3

(se oli kai vitsi mut siin ihmises on niin paljo psykopaattipontentiaalia et en yhtään ihmettelis vaikka oikeesti näin käviskin. + mun vainoharhat = ei hyvä yhdistelmä.)

 

:noey::pope::noey:

Link to comment
Share on other sites

http://www.tiketti.fi/Kokoaan-suurempi-Suomi-2012-Helsingin-Jaahalli-Helsinki-lippuja/14574

 

Saiko joku liput/olisko menossa jos saisi? Ois niin siistiä :awesome::supersad:

 

(ovela veto Haavistolta/vihreiltä :chuckle:)

 

meillä oli koulussa tunnilla kauhee paniikki kun kaikki yritti saada lippuja :LOL: mutta ei ole lippuja, niitä kyllä kuulemma tulee vielä lisää niin jos ehtii silloin apajille niin... :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Buu yritin äkkiä napat penkkariasust eli 11th ni kuvan mut en osaa ladat sitä tän :facepalm: kännykällä siis. No ehkä kolo selviää ilman mun photowhoreilua toistaiseksi. Plus kuntosalilta palanneena ja meikittömänä se oli sen verra edustava otos että iha hyvä vaa.

Link to comment
Share on other sites

Sain tänään tiedon mun tulevasta osoitteesta ja kuvia kämpästä jossa tulen asumaan maaliskuusta vuoden loppuun ja tervetulotoivotukset ja kaikki ja voi ei kun alkaa kaikki asiat konkretisoitua ja tajuta että voi vitsi oikeesti!! Ihan pian!! JEE! :dance: Jännittää ja jee ja kaikkea.

Link to comment
Share on other sites

aaaa pulp! :pope: voisi nyt tännekkin.

 

meidän kaikist vittumaisin laiska paska töissä sai potkut ja sen viimenen päivä on huomenna ja se sano et kun on kerran sen viimenen päivä se tulee aseen kanssa ja ampuu kaikki kenest ei tykkää ja sit menee vankilaan niin ei tartte maksaa vuokraa. :yesey: luulen et oon tällä listalla jotennn jos ei nähdä enää niin oli kiva tuntea teidät! <3

(se oli kai vitsi mut siin ihmises on niin paljo psykopaattipontentiaalia et en yhtään ihmettelis vaikka oikeesti näin käviskin. + mun vainoharhat = ei hyvä yhdistelmä.)

 

hyyyi, miten joku voi ees vitsillä sanoa jotain tollaista :stunned:

 

meillä oli koulussa tunnilla kauhee paniikki kun kaikki yritti saada lippuja :LOL: mutta ei ole lippuja, niitä kyllä kuulemma tulee vielä lisää niin jos ehtii silloin apajille niin... :shifty:

 

awww :chuckle: Tiketin sivut vähän feilas niin mun lipunosto meni oikeastaan siinä. Toisaalta mun kyllä pitäisi säästää rahaa, että eipä se keikan missaaminen niin kauheasti haittaisi :$

 

Sain tänään tiedon mun tulevasta osoitteesta ja kuvia kämpästä jossa tulen asumaan maaliskuusta vuoden loppuun ja tervetulotoivotukset ja kaikki ja voi ei kun alkaa kaikki asiat konkretisoitua ja tajuta että voi vitsi oikeesti!! Ihan pian!! JEE! :dance: Jännittää ja jee ja kaikkea.

 

awwwww niiiiin siistiä :awesome: hitsit sä ootkin pitkään siellä!

toi on kyllä mahtavaa, kun tajuaa et oikeesti ihan kohta. Oon varmaan joka päivä miettinyt sitä millaista siellä tulee olemaan ja tänään oli pakko vähän kattoa mitkä kaikki kengät viittisin raahata sinne mukaan :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Sain tänään tiedon mun tulevasta osoitteesta ja kuvia kämpästä jossa tulen asumaan maaliskuusta vuoden loppuun ja tervetulotoivotukset ja kaikki ja voi ei kun alkaa kaikki asiat konkretisoitua ja tajuta että voi vitsi oikeesti!! Ihan pian!! JEE! :dance: Jännittää ja jee ja kaikkea.

 

uuh :awesome: jännältä kuulostaa :awesome:

http://www.tiketti.fi/Kokoaan-suurempi-Suomi-2012-Helsingin-Jaahalli-Helsinki-lippuja/14574

 

Saiko joku liput/olisko menossa jos saisi? Ois niin siistiä :awesome::supersad:

 

(ovela veto Haavistolta/vihreiltä :chuckle:)

 

ois kyl kelvannut mulle, mut mä mittään tollaisesta tiennyt, mut oisi siistii...

 

voi ei ku pekka ois kuopiossa ens viikonloppuna oisin varmaa menny jos ois ollu sillä seuraavalla viikolla kun oon suonenjoella. :chuckle:

 

oon hengissä vielä ehhehehehee.

ja hyvä et oot hengissä :happy:

 

 

olpa rauhallista (=tylsää) töissä tänään. nyt vielä ku saisi aivot 0 asentoon töitten jälkeen, niin voisi mennä nukkuu.

Link to comment
Share on other sites

aaaah millonkaha szigetin line uppia julkastas enemmän nyt maksais huhtikuun loppuun asti 5 päivän lippu 165 rahaa (euroa vissiin eli mulle se oisi punnissa vielä vähemmän tuntuinen! :awesome:) nyt siel on ainaski placebo ja hurts ja jotainnn sais nyt tulla paljo hyviä pändejä plus minä voisin saada sen lomani niin ois ihann kiva. plus mun sisko sais vielä luvan asua budapestissä elokuussa ja majoittaa. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Mulla on menolippu Italiaan :dance: :dance: :dance:

 

Onneaaaaaa! :awesome: niin siistiä!

 

hyvä kun tunnilla oli puhetta luottamuksesta ja jotenkin päädyin miettimään mitähän kaikkea tännekin on tullut vuodatettua omasta elämästä (siis kun yleisesti puhuttiin, että luotetaan perheeseen ja ystäviin etc.) :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

osaakohan joku internetin ihmelapsi kertoa minulle miksei mulla juutuupissa kuulu ääni jos avaan linkin joltain muulta sivulta? :erm: (tarkastin jo volyymin ei se siitä voi olla kiinni. =))

 

jos kaikki muut äänet kuuluu normaalisti, niin se Voi olla että äänikortti temppuilee/on rikki. tämä ei ole tietoa vaan arvaus sitten!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...