Jump to content

Recommended Posts

miksi musta on jollain tavalla outoa nähdä että marse intoilee musesta. :chuckle:

mullei edes ole ollut tollainen olo pitkään aikaan, tuntunut jotenkin helpommalta tämä muse-vapaa elämä. :stunned:

 

mut en kestä ihana chris mulla ihan naamaan sattuu kun tota videoo kahtoo. :happy:

Link to comment
Share on other sites

Awww marse <3

 

Kuinka monta kertaa voi muuten yhden videopätkän katsoa ilman, että menee liiallisuuksiin? Mä en vaan kestä

<3

 

:LOL: Chris >>>>>>>>>>>>>>>>>

 

 

miksi musta on jollain tavalla outoa nähdä että marse intoilee musesta. :chuckle:

mullei edes ole ollut tollainen olo pitkään aikaan, tuntunut jotenkin helpommalta tämä muse-vapaa elämä. :stunned:

 

Herraisä mä en oikeen ees tiiä mistä tää johtuu. Ehkä siitä että Kalsariniemen ja Olympiastadionin jälkeen yhdistän hirveen vahvasti kuumat kesäpäivät Musen keikkoihin. Siispä pistän tämän mielenhäiriön helteiden piikkiin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

:awesome:

 

Mun tekis hirveästi mieli tullamennä la-su, mutta en tiiä raaskinko, kun ne liput on niin saakelin kalliit.

 

Ja fuu- noniin Liina, koska me nähtäis? :LOL::facepalm:

 

 

Okei toi gif on aika ihana :happy:

 

No joo en mäkään olis raaskinut mutta sitten en vaan voinut olla ostamatta lauantailippua koska siellä on niin paljon kaikkia hyviä. Tuu! Meillä on jo hyvä koloedustus siellä! :happy:

 

Ja pitäispä nähdä. Mä ihan melkein meinasin soittaa sulle ykspäivä mut sit jostain syystä en soittanutkaan. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

aaa määkin tahon. :supersad: tai no en välttämättä just flowhun mutta teijjän kaa!

paitsi haluaisin siellä kyllä joskus elämässni käydä lollaamassa niille hipstereille. :chuckle: koska olenhan sellaisten yläpuolella tietty. :yesey: mut manics yhyyyyyyy ja justiinsa sinä päivänä ne soittais szigetissä kun lennän budapestiin (sama päivä kun musekin sillon ja kun chris hymmyili<3) mut ehkä se seuraavakin päivä menee oletan että joku prodigy myös "ihan kiva".

Link to comment
Share on other sites

Morgon!

aaah flow :awesome: ja kaikkea muutakin. sanna tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

Ja awww Muse jutut Marsen ja Chrisin naama :happy:

Alkaa joku sisäinen joku viestittää mulle jtn ku aina on yskä ennen kaikkia keikkoi :shifty:

mut manics :awesome: national kldjslkfksjflskajfda jee

Link to comment
Share on other sites

No joo en mäkään olis raaskinut mutta sitten en vaan voinut olla ostamatta lauantailippua koska siellä on niin paljon kaikkia hyviä. Tuu! Meillä on jo hyvä koloedustus siellä! :happy:

 

Ja pitäispä nähdä. Mä ihan melkein meinasin soittaa sulle ykspäivä mut sit jostain syystä en soittanutkaan. :yesey:

 

Morgon!

aaah flow :awesome: ja kaikkea muutakin. sanna tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

 

Ja awww Muse jutut Marsen ja Chrisin naama :happy:

Alkaa joku sisäinen joku viestittää mulle jtn ku aina on yskä ennen kaikkia keikkoi :shifty:

mut manics :awesome: national kldjslkfksjflskajfda jee

 

No ei mua hirveästi tarvinnut yllyttää, kun ostin liput jo :LOL: Jos teillä on jotain suunnitelmia aikatauluista tai missä meinaatte tavata, niin ilmoitelkaahan! :yesey: Ängen mieluusti seuraan.

 

Seuraavaksi voikin sitten kriiseillä, mitä pistän päälle.

 

Ja voihan paska tuollainen yskä! :noey:

Link to comment
Share on other sites

No ei mua hirveästi tarvinnut yllyttää, kun ostin liput jo :LOL: Jos teillä on jotain suunnitelmia aikatauluista tai missä meinaatte tavata, niin ilmoitelkaahan! :yesey: Ängen mieluusti seuraan.

 

Seuraavaksi voikin sitten kriiseillä, mitä pistän päälle.

 

Ja voihan paska tuollainen yskä! :noey:

 

Joo! Ostitkos siis la-su vai?

 

Joo sitä kriisiä poden myös otin kaikki huonot tavarat mukaankin :noey:

 

odotan sit asukuvia teiltä jotka sinne menette. :yesey:

 

Joo toki kolon joku sellainen flow-book lol...

Link to comment
Share on other sites

Joo! Ostitkos siis la-su vai?

 

Joo sitä kriisiä poden myös otin kaikki huonot tavarat mukaankin :noey:

 

Joo toki kolon joku sellainen flow-book lol...

 

Juu ostin! :happy:

 

Multa ei kyllä löydy mitään jännittävää (tai edes värikästä) vaatetta, joten taidan mennä aika perustamineissa.

 

Päivän asukuva! :yesey: Ja tietysti pitää olla sellaiset ehaanat poseeraukset, mitä näkee joka saakelin blogissa.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...