Jump to content

Recommended Posts

haluun joskus kalsarikännäämään teidän kans :chuckle: voisin nykästä puoli lasia viintä ja oisin jo ihan sopivassa kunnossa. :yesey:

 

Mulla on vähän sama, mä en paljoa tarvii :chuckle:

 

Mutta!!!!! Mun musetilaus tuli! <3 :awesome::LOL: Huomenna soitan niin saatanan paljon pianoa koulussa. Ja toi collegepaita on niiin ihQ. Kiva kulkea huomenna muselähettiläänä koulussa kun on vika normaali koulupäivä :chuckle: Ja kohta abiristeily jeeeeee

Link to comment
Share on other sites

haluun joskus kalsarikännäämään teidän kans :chuckle: voisin nykästä puoli lasia viintä ja oisin jo ihan sopivassa kunnossa. :yesey:

 

Pitäis kyl joskus. Me voidaan Minnan kaa juoda sit se loppupullo ja molemmille vielä omat siihen päälle. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ehkä me sit ollaan :supersad:

 

 

Joo olotila eeppisyyksien jälkeen kollektiossa, sellainen on kyllä ihanaa <3

 

sellainen kun sulla berliinissä, mikä sana sua nauratti, oliko se jotain järkevää tyyliin kakka :chuckle: VAI ihan mikä vaan riitti :LOL: en muista tarkkaan oli niin väsynyttä se. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

miksi täällä on jottain 12 guestia kokoajan

 

Ne stalkkaa tätä threadia. :yesey:

 

Jeiii tänää oli vika normaali koulupäivä. Enää koeviikko (joka on kyl melkee kun kahen viikon loma :awesome:) ja sit penkkarit.

 

Opettelin tänää soittamaan exogenesis symphony 3:sen. Kaunis biisi :happy:

Link to comment
Share on other sites

tai kaikist paras ois joku eeppinen keikka ja keikkaväsymys ja se jälkeinen Olotila :supersad:

 

Noh niimpä :supersad: Ettei haittaa mikään ja kaikki on kaunista ja vähän haikeaa tai ihanaa ja kivaa ja naurattaa.

 

Opettelin tänää soittamaan exogenesis symphony 3:sen. Kaunis biisi :happy:

 

Ootsä soittanut exoa viululla? Mä oon joskus ja se on ihanaa.

Link to comment
Share on other sites

 

Ootsä soittanut exoa viululla? Mä oon joskus ja se on ihanaa.

 

En oo soittanu, vois joo kokeilla :happy:

 

Uuh aah huomenna meen sellaseen SAT-testiin joka on amerikkalainen yliopistovalmiuksia mittaava testi, saa nähä miten menee. Kaikki englanniks, essee kirjotettava 25 minuutissa :LOL: Testasin kyl tänää koneella sen koko testin silleen puolihuolimattomasti ja ei paljoo jääny Aalto-yliopiston pisterajoista, jee : )

 

se on kauheen virallinen testi, sinne pitää olla passi ja kaikki + kännykkää ei saa viedä koko rakennukseen :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...