Jump to content

Recommended Posts

nyt lienee suomenmaassa jo seuraava päivä joten hyvää synttäriä liina! :kiss:

 

 

 

 

tumblr_linp942BMn1qeae8yo1_400.gif

 

tumblr_lmqy6lixHx1qfem9po1_500.png

 

tumblr_ln5bnwJoto1ql0iygo1_500.jpg

 

tumblr_l9bmjhG2bg1qcaxxpo1_500.jpg

 

tumblr_lucn81zLga1qd7ozno1_250.jpg

 

tumblr_lkzq5p9fG11qeuqqv.gif

 

 

KIITOS!!! :kiss:

 

Ja kiitos spämmistä, se on niin ihana etten tiedä pitäiskö itkee vai nauraa!! :happy::supersad::awesome::chuckle: Ihania, sinä ja Keke!

 

 

ps. tuo 27 tuossa avan alla :stunned:

Link to comment
Share on other sites

IHANIA SPÄMMI

 

ONNEA LIINA MYÖS MINULTA SPÄMMIN MUODOSSA!!! :party:

 

(joskus puhuttiin käsispämmistä, käytin sellaiseeen taiteellsita vapautta...)

 

 

 

MG_3429.jpg

 

overlay2.jpg

 

Joskus kädessä on jotain juttuja

 

tumblr_l5273sO1sc1qcsvb7o1_500.jpg

 

kuten mikki

picture.php?albumid=9&pictureid=961

 

kissanpentu

We_Are_Scientists-With_Love-Squalor-Back.JPG

 

pullo

2072758E02F54E80B06922BFC4882DBD-500.jpg

 

 

ne voi myös ristiä

2lthljp.jpg

 

Hei!

keith-guyeppel-sxsw2010.jpg?w=558

 

tumblr_m8a06bRCG71qfsc17o1_500.gif

 

Joo! ONNEA! Pidä kiva päivä!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

KIITOS!!! :kiss:

 

Ja kiitos spämmistä, se on niin ihana etten tiedä pitäiskö itkee vai nauraa!! :happy::supersad::awesome::chuckle: Ihania, sinä ja Keke!

 

 

ps. tuo 27 tuossa avan alla :stunned:

 

hihii ole hyvä :chuckle:

 

mulla näkyy vielä 26 vähän aikaa. mut niin tervetuloa tänne rokkitähden ikään. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

IHANIA SPÄMMI

 

ONNEA LIINA MYÖS MINULTA SPÄMMIN MUODOSSA!!! :party:

 

(joskus puhuttiin käsispämmistä, käytin sellaiseeen taiteellsita vapautta...)

 

 

 

MG_3429.jpg

 

overlay2.jpg

 

Joskus kädessä on jotain juttuja

 

tumblr_l5273sO1sc1qcsvb7o1_500.jpg

 

kuten mikki

picture.php?albumid=9&pictureid=961

 

kissanpentu

We_Are_Scientists-With_Love-Squalor-Back.JPG

 

pullo

2072758E02F54E80B06922BFC4882DBD-500.jpg

 

 

ne voi myös ristiä

2lthljp.jpg

 

Hei!

keith-guyeppel-sxsw2010.jpg?w=558

 

tumblr_m8a06bRCG71qfsc17o1_500.gif

 

Joo! ONNEA! Pidä kiva päivä!

 

 

 

 

KIITOS!!! Ihana spämmi myöskin tämä! :kiss:

 

Voi nyt kyl lähtee tää vuosi hyvin käyntiin ku noin paljon kekejä heti tähän alkuun<3

Link to comment
Share on other sites

hihii ole hyvä :chuckle:

 

mulla näkyy vielä 26 vähän aikaa. mut niin tervetuloa tänne rokkitähden ikään. :yesey:

 

Kiitos. :yesey: Toivottavasti ei hirveen koviksi rokkitähdiksi ryhdytä tässä, no sulla ei ees hirveesti oo enää aikaa, ettei käy pahasti. :yesey:

 

Ja arvaa, selasin äsken kuvia ja löysin sieltä sellasen hienon kuvan jossa oli havainnollistettu hyvin erästäkin koskettelutilannetta :chuckle: Meinasin yhtäaikaa kuolla nauruun ja kaihoon ja sellaseen koska MUISTATSÄÄ PESAROO? ja sit siinä ku istuskeltiin ja dominic howard nuupahteli ja me naurettiin kippurassa ku piirrettiin sitä rumaa ja sit vettä sato ja oli niin jotenkin sellasta ihanaa ja kaikkea.

Link to comment
Share on other sites

(tuossa mm. omaa tumblria pengoin spämmiä tehdessä ja nyt jumituin selaamaan kaikkia mun vanhoja tägejä EN KESTÄ :LOL: ja mikä nostalgiaryöppy parin kolmen vuoden takaa. :supersad: kaikki pulpit ja readingit ja kaikki! :supersad: voe että sitä aikaa.)

 

n'awwww niinpä!!!

 

mulla on kans tumblrin alkuaikanostalgia ku selaan haussa keken kuvia, ja kaikkea mitä en oo ikuna nähnyt maailmassa onkin!! :eek:

 

KIITOS!!! Ihana spämmi myöskin tämä! :kiss:

 

Voi nyt kyl lähtee tää vuosi hyvin käyntiin ku noin paljon kekejä heti tähän alkuun<3

 

Ollos hyvä niin!

 

Voisko paremmin tää vuosi enää alkaa...........

Link to comment
Share on other sites

Kiitos. :yesey: Toivottavasti ei hirveen koviksi rokkitähdiksi ryhdytä tässä, no sulla ei ees hirveesti oo enää aikaa, ettei käy pahasti. :yesey:

 

Ja arvaa, selasin äsken kuvia ja löysin sieltä sellasen hienon kuvan jossa oli havainnollistettu hyvin erästäkin koskettelutilannetta :chuckle: Meinasin yhtäaikaa kuolla nauruun ja kaihoon ja sellaseen koska MUISTATSÄÄ PESAROO? ja sit siinä ku istuskeltiin ja dominic howard nuupahteli ja me naurettiin kippurassa ku piirrettiin sitä rumaa ja sit vettä sato ja oli niin jotenkin sellasta ihanaa ja kaikkea.

nooh nelisen kuukautta vielä, saas nyt nähä...

 

ja voi ei ääääÄ!!!!!!!!! :awesome::chuckle: ihana pesaro ja dominichoward ja pesaron yö ja se lähiöpenkki ja mietin just sitä juna-asemaa ja sitä tunkkasta koppia tässä yks päivä! ja kirkkiä. ja kun juteltiin sille.

Link to comment
Share on other sites

nooh nelisen kuukautta vielä, saas nyt nähä...

 

ja voi ei ääääÄ!!!!!!!!! :awesome::chuckle: ihana pesaro ja dominichoward ja pesaron yö ja se lähiöpenkki ja mietin just sitä juna-asemaa ja sitä tunkkasta koppia tässä yks päivä! ja kirkkiä. ja kun juteltiin sille.

 

Noh niiiiiii-in!!! Ja niin juteltiin!! Ja se oli niin ihana ja kaikkea ja mulla on se tussi vielä tallella ja sit se kortti, pitää antaa joskus KUN seuraavan kerran nähdään. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Noh niiiiiii-in!!! Ja niin juteltiin!! Ja se oli niin ihana ja kaikkea ja mulla on se tussi vielä tallella ja sit se kortti, pitää antaa joskus KUN seuraavan kerran nähdään. :yesey:

 

no niimpä ja kun chris vilkutti vielä siinä lopussa.

 

tumblr_n3l0ujMPc61r5wjbso1_250.gif

(mun piti sisällyttää myös vilkuttava chris synttärispämmiin mutta unohtu kun aivot jäi tumblrin syöveriin. :chuckle: mut tässä nyt sit.)

Link to comment
Share on other sites

no niimpä ja kun chris vilkutti vielä siinä lopussa.

 

tumblr_n3l0ujMPc61r5wjbso1_250.gif

(mun piti sisällyttää myös vilkuttava chris synttärispämmiin mutta unohtu kun aivot jäi tumblrin syöveriin. :chuckle: mut tässä nyt sit.)

 

KIITOS! :happy: Ihanaihanaihanaihana Chris! :happy::supersad::awesome::happy:

Link to comment
Share on other sites

noniin nyt kaikki te sieltä elämänne äärestä postatkaapa jotain! :yesey: mitä qluu yms!

 

Ei mulle ainakaan mitään. :erm:

 

Leivottiin vähän mokkapalaa, mutta koristellaan vasta aamusta. Kökköjä leffoja oon katsonut, RUOKAA syönyt, samppanjaa....

2pv töitä ja sitten vapaata, koulutus, manicsit, NIN, Turku ja Barcelona...

Toukokuu on tänä vuonna niin kiva kuukausi :yesey:

 

Vapulla kävin viime viikonloppuna ja oli sielläkin kivaa...:yesey:

 

Tästä tulee kuin mikäkin livejournal kirjoitus, mutta töitä, ruokaa, kavereita ruokaa,leffoja, jumppaa.. joo sellaista kuuluu, eli ei oikein mitään.

 

Mitäs teille?

:happy:

Link to comment
Share on other sites

noniin nyt kaikki te sieltä elämänne äärestä postatkaapa jotain! :yesey: mitä qluu yms!

 

Joo, ei mullekkaan mittään, ei ainakaan elämähommia. Viimenen luento yliopistossa oli eilen ja nyt sit pitäis viimeset hommat tehdä ja sit Barcelonaan Minnan kaa ja reissuhommia, jjjjjee!1

 

Mitä sulle kuuluu? :happy:

Link to comment
Share on other sites

määki haluun reissuun :supersad:

 

ei mul kurjuutta kummempaa, nukahtelen täs koneen ääreen.

 

Me lähetetään sulle kortti :awesome:

 

Mä en tiedä miten paljon kaikkea turhaa internetistä löytää sillon kun pitäis tehdä oikeita asioita, tää on ihan käsittämätöntä! Nukkuminen kuulostaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Me lähetetään sulle kortti :awesome:

 

Mä en tiedä miten paljon kaikkea turhaa internetistä löytää sillon kun pitäis tehdä oikeita asioita, tää on ihan käsittämätöntä! Nukkuminen kuulostaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta. :yesey:

 

jee!

 

mää taas en ees löydä mitään internetistä enää, liikaa aikaa vaan ja miljoona juttua mitkä pitäs tehä mutta koomaan vaan. mut ehkä jos nyt rupeis sitten oikeestioikeesti nukkumaan. huomenna meen törsäämään loput rahani.

Link to comment
Share on other sites

jee!

 

mää taas en ees löydä mitään internetistä enää, liikaa aikaa vaan ja miljoona juttua mitkä pitäs tehä mutta koomaan vaan. mut ehkä jos nyt rupeis sitten oikeestioikeesti nukkumaan. huomenna meen törsäämään loput rahani.

 

Juu, en mäkään oikeesti oikeesti mut aina jos olis tärkeempää tekemistä ni löytyy kaikenlaista. :yesey:

 

Öitä! :kiss: Nuku hyvin ja hauskaa törsäystä!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...