Jump to content

Recommended Posts

Hyvvaa kuuluu, Makedoniassa oli ihanaa ja kaunista ja kaikkea ja olisin voinut jaada sinne ikuisiksi ajoiksi mut tulin kuitenki Serbiaan. Nyt juon kaljaa mun kaverin kampilla valtavassa kommunistisessa talokompleksissa alusvaatteisillani koska on niin hiki ettei pysty pitamaan vaatteita paalla :LOL: Mukavaa!

 

Toivottavasti teillekin kuuluu vain hyvaa :happy:

Link to comment
Share on other sites

VOihan manics glastossa launtai, tietääköhän tuo mitään tuo clashfinder, mut ei siinä päällä munsta mittään sellaista muuten tuo lauantai on rasittavan saturoitunut tuonne iltaan tai kaikki tuollaista voisi olla kiva nähdä siellä...

 

Jee Liinan kommunistitalot ja muut :happy:

 

ja voihan Owen :happy::awesome: saisi tulla kokkailemaan tännekin :yesey:

 

ja hyvvää kuuluu, miksei kai kuuluisikin. väsyttää vaan niin ettei jää internetille oikein aikaa ....

Link to comment
Share on other sites

Ai, white lies on taas glastossa, en oo hoksannutkaan. Oonko mä kauheen mainstream ku mulla melki kaikki pyramidilla :LOL: paitsi tietty sit muuta jossain ja menee päällekkäin, tietty. Meinaatteko muuten Metallicaa katsomaan?

 

NOH KYL!

 

Mitä kaikkee Vappu aatellut mennä katsomaan sitten? :happy:

Link to comment
Share on other sites

kyl määkin metallicaa, pitäähän se nyt kun on kerran mahollisuus. sit kai on jo kaikkea huhua et foo fighters olis special guest. kun joku brittikeikka niillä kai on nyt tulossa.

plus joo lauantai plöö, clashfinderissä pitäs nyt päivät ja esiintymisjärjestykset ainaki isoimmilla lavoilla olla kutakuinkin kohallaan, luulen et ne kellonajat vielä vaihtelee.

 

mut voihan kökkö vaan ne shiftit. :( mut joo whatevarrrrr.

Link to comment
Share on other sites

NOH KYL!

 

Mitä kaikkee Vappu aatellut mennä katsomaan sitten? :happy:

 

Noooo, Elbow (tietty), AF (oon nyt koittanut kuunnella kovasti tsih), Interpol (ehkäpehkä), Nina Persson tai kelis, Lana, imagine dragons ku ennen manicsia (seli seli), no se metallica, Ed sheeran (ehkä...) Dolly tai wl..

 

aika paljon on sellaisia, joista en tiiä sit mitään... joten saatte sitte suositella yesey

 

kyl määkin metallicaa, pitäähän se nyt kun on kerran mahollisuus. sit kai on jo kaikkea huhua et foo fighters olis special guest. kun joku brittikeikka niillä kai on nyt tulossa.

plus joo lauantai plöö, clashfinderissä pitäs nyt päivät ja esiintymisjärjestykset ainaki isoimmilla lavoilla olla kutakuinkin kohallaan, luulen et ne kellonajat vielä vaihtelee.

 

mut voihan kökkö vaan ne shiftit. :( mut joo whatevarrrrr.

 

ne shiftit on kyllä ouot.. mutta niinku facessa laitoin, ensimmäistä kertaa noi.. että oonkohan ne sit semmosta sähläämistä

Link to comment
Share on other sites

hyi hitto näin jotain unta et oltiin myöhästymässä glastojunasta. :LOL: sit muistin että meillähän on bussi.

 

nyt on jotenki sellanen olo et odotuttaa!!! :awesome::awesome::dance:

 

Voi vaan ku unet :chuckle:

 

Mutta tänään tuli semmonen kiva kutina, että ei oo enää kauan :party:

Link to comment
Share on other sites

Voi vaan ku unet :chuckle:

 

Mutta tänään tuli semmonen kiva kutina, että ei oo enää kauan :party:

 

ja noit esiintymisaikojakin oli jo julkastu ja jeeeeeeeeeeeee!!!!!!! :dance::dance:

 

ja en kestä en kestä koska arcade fire ja OWEN omähägäggägägägä pari päivää enää ja sit taas uudestaaa glastos en kestä :awesome:

Link to comment
Share on other sites

glastoon suunnitelma minulla nyt perjantaille:

arcade fireen vaan PAKKO päästä eturiviin!!! eli ehkä kyttään pyramiidillä sen päivän lähinnä tai ainaki iltapäivästä lähtien lol siinä on kyllä kaikkea ah niin hyvää mut......

kun mulla on nyt olo että pakko fanityttöillä sinne jotain, hankkia jotain rumpuja/tampuriineja/helistimiä/mitä vaan sellaisia et voi willin kans yhdessä soittaa :') / sellaisia värikkäitä nauhoja mitä regine heiluttelee / pitäisikö maalata naamansa hienosti niinkun win???? plus jonkun hienon plakaatin aattelin owenille tehdä. :chuckle: mut joo kattoo nyt. mut siis joo. tämmöinen on olo nyt. :) :):)

 

et ihan oli kiva keikka, ihan kiva. :)

 

MUT SIIS MINNA AINAKIN TOI GLASTOASIA Y/Y??????? :awesome::awesome: fanityttöillääx??? :awesome:

 

eihitto ei hitto ei hitto en voi nyt oottaa kolomee viikkoa tässä kyllä EI HERRAJEE miltä joku wake up yhteislaulanta voi kuulostaa glastossa apua.

Link to comment
Share on other sites

glastoon suunnitelma minulla nyt perjantaille:

arcade fireen vaan PAKKO päästä eturiviin!!! eli ehkä kyttään pyramiidillä sen päivän lähinnä tai ainaki iltapäivästä lähtien lol siinä on kyllä kaikkea ah niin hyvää mut......

kun mulla on nyt olo että pakko fanityttöillä sinne jotain, hankkia jotain rumpuja/tampuriineja/helistimiä/mitä vaan sellaisia et voi willin kans yhdessä soittaa :') / sellaisia värikkäitä nauhoja mitä regine heiluttelee / pitäisikö maalata naamansa hienosti niinkun win???? plus jonkun hienon plakaatin aattelin owenille tehdä. :chuckle: mut joo kattoo nyt. mut siis joo. tämmöinen on olo nyt. :) :):)

 

et ihan oli kiva keikka, ihan kiva. :)

 

MUT SIIS MINNA AINAKIN TOI GLASTOASIA Y/Y??????? :awesome::awesome: fanityttöillääx??? :awesome:

 

eihitto ei hitto ei hitto en voi nyt oottaa kolomee viikkoa tässä kyllä EI HERRAJEE miltä joku wake up yhteislaulanta voi kuulostaa glastossa apua.

 

Kasvimaalit ja nauhat ja helistimet kuulostaa kyllä hyvältä. Ja fanityttöilykin!!:happy:

:awesome::D

 

En muita kunnolla mitä perjantaina muuten oli paitsi öö elbow siinä ennen mut ei varmaan mitään eeppistä kuitenkaan

Link to comment
Share on other sites

Kasvimaalit ja nauhat ja helistimet kuulostaa kyllä hyvältä. Ja fanityttöilykin!!:happy:

:awesome::D

 

En muita kunnolla mitä perjantaina muuten oli paitsi öö elbow siinä ennen mut ei varmaan mitään eeppistä kuitenkaan

 

joo blondie on other stagella tosi aikasin sen ehkä haluisin nähä SIKÄLI kun kerkeää, pitää vaan toivoo ettei perjantaina vielä oo paljon roskaa niin pääsis aikasemmin. :chuckle: mut sitten öööö no joku haim vois ehkä vähäsen kiinnostaa siinä other stagella (ainaki enempi kun joku rudimental), en tiiä ehkä sit sen jälkee vois parkkeerata pyramiidille luulisin.

Link to comment
Share on other sites

Nyt on reissu reissattu? Mitäs Hesa??

 

 

 

Tule glasto tule!! Tartten nyt sitä niiiiinnn paljon

 

Juu ei kai mittään, ihana kesän valo ja puissa lehdet ja sellasta mut jotenkin plääh. Oon kuluttanut tänään tuntikausia jynssäämällä keittiötä ku mua kuvotti miten likanen se on ollut ja sisustinki vähän, vaihdoin verhoja ja muita sellasia asioita. Ku jos mun nyt on oltava Suomessa ni kiva olla sit sellasessa paikassa joka näyttää siedettävältä. :yesey:

 

Laitan sulle Barca-kuvia kohta! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

morjenttes liina! :awesome:

 

ah glastooooooo en malta oottaa en!

btw minna vappu millon tuutte tänne mikä päivä monen aikaan jne?

 

Tullaan 23. pv joskus ilta-aikaa, iltapäivän aikaan kun se täältä puoliltapäin lähtee-

iiih :

Link to comment
Share on other sites

Tullaan 23. pv joskus ilta-aikaa, iltapäivän aikaan kun se täältä puoliltapäin lähtee-

iiih :

 

selevä homma! :yesey: gatwickiinkö tuutte? mää en vielä tiijjä oonko sillon töissä vai en mut joo eikai sil väliä, jos oon niiin viimestään pääsen 18.30.

 

aijjaijaij kaks viikkoo!!!!!!!! :awesome::awesome::dance::dance::dance: vähän mietityttää nyt pitäiskö sellanen roskankerääjä kuitenkin hankkia, eikai se nyt paljoa mukana paina. :chuckle: kaikenvaralta kuitenkin.

 

/ja hei hitto siinähän on nyt sit pari päivää hengailuaikaa! :eek::awesome: pitää keksiä jotain juttua! ellei teillä oo sit jo suunnitelmia. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

selevä homma! :yesey: gatwickiinkö tuutte? mää en vielä tiijjä oonko sillon töissä vai en mut joo eikai sil väliä, jos oon niiin viimestään pääsen 18.30.

 

aijjaijaij kaks viikkoo!!!!!!!! :awesome::awesome::dance::dance::dance: vähän mietityttää nyt pitäiskö sellanen roskankerääjä kuitenkin hankkia, eikai se nyt paljoa mukana paina. :chuckle: kaikenvaralta kuitenkin.

 

/ja hei hitto siinähän on nyt sit pari päivää hengailuaikaa! :eek::awesome: pitää keksiä jotain juttua! ellei teillä oo sit jo suunnitelmia. :chuckle:

 

Stansted kun raiski..mut kattoopi sitten, mut koostuu hengausaikaa!! Mulla ei Kalana mitään suunnitelmia erityisemmin ole mut jotain

 

 

Kaksi viikkoa joo ihanaa

 

Joo en tiedä kans olisiko se kuitenkin hyvä olla, mut ehkä katton sieltä sitten.....

Link to comment
Share on other sites

Stansted kun raiski..mut kattoopi sitten, mut koostuu hengausaikaa!! Mulla ei Kalana mitään suunnitelmia erityisemmin ole mut jotain

 

 

Kaksi viikkoa joo ihanaa

 

Joo en tiedä kans olisiko se kuitenkin hyvä olla, mut ehkä katton sieltä sitten.....

 

aa joo ok. tulkaa sit stratfordiin! (bussilla) on halvempaa ja nopeempaa ainakin päästä meille!

 

sulla on jotain autocorrectien äitejä tuolla vai meinaatko olla kalana. :chuckle: MUISTA KIRJA!!! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...