Jump to content

Recommended Posts

Noh ehkä joooo :chuckle: niitten poaikkaamista keikkajutuilla :supersad::LOL:

 

Vessauni? En mä ikinä sellaisia

mut noita menemisunia joo. Et johonkin pitää touhottaa, mut sitten vaan mitä sattuu. Usein monikerroksissa rakennelmissa ihmsiten kanssa ees taas menemistä, ja usein on jotain pelottavaa. Mut ne on niitä tylsiä unia.

 

 

Olleeellisin asia: Kiva uusi Conor-kuva ja laulu, mutta mua häiritsee se kun tässä on tumblrissa pyörinyt aikalailla juttujajostain raiskausepäilyistä ja :noey:

hyi mitä conor :pope: eihän oikeesti?!

 

/jaa vähän tässä guugleteltuani en nyt ees tiiä mitä ajatella. toivottavasti ei oo totta. :stunned:

Edited by museisti
Link to comment
Share on other sites

Uuh oon nii innoissani että huomenna on penkkarit ja sit abiristeily. :LOL: en oo ollu pitkää aikaan näi innostunu jostain. Tulossa on äärimmäisen hauska ilta/yö ja varmasti melko mielenkiintoinen aamu.... :awesome::facepalm:

 

mietin just hetken tässä kuin siistiä olis jos muse esiintyis abiristeilyllä. : D

Link to comment
Share on other sites

heh meillä ei mittään abiristeilyjä ollu : D mut ehkä se ois ollu ihan turhaa kun rekastakin oli vaan puolet lavasta täynnä niin ei ois kovin monta osallistujaa mihinkää ollu et kukaan jaksais kustantaa. :chuckle: ei senpuoleen ei houkuttele kyllä ajatus laivallisesta kännisiä teinejä. :LOL:

mut hyi mun vanhojentansseistaki on 10 vuotta! :eek: sairasta.

Link to comment
Share on other sites

ai tänään on mun tumblrin 3-vuotissynttärit :chuckle: tuli oikeen sähköposti. pitäiskö sen kunniaksi se blogi nyt pläjäyttää ilmoille. jos osaisin vaan säätää kaikki ne jutut. :LOL:

 

Pitäisi pläjäyttää !! :yesey:

mut joo lol tumblr niin hienosti muistuttaa menetetystä ajasta

Link to comment
Share on other sites

:ninja:

 

 

 

http://puujalkavitsi.blogspot.co.uk/ se on ihan vitun_nolo :LOL: enkä ees osaa käyttää kaikkia juttuja mut hei.

 

 

 

 

mitä kaikille qluu? niin hiljaista. :supersad:

 

Sää oot Ulpu niin ihana vaikka sä et sitä ehkä kunnolla tajuakaan! :kiss:

 

 

Ei mulle mittään, kävin lenkillä, puolitoista tuntia käveleskelin pitkin pöpeliköitä. Oon jotenkin tosi hämmentynyt tästä kun ennen ei ollut minkäänlaista ongelmaa viettää sisällä monta päivää putkeen, nyt tulee tällasia TerveellisyysOloja. Mutta parempi vaan. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Sää oot Ulpu niin ihana vaikka sä et sitä ehkä kunnolla tajuakaan! :kiss:

 

 

Ei mulle mittään, kävin lenkillä, puolitoista tuntia käveleskelin pitkin pöpeliköitä. Oon jotenkin tosi hämmentynyt tästä kun ennen ei ollut minkäänlaista ongelmaa viettää sisällä monta päivää putkeen, nyt tulee tällasia TerveellisyysOloja. Mutta parempi vaan. :yesey:

 

:$ no höpöhöpö, ite oot. :kiss:

 

huhhuh, varo vaan ettet ala bodaamaan ja maitorahkailemaan! :eek::chuckle:

 

mulla on pullataikina kohoamassa, kaveri tulee käymään ja sit tehään laskiaispullaa! :awesome:

Link to comment
Share on other sites

:$ no höpöhöpö, ite oot. :kiss:

 

huhhuh, varo vaan ettet ala bodaamaan ja maitorahkailemaan! :eek::chuckle:

 

mulla on pullataikina kohoamassa, kaveri tulee käymään ja sit tehään laskiaispullaa! :awesome:

 

No ei oo pelkoa siitä :chuckle: Mulla on vähän Eeppisiä Suunnitelmia toukokuulle ja tarvin siihen paremman kunnon ni pitää vähän yrittää kohottaa kuntoa, ei mulla muuten mitään sellasia tiedätsä laihutuskuureja oo menossa enkä varsinkaan ala mihinkään kuntosalihommiin, en kestä sellasta missä ihmiset voi nähdä mun sekunnissapunottavan naaman ja sen hien määrän. :yesey: Mut tuollanen kävely on kivaa, pajunkissojakin oli jo! :awesome:

 

Ja jee laskiaispullaa! :awesome:

 

Niin ja ihana blogi siis! Seuraan varmasti. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

No ei oo pelkoa siitä :chuckle: Mulla on vähän Eeppisiä Suunnitelmia toukokuulle ja tarvin siihen paremman kunnon ni pitää vähän yrittää kohottaa kuntoa, ei mulla muuten mitään sellasia tiedätsä laihutuskuureja oo menossa enkä varsinkaan ala mihinkään kuntosalihommiin, en kestä sellasta missä ihmiset voi nähdä mun sekunnissapunottavan naaman ja sen hien määrän. :yesey: Mut tuollanen kävely on kivaa, pajunkissojakin oli jo! :awesome:

 

Ja jee laskiaispullaa! :awesome:

 

Niin ja ihana blogi siis! Seuraan varmasti. :yesey:

 

eiku mietin vaan kun hesarissa tänään just oli tuosta kun kaikki nykyään haluaa lihaxia. :chuckle: pitäis itekkin tästä lähteä kävelemään, käydä töissä vähän säätämässä kun mun ens viikon vuorot vähän perseellään.

 

AINIIN sitä mun piti sulta kysyä nyt kun oot hesalainen niin etkai jo slangia oo alkanu puhumaan? :pope:

Link to comment
Share on other sites

eiku mietin vaan kun hesarissa tänään just oli tuosta kun kaikki nykyään haluaa lihaxia. :chuckle: pitäis itekkin tästä lähteä kävelemään, käydä töissä vähän säätämässä kun mun ens viikon vuorot vähän perseellään.

 

AINIIN sitä mun piti sulta kysyä nyt kun oot hesalainen niin etkai jo slangia oo alkanu puhumaan? :pope:

 

Joo, mä oon kans huomannut tuon lihashomman. Vaikka toisaalta jos sellanen terveellisyys on ihanne ni se on ihan terveellinen ihanne jos vertaa vaikka sellaseen laihuuteen. :yesey:

 

En todellakaan oo alkanut puhumaan! Musta tuntuu et mulla vielä oikeen korostuu sellanen junttiaxentti ku slangi kuulostaa niin tyhmältä. Käytän myös esim aina sanaa Hesa ihan sen takia koska tiedän että sitä ei sais käyttää. :yesey:

 

Katon tässä Almost Famousia, Hutson on niin söppänä!

Link to comment
Share on other sites

:ninja:

 

 

 

http://puujalkavitsi.blogspot.co.uk/ se on ihan vitun_nolo :LOL: enkä ees osaa käyttää kaikkia juttuja mut hei.

 

 

 

 

mitä kaikille qluu? niin hiljaista. :supersad:

 

Aaahhhhhh:awesome: hieno se on oikeasti

 

Ei mulle ainakaan mitään, olympialaisiin olen vapaa-aikaani kuluttanut, töitä x paljon, suklaakakku leivottiin, tuli niin tuhti, et ai että, ja tänään lettuja ja lakritsia.

Et terveystouhua niin lol. :chuckle:

(Mä kyllä syön maitorahkaa ja ei oo silti suurempia muskeleit)

Link to comment
Share on other sites

Joo, mä oon kans huomannut tuon lihashomman. Vaikka toisaalta jos sellanen terveellisyys on ihanne ni se on ihan terveellinen ihanne jos vertaa vaikka sellaseen laihuuteen. :yesey:

 

En todellakaan oo alkanut puhumaan! Musta tuntuu et mulla vielä oikeen korostuu sellanen junttiaxentti ku slangi kuulostaa niin tyhmältä. Käytän myös esim aina sanaa Hesa ihan sen takia koska tiedän että sitä ei sais käyttää. :yesey:

 

Katon tässä Almost Famousia, Hutson on niin söppänä!

no terveys nyt on ihan eri asia kun se salilla _näyttäytyminen_ ja protskupirtelöiden ja panaanilettujen instagrammaus + salilla peilikuvat ja uusien kalliiden treenivaatteiden esittely ja kaikenmaailman jauheet :LOL: anteexi hänelle ken loukkaantui. mut ööh joo. kiva tietty jos haluaa elää terveellisesti mut mulla on olo että jotenkin toi on tommosta nykyään. mut hyvähän se minun on taas tässä koneen äärellä maha pullaa täynnä. :yesey:

 

ja hyvä! :yesey: muistan kun joskus näin vuosien jälkeen vanhaa koulukaveriani joka oli muuttanu _hesaan_ ja sen puhe kuulosti niin oudolta!

 

Aaahhhhhh:awesome: hieno se on oikeasti

 

Ei mulle ainakaan mitään, olympialaisiin olen vapaa-aikaani kuluttanut, töitä x paljon, suklaakakku leivottiin, tuli niin tuhti, et ai että, ja tänään lettuja ja lakritsia.

Et terveystouhua niin lol. :chuckle:

(Mä kyllä syön maitorahkaa ja ei oo silti suurempia muskeleit)

 

ooohh kakkua!

 

me on leivottu laskiaispullaa, korvapuusteja ja torttujakin vielä! :LOL: kun oli luumuhilloo jäljellä. kylläpä nyt tuntuu hyvältä. voisinki nyt ihan _____blogata_______ tästä. :yesey:

 

 

/kuin monta _tämmöstä_ voin mahuttaa yhteen postaukseen. :facepalm:

Link to comment
Share on other sites

aaaa iiiiiii my mad fat diaryn kakkoskausi alkaa kohta!!! :awesome:

 

 

näin unta että olin menossa minnan kaa backstreet boysin ja graham coxonin keikoille, graham paljastu lopulta että se on vain sen merkkistä teetä ja siinä laatikossaan ei ollut enää yhtään pussia jäljellä. eli ei tullut keikkaa. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

aaaa iiiiiii my mad fat diaryn kakkoskausi alkaa kohta!!! :awesome:

 

 

näin unta että olin menossa minnan kaa backstreet boysin ja graham coxonin keikoille, graham paljastu lopulta että se on vain sen merkkistä teetä ja siinä laatikossaan ei ollut enää yhtään pussia jäljellä. eli ei tullut keikkaa. :yesey:

 

AAAH pitää jostain etsiä se käsiin nyt!

 

Aaah loogistä tuo Coxon juttu :yesey: :yesey: :LOL:

Miksen mä tuollaisia unia

 

Onneks musta ja Harrystä ei tullut ikinä mitään.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2560871/Crackshot-Harry-buffalo-killer-Picture-emerges-princes-call-protect-wildlife.html

 

 

Ai niin ja piti kommata et JEE my mad fat diary!!!

 

 

Harry:noey:

erilaiset maailmankatsomukset, eihä tässä muute mitään teidän rakkautenne tiellä ois.

 

 

Tein hummusta, laitoin liikaa valkosipulia, hmmmmmmmmmmmmmmmmm milläs sen pelastaisi?

Link to comment
Share on other sites

Harry:noey:

erilaiset maailmankatsomukset, eihä tässä muute mitään teidän rakkautenne tiellä ois.

 

 

Tein hummusta, laitoin liikaa valkosipulia, hmmmmmmmmmmmmmmmmm milläs sen pelastaisi?

 

Niimpä. En mä muutenkaan olis siihen mediamylläkkään lähtenyt et toisaalta ihan hyvä että tää meni näin. Joskus silti mietin et mitä jos asiat olisivat menneet toisin...

 

 

 

 

:chuckle:

 

 

Voiko valkosipulia olla liikaa? Kuulostaa hyvältä! Tuliko siitä hyvää? Mä oon kerran tehnyt ite hummusta ja siitä tuli aika pahaa ja leikkasin sormeen ku puhdistin sitä konetta sellasen haavan et luulin et se verenvuoto ei lopu ikinä. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Niimpä. En mä muutenkaan olis siihen mediamylläkkään lähtenyt et toisaalta ihan hyvä että tää meni näin. Joskus silti mietin et mitä jos asiat olisivat menneet toisin...

 

 

 

 

:chuckle:

 

 

Voiko valkosipulia olla liikaa? Kuulostaa hyvältä! Tuliko siitä hyvää? Mä oon kerran tehnyt ite hummusta ja siitä tuli aika pahaa ja leikkasin sormeen ku puhdistin sitä konetta sellasen haavan et luulin et se verenvuoto ei lopu ikinä. :yesey:

 

Noh sepä! On siinä kestämistä ollut.

parempi näin

:yesey:

 

noh en tiedä.

Siis söin ruisleivän päällä oli ihan jees, se valkosipulin joku vähän vaan iskee läpi, mut laitoin vaan 2pientä kynttä ja siis ei se resepteitä ku katsoo tunnu olevan liikaa.

Voi auts haavalle.

Mun sauvasekoitin ei ollut kovin yhteistyökykyinen herneiden murskaaja, mut onnistus se ainakin ihan jees.ja sellaista ruuanlaittoa et mäkin osaan :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Noh sepä! On siinä kestämistä ollut.

parempi näin

:yesey:

 

noh en tiedä.

Siis söin ruisleivän päällä oli ihan jees, se valkosipulin joku vähän vaan iskee läpi, mut laitoin vaan 2pientä kynttä ja siis ei se resepteitä ku katsoo tunnu olevan liikaa.

Voi auts haavalle.

Mun sauvasekoitin ei ollut kovin yhteistyökykyinen herneiden murskaaja, mut onnistus se ainakin ihan jees.ja sellaista ruuanlaittoa et mäkin osaan :yesey:

 

 

 

 

DSCN1705.jpg

 

ps, mihinhän tuo juliste on menny :shifty:

 

 

 

Mun pitäis tuoda sauvasekotin tänne ku en ikinä muista ku käyn porukoilla! Vois tehdä kaikkia juttuja!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...