Jump to content

Recommended Posts

Hitto oli outoa kattoa vanhempaa Jali ja suklaatehdas -elokuvaa, kun yks laulu rupes kuulostamaan niin tutulta. Ihan kiva tietää mistä niin häiriintyneen kuuloinen laulu on päätyny Pendulumin biisiin :LOL:

:chuckle: voi gene wilder ja pendulum ja kaik.

Link to comment
Share on other sites

fuq yea taisin saada vähän lomaa niin meen suomenmaahan käymään ens kuussa! :dance: tosin vaan muutama päivä mut silti jee!

:happy: lomalle

 

nomnom nomnom piparia

ja :noey: kahden päivän pääsärky

 

hei kaikki! :happy:

voisiko joku siivotza mun luona, pliiiiiis

Link to comment
Share on other sites

mmmm piparia tahon kans!

 

mut hei tuun olemaan ruuneperin päivänä suomessa hei. tämä on Merkittävää. :awesome:

 

jos kukaan on siin 1.-5. helmikuuta suonenjoella tai lähistöllä jostain syystä saa tulla moikkaamaan. :chuckle:

mul olisi tollaisia viikontossa pöydällä henganneita :chuckle:

 

runebergintorttua :awesome:?

 

mmm kauratyyny-asia niskassa ...mm

onneksi tässäki viikossa on vaan 4 pv

ja miksei mul oo mitään järkevää sanottavaaaaa

Link to comment
Share on other sites

mul olisi tollaisia viikontossa pöydällä henganneita :chuckle:

 

runebergintorttua :awesome:?

 

mmm kauratyyny-asia niskassa ...mm

onneksi tässäki viikossa on vaan 4 pv

ja miksei mul oo mitään järkevää sanottavaaaaa

 

noh kyllähän niitä kotonassa aina syötiin kaapinperältä pitkänki ajan jälkeen. :chuckle:

 

ja niin! :awesome: täällä kun menee ruuneperintortut ohitse ja se surettaa.

 

onko sielläki vaan 4 päivän viikko vai nyttenkö vaan kun on maanantai jo menny? :chuckle: aaaahh ois viikonloppu haluun nukkua.

ei ole mullakaan sanottavaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Älkää ikinä missään tapauksessa muuttako kontrabassoa soittavan ihmisen alakertaan.

Varoitus vastaanotettu.

 

 

mulla oli jotain muutaki sanottavaa, mutta taisin unohtaa.

ihana loppiainen, ihana <3

ja en kyllä juo vähään aikaan........

se on soronoo kaveri.

 

:(

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: voi gene wilder ja pendulum ja kaik.

 

Mua on aina ärsyttäny se laulu niin paljon etten oo ees jaksanu kuunnella koko biisiä :LOL:

 

Mut noi kaikki Pendulumin tyyppien tweetit <3 :supersad:

 

@rob_swire

I nearly cried for the second drop of Watercolour :~ was trying so hard to look angry lol. Enjoy the keyboard, hope it got ripped to shreds.

 

Varmaan ensimmäinen ja viimonen kerta, kun news feed täyttyy Robin enempivähempi nostalgisista tweeteistä :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Mua on aina ärsyttäny se laulu niin paljon etten oo ees jaksanu kuunnella koko biisiä :LOL:

 

Mut noi kaikki Pendulumin tyyppien tweetit <3 :supersad:

 

@rob_swire

I nearly cried for the second drop of Watercolour :~ was trying so hard to look angry lol. Enjoy the keyboard, hope it got ripped to shreds.

 

Varmaan ensimmäinen ja viimonen kerta, kun news feed täyttyy Robin enempivähempi nostalgisista tweeteistä :LOL:

 

Sanna! Pääsen illalla kuudenjälkeen töistä ja meen sit myöhemmin käymään yksillä kaverin kanssa, mutta tota monenko aikaa meinasitte/-mme nähdä? :happy:

Link to comment
Share on other sites

pressanvaaleista tuli mieleen onko kukaan suomenmaassa saanu sitä äänestyslappua jo? :erm: se ulkomaan ennakkoäänestys on kait ens viikolla ja mulle ei ole vielä ainakaa mitään tullut...

 

mulle tuli jo kauan sitten ennen joulua sellaiset....voiks siel äänestää vaa passil niinku suomes?

 

Aurajoki myrskyäää.....tai noh mut aaltoja aurajoessa ja vesikorkealla huih

Link to comment
Share on other sites

mulle tuli jo kauan sitten ennen joulua sellaiset....voiks siel äänestää vaa passil niinku suomes?

 

Aurajoki myrskyäää.....tai noh mut aaltoja aurajoessa ja vesikorkealla huih

 

ei mittään hajua... en oo käyny ku kerran tääl äänestämässä ja suomeskaa varmaan kertaakaan tai ehkä kerran ja lapun kanssa.

 

miksen ole jo nukkumas tai edes suihkuun menossa huomenna pitää mennä taas aikaseen. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

Tajusin just etten oo juonut koko päivänä kahvia koska aamulla maito kokkaroitui siihen enkä saanut juotua mutta että miten tasapainoinen silti oon ja pysynyt pystyssä näinkin myöhään! Ja kaikenlisäksi oon syönyt koko vuonna (lol) niksupurkan sijaan vaan tavallista purkkaa ja! alkanut napostella hedelmiä sellasen normimätön sijaan. Oon aika terveellinen. Mutta toisaalta nyt on vasta näin alkuvuosi ni tässä voi vielä repsahtaa tuhat kertaa, vedetään vielä näin kun kerta pystyy.

 

Ja M-arc tai Sanna ni nähään vaan :happy:. En viittinyt enää vastata kun luin viestin vasta just äskön etten herättäisi. Ja ja ja meen huomenna neljäx töihin mut ehtii siinä vähän jutustella.

 

Öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

pressanvaaleista tuli mieleen onko kukaan suomenmaassa saanu sitä äänestyslappua jo? :erm: se ulkomaan ennakkoäänestys on kait ens viikolla ja mulle ei ole vielä ainakaa mitään tullut...

Mun käsittääkseni niitä lappuja postitellaan vielä koko tää kuu, mut jos ei sitä lappua ole niin voi pelkän passin kanssa äänestää.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...