Jump to content

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

NONIIN!

 

nyt jokainen joka vähänkin vilkaisee tätä niin vastaa ainakin kaikkiin kysymyksiin. :yesey:

 

1. mitä kuuluu??? miten menee? mitä on tapahtunu? what's new jnejne?????

 

2. tämän hetken qmin

a)musiikki?

 

b)kirja?

 

c)tv-sarja?

 

d)yms???

 

3. nii että ketä sitä fanitytötetään just nyt? :chuckle:

 

4. mitä teet viikonloppuna/kesällä/ens viikolla/joskus??

 

5. millon me oikeen nähtäis isolla porukalla? :supersad: haluuuunnnnn!

 

ja ennenkaikkea

6. MITÄ PAREMPAA TEKEMISTÄ MUKA ON KUN INTTERNETTIÄ???!??!?! :phu::chuckle:

 

pitää vähän elävöittää tätä ees muutaman viestin verran. updeitatkaa! tässä ihan sivistyneesti urkin muitten elämiin. :yesey:

 

+boonuskysymys

7. mitkä on odotuxet musen levyn suhteen??????! :awesome:

 

 

(tai ehkä internetin valtiaat ja luontoäiti yms ovat sitä mieltä että kolon täytyy elävöityä muutenkin kun väkisin ja yön aikana tapahtuu jotain dramaattista esmes jotain uutisasiaa ja ihmiset lopulta paukkaa takasin tänne ihan luonnostansa. :yesey:)

Link to comment
Share on other sites

Yritin jo aamulla, mut jäi töihin juoksemiselta puhelimeen kesken ja sitten se ei onnistunutkaan, ajattelin et iltaan mennessä joku muu olisi vastannut mut ei kai sitten :supersad:

 

1. Ihan tavallista, ja menee ihan hyvin, mitään uutta ei oo tapahtanut, mut ei kai aina voi tapahtuakaan..paitsi et nilkka on paskana, kipeä ja sininen ja tosi tyylikäs pro-nilkkatuki siinä, joka ei kunnolla sovi kenkiin --> vetskarti kengissä vetelee viimeisiä

 

2. tämän hetken qmin

a) Mä oon kuunnellut vaan kaikkevanhaa ja tuttua ja turvallista, niinkuin Bowieta ja Owenia ja Nationalia ja sellaisia

 

b) Luen tälla hetkellä Fault in our stars, ja tykkään kyllä

 

c) Mitä oisin seurannut tai katsonut niin, etten olisi jo aiemminkin nähnyt ? en tiedä et varmaan ne samat vanhat suosikit, pitäisi ehkä joku uusi löytää jonka imuun joutua, ehdotuksia?

 

 

d) yms? Kivoja leffoja oon katsonut, leffateatterissa kävin katsoon Priden joka oli kiva ja sitten netissä möllöttänyt mut en nyt keksi tietenkään mitään

 

3. Fanityttöilyt kohdistuu niin aina vaan vanhoihin tuttuihin..

Sellaista kunnollista viime aikoina aiheuttanut Charlie Brooker ja Matt Berninger......

 

4. Kokoan viikonloppuna huonekaluja, jee. en varmaan mitään mullistavaa.

Kesällä toivottavasti on vähän festareita ja Glasto! ja jos Musen jossain näkisi :supersad:

 

5. HALUUN KANSSA! Mut en tiedä

 

ja ennenkaikkea

6. Ei mitään :LOL: tai siis on varmaan muttei mulla, en vaan keksi mitään sanottavaa. Ja välillä on jtn sellaisia töitäkin, ja niitten kanssa menee aikaa.

 

 

+boonuskysymys

7. Varovaisen toiveikas ja vähän jo innoissanikin!

 

 

(ei tänne kyl kukkaan oikein kauaksi tullut takaisin koskaan ennenkään,, mut toivosta ei saa luopua)

 

Mut mäkin haluan tiettää mitäkuuluu ja itsestään kirjoittaminen o niin viihdyttävää, niin kertokaa!!!

Ulpuska kerro sääkin et mitä kuuluu?

 

ei liity mihinkään mut säätiedotuksessa luke perjantaiksi ukkosta, ei suomessa ukkosta helmikuussa????!

 

p.s. tää onkin jotenkin hassua luettavaa ilman kysymyksiä, noh mutta

Link to comment
Share on other sites

Tässäpä mun vastauksia. Kiitos ja anteeksi.

 

1. Töitä, vähän sairastamista (nyt jo takana onneks), pleikkaria.. öö.. koiria (yllätys lol). Ihan jees menee ku ei pahemmin ajattele :p ja ei oikein kyllä oo mtn tapahtunut, jos ei lasketa mun pientä ac addiktiota, mistälie semmoinen putkahti

 

2.

a) no, tää Florencen uus biisi kuulostaa ihanalta ja reippaalta ja lupaavalta! vaikka videosta tuli liikaa mieleen antichrist (vaikken oo sitä kyllä katsonut, mutta nih). liikaa olen altistunut myös Hozierin take me to church- kappaleelle, grammyjen versio Annie Lennoxin kanssa oli kyllä heeno! Ja siaa on nyt joka paikassa, myös mun päässä.

b) aloin varovasti lukemaan the leftovers:ia by Tom Perrotta. enemmänkin ehkä siksi, että siitä on hbo:lla sarja ja nyt sattu tuo kirja olemaan meiän vessassa.. tmi? lol

c) edelleen katon liikaa kaikkea.. mutta nyt oon yrittänyt vihdoin saada Breaking Badin päätökseen.. tosin otan varmaan Hannibalin 2.kauden mentävän breikin taas. Äh, mä katon kyllä vähän kaikkee, en ees muista kaikkia. apua.

d) baftoja kattelin viime sunnuntaina ja oscareita oottelen kauhulla. ärsyttää jo valmiiks ku musta tuntuu, että ne on niin ennalta-arvattavat, blah. Mutta ihana toisaalta miettiä, että mitä sitä vois SYÖDÄ. OMG. Meinasin ihan unohtaa, mä oon ollu kohta puoltoista kk:tta vegaani.. jatkosta en tiiä, mutta nyt tuntuu hyvältä näin. Että elämä pyörii aikalailla syömisen ympärillä niinku ennenkin.

 

Koirat voi hyvin, tänään käytiin just ell:llä ja hyvältähän poijjaat näyttää. Frodo sai kehuja sielukkaista silmistään ja pelimiehenä oli yrittänyt lekuria vähän pussata, kai oletti, että jostain nami siitä tipahtais. Rafilla ois tässä kohta susi-karhu-testi ja sitä me ootellaan innolla/pelolla..

 

3. Öö, mä taida oikein fanityttöillä nyt ketään erityisesti.. ei oo oikein päässyt fangirl nyt valloilleen. Mutta eiköhän se asia korjaudu tässä taas piakkoin chuckle

 

4. Ens viikonloppuna teen töitä ja ehkäEHKÄ nään serkkua. Villiä elämää LOL. Pidemmän tähtäimen suunnitelmia ois suunnistaa Ouluun ja Turkuun, mielellään tässä kk:n kahden sisällä. Kesällä on tietty Glasto ja mahdollisesti Flow! Ja mieluusti toivoisin jostain ilmaantuvan joitain ihania keikkoja tälle vuodelle, ihan shitti keikkavuosi byäääääh

 

5. Nähdä haluaa tämäkin ja siis Glastossahan meillä on sit jonkin sortin miittiä, mutta muutakin osaa kolostamme olisi kiva nähdä! Mutta ENMINÄTIIÄTÄMMÖSIIINMITTÄÄÄNBYÄÖÖÖHÄHÄH

 

6. Ei ole mtn parempaa kuin interneettti!! Netflix on mun maailman napa ja aina tulee pyörittyä niillä samoilla sivuilla: onth-facebook-people-is-cdon (tylsäääää) ja välillä käyn täällä katsomassa, mutta kun ei oo mtn, niin lähen surkiana pois. Ai niin pleikkari on lämmittänyt viluisina iltoina ihan kivasti, tsih.

 

7. Mä en tiiä koko musesta mtn ku oon niin syvällä maansisässä ku en kestä, etten tod näk nää niitä ainkaan nyt ja rageeee :(((((((((

 

Tämä oli kerrassaan loistava idea :kiss:

Link to comment
Share on other sites

hei jee! :awesome: en nyt jaksa vastata omiin juttuihini (kun ei netti toimi omassa huoneessa ja en täs rappukäytävässä enää jaksa istua kun perse puutuu :chuckle:) mut ehkä aamulla postaan lisää mut nyt on ihan pakko kysyä meinaako vapun ac addiktio nyt jotain muuta kun vaihtoehtoista nimitystä af:lle...?! :chuckle

 

ps tuli näistä kysymyksistä nyt mieleen vanha kunnon slämärivihko :awesome: pitäskö tehä uus. :chuckle:<3

Link to comment
Share on other sites

AWW kui söpö kyselytunti! :dance: Slämärivihko joooooooooooooo!

 

1. mitä kuuluu??? miten menee? mitä on tapahtunu? what's new jnejne?????

Kesätyöhakemusten täyteistä on ollu viime aikoina. Nii ja vaihto siirty kevätlukukaudelle 2016 koska monituiset syyt, enkä oo iha varma mitä mieltä oon asiasta?? Nii siis sikäli mikäli siinä siirrossa ei oo ongelmaa ei PITÄS olla mut en oo tarkistanu. Kohta en lähe vaihtoon ollenkaan ku byrokratia. Mut whuteva, paperisotastressi helpottu sentään hetkeks. :awesome:

 

2. tämän hetken qmin

a)musiikki?

MY SWEATPANTS all day errday 10/10 -IGN

https://www.youtube.com/watch?v=cLQOi0RVLME

 

b)kirja?

Atkinson et al. - Management Accounting 4th edition. :facemelt: Huhhuh, steamy stuff, 50 Shades who??

 

c)tv-sarja?

Agent Carter ja How to Get Away with Murder on kai ainoot, jotka katon joka viikko (eikä ne oo ees hirveen hyviä sarjoja mutku). Ja Agents of SHIELD kunhan se palaa tauolta, koska en rakasta itteeni. :noey:

 

d)yms???

Snow Dog.wmv

https://www.youtube.com/watch?v=93wISpm1ZIk

 

3. nii että ketä sitä fanitytötetään just nyt? :chuckle:

 

 

qbPno4h.gif

tää ällöttävä nugettimiäs (mut toi naama :o)

 

tumblr_nh85p3qbRD1sv18gso1_400.gif

ja tää pullamössöpaahtoleipä (mut noi käsivarret :o)

 

tumblrmaz9agrhfM1qg3jgro1500.gif

ja tää itse täydellisyys :love:

 

 

 

4. mitä teet viikonloppuna/kesällä/ens viikolla/joskus??

Täs pitäs joksiki viikonlopuks varata kiälitesti ja lähtee Vantaalle asti todistamaan et osaan puhua enkkua. Ku jaksaaski. :awesome: Maksaa 200 € ja kestää neljä tuntia ni ei kyl vittuakaan nappais, jos totta puhutaan! (Lol tää on suurin syy siihen, miks se vaihtoon lähtö venähtää ÄKS DEE)

 

5. millon me oikeen nähtäis isolla porukalla? :supersad: haluuuunnnnn!

Kaikki porukalla täs keväällä Stadiin ku meen tekeen ^ton paskan. :LOL:

 

ja ennenkaikkea

6. MITÄ PAREMPAA TEKEMISTÄ MUKA ON KUN INTTERNETTIÄ???!??!?! :phu::chuckle:

NO EI KYL KERRASSAAN MITÄÄN.

 

+boonuskysymys

7. mitkä on odotuxet musen levyn suhteen??????! :awesome:

No saatana pakko myöntää et aivanhan täs meinaa innostuttaa! :O Drones on aika kova nimi ja ig-videoteaserit on antanu mulle elinvoimaa. Ja jostain (ei-kovin-uudesta-mut-silti!) haastattelusta joskus sain sellasen kuvan, et Matt jotenki tiedostais et TR ja T2L oli semisti shaissentäyteisiä albumeja, niin mul on vähä semmonen luotto että josko NYT?!?! Tahtoo uutta kivaa jännää Muse-musiikkia kyllä!

Link to comment
Share on other sites

eilen illalla pistin ton koiravideon pyörimään ja hyvä etten nähny painajaisia... :chuckle: mut mietin sweatpantseja että nehän on suomenenttuna hikihousut/hikialkkarit (riippuen onko jenkki-vai brittimerkitys), kaikkea sitä.

 

noniin vastaampa ite.

 

1.voitin lotossa 25 puntaa eilen!!!!!!!! :awesome: elämä risaseks!!!!!!! ja tänään oon potkulautaillu yli 13 kilsaa. pizzataikina on kohoamassa. oisimpa vielä italianmaassa syömässä kaikkea kivaa. pitäisi tehdä lomapostaukset _blogiin_. on myös miljoona maailmaa mullistavaa fashion statementtia tulossa epämääräisestä kangaspinosta. (as if...)

 

2.a) en ees tiiä mikä musiikki nyt ois :eek: jotenkin semmosta tasapaksua nyt elämä kaiken suhteen, ehkä se muse jännittää, odotuttaa että joku suuri asia tapahtuisi

b)kirjoja on liikaa jotka odottaa lukemistaan, tällä hetkellä menossa hobitti

c) PARKS & REC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! minua ei se ykköskausi jostain syystä sytyttäny niin viivytin näitten muitten kattomista, ei ois pitänyt!!!!! oon nyt koko alkuvuoden menny niitä läpi ja kohta saan kiinni ihan reaaliaikiset jaksot!!!!!

 

3. ron swanson, plus kaikki muut. muuten vähän hiljaista ollut tällä rintamalla owenin jälkeen. D: paitsi tietty orphan blackin felix ehkä. (ja niin orphan blackin voisi kans lisätä tohon edelliseen kohtaan aaaaaaa miksi siihen kolmoskauteen on vielä pari kuukautta!!!!!!!!!!!!?????!!!?!?)

 

 

orphan-black-felix.gif

 

 

 

4.haluun jo glastoon ja haluun musen sinne perkele. ens viikonloppuna meen brightoniin jos rahat riittää. pitäis myös joskus käydä skotlannissa kun sisko meni dundeeseen vaihtoon! jos joku vaan töissä viitsis ottaa selvää paljonko on lomia jälellä...

 

5. nii? :supersad:

6.internet

 

7.oon vähän samoilla linjoilla kyl marsen kaa tässä! jännittää!!!! ja sit ahistaa kaikki keikkahommat. :supersad: kuitenki jotain liian pieniä klupikeikkoja ja plööö.

 

mulla ei nyt ajatus kulje eikä sormetkaan, tästä tuli ruma viesti.

 

 

ps marse meinaako vaihton siirtyminen et voisit harkita downloadia? :shifty::chuckle: HYI kun olen itsekäs paska, pahoittelut siirtymisestä, mut onnittelut paperisodan siirtymisestä. :LOL:

Link to comment
Share on other sites

NONIIN!

 

nyt jokainen joka vähänkin vilkaisee tätä niin vastaa ainakin kaikkiin kysymyksiin.

 

Jee! Mä rakastan kaikkia ystäväkirjoja, slämyjä ja 10 vuotta sitten ahkerasti sähköposteissa kiertäneitä kysymyslitannioita :LOL:

 

1. mitä kuuluu??? miten menee? mitä on tapahtunu? what's new jnejne?????

 

Mulle kuuluu hyvää, uudet työt aloitin pari viikkoo sit, jee! Ja rakastan aurinkoa, joka on viime päivinä ahkerasti näyttäytynyt. Se on ihan käsittämätön se energian ja onnen ja rakkauden määrä, mitä niistä säteistä voi syntyä... Kevät on kohta täällä!

 

 

2. tämän hetken qmin

 

a)musiikki?

 

Cazzette - Blind heart on tän hetken THE biisi. Se herättää vaikka kello olisi kuinka vähän aamulla ja lantion mukavasti keikkumaan :)

 

b)kirja?

Ei nyt kyllä ole ehtinyt oikein mihinkään kirjaan syventyä... Ja jotain vaikutusta silläkin, että kirjastossa saattaa olla hieman liikaa euroja rästissä...uups.

 

 

c)tv-sarja?

Netflixin syövereistä löytyneet Party down ja Arrested development, hulvattomia molemmat :D Eikä ole edes kovin uusia, miten ihmeessä en ole niihin aikaisemmin törmännyt??

 

 

d)yms???

Kevätkevätkevät!!!

 

3. nii että ketä sitä fanitytötetään just nyt?

 

Mä fanitytötän Joseph Gordon-Levitttiä :love:

Ollaan sillai niinku kasvettu yhdessä, olin jo ala-asteella ihan lääpälläni kun kattelin Kolmas kivi auringosta -sarjaa, mut eihän se ihkuttelu oo mihinkään kadonnut kun toinen vaan komistuu vanhetessaan :LOL:

 

4. mitä teet viikonloppuna/kesällä/ens viikolla/joskus??

Viikonloppuna on mun siskon synttärit ja samalla sanotaan heipat mun siskon tytölle, joka lähtee vuodeksi Kiinaan opiskelee, hurjaa ja hurjan hienoa, tää täti on ihan sniff, niin ne pienet vaan kasvaa isoiksi.

 

Ja mitäs kesällä.. noooh, meen ainaki sinne provinssiin! Tässä nyt oon pohtinut sitäkin vaihtoehtoa,että lähtis talkootyöläiseksi sinne. Onko kellään kokemusta siitä hommasta? Netistä oon lukenu kehuja, että siellä talkooporukkaa ruokitaan hyvin ja majotetaan. Lähinnä mietityttää se, että miten hyvin onnistuu omia suosikkeja näkemään, saako niihin työvuoroihin vaikuttaa?

 

Kesälle on myös kaavailtu poikaystävän kanssa matkaa ehkä Espanjaan, kivaa!

 

5. millon me oikeen nähtäis isolla porukalla? haluuuunnnnn!

 

Hii!! Mäkin saattaisin uskaltaa liittyä seuraanne jos kutsu käy :D

 

ja ennenkaikkea

6. MITÄ PAREMPAA TEKEMISTÄ MUKA ON KUN INTTERNETTIÄ???!??!?!

Ei kyl tuu mitään parempaa mieleen :LOL:

 

+boonuskysymys

7. mitkä on odotuxet musen levyn suhteen??????!

 

Sanotaan näin, että odottavan aika on pitkä :rolleyes::D

Link to comment
Share on other sites

eilen illalla pistin ton koiravideon pyörimään ja hyvä etten nähny painajaisia... :chuckle: mut mietin sweatpantseja että nehän on suomenenttuna hikihousut/hikialkkarit (riippuen onko jenkki-vai brittimerkitys), kaikkea sitä.

 

c) PARKS & REC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! minua ei se ykköskausi jostain syystä sytyttäny niin viivytin näitten muitten kattomista, ei ois pitänyt!!!!! oon nyt koko alkuvuoden menny niitä läpi ja kohta saan kiinni ihan reaaliaikiset jaksot!!!!!

 

3. ron swanson, plus kaikki muut. muuten vähän hiljaista ollut tällä rintamalla owenin jälkeen. D: paitsi tietty orphan blackin felix ehkä. (ja niin orphan blackin voisi kans lisätä tohon edelliseen kohtaan aaaaaaa miksi siihen kolmoskauteen on vielä pari kuukautta!!!!!!!!!!!!?????!!!?!?)

 

ps marse meinaako vaihton siirtyminen et voisit harkita downloadia? :shifty::chuckle: HYI kun olen itsekäs paska, pahoittelut siirtymisestä, mut onnittelut paperisodan siirtymisestä. :LOL:

 

Olen tyytyväinen, että videonvalintani inspiroivat näinkin suuresti. :yesey::awesome:

 

Awww Parks & Rec! Mä ahmin kaikki tuotantokaudet viime kesänä, mut en jostain syystä oo vaan saanu aikaseks katottua näitä uusia jaksoja. D: En tiiä miks. Pitäs joku päivä vähä ns. TREAT YO SELF, koska on täs pieni ikävä jo melkeen.

 

giphy.gif

 

 

Ja Orphan Black todellakin aaaaa! Felix on niin fabulous & fierce & flawless ja se on joutunu kestään liian kauan Sarahin shittiä. :noey: Ps: voisko Kira jo painua jonneki kauas? Saakelin suuhengittäjäkakara, en voi sietää kun se on niin hyödytön ja aina kaapattuna ja pelastuksen tarpees jossain, kuolis jo pois. /hups too harsh?

 

NIIN JA KUINKA SAATOIN OLLA MAINITSEMATTA ET HOUSE OF CARDS S3 ENS PERJANTAINA. MUN KEHO EI OLE VALMIS. :'(

 

Ja sori, ei reissuja mulle. :supersad: Kaikki ylimääränen raha sijotetaan silti vain ja ainoastaan vaihtokassaan.

 

 

Ja mitäs kesällä.. noooh, meen ainaki sinne provinssiin! Tässä nyt oon pohtinut sitäkin vaihtoehtoa,että lähtis talkootyöläiseksi sinne. Onko kellään kokemusta siitä hommasta? Netistä oon lukenu kehuja, että siellä talkooporukkaa ruokitaan hyvin ja majotetaan. Lähinnä mietityttää se, että miten hyvin onnistuu omia suosikkeja näkemään, saako niihin työvuoroihin vaikuttaa?

Mä oon ollu tasan yhtenä kertana, öö, viis vuotta sit? Et en ehkä oo paras mahdollinen päivitetyn tiedon lähde. Mut ainaki sillon siivoushommista pääsi luistaan aina ku tahto, kunhan muutoin vaikutti ahkeralta; muis hommis ne vuorot olikin sit paljo tarkemmat/tiukemmat.

 

Hakulomakkeis ne kai vielki kysyy, mitä artisteja haluut nähä, et ne pystyy sumpliin ihmisten työvuorot sopivasti. Sehän ei mitään takaa, mut uskoisin et jos painotat esim. et Muse olis AINOO ihan must-see, niin ois aika hyvät tsäänssit ainaki se päästä näkeen sit. Ja jonkun muun kanssahan kai voi aina vuoroja vaihdella, jos ei muuten onnistu. Mut onhan toi aina vähä uhkapeliä. Siks en ite ookaan uudestaan hakenu, varsinki ku tälleen aikuusena ihmisenä ei niin helposti enää pääse roskiennoukkimishommiin. :[

 

Talkoolaisena oli kyl ihan siistiä olla, ei siinä mitään. Ateriat ja sisävessat oli ihan parhautta. Et jos on hyvää karmaa varastos, niin go for it. :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Awww Parks & Rec! Mä ahmin kaikki tuotantokaudet viime kesänä, mut en jostain syystä oo vaan saanu aikaseks katottua näitä uusia jaksoja. D: En tiiä miks. Pitäs joku päivä vähä ns. TREAT YO SELF, koska on täs pieni ikävä jo melkeen.

 

giphy.gif

 

 

Ja Orphan Black todellakin aaaaa! Felix on niin fabulous & fierce & flawless ja se on joutunu kestään liian kauan Sarahin shittiä. :noey: Ps: voisko Kira jo painua jonneki kauas? Saakelin suuhengittäjäkakara, en voi sietää kun se on niin hyödytön ja aina kaapattuna ja pelastuksen tarpees jossain, kuolis jo pois. /hups too harsh?

 

NIIN JA KUINKA SAATOIN OLLA MAINITSEMATTA ET HOUSE OF CARDS S3 ENS PERJANTAINA. MUN KEHO EI OLE VALMIS. :'(

 

Ja sori, ei reissuja mulle. :supersad: Kaikki ylimääränen raha sijotetaan silti vain ja ainoastaan vaihtokassaan.

 

 

 

Mä oon ollu tasan yhtenä kertana, öö, viis vuotta sit? Et en ehkä oo paras mahdollinen päivitetyn tiedon lähde. Mut ainaki sillon siivoushommista pääsi luistaan aina ku tahto, kunhan muutoin vaikutti ahkeralta; muis hommis ne vuorot olikin sit paljo tarkemmat/tiukemmat.

 

Hakulomakkeis ne kai vielki kysyy, mitä artisteja haluut nähä, et ne pystyy sumpliin ihmisten työvuorot sopivasti. Sehän ei mitään takaa, mut uskoisin et jos painotat esim. et Muse olis AINOO ihan must-see, niin ois aika hyvät tsäänssit ainaki se päästä näkeen sit. Ja jonkun muun kanssahan kai voi aina vuoroja vaihdella, jos ei muuten onnistu. Mut onhan toi aina vähä uhkapeliä. Siks en ite ookaan uudestaan hakenu, varsinki ku tälleen aikuusena ihmisenä ei niin helposti enää pääse roskiennoukkimishommiin. :[

 

Talkoolaisena oli kyl ihan siistiä olla, ei siinä mitään. Ateriat ja sisävessat oli ihan parhautta. Et jos on hyvää karmaa varastos, niin go for it. :yesey:

 

aaaa en kestä toi tanssiva ron on paras! :awesome:

ja ei hitto mää meinasin just pitää treat yo self-päivän täsä männäviikolla mutta sit soitettiinkin töihin. =)

mua vähän harmitti uudet jaksot ja kutoskauden loppu kun chris ja ann perkins (☞゚ヮ゚)☞ lähti. mut ei se mittään onneksi se on tommonen sarja samoinku esmes arrested development jossa jokainen hahmo on vaan maailman paras!

nyt on kriisi mitä alan kattoo seuraavaksi. D: tekis mieli kyllä vaan alottaa AD uudestaan vaikka vasta katoin, toisaalta nyt on koko internetti avoinna mahdollisuuksineen kun vihdoinkin oon löytäny sivuja mitä virgin media ei oo plokannu, tämä perkeleen netti vaan ei jostain syystä mun huoneeseen kunnolla kulkeudu niin ei striimaus aina onnistu! :fear:

 

ja höh jos et muualle reissuun pääse. :supersad: mut joo ymmärrän. :chuckle:

 

plus mitä eikö provinssissa pääse aikuiset roskankeruuhun? :eek: mitä muita hommia siellä on, saako sitä miten paljon ite valita? mut sisävessat kuulostaa kovin luksukselta. :chuckle: ai että en malta odottaa glaston kollektiivista long droppia.<3<3<333333

Link to comment
Share on other sites

 

NIIN JA KUINKA SAATOIN OLLA MAINITSEMATTA ET HOUSE OF CARDS S3 ENS PERJANTAINA. MUN KEHO EI OLE VALMIS. :'(

 

 

Täällä on kolmatta kautta odoteltu myös malttamattomana!! Saa nähdä, millaiset univelat kertyy koska "viel yks jakso!" :LOL:

 

 

Mä oon ollu tasan yhtenä kertana, öö, viis vuotta sit? Et en ehkä oo paras mahdollinen päivitetyn tiedon lähde. Mut ainaki sillon siivoushommista pääsi luistaan aina ku tahto, kunhan muutoin vaikutti ahkeralta; muis hommis ne vuorot olikin sit paljo tarkemmat/tiukemmat.

 

Hakulomakkeis ne kai vielki kysyy, mitä artisteja haluut nähä, et ne pystyy sumpliin ihmisten työvuorot sopivasti. Sehän ei mitään takaa, mut uskoisin et jos painotat esim. et Muse olis AINOO ihan must-see, niin ois aika hyvät tsäänssit ainaki se päästä näkeen sit. Ja jonkun muun kanssahan kai voi aina vuoroja vaihdella, jos ei muuten onnistu. Mut onhan toi aina vähä uhkapeliä. Siks en ite ookaan uudestaan hakenu, varsinki ku tälleen aikuusena ihmisenä ei niin helposti enää pääse roskiennoukkimishommiin. :[

 

Talkoolaisena oli kyl ihan siistiä olla, ei siinä mitään. Ateriat ja sisävessat oli ihan parhautta. Et jos on hyvää karmaa varastos, niin go for it. :yesey:

 

Superisti kiitosta infosta, täytyy vähä tsekkaa tota karmavarastoo :) Pitikö ilmoittautua koko festareiden ajaksi töihin, vai pystykö siellä olemaan päivän tai pari? Ja oliko mahdollisuutta edeltävinä päivinä olla töissä? Mua jotenkin hotsittais eniten olla vaikka parina edellisenä päivänä roudaamassa kamaa ja pystyttämässä kojuja ja sit nautiskella palkkioksi festivaalihumua.. Mut loppujen lopuksi ei sillä hommalla niin väliä ole :)

Link to comment
Share on other sites

hei jee! :awesome: en nyt jaksa vastata omiin juttuihini (kun ei netti toimi omassa huoneessa ja en täs rappukäytävässä enää jaksa istua kun perse puutuu :chuckle:) mut ehkä aamulla postaan lisää mut nyt on ihan pakko kysyä meinaako vapun ac addiktio nyt jotain muuta kun vaihtoehtoista nimitystä af:lle...?! :chuckle

 

ps tuli näistä kysymyksistä nyt mieleen vanha kunnon slämärivihko :awesome: pitäskö tehä uus. :chuckle:<3

 

tsih, mun ac addiktio tarkoittaa assassin creed addiktiota :LOL:

 

edit: parksit on mulla kilometrin mittaiseksi venyneellä katsotaan ku keritään- listalla. mä oon joidenkin asioiden suhteen niin saamaton, mutta saan ehkä kuitenkin tän vuoden puolella katsottua breaking badin, enää yks kausi katsomatta :LOL:

 

editin edit: OSCARIT TÄNÄÄN JA RUOKAAAAAAAA, ei mulla muuta :chuckle:

Edited by Vaptastic
Link to comment
Share on other sites

tsih, mun ac addiktio tarkoittaa assassin creed addiktiota :LOL:

 

edit: parksit on mulla kilometrin mittaiseksi venyneellä katsotaan ku keritään- listalla. mä oon joidenkin asioiden suhteen niin saamaton, mutta saan ehkä kuitenkin tän vuoden puolella katsottua breaking badin, enää yks kausi katsomatta :LOL:

 

editin edit: OSCARIT TÄNÄÄN JA RUOKAAAAAAAA, ei mulla muuta :chuckle:

 

aijjaa. :chuckle:

 

en määkään saanu p&r alotettua ku viimevuonna, aina tuun niin myöhässä näissä. mietin että pitäsköhän se breaking bad nyt sitten niin tietäs mistä puhutaan. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

plus mitä eikö provinssissa pääse aikuiset roskankeruuhun? :eek: mitä muita hommia siellä on, saako sitä miten paljon ite valita? mut sisävessat kuulostaa kovin luksukselta. :chuckle: ai että en malta odottaa glaston kollektiivista long droppia.<3<3<333333

 

En sano ettei pääse, mut jos oikein muistelen, niin Provinssi ensisijaisesti ottaa nuorimmat talkoolaiset roskapartioon ja narikkaan, ku niitähän ei kaljatelttoihin tai muuhun semmoseen voi värvätä. Ni sitä kautta tsäänssit huononee iän myötä. :yesey::chuckle: En muista yhtään, paljonko niitä eri duuneja oli, mut hakulomakkees saa ruksita kaikki itelleen mielekkäät (kai preferenssit myös?), ja esimiehet sit sen perusteella sijottaa ihmiset hommiinsa.

 

Täällä on kolmatta kautta odoteltu myös malttamattomana!! Saa nähdä, millaiset univelat kertyy koska "viel yks jakso!" :LOL:

 

 

Superisti kiitosta infosta, täytyy vähä tsekkaa tota karmavarastoo :) Pitikö ilmoittautua koko festareiden ajaksi töihin, vai pystykö siellä olemaan päivän tai pari? Ja oliko mahdollisuutta edeltävinä päivinä olla töissä? Mua jotenkin hotsittais eniten olla vaikka parina edellisenä päivänä roudaamassa kamaa ja pystyttämässä kojuja ja sit nautiskella palkkioksi festivaalihumua.. Mut loppujen lopuksi ei sillä hommalla niin väliä ole :)

 

JEP! :LOL: Mut onneks se on viikonloppu, ni ei haittaa niin kovasti. :happy:

 

Öääää en muista yhtään pitikö sitoutua koko festariks. Mut veikkaisin et joo, koska sehän vaan tuottas Provinssille ylimäärästä päänvaivaa, jos isokin osa talkooporukasta häippäsis kesken viikkoa / pitäs kouluttaa uutta porukkaa. En myöskään usko, et työnteolta pääsis välttymään ite festaripäivinä missään hommis; en itse asias oo varma, otetaanko talkoolaisia noihin alkumaininkeihin oikeestaan ollenkaan? Mut näköjään tos alkukuusta tulee Provinssin sivuille tän vuoden töistä tietoa, et pianhan toi kaikki selviää. :chuckle:

Link to comment
Share on other sites

apuva mua vähän _musettaa_! :eek: tai siis lähinnä ahistaa kaikki mut haluun nyt keikalleeeeee!!! ja sen levyn ja paree olla kans hyvä ja download ei hitto kun yks ilta mietin jos se kerran on semmosta hevihevihommaa et mitähän kaikkea ne vois soittaa siellä...! :stongue: ja sielua repii nyt kun mitä jos ne ei sinne glastoon mikä nyt on hyvin todennäköstä jokatapauksessa ja saatanaako ne sille viikolle kehtas just kaikki sellaset keikat mitkä oisin halunnu käydä kattoo. :supersad::'( ei ole viimevuosina kovin paljon ollu tämmösiä tunteita!! miten näistä on ennen selvitty???

 

plus joko ens viikolla tapahtuis oikeesti jotain, ihan liian paljon alkaa olla jo kaikenmaailman teasereita ja mulla ois mun vuosipäiväkin. =) lol. toisaalta en haluu et mitään tapahtuu ikinä kun niin mukavan stressitöntä ollut kuitenki tämä musevapaa elämä :LOL: mutku toisaalta kyllä sellaista vaan tarttee. en tiedä mikä pointti tälläkin nyt on mutta vähän tuntuu nyt tämmöseltä jännältä.

 

/avautuminen.

Link to comment
Share on other sites

apuva mua vähän _musettaa_! :eek: tai siis lähinnä ahistaa kaikki mut haluun nyt keikalleeeeee!!! ja sen levyn ja paree olla kans hyvä ja download ei hitto kun yks ilta mietin jos se kerran on semmosta hevihevihommaa et mitähän kaikkea ne vois soittaa siellä...! :stongue: ja sielua repii nyt kun mitä jos ne ei sinne glastoon mikä nyt on hyvin todennäköstä jokatapauksessa ja saatanaako ne sille viikolle kehtas just kaikki sellaset keikat mitkä oisin halunnu käydä kattoo. :supersad::'( ei ole viimevuosina kovin paljon ollu tämmösiä tunteita!! miten näistä on ennen selvitty???

 

plus joko ens viikolla tapahtuis oikeesti jotain, ihan liian paljon alkaa olla jo kaikenmaailman teasereita ja mulla ois mun vuosipäiväkin. =) lol. toisaalta en haluu et mitään tapahtuu ikinä kun niin mukavan stressitöntä ollut kuitenki tämä musevapaa elämä :LOL: mutku toisaalta kyllä sellaista vaan tarttee. en tiedä mikä pointti tälläkin nyt on mutta vähän tuntuu nyt tämmöseltä jännältä.

 

/avautuminen.

 

Allekirjoitan monet pointit tästä! :yesey: Hypetys ja jännitys on iha vitun siistii tämmösen pitemmän meh-kauden jälkeen imo. :awesome:

 

En osaa tän syvällisemmin keskustelua pitää yllä koska vaan DÄDÄDÄDÄDÄÄUDÄDÄDÄDÄDÄU DRONES1!1!! 8D

Link to comment
Share on other sites

Allekirjoitan monet pointit tästä! :yesey: Hypetys ja jännitys on iha vitun siistii tämmösen pitemmän meh-kauden jälkeen imo. :awesome:

 

En osaa tän syvällisemmin keskustelua pitää yllä koska vaan DÄDÄDÄDÄDÄÄUDÄDÄDÄDÄDÄU DRONES1!1!! 8D

 

no aijjaaa toi riffi!!! :awesome: tosin en ihan tiiä mitä mieltä oon tosta drones-huudosta.. :chuckle: MUT SILTI!!!!!!!!!!!! ja aaaaa en kestä mitä RATM-homagea se riffi. :'))

 

että joko tää ois se semmonen kiertue mitä on vuositokulla odottanu, ettei olis väliin julkastu jotain heikompia levyjä joita on pakko soittaa... mut kyllä nyt varmaa joku SMBH pysyy setlistissä mut toivottavasti heivaisivat ees starlightin helvettiin! :chuckle: ja n.kaiken edelliseltä levyltä paitsi unsustainable mua ei haittais mut joo ihansama kaikki vanhat angstiset jutut takaisin!!! sassum.png

 

hihii!

Link to comment
Share on other sites

no aijjaaa toi riffi!!! :awesome: tosin en ihan tiiä mitä mieltä oon tosta drones-huudosta.. :chuckle: MUT SILTI!!!!!!!!!!!! ja aaaaa en kestä mitä RATM-homagea se riffi. :'))

 

että joko tää ois se semmonen kiertue mitä on vuositokulla odottanu, ettei olis väliin julkastu jotain heikompia levyjä joita on pakko soittaa... mut kyllä nyt varmaa joku SMBH pysyy setlistissä mut toivottavasti heivaisivat ees starlightin helvettiin! :chuckle: ja n.kaiken edelliseltä levyltä paitsi unsustainable mua ei haittais mut joo ihansama kaikki vanhat angstiset jutut takaisin!!! sassum.png

 

hihii!

 

Itekin suhtauduin aluks epäilevästi drones-huutoon. Mut sit kato kelasin et se tulee livenä oleen kuitenkin ihan vitun kova, eli kannattaa vaan alusta lähtien olla täysillä messis. :chuckle: Joten aloin ironisesti fanittaa sitä ristuksen lujaa ja nyt oon tainnu vahingos aivopestä itteni. :LOL: Tää juusto on kuitenkin vielä sen verran vähälaktoosista, etten yhtään jaksa antaa sen häiritä.

 

MUT RIFFI NIMENOMAAN. :'( SO GOOD.

 

Mä toivon niin paljon, et Matt olis saanu sisäisen popstaransa jotakuinkin purettua viime kiertueiden aikana, koska kaipaan jo kovasti semmosta raskaampaa niinku yleisilmettä??? :chuckle: Tai siis niin. Lol. Vähintään ny ainaki Downloadissa ja miksei Provinssissakin, onhan Matt ainaki joskus tiedostanu meidän metallimieltymykset ja et täällä raskaammat settilistat otetaan paremmin vastaan ku mones muus maas. :eyebrows: (Tietysti nää höpönlöpinät ei meinannu paljo paskaakaan käytännön tasolla lmao, mut silti.)

Link to comment
Share on other sites

Itekin suhtauduin aluks epäilevästi drones-huutoon. Mut sit kato kelasin et se tulee livenä oleen kuitenkin ihan vitun kova, eli kannattaa vaan alusta lähtien olla täysillä messis. :chuckle: Joten aloin ironisesti fanittaa sitä ristuksen lujaa ja nyt oon tainnu vahingos aivopestä itteni. :LOL: Tää juusto on kuitenkin vielä sen verran vähälaktoosista, etten yhtään jaksa antaa sen häiritä.

 

MUT RIFFI NIMENOMAAN. :'( SO GOOD.

 

Mä toivon niin paljon, et Matt olis saanu sisäisen popstaransa jotakuinkin purettua viime kiertueiden aikana, koska kaipaan jo kovasti semmosta raskaampaa niinku yleisilmettä??? :chuckle: Tai siis niin. Lol. Vähintään ny ainaki Downloadissa ja miksei Provinssissakin, onhan Matt ainaki joskus tiedostanu meidän metallimieltymykset ja et täällä raskaammat settilistat otetaan paremmin vastaan ku mones muus maas. :eyebrows: (Tietysti nää höpönlöpinät ei meinannu paljo paskaakaan käytännön tasolla lmao, mut silti.)

 

niinno, jos oon selvinny FIGHT!/WIN!-huudoista niin kai nyt tostakin. :chuckle: plus vähälaktoosinnen juusto, ihana vertaus! : D jospa tälläkertaa ei tulis sellasta pizzaa niinku mulla sillon kalsariniemen jälkeen...

 

ja niiiii-in toivon vaan niin paljon että näin on, tuntuu et toistan nyt vaa edellistä viestiäni. :chuckle: mut tahon sellasta kunnon meininkiä, koko T2L-kiertueella oli vaan kaks keikkaa mistä jäi kunnon hiki (jos ei säätiloja oteta huomioon) ja nekin oli roundhouse ja SBE... voi että jos nyt oikeesti. aatellla jos esmes feeling average ois heivattu.....!!!! tosin semmonen tuntuu musestandardeilla aika mahottomalta. :LOL: mut aina voi toivoa! :awesome: ja UD:n on paree olla kuopattu kans!

Link to comment
Share on other sites

http://muse-soul.tumblr.com/post/112535862731/the-calm-before-the-storm

Is it true that you’ve written a sequel to Citizen Erased?

 

(laughs) I did indeed. But I don’t know yet if it will appear on the album or not. Because it actually was only a test. I wanted to see if I’d be able to once again write a song in the style of our second album ’Origin of Symmetry’ or if it would be near impossible because I’m somewhere else. It was about stripping off the recent past and to go back to something which was long ago. I was quite unsure about it and with this song I wanted to find out. And it worked out. I realised that I’m actually still the same person I used to be at the beginning of our career – although a lot has happened since then, especially in my private life. With this conclusion I approached the other songs. With the motto: It works so I can continue with it. With the ’back-to-basics’-approach I explained earlier.

 

giphy.gif

Link to comment
Share on other sites

Ei saatana rupes pelottaan ihan helvetisti et mun vaihtoaikataulu menee just täydellisen epäsopivasti ristiin Musen kiertueiden kans. TOISAALTA ei ne oo tainnu näille main eksyä keväällä tyyliin Originin kiertueen jälkeen? Et siinä mieles ei hätää??? MUT ENTÄ JOS Drones onki sit paluu OOS-meininkeihin kaikin tavoin... :eek::chuckle:

 

Mut oikeesti perseenkään vertaa en osaa ennustaa, ku se levyn julkasupäiväki on mitä on.

 

AHISTAA JUMALAUTA. :'(

Link to comment
Share on other sites

kah tämähän oliki menny jo toiselle sivulle :chuckle: MUT SIIS NIIIIII-IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /panokseni keskusteluun.

 

tykkään kans tästä

And: What do the songs sound like?

Totally different from the two last albums.

:awesome:!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

mut ei hittoku ahistaa kaikki keikkahommat kanssa ja just se että mitä jos tää nyt on se juttu mitä joskus nuorena kuvittelin musenkeikkojen olevan, eikä sellaista mitä se sitten tuli olemaan (EI SILLÄ että siinä jotain vikaa oisi!) ja nyt just kun ei oo kunnolla päässy kiertuepudjettia kerryttämään samalla mittakaavalla kun joskus ennen, et jos ei nyt lotossa voita niin voi jäädä vähän pienemmäksi tälläkertaa. :supersad: lol ja mun first world problems mut byhyyyy ku plöö. joo ehken tästä enempää. :chuckle: mut äääääääääää!!!! hitto! sdfkldfdgf!!!!!!!!!

 

oli mulla joku järkeväkin sanottava mut joo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...