Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

ouh, säg nüüt: viel spass a all wo hütt scho in gnuss vo de beschte band vo de welt chömed. macheds mer nid kaputt.

 

na e frag:

was bevorzuged ihr so a konzert? sitzplatz, stehplatz, zmitzt inne und eher vorne oder gmüetlich es bitz hinne?

Link to comment
Share on other sites

mesimesi de spass werde mer ha

 

wäg dinere Omfrog vo bevorzogte Plätz, also be grosse Stadion konzert ala u2 bevorzogi en Setzplatz, chli hökle o gnüsse cha au ganz schön si. be MUSE en London hämmer au nor no Setzplätz das Johr ergatere chönne, esch au mega gsi. Vorallem wenn det Band uf Bühni chonnt stönd alli uf o ab gohts. Ede Schwiz muesch jo angscht ha das di de hende dra zämeschisst selsch abhocke. Be chline Konzert esch stoh ganz ok, aber eher höchi Meschpolt wo de Ton au guet esch. För di vordeschte Reihe be e glaub langsam z'alt (be jo glaub wörkli met abstand de ältischt do ene).

Närv mi zfescht ab gwösse Lüt, früener esch mer da egal gsi.

Fazit: chonnt för me drufa welli Band o wo s'konzärt esch.

Link to comment
Share on other sites

denn gahts dir ähnlich wie mir. chunnt immer drufah welli band das spielt. früehner bini scho immer voll in "moshpit" gange und bevorzug die methode bi muse-konzert au hütt na. det chani eifach nid ruhig umestah.

 

ich verstahn aber, dass wemmer für en sitzplatz zahlt, hässig wird wenn die vor eim ufstönd. am placebo-konzert ischs denne 2 reihe hinder eus so ergange. chum hetts agfange

sind die hinder eus ufgstande und ebe die lüüt 2 reihe wiiterhinehänd händ nüüt meh gseh. ich mein, denn sölled abe go stah, susch müend denn all ufstah und denn mached sitzplätz au ke sinn meh.

 

bisch viellicht de ältisch da im forum, aber sicher nid am konzert. miin vater isch komplette muse-fanatiker und morn wirds scho siis dritte muse-konzert sii. er hett denn grad na es paar kollege mitiipackt und so werdeds de altersschnitt recht id höchi drucke.

Link to comment
Share on other sites

jo alter schözt for guetem gschmack jo ned hehe

 

also e stand ame glich uf au wenni setzplätz ha

esch jo ned kino, halt mi ad ängländer

so jetzt mueni bald abflüge do

MUUUUUUUUUSSSSSSSSSEEEEEEEE mer chömet zom glaub öppe 12te mol

vo teil sache chammer eifach ned gnue bechoh :-)

Link to comment
Share on other sites

bin no liecht gschändet vo gester....s chili konzert sitzt mer no bitz i dä knoche. aber hät sich uf jedefall glohnt zum no uf Zh z fahre, klar chömed d chilis bi mir nöd a gwüssni anderi bands häre, aber s isch ächt guet gsi zum die gseh gester. :)

 

hm woni am liebste bi a dä konzert: i wör au säge, s chund uf d band druf a....aber so bi dä letschte konzert woni gsi bi, hani immer stehplätz gha und i ha nöd nöch gnueg a dä bühni chönne sii. bsunders bi U2 (ok döt häts nöd glangt bis ganz füre, aber immerhin a einem vo däne beide laufsteg bini gsi). bim idol und depeche mode bini i dä erste/zweite reihe gsi und döt chund bi mir s gfühl eifach vill besser dure, plus i GSEH au öppis. bi nämli nöd gad extrem gross. trotz minner bescheidene grössi hani bis jetz no nie dra denkt, sitzplätz z neh. i ka eifach nöd ruhig stoh/sitze wenn musig lauft.....wirdi morn o nöd chöne :)

Link to comment
Share on other sites

also e freu mi scho uf höt obe oleole :D

hoff du meinsch met eme superkonzärt vo u2 ned s'letschte vo zöri, hani also ned wörkli guet gfonde met em messias uf de bühni. joshua tree tour die esch hammer gsi. aber zom glöck se gschmäcker verschede sogar be de MUSE fans

 

 

(sorry doppelpost, ich weiss...)

 

also ja i würd im fall ALLES gäh weni chönnt ä zitreis mache und mir d joshua tree tour mal live zu gemüte führen. aber dozmol bini ja no im sandkaste umekrabblet... tatsach isch eifach dasi u2 s erst mal am 18.07.05 gseh han, und mir da gfalle hät und s isch ja immer öppis speziells, s ersti mal. aber: münchen hät mi besser dünkt, so wie d band druf gsi isch und so, und bi lissabon 40 zum schluss....(nur jo: spätestens z lissabon hani am bono sini sprüch in und uswändig chönne und shät denn scho bitz gnervt...) aber äbe jo, uf däm forum gohts ja um muse, nöd wohr. aber i ha da eifach no müese säge :)

Link to comment
Share on other sites

so und i bi gester im hallestadion gsi. im märz 03 bini äbe gad nöd im lande gsi wo si do gsi währed, drum hani si jetz umbedingt müese gseh. i wör säge hät sich glohnt, die hend alles gäh uf dä bühni, i has guet gseh, bi relativ wit vorne gsi...

hey, iiich aaauu! i han mir jo vilich eis abgschwitzt det :LOL: aber isch toll gsi

jetz freuts mi aber uf MORN!! :)

hey, ich au ;) getraus mi jo fasch nid zsägä, aber gester nomittag hani irgendwiä gar nid gschnallet, wo mer dkollegin gseit hett, mir gsechet üs jo denn am mittwuch, dass sich da ufs muse-konzert bezoge hett (han mi nämmli zersch mol für de zmittag abgmolde benere, bis sie mi uusglachet het... :$ )

defür weissi wo mini tickets sind, und süsch chentis jo jederzyt wider uusdrucke (en riise vorteil be so ordnigsfanatiker wiä mir das anschiinend teilwiis sind :rolleyes: ). aber ehrlich gseit: muse-tickets loht me au hinders bett gheie sondern tuets schön ordendli a dpinwand oder mittlerwiile magnetwand ;) so, jez hani fertig gschumpfe, mer gseht sich jo denn morn eventuell (i wirde jeans, schwarze pulli und schwarzes t-shirt aaha, sehr originell, i weiss, aber sind jo alli andere origineller und hebi mi wider us der masse use :LOL: gester simmer au shco z4te alli mit jeans und schwarze t-shirts unabgsproche ans konzert...)

Link to comment
Share on other sites

wooop...Vorfreud isch gross...SEHR gross....:happy: i erinnere mi gern as Southside Festival zruck, letschte Juni, si hend mi aifach umghaue!! I bi nocher richtig paralysiert xi..ha nun köne ungläubig lächelnd de Kopf schüttle..:happy:

 

Also falls irgendöpper vo eu öpper mit lange bruu/bronzene Hoor xeh (i weiss, struubi hoorfarb, d Farb hät sich biz usebleicht), eme schwaz-pinkige Muse Shirt, hellschwarze Jeans undere dunkelwiirote lange Umhängetäsche xeht (miteme Finntroll und Ensiferum Sticker), in Begleitig vonere spitzbüebisch-kurze-schwarze-Hoorschnitt-trägende Kollegin xeht, denn bin iis + Kollegin :D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR;2394565']

 

 

Jo grüess di Foxhunter,

freut mi dech ond de sal do au no welkomme z'heisse. Ech be met minne 20 Jöhrli au no eine vode jöngere Gilde aber en deftig iigfleischte Fan. Ech ben z'Gänf sowie en Winti awäsend, wie wersch du aareise of Gänf? Ech ond d'Kollegin wöred momentan metem Zog aareise. Vo wäge Lüt a Konzärt: Em vordere Bereich hani no sälte es Problem gha, zuedem gniess ech d'Konzärt ond mach mer härzlech wenig Gedanke om die Lüüt wo om mech ome stönd :D

 

@ alli andere: d'Lisa ond ech send ca. 16:30 en Wenterthur. Wör mi freue met de einte oder andere bereits vorhär scho chönne azstosse.

 

 

Aber was no vell wechtiger esch: Mer bruchtet ergend en Öbernachtigsmöglechkeit en Wenterthur, dos för üs sehr schwerig wördi zrogg z'cho.

 

Oder werd os dinnere Grillparty no öppis Foe? :D

 

 

also (ich wot mich da sit langem au wieder mal mälde) ich ha mich jetzt au grichtet *hoff* am 16.33 in winterthur zsii. das ich üch da no träffe.

ich hoffe das klapt.

wo wontsch du scho wieder? ich ha gmeint im kanton LU, susch verwächslich dich.

will wenn det wohnsch wo ich gmeint han. den chönti di au hei näh. will ich stell mis auto in zug ane. det sötts jo keis problem sii *g*

also bis morn. *freu*

 

ich hoffe schwär da klapt alles.

 

greez gabriel

Link to comment
Share on other sites

ui da chunt mer no was in sinn. weiss öpert wenn das konsärt verbii isch.

ich glaub das isch nid so schlau wenn mis auto in zug stahd *g*

will mi lesti zug wär vo winterthur us am: 23:52

de nächst wär erst am: 04:42

naja gad öpe nid. muäss mis auto öpe nöcher stelle *g*

denn uf winti woti nid fahre. kei ahnig wo dure und wo ane stelle ^^

 

naja. mal luäge

 

no en guäti nacht

 

greez gabriel

Link to comment
Share on other sites

Nein Ich war nicht im Genf... Muse hat mich enttäuscht mit ihrem neuem Album... Ich wollte nicht nach Genf fahren :(

Aber ich höre "Black holes and revelations" diese Tage. Jemand hat mich gesagt, dass ich viel dieses album hören müssen, um es zu lieben.

Link to comment
Share on other sites

So mini liebe Chender, ganz onverhoft beni no zo de Kollegin of Bärn id WG cho, do üs es paar ufmerksami Bärner metgno hend. Komischerwiis send Muse am halbi 9i bereits scho am spele gse wo mer iitroffe send. Mer hends ned fertig brocht es freis Gepäckschäschtli z'fende, drom...

 

...mer chömed also i die riise Halle ine ond üsi Frönde hend em Schiin ah dasmou ned metem typische opener KoC oder Take a Bow agfange.

 

D'Specials send halt scho Sunburn ond Feeling good gsi, wo jo bekanntlecherwiis em Momänt ned gspellt wärde. Alles anderi chömmer jo morn de no bemene Bierle bespräche :D

 

Schöne Obig, guet Nacht!

Link to comment
Share on other sites

Hallöchen

juhui höt nomol MUSE, geschter esch also dotal de Hammer gsi, nöch am London Konzärt (det esch d'Halle halt au einiges besser). Am viertel ab 8 händs agfange, also send pönktlich höt :) e hoffe jo das au höt d'Noisette ned chömmet, esch kä verloscht.

He ond händer gseh 16.6.07 MUSE en London em Wembley Stadium (die erscht Groppe em neue omboute Stadium) am Samschtig esch vorverkauf Start. Wer Gäld het o Zit

AB NACH LONDON die geilscht Groppe ede beschte Stadt da müend er gseh ha.

allne scho mol big spazz höt obe

Link to comment
Share on other sites

jo, vorbänds sind meistens eh zimli unnötig :D

aber au falls dNoisettes chömed, glaubi scho, dass es uf dzüg zwüsche halbi 12 und 12i wird lange (süsch hetti denn au langsam es problem... ;) ) oder was meinet die erfahrene konzertbsuecher (d.h. wiä lang hends denn gester so ca. gspillt?)

Link to comment
Share on other sites

geschter händs so 1std 45min gspellt en londondon öppis öber 2std, dänke scho das da för zogfahrer set lange. Am Franz Ferdinand hets au easy glanget o die händ e Vorband gha.

Jo zo 95% se d'Vorband öberflössig. JJ72 esch mol Vorband gsi vo MUSE en Friburg die se ächt guet gsi o het au passt.

Link to comment
Share on other sites

do no d'Set List vo Genf zom gloschtig mache

map of the problematiq

butterflies

supermassive

assassin

new born

starlight

forced in

bliss

feeling good

hoodoo

invincible

tiro

plug in baby

sunburn

hysteria

stokholm syndrom

take a bowe

knights of cydonia

hoffentlich spielen sie dafür heute noch muscle museum, showbiz, citizien erased und vor allem city of delusion, dass ich noch nie live erlebt habe. die anderen zwar schon, aber das sind meine sogenannten "all time favorites"!

Link to comment
Share on other sites

i chume grad (fasch) frisch vo däm angersgeile uftritt ir arena de genève! di jungs hei wider mal bewiese, dass si eifach dr absolut hammer si! aber ha mi anderersits o no nie so gnärvt amne konzert... we e vorband akündet isch u konzertbeginn 20.00 steit, de faht doch dr houptact immer so ca. am 21, oder!? da fröit me sich drü monet lang uf das konzert u de verpasst me di erschti halb stund u mues z hinderst astah, wome no grad knapp ufe bildschirm gseht! :mad: grrrrrr!

 

i wott aber muse endlich mal richtig gseh! da i imne halbe jahr z london are schuel bi, wott i probiere a das mega-konzert im wembley stadium z ga am 16.6!:D

 

u hie mini frag: het öpper e ahnig, wie ich vor schwiz us am beste zu tickets chume? chame vo därä site am samstig o international bstelle?

 

liebs grüessli

fröschli

Link to comment
Share on other sites

noch ganz benommen vom gestrigen konzert, sitze ich schon wieder bei der arbeit.

das war wieder einmal allererste sahne und sie haben sogar fast alle meiner wünsche berücksichtigt. wie lange haben sie überhaupt gespielt? sicher 2 stunden, oder?

 

wie war euer eindruck?

 

 

negativpunkt: merchandise zu teuer und nicht unbedingt nach meinem geschmack.

Link to comment
Share on other sites

2 1/2 stunde schlaf si definitiv zweni für när ä mathprob z'schribe...ha se vou i sand gsetzt.

ABER WAS SOLLS!!! I ha geschter öppe z'geilschte konzert erläbt,wos cha gä!!

Aui mini Lieder woni mr gwünscht ha, super lightshow, guetglunti Musers(hey,dr Matt het für sini Verhäutnis gredt wienes Buech!), super Publikum(gäu Luki;))3m Luftlinie vom Matt(hehe...)

 

Ich will noooochmaaaal!:D

 

Es isch würk super gsi und mir faut würk nüt i,woni mr no hät gwünscht...ussert villecht es Outogramm,aber da das eh unmöglech isch gsi,hanis gar nid ersch erwartet. Ah ja,Assassin live wär o no cool gsi. Und z'merchzügs isch definitiv z'tüür gsi u mini Hotpants hani o nid gseh:( ;)

 

Het öpper fotis? i ha nur so mickrigi uf mim Natel.Scheiss-uflösig ufem PC natürlech...

Und BOOTLEG,ICH WILL BOOTLEG!!!!!

Link to comment
Share on other sites

also ich muess au namal betone, dass muse e usserordentlichi spielfreud an tag gleit händ. würklich beidruckend. dstimmig isch abem erschte moment super gsi und ich klatschnass.

de wahnsinn.

 

hett de fründin eigentlich au gern die sexy hösli kauft, aber die häts ja gar nid gha. denn hani ihre halt das s/w-gstreifte shirt mitem piano für 50 stutz (!) kauft.

Link to comment
Share on other sites

[u hie mini frag: het öpper e ahnig, wie ich vor schwiz us am beste zu tickets chume? chame vo därä site am samstig o international bstelle?

 

fröschli

 

wägem ticket bstelle em osland

öber gigsandtours.com d'muse page esch aber scho druf verlenkt de, goht aber nor öber kreditcharte

 

 

zom Konzärt geschter, e has also au dotal stark gfonde. positiv vo de halle öberascht gsi o mer händ au en supiplatz gha

wäg de merchandiseprise die shirts o so se be allne groppe z'tür aber muse het doch e rächt grossi uswahl. vellech chonnt de pris au chli us de stöckzahl oder was. mer egal ha scho för anders me gäld usgeh wos de ned wärt gsi esch

Link to comment
Share on other sites

mooorgä mitenand ;) (bin natürli ganz pflichtbewusst am 8i scho wider i de vorlesig ghocket...)

 

jo, das isch jo ganz nett gsi gester :) :) :):happy: han zwor am afang nid grad vill gseh (nur der Dom, wo halt denn doch nid so spannend isch zum fasch 2 stund aazluege -> foe: ca. 20 ab 9i bis ca. 11 hends gspillt), aber so no dis noh bin eh immer meh id mitti druckt wore (wett do betone, dassi aso würkli nid selber druckt han, jedefalls nid fesch ;)) und han drum diä 3 nette herre denn au mol supi gseh :)

wett mi do grad no bedanke be dem nette herr wo am afang vor mir gstande isch und so nett gsi isch, nid wegzlaufe, wenni mi mol rasch han müäsä ufstüze während i uf de zechespitze probiert han, d'bühni zgseh. dkollgin hett sich ebe genialerwiis au no uf mir abgstütz, drum isch das amigs biz instabil gsi...

 

zbest am ganze isch jo aber dGarderobe gsi :LOL: bin mit minre jacke fasch nümm usecho (v.a. mini jacke isch fasch nid mitcho) :rolleyes:

 

hach, isch das schön gsi... *inerinnerigeschwelg*

Link to comment
Share on other sites

ja isch anderscht genial gsi geschter. sicher mal eis vo dä zwei, drü beste konzert woni je gseh ha! i bin zwor nöd gad z vorderscht gsi, aber i has immerhin ächli gseh, und au d liinwand/bildschirm, d liechtshow und alles. mann bin i verschwitzt gsi nocher!

 

in sache merch und so hani gad gfunde dass es vor allem au für üs fraue ä grossi uswahl gha hät...i mein was häts öppe 4-5 verschideni fraueshirts gha, und denn no mit dä tourdate hine druf, da findsch sus nirgends. (ämol nöd bi depeche mode, u2 und rhcp, döt häts amigs nur so 2-3 verschideni geh für d fraue, und nie mit dä date hinedruf),

jedefalls händ mi die 50 stutz gar nöd gschmerzt. aber i frog mi scho, warum mir fraue immer meh mönd zahle als d manne??

 

wie au immer, uf jedefall wirdi dä obig gester in gueter erinnerig bhalte :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...