Jump to content

Recommended Posts

Ik stuiterde ook heel vaak. Maar niet zo vaak meer de laatste tijd.

Geschiedenis is zo deprimerend... en ik heb morgen een Grieks proefwerk. En een wiskunde so waar ik niks van snap. En overmorgen heb ik een natuurkunde proefwerk en moet ik een KCV opdracht inleveren. En vrijdag geschiedenis. En dan heb ik vakantie *heiligheid*

Link to comment
Share on other sites

Pff CM profiel, kan je net zo goed niet naar school zijn gegaan als het aan Janine ligt :rolleyes:

 

Oh ja nou tot op zekere hoogte zou ze daar gelijk in kunnen hebben... ookal ben ik een hoogopgeleide intelligente vrouw, ik behoor nog altijd tot het doucheputje van de samenleving en ik kan amper mijn rekeningen betalen ;)

 

Wat ik er eigenlijk mee bedoel is is dat het voor mensen met een CM/EM profiel best nutteloos is. Iemand met een interesse voor kunst, talen of economie boeit het echt geen flikker wat er in de natuurkundige wereld gebeurd.

 

Ik vind trouwens wel dat ze wiskunde moeten gaan verplichten bij CM...

En even voor de mensen onder ons, 'ho even, ik ben slecht in wiskunde' dan moeten ze er maar wiskunde C bij doen, dat lijkt me dan wel het eerlijkste van alles.

Link to comment
Share on other sites

Dat is het bij ons nu wel D: helaas

 

Ik wilde geen C&M, want ik wilde sowieso biologie en wiskunde B en er is al geen bio mogelijk bij C&M. E&M viel zeker af (economie *shudders*) en N&T ook xDDD ik wilde zeker niet vastzitten aan natuurkunde. En dus heb ik nu N&G met Grieks, natuurkunde en geschiedenis. En aardrijkskunde. En wiskunde B

 

Wacht, je wilde niet vastzitten aan natuurkunde maar je hebt het toch gekozen? :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...