Jump to content

Recommended Posts

 

tuo asia aaaaaaahhhhh!!! <33

 

tuijottelin tässä myös tätä

 

https://www.youtube.com/watch?v=QndIgWlCWEE

äääähhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

mut miten joku on tollainen!!

 

 

 

edit 13 guestiä hei :shifty:

 

 

no eijjoo totta just katoin tota ja piti tulla postaamaan tänne jonkinmoisen ÄÄÄÄÄÄÄÄ-rivin kanssa! :LOL::supersad: mixei tapahtunut tota tän vuoden keikalla... :chuckle:

 

 

 

ja mietin kans et guesteilla on nyt hyvää viihdykettä täälä. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

 

no eijjoo totta just katoin tota ja piti tulla postaamaan tänne jonkinmoisen ÄÄÄÄÄÄÄÄ-rivin kanssa! :LOL::supersad: mixei tapahtunut tota tän vuoden keikalla... :chuckle:

 

 

 

ja mietin kans et guesteilla on nyt hyvää viihdykettä täälä. :chuckle:

 

 

noh niinpääää, oisi kyllä saanut tapahtua kanssa! :yesey:

 

en kyl ees muista millo o viimeks ollut tällainen kikatuskeith olo :eek:

 

https://www.youtube.com/watch?v=P3MMvBPY_eg

NIIN VOISKO ne uudestaan joskus?

oisi tärkeää ja oleellista...:yesey:

 

 

 

edit

heh

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7QkBc1_RGNk

ihana <3333

ja tää on melkein sopivaa tännekin ku jutellaan musesta vähän siellä keskellä

 

 

Edited by sMindy
Link to comment
Share on other sites

noh niinpääää, oisi kyllä saanut tapahtua kanssa! :yesey:

 

en kyl ees muista millo o viimeks ollut tällainen kikatuskeith olo :eek:

 

https://www.youtube.com/watch?v=P3MMvBPY_eg

NIIN VOISKO ne uudestaan joskus?

oisi tärkeää ja oleellista...:yesey:

 

 

 

edit

heh

 

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=7QkBc1_RGNk

ihana <3333

ja tää on melkein sopivaa tännekin ku jutellaan musesta vähän siellä keskellä

 

 

 

 

hihhii mulla ei vieläkään riitä käsitys siihen että ne musen kanssa hengaa ja se kun ne lämppäs, ja en kestä ajatella miten täydellistä sellanen ois, vaikka oonkin nähny molemmat peräkkäisinä päiviniä mut että ihan peräkkäin, ja ööööääää en vaan pysty käsittelee tätä!

 

mut ihana haastis pitää kattoa joskus kunnolla, etin tuolta vaan nyt sen musekohdan. :chuckle:

 

 

Link to comment
Share on other sites

voiko wasista olla jo viikko?! :pope:

 

mut voi herrajee miten ihana oli the irrepressibles eilen. :supersad:

 

Iih sulla nyt keikkoja :happy:!! mut ihanat keikat ja livemusiikki!

 

mutta miten on yliviikko, mihin hittoon aika menee jnejnejne perusvalitukset....

 

(en kestä was:a tänä pe-iltapäivänä yhtään,ku vaan vouhaaaeeeeeennn)

Link to comment
Share on other sites

btw minna kauanko sulla on ollut keke signaturessa :LOL:

 

se on mulla tallennettuna sigpiccinä tuola en ees tiennyt. vaihdoin conorin pois divine comedyyn joskus alkuvuodesta. ja aattelin et keke-aika saa koittaa taas keikan jälkeen :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

en määkään mittään. hirmunen läjä ois kaikkee tehtävää mut internet. <3 vois _blogata_ jotain turhaa.

 

mää aattelin niin radikaalia juttua et meen nukkumaan vaikka kello ei oo vielä paljo midn. öitä! :kiss: ja blogaa vaan, mää käyn lukemassa aamulla. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

mää aattelin niin radikaalia juttua et meen nukkumaan vaikka kello ei oo vielä paljo midn. öitä! :kiss: ja blogaa vaan, mää käyn lukemassa aamulla. :yesey:

 

no ohhoh! täytyy myöntää että mullakin kävi mielessä, niin ajoissa jo sain käytyä suihqssa ja muuta. plus se kellojensiirtäminen. :noey:

öitä. :kiss:

Link to comment
Share on other sites

Jotenkin lohdullista, että vaikken oo aikoihin täällä pyörinyt, niin aina niin tuttu ja turvallinen keith-spämmi oli tuossa heti kärjessä. Niinku kotiin ois tullu :chuckle:

:chuckle: mut jee vappu! :awesome:

 

 

äääääÄÄÄÄ nyt mua itkettää kun ei onnistu mun suederuissisuunnitelma. :supersad: oli semmonen keikka taasen että.

Link to comment
Share on other sites

Jotenkin lohdullista, että vaikken oo aikoihin täällä pyörinyt, niin aina niin tuttu ja turvallinen keith-spämmi oli tuossa heti kärjessä. Niinku kotiin ois tullu :chuckle:

 

Noh :LOL: jotkut asiat ei vaan koskaan muutu kai :happy: tai käy useammin niin et osu siihen keith-spämmin aikaan, tai mkset osuisikin..

 

:chuckle: mut jee vappu! :awesome:

 

 

äääääÄÄÄÄ nyt mua itkettää kun ei onnistu mun suederuissisuunnitelma. :supersad: oli semmonen keikka taasen että.

 

:supersad: awwww olis kyl ollut hienoo!

 

Mut aahh keikka :awesome: sulla kyllä tässä o niitä ollut, oon vähäsen kadekin.

 

en kyl ees tiedä ketä meistä o tulossa täältä. Mutta minä aaattelin tänään ostaa sekä Ruissiin viikonloppulipun että FLow 3pv lipun :awesome: Heihei raha!

Link to comment
Share on other sites

Noh :LOL: jotkut asiat ei vaan koskaan muutu kai :happy: tai käy useammin niin et osu siihen keith-spämmin aikaan, tai mkset osuisikin..

 

 

 

:supersad: awwww olis kyl ollut hienoo!

 

Mut aahh keikka :awesome: sulla kyllä tässä o niitä ollut, oon vähäsen kadekin.

 

en kyl ees tiedä ketä meistä o tulossa täältä. Mutta minä aaattelin tänään ostaa sekä Ruissiin viikonloppulipun että FLow 3pv lipun :awesome: Heihei raha!

no heh keikkoja ehkä mutta rahaa ei enää ole. :yesey: sitäpaitsi eeppisin keikkaputkikin loppui. :supersad: nyt vaan semmone yks per kuukausi. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...