Jump to content

Recommended Posts

Geloof dat bij ons ANW zich wat meer richtte op algemene kennis, zoals klimaatsverandering waar dan geen formules aan te pas kwamen. Het is ook een apart vak, geen Natuurkunde 2.

 

Dat is het bij ons nu wel D: helaas

 

Ik wilde geen C&M, want ik wilde sowieso biologie en wiskunde B en er is al geen bio mogelijk bij C&M. E&M viel zeker af (economie *shudders*) en N&T ook xDDD ik wilde zeker niet vastzitten aan natuurkunde. En dus heb ik nu N&G met Grieks, natuurkunde en geschiedenis. En aardrijkskunde. En wiskunde B

Link to comment
Share on other sites

Jij een beetje vier jaar knippen en plakkenen ik als belastingbetalen moet daar voor opdraaien :phu: Weg met de kunst!

 

 

:noey:

 

Tsssss.... ik ga binnenkort ook mijn steentje bijdragen aan de maatschappij om mijn onmisbare ervaring in knip- en plakwerkjes door te geven aan de jeugd...

en wow! ik ben ff pannekoeken bakken en hoppa! ik ben niet meer gewend aan deze snelheid in deze hread...

Link to comment
Share on other sites

Dat is het bij ons nu wel D: helaas

 

Ik wilde geen C&M, want ik wilde sowieso biologie en wiskunde B en er is al geen bio mogelijk bij C&M. E&M viel zeker af (economie *shudders*) en N&T ook xDDD ik wilde zeker niet vastzitten aan natuurkunde. En dus heb ik nu N&G met Grieks, natuurkunde en geschiedenis. En aardrijkskunde. En wiskunde B

 

:yesey: Het gaat vooral om kiezen wat je leuk vind. Niet omdat het ene profiel 'beter' is dan het andere.

Link to comment
Share on other sites

Tsssss.... ik ga binnenkort ook mijn steentje bijdragen aan de maatschappij om mijn onmisbare ervaring in knip- en plakwerkjes door te geven aan de jeugd...

en wow! ik ben ff pannekoeken bakken en hoppa! ik ben niet meer gewend aan deze snelheid in deze hread...

 

Als ik online had mee kunnen lopen met de schreeuw om cultuur had dat gedaan :(

Het gaat behoorlijk hard vanavond ja :chuckle: Mag ik ook een pannenkoek?

Link to comment
Share on other sites

Als ik online had mee kunnen lopen met de schreeuw om cultuur had dat gedaan :(

Het gaat behoorlijk hard vanavond ja :chuckle: Mag ik ook een pannenkoek?

 

Ik heb ook niet meegedaan aan de schreeuw aan cultuur. Niet omdat me die bezuinigingen niks kunnen schelen, maar omdat je als reactie daarop gaat "schreeuwen" verlaag je je tot het niveau van de PVV en bevestig je het voorordeel dat over kunstenaars geschetst wordt alleen maar. Je kunt veel beter gewoon doorwerken om duidelijk te maken dat kunstenaars hardwerkende mensen zijn en Nederland niet zonder ze kan..;)

En ja hoor, ik heb nog wat beslag over. met of zonder spinazie?

Link to comment
Share on other sites

O-m-g toen waren Lilia en ik ook op Pinkpop! Niet op de dag dat HIM speelde, wij waren alleen op maandag voor muse.

 

Oh ja toen die signeersessie afgelast werd en we daarna tussen de Lenny Kravitzfans door naar voren moesten sprinten... en het gevecht om Dom's drumstokje...

 

We hebben HIM ook in 2004 gezien, maar dan in 013. Moet er wel bij vertellen dat mijn fan-heid toen al over zijn hoogtepunt heen was...

Link to comment
Share on other sites

Oh ja toen die signeersessie afgelast werd en we daarna tussen de Lenny Kravitzfans door naar voren moesten sprinten... en het gevecht om Dom's drumstokje...

 

We hebben HIM ook in 2004 gezien, maar dan in 013. Moet er wel bij vertellen dat mijn fan-heid toen al over zijn hoogtepunt heen was...

 

Franz F gekeken met Perik :happy: We kwamen toch mooi vooraan! Chris op mijn hoofd :eyebrows:

 

Ohh echt was dat in 2004? Man.. zo lang geleden :LOL::supersad:

Link to comment
Share on other sites

:LOL::LOL: Aangekoekte baileys :LOL:

 

:eyebrows: Hij ziet er wel een beetje apart en oud uit tegenwoordig.

 

 

2004? :eek:

 

... die nog in mijn kamer verstopt lag van jou vorige bezoek, volgens mij...

en ja... nou zijn wij natuurlijk ook ouder geworden maar idd, hij is een beetje een parodie van zichzelf... en dan te bedenken dat we daar ooit klapperende premature eierstokjes van kregen en een loopdoos...:LOL::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...