Jump to content

Swiss Musers Thread


[DT|_Me]DEADSTAR

Recommended Posts

Ich hätte da mal eine Frage... ist das Französisch/Italienisch (in der Schweiz wird doch teilweise italienisch gesprochen, oder? :unsure: ), das einige Schweizer sprechen, für Franzosen/Italiener eigentlich genauso schwer verständlich, wie das Schwiizerdütsch (oder wie man das schreibt) für Deutsche?

 

@€ngel: :LOL:

 

In der Schweiz spricht man deutsch, französisch, italienisch und rätoromanisch...aber abgesehen davon, dass es Leute gibt die einen etwas seltsamen tessiner Dialekt sprechen, ist alles ganz normal verständlich...sofern man die Sprachen beherrscht *räusper* ;)

Link to comment
Share on other sites

In der Schweiz spricht man deutsch, französisch, italienisch und rätoromanisch...aber abgesehen davon, dass es Leute gibt die einen etwas seltsamen tessiner Dialekt sprechen, ist alles ganz normal verständlich...sofern man die Sprachen beherrscht *räusper* ;)

 

Äh, obwohl ich zweifelsohne Deutscher bin und noch viel zweifelsohnerer die Deutsche Sprache beherrsche, tu ich mich schwer, einige Schweizer zu verstehen :LOL: Frag mich jetzt nur nicht, ob das evtl. die Leute mit dem tessiner Dialekt sein könnten ;)

Link to comment
Share on other sites

nee, das werden dann wohl die Deutschschweizer mit ihren c.a 1000 verschiedenen komischen Dialekten sein...da versteh manchmal auch ich nicht alles...der Deadstar aus Luzern zum Beispiel hat auch ne ziemlich seltsame Sprache :p nicht böse sein;)

die aus dem Tessin sprechen italienisch!

Link to comment
Share on other sites

nee, das werden dann wohl die Deutschschweizer mit ihren c.a 1000 verschiedenen komischen Dialekten sein...da versteh manchmal auch ich nicht alles...der Deadstar aus Luzern zum Beispiel hat auch ne ziemlich seltsame Sprache :p nicht böse sein;)

die aus dem Tessin sprechen italienisch!

 

...tja seid froh, dass ihr Butterfly schreiben seht und nicht sprechen hört, denn Berner sind schliesslich bekannt für ihre sehr langsame Sprache :p

 

... was fällt dir ein über den wunderschönen Luzerner Dialekt herzuziehen ...

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']...tja seid froh, dass ihr Butterfly schreiben seht und nicht sprechen hört, denn Berner sind schliesslich bekannt für ihre sehr langsame Sprache :p

 

... was fällt dir ein über den wunderschönen Luzerner Dialekt herzuziehen ...

 

sorry, aber es het müesse si:) mir Bärner si gar nid langsam!!! Nur die komische usem Ämmitau und de andere Kaffs!! D'Stadtbärner si aui ganz normau und rede o so! Luzernerisch isch schön zum lose aber nid zum läse, sorry, es het mir zviu o's und e's...bi eher für ä's!!;) aber du gsehsch, mir hei beidi defizit, vo däm här si mr ja itz wieder quit, oder?

übrigens: danke, dass dr gruess hesch usgrichtet!

Link to comment
Share on other sites

sorry, aber es het müesse si:) mir Bärner si gar nid langsam!!! Nur die komische usem Ämmitau und de andere Kaffs!! D'Stadtbärner si aui ganz normau und rede o so! Luzernerisch isch schön zum lose aber nid zum läse, sorry, es het mir zviu o's und e's...bi eher für ä's!!;) aber du gsehsch, mir hei beidi defizit, vo däm här si mr ja itz wieder quit, oder?

übrigens: danke, dass dr gruess hesch usgrichtet!

 

es gsed ganz deno us...

 

scho rächt, leider wössemer no emmer ned meh öber Swiss-Gigs oder Open-Air Uftrett ide Schwiiz :(

Link to comment
Share on other sites

Ja mi schissts o langsam rächt a...was isch itz eigentlech so dr aktuell Stand? I ha letscht Wuche rächt viu um d'Ohre gha und gar nüme richtig mitbecho. Auso dass si d'Japaner go ga bsueche weiss i no, aber wie gsehts süsch so us, mit Amerika u so? Und dr Album-Release-Termin, gits nöii Grücht???

I ha mr zwar grad am Friti z'Placeboalbum kouft:D auso so die nächschte drü Wuche sötti mit däm no so knapp überstah...es isch rächt geil, aber auso nid ganz so rockig wie si akündet hei...aber easy, es tönt sexy!;)

Link to comment
Share on other sites

hy there!

 

ändlech ou no es paar schwitzerdütsch-sprächendi freakz gfunge... cool

 

joe

woooohoooo, so geil!!! itz si mr scho zviert:D i ha geschter nämlech no öpper agworbe, gäu noe...:happy:

d'swisscommunity isch am wachse....sehr guet! itz muessi de würklech mau hinger mis siggy...öppis mit Muse, Chüe und villecht no Bärgli....:LOL:

Link to comment
Share on other sites

hy there!

 

ändlech ou no es paar schwitzerdütsch-sprächendi freakz gfunge... cool

 

joe

 

Wonderbar ond was ech grad gsehne: Besch du in Paington??? - Du glöckleche 2 Dörfli vo MUSE entfärnt! - Ech be scho 3 Woche en Paington gsi ond 17 Woche en Torquay ;)

 

Gsed mer euch eigentli am Southside? - Ech be am Start det obe! MUSE ;D

Link to comment
Share on other sites

DEADSTAR']Wonderbar ond was ech grad gsehne: Besch du in Paington??? - Du glöckleche 2 Dörfli vo MUSE entfärnt! - Ech be scho 3 Woche en Paington gsi ond 17 Woche en Torquay ;)

 

Gsed mer euch eigentli am Southside? - Ech be am Start det obe! MUSE ;D

 

 

jo i bi jetzt grad vo paignton zrügg cho, bi sit änds januar dert gsi. chli ide sprochschueu gsi und bire family gwohnt und so. aber south-west england rockt definitiv!!

 

bi leider nid am southside, drfür aber wahrschinlech vom 30.6. bis 2.7. z belfort (F) :D

Link to comment
Share on other sites

jo i bi jetzt grad vo paignton zrügg cho, bi sit änds januar dert gsi. chli ide sprochschueu gsi und bire family gwohnt und so. aber south-west england rockt definitiv!!

 

bi leider nid am southside, drfür aber wahrschinlech vom 30.6. bis 2.7. z belfort (F) :D

 

 

...eek Belfort ^^ det chammer sech jo ned mou met Frönde Lüüt onterhalte, emu ech ned met mim agschlagne Französisch! - Ech zieh mou s'Southside vor ond nochhär evt. no as Wretcher!

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Send er alli gstorbe? Jetzt gohts doch erscht rechtig los, no öppe 87-88 Täg ond mer hend en wonderbari Special Edition Muse CD i üsne Händ... jetzt send jo scho mol 4 Tracks döregleaked ond die tööned geiler als alles womer chan erwarte! --> btw: De Link: http://muse-dmg.cjb.net/

 

Min jetztig Favorit esch: Debase Masons Grog (so hed no keis Lied vo Muse grockt osser vellech grad Dead Star oder gwössi Teili vo In Your World)

 

...ech freue mech wie es chliises Chend ofs Southside und jetzt neu eventuell au as Frequency Festival.

 

Ech hoffe ech gsäch euch irgendwo dete!

Link to comment
Share on other sites

warum special edition? hets da irgendöppis gä, woni nid ha mitbecho???

Aber d'lieder uf dere site si würk dr HAMMER!!!!!!:D I wott mr aber itz trotzdäm müeh gä, nid aues scho vorhär zlose,damit dä moment vom i plattelade stürme nid verderbe...i wirde die erschti si, wo dert dinne z'album chouft!!! Aber es isch scho sicher,dass es o bi üs am 3.Juli usechunt,oder? Wüu läger mani würklech nüm warte...

i überlege mrs grad so schwär,öbi i nid glich as greenfield wett.Auerdinngs müessti das mit mire Gaschtfamilie vo mim Stage abmache-uf franz,und das schisst mi scho grausam a!!:indiff:

Link to comment
Share on other sites

warum special edition? hets da irgendöppis gä, woni nid ha mitbecho???

Aber d'lieder uf dere site si würk dr HAMMER!!!!!!:D I wott mr aber itz trotzdäm müeh gä, nid aues scho vorhär zlose,damit dä moment vom i plattelade stürme nid verderbe...i wirde die erschti si, wo dert dinne z'album chouft!!! Aber es isch scho sicher,dass es o bi üs am 3.Juli usechunt,oder? Wüu läger mani würklech nüm warte...

i überlege mrs grad so schwär,öbi i nid glich as greenfield wett.Auerdinngs müessti das mit mire Gaschtfamilie vo mim Stage abmache-uf franz,und das schisst mi scho grausam a!!:indiff:

 

Also s'Greenfield Tick hani scho sedem 5.1. ;) ond es lohnt sech emmer meh: Placebo, Tool, Maximo Park, Hard-Fi, Billy Talent ond ech hoffe es chömed no es paar gueti dezue. Mini Hoffnig, dass Queens of the Stone Age no chömed esch emmer noni erlosche. Es wär zu schön: DO am NovaRock, FR oder SO am Greenfield ond SA en London...

 

...zom neue Albom: Ech werd ned chönne warte. Wenns döreleaked werd echs ha aber trotzdem am erschte Tag grad gos Albom pöschtle. Vellech geds jo weder sone limited Edition wie be Hullabaloo met 2 CD's...

 

So long...

 

Deadstar % Lukas

Link to comment
Share on other sites

hey hey ihär sind doch nid e lei ^^

ich bi doch au no da.

ich hoffe MUSE chund wieder mal i d'schwyz. bi erst sit meh als es jahr fan. besser gseid has voher nid kennt.

und jetzt bini de absoluti fan.

naja. aber ich wot scho mal live go gucke. isch jo diä best live band wos gid.

de wotis au mal live gucke ^^

aber naja. wenn sie niä zu üs chömed denn chanis au nie gseh :-(

jojo ich hoffes mal sich chömed gli. das jahr chanis glaub vergesse.

isi

 

ich wer also en member meh *g*

 

greez gabriel

Link to comment
Share on other sites

hey hey ihär sind doch nid e lei ^^

ich bi doch au no da.

ich hoffe MUSE chund wieder mal i d'schwyz. bi erst sit meh als es jahr fan. besser gseid has voher nid kennt.

und jetzt bini de absoluti fan.

naja. aber ich wot scho mal live go gucke. isch jo diä best live band wos gid.

de wotis au mal live gucke ^^

aber naja. wenn sie niä zu üs chömed denn chanis au nie gseh :-(

jojo ich hoffes mal sich chömed gli. das jahr chanis glaub vergesse.

isi

 

ich wer also en member meh *g*

 

greez gabriel

 

 

Tja Gabriel

 

HÖTT ESCH DIN VERDAMMTI GLÖCKSTAG MUSE CHÖMED AS OPEN AIR GAMPEL - ECH STERBE, ÄNDLECH WEDER DARF ECH DIE GÖTTER WEDER LIVE IN AKTION GSE. - SOBALD D'TICKETS IN VERCHAUF CHÖMED SECHERECH MER ES PAAR OND WERD MET EUCH OFEM CAMPING PLATZ OF MUSE AASTOSSE ;)

Link to comment
Share on other sites

heeey jo , das isch verdammt en überraschig ^^

ha nur no schiss. das ich mis ticket zspat chaufe und den keis be bechum :-s

ich hoffe so wit chunds nid. muess zerst ebe no es paar kollege überzüge *g*

naja. ich hoff das gad nid zlang.

 

 

plakat.jpg

 

greez gabriel

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I liebe se eifach!!! Das isch perfekt,chrützt sech nid mit irgendwelchne Ferieplän&isch im Ouguscht auso sicher schöns Wätter!

Auso we dini Kollege nid wei,geisch eifach allei,Muse muess me gseh,öb mit oder ohni kollege! U süsch si ämu mir da! Fröi mi scho druf, öich und Muse mau live zgseh!:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

So,hüpfe itz no e rundi desume und lose...MUSE natürlech!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...