Jump to content

Recommended Posts

no niin se tais olla :chuckle: paitsi kai myö kaikki nukuttiin joku junareissu, mut se viimenen! :chuckle: missä just andy ja kaikki. mut mehä mentiin pratoon sillon, miksi dominichoward tuli meiän kaa? :eek: vai oliko se vaan johonkin sieltä vielä menossa.

ei hitto mää niin haluun ja tarviin tommosen keikan uudelleen! :awesome: nyt heti! :supersad: ja sen jälkitilan.

 

kohta tästä tulee uusi keke-aihe ehkä voisi laittaa spoilereihin mut en nyt enää jaxa. :yesey: pitäis nukkua kun aikaseen huomenna töihin mut nyt jotenkin ei ei pysty.

 

Niin joo se oli se ku meitä niin nauratti :LOL: Ja dom yritti nukkua ja kaikki muut koko junassa oli varmaan ihan kyrpä ottassa. Mut Domskuhan oli menossa Firenzeen sitten, ni se vaihto junaa siellä ku eikö sillä ollut reililippu ja hikijunilla pääsi ilman varausmaksua. Voi se oli kyllä niin ihana junamatka! Ja onneksi mää olin ottanut kuvia hienoimmista Kirjan sivuista :LOL: Mm. se hieno piirrustus ja sit keikanjälkeistunnelmat burger stingistä sillon kun en ollut osannut ostaa ranskanpottuja ja sit televisiossa soi Määädness. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Niin joo se oli se ku meitä niin nauratti :LOL: Ja dom yritti nukkua ja kaikki muut koko junassa oli varmaan ihan kyrpä ottassa. Mut Domskuhan oli menossa Firenzeen sitten, ni se vaihto junaa siellä ku eikö sillä ollut reililippu ja hikijunilla pääsi ilman varausmaksua. Voi se oli kyllä niin ihana junamatka! Ja onneksi mää olin ottanut kuvia hienoimmista Kirjan sivuista :LOL: Mm. se hieno piirrustus ja sit keikanjälkeistunnelmat burger stingistä sillon kun en ollut osannut ostaa ranskanpottuja ja sit televisiossa soi Määädness. :LOL:

 

aainiin! ei hitto firenzestä tuli mieleen se pizzapaikka mihin mää en oo koskaan päässy, tekispä mieli kyl käydä koko kaupungissa joskus ihan kunnolla eikä vaan aina matkalaukkujen kaa tai muuten vaan vähällä ajalla.

 

mut pesaropiirrustus on kyl hieno<3<3 vähäx kuulostetaan kyl joltain demin inside-ketjulta nyt. :yesey: ei sillä ett äolisin sellaisia lukenut!!!1

 

tuu liina sinne portugalin keikalle festarille mikä onkaan! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

aainiin! ei hitto firenzestä tuli mieleen se pizzapaikka mihin mää en oo koskaan päässy, tekispä mieli kyl käydä koko kaupungissa joskus ihan kunnolla eikä vaan aina matkalaukkujen kaa tai muuten vaan vähällä ajalla.

 

mut pesaropiirrustus on kyl hieno<3<3 vähäx kuulostetaan kyl joltain demin inside-ketjulta nyt. :yesey: ei sillä ett äolisin sellaisia lukenut!!!1

 

tuu liina sinne portugalin keikalle festarille mikä onkaan! :awesome:

 

No nii-in mä mietin sitä just kun olin siellä itte eilen käymässä syömässä että voi että ku et päässyt sillon vaikka vaivalla yritettiin ku on se kyllä niin hyvää :stongue: Meinasi oikeen itkettää. Vaikka samalla siellä oli jonkun tyhmän amerikkalaisen tv-sarjan kuvaukset ja puolet ravintolasta vaan käytössä ja vielä hirveempi tungos ku tavallisesti mut voi olla et näyn tulevaisuudessa jossain sellasessa naama punasena tomaattikastiketta pitkin poskia. :yesey::LOL:

 

Mä just kirjottelin ykspäivä tänne aiheesta et tekis mieli tullakin mut sit tässä on nyt niin monta muuttujaa vielä ku en tiiä, se vois olla just sellaseen aikaan millon mä voisinkin tulla ku mulla loppuu täälläoloaika just niinä päivinä, mut en tiedä tenteistä enkä mistään enkä lennoista enkä tiä pitäiskö lentää täältä sinne ja sit takas ja miten ja kaikkea, mut mä mietin asiaa! :awesome: Olis kyllä niin hieno! Lissabon on yks mun lempparikaupungeista ja oon halunnut mennä sinne takas jo tosi monta vuotta.

Link to comment
Share on other sites

No nii-in mä mietin sitä just kun olin siellä itte eilen käymässä syömässä että voi että ku et päässyt sillon vaikka vaivalla yritettiin ku on se kyllä niin hyvää :stongue: Meinasi oikeen itkettää. Vaikka samalla siellä oli jonkun tyhmän amerikkalaisen tv-sarjan kuvaukset ja puolet ravintolasta vaan käytössä ja vielä hirveempi tungos ku tavallisesti mut voi olla et näyn tulevaisuudessa jossain sellasessa naama punasena tomaattikastiketta pitkin poskia. :yesey::LOL:

 

Mä just kirjottelin ykspäivä tänne aiheesta et tekis mieli tullakin mut sit tässä on nyt niin monta muuttujaa vielä ku en tiiä, se vois olla just sellaseen aikaan millon mä voisinkin tulla ku mulla loppuu täälläoloaika just niinä päivinä, mut en tiedä tenteistä enkä mistään enkä lennoista enkä tiä pitäiskö lentää täältä sinne ja sit takas ja miten ja kaikkea, mut mä mietin asiaa! :awesome: Olis kyllä niin hieno! Lissabon on yks mun lempparikaupungeista ja oon halunnut mennä sinne takas jo tosi monta vuotta.

 

mää jotenki vakuutuin ettei mun ole koskaan tarkotus mennä sinne. :shifty: mut eiksse ollu joku napolilainen juttu?? voin käydä sit naplussa syömässä senkin edestä. :yesey:

 

ei hitto oli pakko kans kattoa pesarokuvat nyt läpi ja en vaan kestä : D : D::D D:D:DD

 

ja mulle kans tuli lissabonista mieleen kun sää oot sitä aina kehunu ja nyt oon mietiskelly että hitto haluun käydä siellä, ja sit tuli toi keikka, niin aattelin et kyllä tää nyt oli joku jeesuksen mersu, niinku minnan autocorrecti sanoisi. :yesey: mut oispa siistii jos pääsisit! :awesome:

 

ei hitto tän intter netin kanssa, nyt pakko mennä nukkumaan en jaksa enää tapella. :fear:

 

kauniita unia chrisin hymyileviä kuvia! :awesome:

 

/ei hitto miksi se teki noita rumia :D-hymiöitä tonne

Link to comment
Share on other sites

mää jotenki vakuutuin ettei mun ole koskaan tarkotus mennä sinne. :shifty: mut eiksse ollu joku napolilainen juttu?? voin käydä sit naplussa syömässä senkin edestä. :yesey:

 

ei hitto oli pakko kans kattoa pesarokuvat nyt läpi ja en vaan kestä : D : D::D D:D:DD

 

ja mulle kans tuli lissabonista mieleen kun sää oot sitä aina kehunu ja nyt oon mietiskelly että hitto haluun käydä siellä, ja sit tuli toi keikka, niin aattelin et kyllä tää nyt oli joku jeesuksen mersu, niinku minnan autocorrecti sanoisi. :yesey: mut oispa siistii jos pääsisit! :awesome:

 

ei hitto tän intter netin kanssa, nyt pakko mennä nukkumaan en jaksa enää tapella. :fear:

 

kauniita unia chrisin hymyileviä kuvia! :awesome:

 

/ei hitto miksi se teki noita rumia :D-hymiöitä tonne

 

Juu, naplulaistyylinenhän se on, eli Naplusta saa aidompaa ja halvemmalla! :awesome:

 

Mäpä katon sitä Lissabonhommaa et miten mulla menee tän elämän kaa ku tiedän lähempänä sitten juttuja mut toivottavasti ne liput ei mee kauheen nopsaa!

 

Ja öitä! Ja Chrisin kuvia myös sulle ja sellasia hymyileviä ja sellasia niinku siinä lopussa vielä! :happy::awesome::supersad::happy:

Link to comment
Share on other sites

nyt anteeksi postaan pari videota.

https://www.youtube.com/watch?v=Cdgocut9hGU

:awesome: :awesome: :awesome:: :awesome:!!!!!!!!!!!

 

https://www.youtube.com/watch?v=5fjqzBPaprU

en oo ennen ees tajunnu et tossa isolla skriinillä näkyy kun chris meille hymmyilee ja vilkuttaa! sassum.png

 

 

(mut ei hitto nyt mun tuosta juutuupin playlistiltä lähti helsingin agitated & yes please soimaan en kestääääää!!!!!!!!!)

Link to comment
Share on other sites

kohta tästä tulee uusi keke-aihe ehkä voisi laittaa spoilereihin mut en nyt enää jaxa. :yesey:

 

Tästä threadista ku ettii Pesaro* ni saa tulokseks 114 viestiä. :yesey: Ei tuo tietysti anna kuin vähän vääristettyä ympäripyäreetä osviittaa, koska

  1. kaikki lainatut Pesaro-maininnat ovat siellä myös, ja
  2. Pesaro-keskustelut, joissa ei mainittu Pesaroa nimeltä, vaan jotka alkoivat vain esim. "Ulpu muistatko kun... :awesome:" tai "Hihi Chrisin hymy :awesome:" ei tietenkään oo mukana lainkaan.

 

Mutta höpöhöpö mitään spoilereita ku on vaan mukavaa ja suloista ja lisäksi paljon vähemmän kaikkia aisteja loukkaavaa kuin kekekeskustelut. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Tästä threadista ku ettii Pesaro* ni saa tulokseks 114 viestiä. :yesey: Ei tuo tietysti anna kuin vähän vääristettyä ympäripyäreetä osviittaa, koska

  1. kaikki lainatut Pesaro-maininnat ovat siellä myös, ja
  2. Pesaro-keskustelut, joissa ei mainittu Pesaroa nimeltä, vaan jotka alkoivat vain esim. "Ulpu muistatko kun... :awesome:" tai "Hihi Chrisin hymy :awesome:" ei tietenkään oo mukana lainkaan.

 

Mutta höpöhöpö mitään spoilereita ku on vaan mukavaa ja suloista ja lisäksi paljon vähemmän kaikkia aisteja loukkaavaa kuin kekekeskustelut. :yesey:

 

no jaaha. :chuckle::facepalm::LOL: mitäs tähän nyt sitten sanoisi. mut tohon toiseen että :phu:.

 

 

 

 

 

:chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

IMG_1634.jpg

:awesome: :awesome: :awesome:

 

 

JUMALAARE! Muistatteko kun junaliput näytti vielä tuommoisilta Suomessakin? :awesome:

Tämä ihan sillä, että olin tyystin unohtanut :LOL: Mulla ei ole tähän fanityttöilyyn muuta sanottavaa kuin, että jatkakaa vaan :yesey:

 

Ja oon niin samaa mieltä noista ah-niin-fiksuista urpåista MM:n puolella.

Link to comment
Share on other sites

JUMALAARE! Muistatteko kun junaliput näytti vielä tuommoisilta Suomessakin? :awesome:

Tämä ihan sillä, että olin tyystin unohtanut :LOL: Mulla ei ole tähän fanityttöilyyn muuta sanottavaa kuin, että jatkakaa vaan :yesey:

 

Ja oon niin samaa mieltä noista ah-niin-fiksuista urpåista MM:n puolella.

 

mimmoset junaliput suomessa nyt muka on? :eek: oon tohon samaan lippukuosiin törmänny muute jossain muuallakin, luulin että se oli joku universaali. :chuckle:

 

 

asiasta chrisin hymmyilyyn vielä LUULEN löytäneeni sen pesarohymyn, tossa minuutin kohdalla tai no vähän jälkeen, chrisin headbangaus hidastuu hetkeksi ja sen naama samaan suuntaan ja _ihan_selkeesti_ tapahtuu siinä myös joku ilme ja pakko sen oli olla tossa kohin kun se oli kuitenkin tossa alussa!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=vOi0EJ85woo

mut lollersson noi copyrighted muted audiotracks. :facepalm: OIKEEESTIIIIIII.

 

/ei hitto toi thumbnail on muute just siitä kohasta :LOL::awesome:

Link to comment
Share on other sites

pesaron joku turistiboordi vois kyllä olla onnellinen kun me pidetään kuitenkin intternetissä mainintoja yllä. :yesey: voisivat tarjota vaikka koko kololle matkan katsomaan merta, ois kivaa.

 

:yesey:

ehdettokaapas Pesaron turistiboordille :chuckle:

 

mut awwww fanityttöilyty ja videot ja asiat!

 

Tuli Muse-keikka-ikävä vähän tästä kaikesta! :happy:

 

Ja hei vaan hei uusi ihminen!

Link to comment
Share on other sites

no jaaha. :chuckle::facepalm::LOL: mitäs tähän nyt sitten sanoisi. mut tohon toiseen että :phu:.

 

 

 

 

 

:chuckle:

 

;)

 

 

^On muuten maailman karsein hyniö, karseempi ku :D.

 

Tuli Muse-keikka-ikävä vähän tästä kaikesta! :happy:

 

Sama, perhana vie! Ja tommonen uusien eehanien elämysten kaipuu. :supersad:

 

 

Saatoin mahdollisesti ehkä viettää muutaman hetken tutkailemalla, millasella budjetilla pääsis heinäkuus Lissaboniin ja takasi. Haaaaaaa... #ahgawdhalp

Link to comment
Share on other sites

;)

 

 

^On muuten maailman karsein hyniö, karseempi ku :D.

 

 

 

Sama, perhana vie! Ja tommonen uusien eehanien elämysten kaipuu. :supersad:

 

 

Saatoin mahdollisesti ehkä viettää muutaman hetken tutkailemalla, millasella budjetilla pääsis heinäkuus Lissaboniin ja takasi. Haaaaaaa... #ahgawdhalp

no totta. :) :)

 

JA MARSE MAAILMALLE!!!!!!!! JOOOOO!!!!!!!!!! :awesome::awesome: JA KAIKKI!

Link to comment
Share on other sites

 

No kaikki on kuullut Kaiken Pesarokeikasta kyllä täällä boardilla, voi olla että kyllästyttää jo! :chuckle:

 

 

 

Edellisenä päivänä Bolognassa meillä oli ollut sellanen lappu jossa luki juttuja jotka liittyy kaikkiin edellisiin keikkoihin en jaksa selittää mut kuitenkin, ja sit Chrisi sen näki ja hymyili meille niin kauniisti että. Sit Pesarossa oli tarkotus jäädä sinne jonnekin taakse vaan fiilistelemään ku oltiin tultu vasta tosi myöhään paikalle, mut sit kuitenkin käytiin jostain syystä kattomassa siellä edessä ja eturivissähän oli vielä tilaa, joten jäätiin sitten sinne. Ja onneksi jäätiin! Koska sinä iltana tapahtui mm. sellasia asioita että Matti meitä puristi kädestä siinä Undisclosed Desiresksen aikana, sit Chrisi taas hymyili niin iloisena ja kun se oli lähdössä keikan lopuksi lavalta, se tuli vielä erikseen meille siihen reunaan vilkuttelemaan ja hymyilemään :love:. Sit oltais stalkattu niitä keikan jälkeen mut ne oli ehtineet lähtä mutta Kirkki oli siellä ja juteltiin sen kaa ja se oli ihana ja se kerto juttuja. Sit stage truckit tyyttäs meille ku vaellettiin pitkin hämmentävän laitakaupungin tienreunaa vesisateessa keskellä yötä. Sit oltiin juna-asemalla yötä. :yesey:

 

 

Hihi, kiitos pikapriiffauksesta, nyt mäki sit pystyn hyväntahtoisesti nyökkäillä teidän muisteloille kun tiedän mistä puhutte :LOL:

 

Näistä kolmesta Suomen keikasta mitä ite oon kokenu, niin paras on kyllä ollut se ensimmäinen, Kaisaniemi 2010. Siihen liittyi niin vahva tunnelataus, ettei tosikaan! Vaikka se oli peffasta, että se oli iso kenttä enkä mitään nähnyt paitsi screeneiltä (koska oon pätkä ja kaverit ei halunnu ihan eteen), Ni silti! <3 Koska se oli eka keikka mille pääsin, ni oli vaan maailman mahtavin fiilis koska, ah!Muse<3, Oli mun ultimaattisen siistin kesäloman vika lomapäivä (ei oo parasta lopetusta!!), oli täydellisen ihanan aurinkoinen sää, ennen keikkaa piknik kavereiden kanssa ja olin just vähä aika sit tavannu mun nykyisen poikaystävän ja muistan elävästi ne kaikki ihkuti-ihkuti-viestit, mitä siinä ennen keikkaa lähetelttiin. Olin täpinöissäni maailman ihanimmasta pojasta ja maailman parhaimmasta bändistä yhtä aikaa ja meinasin haljeta :LOL: oi että!

 

 

 

mää en ees jaksa lukee muutakö jotain mahd.tuleviin keikkoihin/levyyn keskittyviä juttuja, nekin masentaa kun niin vaikee tuntuu olevan saada siellä aikaan mitää kunnollista keskustelua, kaikkien pitää olla _niiin_ piikikkäitä ja sarkastisia ja vittuilla n00beille tai ei niin noobeille joita yleinen eliitti pitää jotenkin tyhmempänä, ei sillä että minua niin kovasti tämä enää koskettaisi mut silti, niin paska ilmapiiri. :noey: ja just se jos joku tuntuu olevan innoissaan musesta niin heti ollaan lollaamassa, mut niin taitaa se trendi olla vaihteeksi tosiaan mänössä poispäin.

banteria en oo ikinä ees saanu aikaseks kunnolla lukea. :chuckle:

 

mut nii meillä on kyl hyvä meininki. :happy::awesome:<3

 

ja marse tee toki tutkimus! :chuckle:

 

 

Must tuntuu, että samanlainen meininki taitaa olla vähän joka forumilla, jossa suhtaudutaan intohimoisesti johonkin asiaan. Ainaki ite välillä kattelen ku avokki lyö päätä seinään sen harrastukseen liittyvän forumin asiossa, ni jotenki toi kuulosti ihan tutulta. :D Toisilla on vaan tarve pätee ja olla parempi, vaiks vois vaan pitää kivaa :) Peace & love!

 

Mä yritän varoa näitä sudenkuoppia, nyt kun minua on varoitettu :D

 

kohta tästä tulee uusi keke-aihe ehkä voisi laittaa spoilereihin mut en nyt enää jaxa. :yesey: pitäis nukkua kun aikaseen huomenna töihin mut nyt jotenkin ei ei pysty.

 

Kertokaa nyt vielä tälle noobille, et mikä on keke-aihe? :$

Link to comment
Share on other sites

no totta. :) :)

 

JA MARSE MAAILMALLE!!!!!!!! JOOOOO!!!!!!!!!! :awesome::awesome: JA KAIKKI!

 

ACH! TUOKIN VIELÄ.

 

 

ETKÄ ALA NY YHTÄÄN YLLYTTÄÄN HELKKARI!

 

 

 

Mut hitto ku TAHTOIS kyllä. Ja logistinen puoli ainakaan ei vaikuttais aivan maatakaatavan kalliilta. Ja TARVE ON. SUURI.

 

Mut täytyy pitää järki jäässä ja jää kylmänä. :yesey:

 

-E. Tikkanen

 

MUTKU.

Link to comment
Share on other sites

ACH! TUOKIN VIELÄ.

 

 

ETKÄ ALA NY YHTÄÄN YLLYTTÄÄN HELKKARI!

 

 

 

Mut hitto ku TAHTOIS kyllä. Ja logistinen puoli ainakaan ei vaikuttais aivan maatakaatavan kalliilta. Ja TARVE ON. SUURI.

 

Mut täytyy pitää järki jäässä ja jää kylmänä. :yesey:

 

-E. Tikkanen

 

MUTKU.

no elä nyt enkai mää yksinäni guiding lightia tanssi! :awesome: jee mukaan vaan kaikki! :dance:

sitäpaitsi kai sun nyt joku kesälomareissu täytyy saada eiks? :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Hihi, kiitos pikapriiffauksesta, nyt mäki sit pystyn hyväntahtoisesti nyökkäillä teidän muisteloille kun tiedän mistä puhutte :LOL:

 

Näistä kolmesta Suomen keikasta mitä ite oon kokenu, niin paras on kyllä ollut se ensimmäinen, Kaisaniemi 2010. Siihen liittyi niin vahva tunnelataus, ettei tosikaan! Vaikka se oli peffasta, että se oli iso kenttä enkä mitään nähnyt paitsi screeneiltä (koska oon pätkä ja kaverit ei halunnu ihan eteen), Ni silti! <3 Koska se oli eka keikka mille pääsin, ni oli vaan maailman mahtavin fiilis koska, ah!Muse<3, Oli mun ultimaattisen siistin kesäloman vika lomapäivä (ei oo parasta lopetusta!!), oli täydellisen ihanan aurinkoinen sää, ennen keikkaa piknik kavereiden kanssa ja olin just vähä aika sit tavannu mun nykyisen poikaystävän ja muistan elävästi ne kaikki ihkuti-ihkuti-viestit, mitä siinä ennen keikkaa lähetelttiin. Olin täpinöissäni maailman ihanimmasta pojasta ja maailman parhaimmasta bändistä yhtä aikaa ja meinasin haljeta :LOL: oi että!

 

 

hihhiii kaisaniemi oli kyl. <3 kai näit hienon bliss-lakanan skriineillä keikan lopuksi? :awesome:

Link to comment
Share on other sites

no elä nyt enkai mää yksinäni guiding lightia tanssi! :awesome: jee mukaan vaan kaikki! :dance:

sitäpaitsi kai sun nyt joku kesälomareissu täytyy saada eiks? :yesey:

 

Guiding Lightista muistuttaminen on kyl varmaan tehokkain myyntikeino! Et oo koskaan markkinointia miettiny uravaihtoehtona?? :awesome: :awesome: :chuckle:

 

Mut sikäli mikäli vaihto ei mua säästökuurille pakota ni vois kyl ehkä ihan tosissaan harkita. :ninja:

 

 

edit: Höhööööö bloody messageboard -peeloilut :LOL: Piti seki video käydä kattomas pikasesti. Semihävetys jostain syystä. D:

Edited by maaria
Link to comment
Share on other sites

Guiding Lightista muistuttaminen on kyl varmaan tehokkain myyntikeino! Et oo koskaan markkinointia miettiny uravaihtoehtona?? :awesome: :awesome: :chuckle:

 

Mut sikäli mikäli vaihto ei mua säästökuurille pakota ni vois kyl ehkä ihan tosissaan harkita. :ninja:

 

itseasiassa guiding light ois aika hyvä markkinointifirman nimi! :yesey: pitääpä laittaa korvan taaxe tämä.

 

mut joo harkitse toki! :awesome: mut ei sillä ettenkö nyt toivoisi enää et pääsisit vaihtoon. :LOL: mut ois niin kivaa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

hihhiii kaisaniemi oli kyl. <3 kai näit hienon bliss-lakanan skriineillä keikan lopuksi? :awesome:

 

Ei oo kyllä verkkokalvoilleni sellaista tallentunut, tsekkasin vielä omat kuvat läpi, eikä niissäkään näkyny :LOL: Mut Bliss-lakanalle iso <3 !On kyl yks parhaimmista biiseistä ikuna, ikuistin sen itseasiassa tänä syksynä omalle ihollenikin :)

Link to comment
Share on other sites

mut joo harkitse toki! :awesome: mut ei sillä ettenkö nyt toivoisi enää et pääsisit vaihtoon. :LOL: mut ois niin kivaa! :awesome:

 

Aivan. :chuckle: No mut oikeestaan täähän on silleen kiva et jos ei vaihtohakemus mee läpi niin ei harmita ehkä sit niin lujaa ku mitä ois voinu. :awesome: Ku on jotai muutaki kivaa jännää ootettavaa mahdollisesti.

 

Bless Muse ku näiden karikkoistenkin vuosien jälkeen jaksaa antaa mun elämälle sisältöä. :'(

 

4zAu75n.gif

Link to comment
Share on other sites

Ei oo kyllä verkkokalvoilleni sellaista tallentunut, tsekkasin vielä omat kuvat läpi, eikä niissäkään näkyny :LOL: Mut Bliss-lakanalle iso <3 !On kyl yks parhaimmista biiseistä ikuna, ikuistin sen itseasiassa tänä syksynä omalle ihollenikin :)

no ois se kyllä ihme jos se johonki kuvaan ois päätynyt, ei se tainu kovin kauaa siinä näkyä. :chuckle:

ja oohh siistii, määkin olen vuositolkulla musetatuointeja miettinyt, iteasiassa mulla ois miljoona ideaakin jo muttei rahaa taikka rohkeutta. :LOL:

 

Aivan. :chuckle: No mut oikeestaan täähän on silleen kiva et jos ei vaihtohakemus mee läpi niin ei harmita ehkä sit niin lujaa ku mitä ois voinu. :awesome: Ku on jotai muutaki kivaa jännää ootettavaa mahdollisesti.

 

Bless Muse ku näiden karikkoistenkin vuosien jälkeen jaksaa antaa mun elämälle sisältöä. :'(

 

4zAu75n.gif

 

nonnii! :awesome:

 

millonkahan viimeksi kolossa ollu tämmönen säpinä, eri sivulle keskustelu mennyt ja _neljä_ members paikalla :LOL: plus ihan vitusti guesteja, hei jos olette pesaron turistiboard niin miten ois sponsoroidut matkat hei! :eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...