Jump to content

Recommended Posts

Wiskunde is toch verplicht? Bij mij op school wel anyway :) wiskunde A1 was op de havo alleen geen eind examen vak geloof ik.

 

Alleen bij CM is het niet verplicht... op Havo dan tenminste. Maar ik heb al van meerdere mensen het probleem gehoord (vooral bij mijn zus) dat ze een studie willen gaan doen waar je wiskunde bij nodig hebt.. Je kan pas vanaf je 21e een examen doen erin :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Alleen bij CM is het niet verplicht... op Havo dan tenminste. Maar ik heb al van meerdere mensen het probleem gehoord (vooral bij mijn zus) dat ze een studie willen gaan doen waar je wiskunde bij nodig hebt.. Je kan pas vanaf je 21e een examen doen erin :shifty:

 

Hmm ja ik kan me niet meer herinnering of die wiskunde op de Havo verplicht was of niet, geloof dat A1 ook maar voor een jaar was.

Link to comment
Share on other sites

Wacht, je wilde niet vastzitten aan natuurkunde maar je hebt het toch gekozen? :p

 

Ik zit er nu ook niet aan vast, want ik kan het laten vallen xDDD

 

Heiligheid: ik heb vakantie. Ik hoef helemaal NIKS meer en zit nu lekker in 's-Gravenhage op een vakantiepark, Najib Amhali kijken :LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ik zit er nu ook niet aan vast, want ik kan het laten vallen xDDD

 

Heiligheid: ik heb vakantie. Ik hoef helemaal NIKS meer en zit nu lekker in 's-Gravenhage op een vakantiepark, Najib Amhali kijken :LOL:

 

Nee man. CARNAVAL VIEREN.

Link to comment
Share on other sites

Ja en ook iedereen viert nog kerst om Jezus te herinneren, en Pasen omdat hij toen naar de hemel vloog. Blabla. Dat jullie altijd zó erg zeiken over Carnaval maar kijk nou eens aub naar jullie zelf man. Pfff. Stelletje whiners :')

Link to comment
Share on other sites

Ja en ook iedereen viert nog kerst om Jezus te herinneren, en Pasen omdat hij toen naar de hemel vloog. Blabla. Dat jullie altijd zó erg zeiken over Carnaval maar kijk nou eens aub naar jullie zelf man. Pfff. Stelletje whiners :')

 

:facepalm:

 

Cursusje bijbelkennis is hard nodig hier :noey:

Link to comment
Share on other sites

Nee man. CARNAVAL VIEREN.

 

Nee, want

1) ik geef er niks om

2) ik ben geen 16, er is dus niks aan

3) ik heb geen geld

4) geen van mijn vrienden viert het

5) ik haat carnavalsmuziek

 

:F:

 

Ik doe alleen aan kerst als in 1x naar de kerk, daarna eten en cadeautjes met vriendinnen ^^

Link to comment
Share on other sites

Oh god, gaat het hier over? Ik wist het...

Je hoeft geen christen te zijn om de gedachte achter carnaval te begrijpen, of die achter kerst of pasen. Daarvoor moet je het totale plaatje van het feest zien, die paar dagen feest zijn maar het halve verhaal...

Link to comment
Share on other sites

Nee, want

1) ik geef er niks om

2) ik ben geen 16, er is dus niks aan

3) ik heb geen geld

4) geen van mijn vrienden viert het

5) ik haat carnavalsmuziek

 

:F:

 

Ik doe alleen aan kerst als in 1x naar de kerk, daarna eten en cadeautjes met vriendinnen ^^

 

Je bent 13 dus?

Link to comment
Share on other sites

Ik dacht dat leeftijd pubers niet tegenhield om los te gaan met carnaval?

Oh wat een lol hadden we toch, in de Tent in Nuenen in het jaar 2000. Herinneringen om te koesteren, m je hele leven bij je te dragen. De grote wisseltruc met een fles pisdrank, blauwe plassen kots in de auto van iemands ouders, het voor het eerst getuige zijn van het prachtige beeld van twee jonge geliefden die handwerk op elkaar verrichten op het bankje in de hoek. Dat goddelijk ordinaire meisje van 13 dat staat te wankelen in een kring vol jongens en zich steeds weer op iemand anders' lippen laat vallen. Hevig rivaliserende vriendinnen met een mond vol speeksel. 46, 47. Ik win! Ik was als preutse alto zo'n beetje de enige die geen pfeiffer heeft opgelopen die avond. :rolleyes::rolleyes: aaaahhh, good times! ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...