Jump to content

Recommended Posts

 

voihan conor :happy: partainenkin :yesey:

Huomasiko kukaan muuten tätä aiemmin?
:happy:

 

 

Aika hämmentävää oikeastaan, kun ne on kuitenkin pääasiassa esiintyny eri festareilla Briteissä..

 

n'awwwww mutta en huomannut ja n'awwwww, en ehkä ihan tajua millaisia ne yleisöt on sitten ollut mutta jos nyt ei sitten tarttis tälla kertaa hävetä suomi-yleisöä...?

Link to comment
Share on other sites

Moi Heli! Mitä kuuluu? : )

 

Mitas tassa, ei mitaan kovin kummallista :3 oon edelleen Sainsburylla toissa ja elama rullailee silleen tasasesti :D ei kai valittamista! Vahan semmosta "mikakohan musta tulee isona" kriisia ilmassa tassa viimeaikoina!

 

Mita sulle kuuluu Liina? :)

Link to comment
Share on other sites

Mitas tassa, ei mitaan kovin kummallista :3 oon edelleen Sainsburylla toissa ja elama rullailee silleen tasasesti :D ei kai valittamista! Vahan semmosta "mikakohan musta tulee isona" kriisia ilmassa tassa viimeaikoina!

 

Mita sulle kuuluu Liina? :)

 

Joo, sitä kai on ilmassa vähän joka paikassa. Ei mulle mittään, kesä on tullut Suomemmaahan ja on kaunista ja mukavaa!

Link to comment
Share on other sites

Hei Heli, Liina ja Sanna!!! :awesome: :awesome:

 

ja joo niitä guestejä tääl enempi yleensä kuin meitä..:noey: Mut täähä sivu näyttää jo aika kivalta. :yesey:

 

Mä jotenkin hämmennyin, että niitä ylipäätään on täällä :chuckle:

Ainiin, mun piti muistaa ettiä se AF:n video! :awesome:

 

edit: miks muistin, että se oli AF? No joka tapausessa, _se video_

edit2: nööööy, eikö se enää toimi?!

Edited by camdyn
Link to comment
Share on other sites

Mä jotenkin hämmennyin, että niitä ylipäätään on täällä :chuckle:

Ainiin, mun piti muistaa ettiä se AF:n video! :awesome:

 

edit: miks muistin, että se oli AF? No joka tapausessa, _se video_

edit2: nööööy, eikö se enää toimi?!

eiku elbow, mutta http://youtu.be/y-I12uykvvc?t=54m17s

toimiskoha?

 

ja joo mitä lienee ne :shifty:

 

Moi!

NOh hei, kuis menee?

Kohta Dylania :awesome:

 

Haluaako joku kertoa mulle, miksi tällaisissa jutuissa pitää olla aina mukana jotain randomeja kuvia? Saatoin aavistuksen nauraa Eltonille :LOL:

 

http://www.digitalspy.co.uk/music/news/a581270/glastonbury-2015-38-bands-who-could-headline-the-pyramid-next-year.html#~oK0Ue1KYYrm4Jq

 

Noh on kyllä ihania kuvia :chuckle: ja voihan elton :LOL:

 

Mutta glasto :awesome::happy:

meidän pitää tosiaan sitten rakentaa oikein leiri :yesey:

Link to comment
Share on other sites

eiku elbow, mutta http://youtu.be/y-I12uykvvc?t=54m17s

toimiskoha?

 

ja joo mitä lienee ne :shifty:

 

Noh on kyllä ihania kuvia :chuckle: ja voihan elton :LOL:

 

Mutta glasto :awesome::happy:

meidän pitää tosiaan sitten rakentaa oikein leiri :yesey:

 

No nyt toimii, aww! :chuckle:

 

Mä en ees kiinnittäny niihin kuviin huomiota eilen, vaikka selasin juurikin tuota :LOL: Äääh hitto voidaanko skipata jo vaikka kevääseen? Kunhan tän kesän saa tästä pois alta

Link to comment
Share on other sites

NOh hei, kuis menee?

Kohta Dylania :awesome:

 

Ei mittään! :yesey: Ja niin onki ihan kohta :awesome: Laitoin last.fm:n eventsiin ja se sano et kolmen päivän päästä ja olin ihan et mitä :pope: mut eihän siihen tosiaan oo kauaa enää! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

Moi!

 

Liina hei ootko Helsingissä? Viittitkö käydä heittämässä sen mun ilmapatjan Tikettiin (se on auki arkisin 11-19) jos joskus lähiaikoina liikut keskustassa?

 

Juu! Mä oonkin miettinyt et millon sen sais toimitettua. Yritän ensviikon aikana! Ootko siellä joka päivä?

 

 

:happy:

Link to comment
Share on other sites

Juu! Mä oonkin miettinyt et millon sen sais toimitettua. Yritän ensviikon aikana! Ootko siellä joka päivä?

 

En oo oikeestaan enään ollenkaan siinä alhaalla, ku siirryin myyntipuolelle seiskakerrokseen :yesey: ja oon nyt ma-to töissä ja sit sen jälkeen oon lomalla :awesome:

Link to comment
Share on other sites

En oo oikeestaan enään ollenkaan siinä alhaalla, ku siirryin myyntipuolelle seiskakerrokseen :yesey: ja oon nyt ma-to töissä ja sit sen jälkeen oon lomalla :awesome:

 

No voinko tuua sen siihen vaan ja käskee toimittaa sulle? : )

Link to comment
Share on other sites

Heinäkuinen yö ja vodkaa suonissa ja Muse soi jostain syystä jja mIELETÖN IKÄVÄ TEITÄ IHMISIÄ NIIN JUST TEITÄ ei teitä niinku tie vaan TEITÄ TIIÄTTEKSTIE. Yhy. Oliks olympiastaadion vasta viime vuonna vai edellisenä en tiiä enää aaaaaaaaaa voisko se joku paska pändi jo tulla takas koska ne tekee uuren levyn saatana tahtoo keikalle voi jumankuikka ughhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

 

en tiiä minkä takia tää viesti piti kirjottaa. Ottakaa Taavo

tumblr_mka9no79z71s90clio1_400.jpg

 

TAAVO!

Link to comment
Share on other sites

:chuckle: marse<3

 

ihan justiinsahan siitäki keikasta tulee vuosi. :supersad:

(mua ahistaa ajatella mittään musekeikkoja kun niin mukavassa kaikki-muut-pändit- pöllyssä tässä, sellaisia joitten takia ei kannata NIIN paljon ressata. :chuckle: mut mitä jos muse oikeestioikeesti tekee sellaisen rokkilevyn niin ei hitto. sit pakko päästä kaikkialle. ja lottoriviä tekemään....-->)

 

 

(tuppaa unohtumaan et laitoin owenin avaksi ja mukava yllätys se aina kun postaan. <3______________<3)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...