Jump to content

Recommended Posts

Piti vaan sanoa että oli def leppard paita kun kaikkia hyviä juttuja ajattelin kun sen näin. :awesome:

 

 

+gazillioona oli vaan NIIN KIVAA!!!! Mutta jäi vähän fanityttöilyt vähän sivuseikaksi hyväksi niin vähän ehkä jossain kohtaa kikatuttikin mutta niin enempi vaan kivaa musiikkia ja sitä pomppimista, ja ai että mustelmia <3

 

Mä haluan niin paljon vaan lisää tällaista toistuvasti koko ajan!

 

Ja niin hyvä oli LionKing tänään. Ai että.

 

eikö ollukkin ne kirahvit parhaita leijjonakuninkaassa!!! :awesome: ja muutenki kaikki.

Link to comment
Share on other sites

eikö ollukkin ne kirahvit parhaita leijjonakuninkaassa!!! :awesome: ja muutenki kaikki.

Joooooo! Just päivällä siskonkin kanssa juteltiin et ne oli kyllä parhaitä ja muutenkin kyllä....!!!!

:awesome: :awesome: :chuckle: Pitäiskö sen kunniax kuunnella Hysteria :chuckle:

 

Joo pitäisi :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

lol en kestä tota relaxed musclen levyä :chuckle: voi jarvis.

 

Pitää ehkä kotosalla sitten etsiä Spotifystä taas ja verestä muistikuvia, ja etsiä sitten itsekin jostain se levy.

Mutta oihan Jarvis tosiaan. :happy: j on kuvahaussa relaxed muscle kyllä hieno :LOL:

Link to comment
Share on other sites

[media]
[media]

nnnnnnnnnnnnnnnnnggggggh <3____________<3 mulla joku keikanjälkeisolo tullu nyt, ei pysty nyt kykekenemään. tahtoo uuden keikan. ja kaks. ja kolme. ja monta.

 

hitto haluisin et jollain ois tuolta yläkerrasta otettu video siitä great escapesta ja yleisökuvaa nimenomaan. :LOL:

 

 

 

AASDASDASDASDASD SETSEKT =¤")=Q #WGKSMEKL M!LM"LKM L!!!11

Miten voi olla noin tuollasta ku Keke!!! :stongue: Edelleenkin Nobody move on mun varmasti lempparikappale ja mulla on niin sellasia tunteita noita Keken jalkoja kohtaan ku ne tuollalailla liikkuu!!11 Sori! Mä en nyt kestä tätä!!! Tekis mieli tehdä oikeen vanhojen hyvien aikojen Keke-spämmi!

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

AASDASDASDASDASD SETSEKT =¤")=Q #WGKSMEKL M!LM"LKM L!!!11

Miten voi olla noin tuollasta ku Keke!!! :stongue: Edelleenkin Nobody move on mun varmasti lempparikappale ja mulla on niin sellasia tunteita noita Keken jalkoja kohtaan ku ne tuollalailla liikkuu!!11 Sori! Mä en nyt kestä tätä!!! Tekis mieli tehdä oikeen vanhojen hyvien aikojen Keke-spämmi!

 

 

 

 

tee! :yesey:

 

mää en käsitä miten mulle ei ees tullut sellaista perus fanityttöoloa (no okei kyllä tuli aluksi), ehkä se moshpittikokemus oli niin mieltä järisyttävä :LOL: mut keken jalat kyl silti joo. <3 ja hiuxet ja kaik. <3

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

..en sit todellakaan plärää esim kinkkuboardin keke-threadia läpi. :chuckle: mut haluaisin tuoda esille tämmöisen pienen trendsetter-asian, on ollut paita housunsisään tuosta edestä tungettu jo ennen bloggaajia. :yesey:

 

 

 

tumblr_lawdozycia1qcsvb7o1_500.jpg

 

 

Joo, siks että yks vyö näkyy paremmin. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Joo, siks että yks vyö näkyy paremmin. :yesey:

 

ja tässä toine :yesey:

 

 

 

tumblr_lbzmdi1TIs1qevmzfo1_400.jpg

 

ps niin ihana toi sun spämmi, ihana keke. <3___________________<3 hihhihhihihihii voi että tulee niin vanhat hyvät ajat mieleen! :chuckle:

 

AINIIN tuli tosta parista kuvasta mieleen keken silmät ja miten siniset ne on ja miten sen näki selvästi keikalla musta tuntui että tämä unohtui käsitellä kokonaan :eek: minna lisää tämä keikka-arvosteluun pls!!! tärkeä asia!!!! :yesey::chuckle: voijjeesus taas kaikkea.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja tässä toine :yesey:

 

 

 

tumblr_lbzmdi1TIs1qevmzfo1_400.jpg

 

ps niin ihana toi sun spämmi, ihana keke. <3___________________<3 hihhihhihihihii voi että tulee niin vanhat hyvät ajat mieleen! :chuckle:

 

AINIIN tuli tosta parista kuvasta mieleen keken silmät ja miten siniset ne on ja miten sen näki selvästi keikalla musta tuntui että tämä unohtui käsitellä kokonaan :eek: minna lisää tämä keikka-arvosteluun pls!!! tärkeä asia!!!! :yesey::chuckle: voijjeesus taas kaikkea.

 

 

 

 

 

Tuo sininen lintupaita on kyl Keken hienoimmista paidoista, se on tärkee asia vaikka musta tuntuu ettei me kai olla numeroitu niitä paitoja Minnan kaa ollenkaan järjestykseen? Pitää tehdä se joskus!!! Tosin oon niin huono tietämään enää sen paitoja, ei pysy kärryillä enää, helppoa oli ennen ku oli lets get physical ja iso- ja pieni-v-kaula-aukkonen paita! ja yks vyö :LOL: Ja Kinkkulistan Keke-thread on niin loistava, onneks kinkku on olemassa vielä! :LOL:

 

tumblr_ledaqpCB0g1qcyzl3o1_500.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

ja tässä toine :yesey:

 

 

 

tumblr_lbzmdi1TIs1qevmzfo1_400.jpg

 

ps niin ihana toi sun spämmi, ihana keke. <3___________________<3 hihhihhihihihii voi että tulee niin vanhat hyvät ajat mieleen! :chuckle:

 

AINIIN tuli tosta parista kuvasta mieleen keken silmät ja miten siniset ne on ja miten sen näki selvästi keikalla musta tuntui että tämä unohtui käsitellä kokonaan :eek: minna lisää tämä keikka-arvosteluun pls!!! tärkeä asia!!!! :yesey::chuckle: voijjeesus taas kaikkea.

 

 

 

En jaksa spoilereita mutta lisään ja jään kyllä tunteenne ja aaahhhhhh ei tunnu Tampere ja kaikki yhtään niin pahalta pienillä keke-mausteilla

 

 

 

Mutta siis jännää, miten vaan vähäsen fanitytötytti minuakin keikan aikana, ei kai vaan ehtinyt sellaista. :LOL: se tuijottaminen on ehkä vaarallista ja ei ehtinyt silleen tuijottaa lol. Sellaisia fanityttöpyrähdyksiä vaan kun toinen nyt näyttää sellaiselta kun näyttää, ja vaan awww.....pääsisiköhän sitä muutamalla videolla sellaiseen keke-kikatus oloon, kun tarttisin kun vähän tuntuu öh nyt kun ei ole mitään tuollaisia kaikkia pitkäänaikaan :supersad:

 

Mutta oli sillä hienot hiukset, hienot liikkeet, jalat ja kaikki voi vaan se..näyttää niin sellaiselta puhtaalta jotenkin mutta awwwwww....

 

Lisäsin ton lauseen silmistä ja on yksi oleellisempoleellisempaa ikinä kirjoitettuja lauseita :chuckle:

 

Link to comment
Share on other sites

yt]
[/media]

nnnnnnnnnnnnnnnnnggggggh <3____________<3 mulla joku keikanjälkeisolo tullu nyt, ei pysty nyt kykekenemään. tahtoo uuden keikan. ja kaks. ja kolme. ja monta.

 

hitto haluisin et jollain ois tuolta yläkerrasta otettu video siitä great escapesta ja yleisökuvaa nimenomaan. :LOL:

 

Katoin tän ja alan kohta itkemään kaikkea.....äääääääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tarttisin minäkin muutaman keikan lisää, nyt heti!!! Aaahhhhhh vaan!!

 

Ja joo lol pitäisi kyllä numeroita paidat:chuckle:

Link to comment
Share on other sites

En jaksa spoilereita mutta lisään ja jään kyllä tunteenne ja aaahhhhhh ei tunnu Tampere ja kaikki yhtään niin pahalta pienillä keke-mausteilla

 

 

 

Mutta siis jännää, miten vaan vähäsen fanitytötytti minuakin keikan aikana, ei kai vaan ehtinyt sellaista. :LOL: se tuijottaminen on ehkä vaarallista ja ei ehtinyt silleen tuijottaa lol. Sellaisia fanityttöpyrähdyksiä vaan kun toinen nyt näyttää sellaiselta kun näyttää, ja vaan awww.....pääsisiköhän sitä muutamalla videolla sellaiseen keke-kikatus oloon, kun tarttisin kun vähän tuntuu öh nyt kun ei ole mitään tuollaisia kaikkia pitkäänaikaan :supersad:

 

Mutta oli sillä hienot hiukset, hienot liikkeet, jalat ja kaikki voi vaan se..näyttää niin sellaiselta puhtaalta jotenkin mutta awwwwww....

 

Lisäsin ton lauseen silmistä ja on yksi oleellisempoleellisempaa ikinä kirjoitettuja lauseita :chuckle:

 

Jos minna haluat päästä Keke-oloon ni tän kuvan pitäis helpottaa:

 

 

tumblr_msz7sl05Uj1szbfero1_400.jpg

sori oli vähän ilkeetä

 

 

 

 

 

 

 

Eiku tää oikeesti

tumblr_l7w1dmhMNu1qcsvb7o1_500.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

En jaksa spoilereita mutta lisään ja jään kyllä tunteenne ja aaahhhhhh ei tunnu Tampere ja kaikki yhtään niin pahalta pienillä keke-mausteilla

 

 

 

Mutta siis jännää, miten vaan vähäsen fanitytötytti minuakin keikan aikana, ei kai vaan ehtinyt sellaista. :LOL: se tuijottaminen on ehkä vaarallista ja ei ehtinyt silleen tuijottaa lol. Sellaisia fanityttöpyrähdyksiä vaan kun toinen nyt näyttää sellaiselta kun näyttää, ja vaan awww.....pääsisiköhän sitä muutamalla videolla sellaiseen keke-kikatus oloon, kun tarttisin kun vähän tuntuu öh nyt kun ei ole mitään tuollaisia kaikkia pitkäänaikaan :supersad:

 

Mutta oli sillä hienot hiukset, hienot liikkeet, jalat ja kaikki voi vaan se..näyttää niin sellaiselta puhtaalta jotenkin mutta awwwwww....

 

Lisäsin ton lauseen silmistä ja on yksi oleellisempoleellisempaa ikinä kirjoitettuja lauseita :chuckle:

 

 

 

 

hyvä :chuckle: ja voin uskoo!

 

ainiin se piti vielä sanomani että olin jo unohtanu miten kaunis keke on steve wants his moneyssa <3_____________<3 ja olin muutenki unohtanu miten paras koko se juttu :LOL: ne kaikki eeppiset näyttelijänlahjat. :chuckle: pitää kyl muistaa katsoa useammin se.

 

 

 

voi ei jos joku tänne nyt ihan innoissaan (vaikka en tiedä kuka nyt enää :LOL:) että täällä äksöniä ja se onkin vaan vanha kunnon keith-spämmi. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Jos minna haluat päästä Keke-oloon ni tän kuvan pitäis helpottaa:

 

 

tumblr_msz7sl05Uj1szbfero1_400.jpg

sori oli vähän ilkeetä

 

 

 

 

 

 

 

Eiku tää oikeesti

tumblr_l7w1dmhMNu1qcsvb7o1_500.jpg

 

 

 

hyvä :chuckle: ja voin uskoo!

 

ainiin se piti vielä sanomani että olin jo unohtanu miten kaunis keke on steve wants his moneyssa <3_____________<3 ja olin muutenki unohtanu miten paras koko se juttu :LOL: ne kaikki eeppiset näyttelijänlahjat. :chuckle: pitää kyl muistaa katsoa useammin se.

 

 

 

voi ei jos joku tänne nyt ihan innoissaan (vaikka en tiedä kuka nyt enää :LOL:) että täällä äksöniä ja se onkin vaan vanha kunnon keith-spämmi. :chuckle:

 

Hahaha sanos muuta pahoitteluni, koska voin kuvitella sen mutta ei kääntäneet kukaan enää eksy

 

Mutta siis en muista milloin olisi noinnpaljon nauttinut stevewants....lol nauttinut, mutta siis se on vaan aivan parasta, ehkä tauko sen katsomisesta on tehnyt hyvää hahaha. Mutta niin kaunista ja hienoja ja miksi vaan niin parhaita ne!

Se et jos voittaisi vaan et voisi hengata niiden typerien juttujen keskellä päivän oisi kyllä!!!

Link to comment
Share on other sites

tumblr_ld6zswb3SR1qbgzg8o1_500.png

en laita ees spoilereita ku on niin ihana kuva

 

Mut niin Steve wants his money on niin hyvä ja mun pitäis kattoo kans uudestaan taas, oon nykyään parempi enkussa ni ehkä ymmärtäsin paremmin ne vitsit lol

Link to comment
Share on other sites

ei hitto mitä kaikkea nyt muistuu mieleen täs... :LOL:

 

 

 

 

mut siis eijjeesus.

 

MISTAKE.gif

 

:stongue::supersad:

 

ai että tuntuu terveeltä tämmönen good old fanityttöily pitkästä aikaa. :yesey:

 

 

 

 

tuo asia aaaaaaahhhhh!!! <33

 

tuijottelin tässä myös tätä

 

https://www.youtube.com/watch?v=QndIgWlCWEE

äääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

mut miten joku on tollainen!!

 

 

 

edit 13 guestiä hei :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...