Jump to content

Recommended Posts

sellainen kun sulla berliinissä, mikä sana sua nauratti, oliko se jotain järkevää tyyliin kakka :chuckle: VAI ihan mikä vaan riitti :LOL: en muista tarkkaan oli niin väsynyttä se. :chuckle:

 

joo niin se oli väsynyttä, mut just sopivasti, mut en ees muista mikä siinä oli hauskaa mut jotain :chuckle:

hei minna minna! jos jääpi aikaa maaliskuussa mennään sit viimestään stoke newingtoniin kunnolla hipsterikierrokselle! :awesome:

Joo! KYLLÄ!!

Link to comment
Share on other sites

Hyi olkoon Ulpun kaasuvuoto :( ei kivaa, onneks meil ei kaasun kanssa touhuta palkaan

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=iefCW679Ne4

Niin provinssirockista tämä, tuli vaan niin ikävä Damonia!<3.

tumblr_mzrpaeZqTr1rcmxh4o1_500.gif

Yritin ettiä tähän sitä maailman kauneinta kuvaa mille naurettiin monta tuntia mutten löytänyt!!!

 

 

N'awww Blur ja Provinssi <3

 

 

?ui=2&ik=cd04432c67&view=fimg&th=143d01c199435fa0&attid=0.1&disp=inline&realattid=1458323780997742592-local0&safe=1&attbid=ANGjdJ87pfYMemtVNvOjs_QlAoF3vyt0VoVkm3r6UkahGIqMSTcjLQOKTTH9M8dRGd2dkFO7IdJwvN3GN6gxMI1N2hTCaI7EKahV6lfQESOOHt6W0unZ6hfHtBuaRu0&ats=1390765985661&rm=143d01c199435fa0&zw&sz=w1254-h496

 

 

En mä osaa muut, taidan olla tulossa flunssaa, mikä on niin minimaalinen tragedia et niin :/

Link to comment
Share on other sites

Hyi olkoon Ulpun kaasuvuoto :( ei kivaa, onneks meil ei kaasun kanssa touhuta palkaan

 

N'awww Blur ja Provinssi <3

 

 

?ui=2&ik=cd04432c67&view=fimg&th=143d01c199435fa0&attid=0.1&disp=inline&realattid=1458323780997742592-local0&safe=1&attbid=ANGjdJ87pfYMemtVNvOjs_QlAoF3vyt0VoVkm3r6UkahGIqMSTcjLQOKTTH9M8dRGd2dkFO7IdJwvN3GN6gxMI1N2hTCaI7EKahV6lfQESOOHt6W0unZ6hfHtBuaRu0&ats=1390765985661&rm=143d01c199435fa0&zw&sz=w1254-h496

 

 

En mä osaa muut, taidan olla tulossa flunssaa, mikä on niin minimaalinen tragedia et niin :/

 

No en mä tiedä onko se se kun se ei näy :supersad: Mut on varmasti se kuitenkin musta tuntuu :chuckle:

 

Ja toivottavasti et tule flunssaan!

 

 

 

Damon+Albarn+tumblr_kq4tckCiVE1qa02uno1_r2_.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

no sanoppa muuta kato! siltähän tulee nyt joku soololevy, tulispa keikkoja! (sellasia joille minullaki varaa :chuckle:) tai miksei gorillaz tulis takasin tai blur tekis lissäääää :supersad:

 

Niin tullee! Vasta huhtikuun lopulla mutta tulee kuitenkin. Ja niimpä keikkoja!

 

 

 

damon.jpg

 

Ja tää on pakko jakaa koska noh awwss mutta kyllä mulle silti riittää nykyisin damoni t.föreverälöne__87^^

damon.gif

 

 

Link to comment
Share on other sites

Niin tullee! Vasta huhtikuun lopulla mutta tulee kuitenkin. Ja niimpä keikkoja!

 

 

 

damon.jpg

 

Ja tää on pakko jakaa koska noh awwss mutta kyllä mulle silti riittää nykyisin damoni t.föreverälöne__87^^

damon.gif

 

hih tuli kanssa toi mmfd-quote mieleen. :chuckle:

 

mullon vähän olo että tekis mieli kuunnella musea mutta en uskalla. :erm: kuitenkaan ei tuu keikkaa ikinä. :supersad: eikä mulla taida sittenkään olla varaa mihinkää devoninreissuun ELI ihan varmana muse nyt kuitenki sit soittaa siellä jutussa tai jos ei soita niin ainaki hengaavat siellä tms. :LOL: lol ihanniinkun uskaltaisin ees lähestyä ketään missään tilanteessa.

Link to comment
Share on other sites

hih tuli kanssa toi mmfd-quote mieleen. :chuckle:

 

mullon vähän olo että tekis mieli kuunnella musea mutta en uskalla. :erm: kuitenkaan ei tuu keikkaa ikinä. :supersad: eikä mulla taida sittenkään olla varaa mihinkää devoninreissuun ELI ihan varmana muse nyt kuitenki sit soittaa siellä jutussa tai jos ei soita niin ainaki hengaavat siellä tms. :LOL: lol ihanniinkun uskaltaisin ees lähestyä ketään missään tilanteessa.

 

:chuckle:

 

Mut se reissu kuulostaa niin hyvältä! Ja tehän ootte bestixiä jo että kyllä sää uskallat!

Link to comment
Share on other sites

:chuckle:

 

Mut se reissu kuulostaa niin hyvältä! Ja tehän ootte bestixiä jo että kyllä sää uskallat!

 

no mut ei sitä tuu tapahtuu :supersad: vaikka jostain yhtäkkiä pierasiskin ylimäärästä rahaa niin ei mitään toivoo et saisin töistä viikonlopun tolleen, TAI siis eihä mulla ole kun neljän tunnin sopimus että sinänsä ei pitäs olla ongelmaa mut en jotenki kehtaa pyytää vapaata. :facepalm:

ja en tiiä, ehkä oon jollai stalkkerilistalla. :chuckle:

 

aattelin että alan opettelee norjaakin, löysin kirjan punnalla. :yesey: (ja samalla kertautuu ruotsi (oletan :chuckle:) nehän on melkein samaa.) sit valitan aina että ei oo rahhoo ja ohoh charity shop. :rolleyes: MUTTA löysin myös sofian maailman! :awesome: luin sen joskus sillon nuorena ja on ollu listalla nyt hankittavana.

 

näin glastosta unta ja ääääääääääääää haluun festareille! :'( ihan minne vaan!

unessa oltiin taas stone circlellä mutta onneksi oli roskat jo kerätty ennen meitä eikä näkyny hippejä. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...