Jump to content

Recommended Posts

Wa ik vandaag nou voor iets genants meemaakte, een vriendin van me die een tijdje logeert heeft gisternacht seks gehad op mijn bank, maar had bepaalde restmaterialen niet geheel volgens de regels opgeruimd (lees: onder het kussentje in de hoek waar ik altijd zit).. dus ik nietsvermoedend, ontving vandaag mijn schoonouders uit Frankrijk. op een gegeven ogenblik sta ik op, daarmee het kussentje verschuivend, loop naar de keuken en tref bij terugkomst een zeker rubberen gebruiksvoorwerp open en bloot aan op de bank. insert: horrorgeluiden, Lilia die in slow motion het kussen teruggooit en zich ziek schamend terug gaat zitten en zwetend doet of er niks aan de hand is. (geen idee of ze het gezien hebben) vervolgens me een half uur niet durven bewegen, boze SMSjes gestuurd naar de vriendin in kwestie ("dat MEEN je niet... kun je ze niet afleiden en het in de prullebak gooien?" -niet met mijn blote handen!!!), en vervolgens met veel pijn en moeite naar de WC gelopen en vervolgens met veel pijn en moeite en een onmogelijk onzichtbare manoeuvre met WC papier in mijn hand het voorwerp van het zicht onttrokken...

Dat heb ik weer....

 

:LOL: !!!!!! Wat een verhaal zo op de vroege zondag :D .

Link to comment
Share on other sites

Vis, ik ben een blub?

 

Ja xD Ik ben immuun voor K3, denk ik. Ik heb de hele tijd al een mengeling van Ja Zuster, Nee zuster-muziek, 7 nations army en het themalied van Ernst en Bobby in mijn hoofd zitten. En dat is het resultaat van 2 uur lang repeteren voor JZNZ musical T____T

Ik ga niet naar Leeds: geen geld en daar krijg ik sowieso geen toestemming voor :F:

Edited by FPwoper
Link to comment
Share on other sites

Ja xD Ik ben immuun voor K3, denk ik. Ik heb de hele tijd al een mengeling van Ja Zuster, Nee zuster-muziek, 7 nations army en het themalied van Ernst en Bobby in mijn hoofd zitten. En dat is het resultaat van 2 uur lang repeteren voor JZNZ musical T____T

Ik ga niet naar Leeds: geen geld en daar krijg ik sowieso geen toestemming voor :F:

 

Jammer dat je niet kan gaan ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...