Jump to content

Veljean

Recommended Posts

Epishs eida oti ginontai suxna sto decadence Muse vs. Placebo parties kai den exw petuxei kanena parolo pou pigainw pou k pou (sunh8ws Savvato)... An 3anaginei kanena pes to, Muz of Bliz. ;)

 

p.s. kai euxomaste oloi na agorasoun kainouria mhxanhmata gia na min gamietai o hxos sunexeia (an kai sto panw prepei na agorasan kainouria apo oti mou eipe enas filos mou pou douleue ekei. sto katw pantws einai ta idia skata)! :D

meine isixos ;)

Link to comment
Share on other sites

re paidia toso kairo ksexasa na sas anaferw kati i ellada pire meros sto pagkosmio protathlima enduro motocross stin slovakia me enea athlites 1 omada ethniki kai mia omada club apo afton ton agona pou krataei 6 meres 4 athlites piran metalio 3 xalkina kai ena asimenio kai itan o diskoloteros agwnas ton teleuteon 30 eton

twra tha anarotieste giiati sas to lew sas to lew giati kanena meso mazikis enimerosis den spatalise esto 5 lepta na anaferei ton agona 28 atomon pou itan i elliniki apostoli pou pigan kai agwnistikan me dika tous eksoda

 

Agoria an sas aresoun oi mixanes kade ena kopo na pate na deite ena agona einai simadiko

 

 

ps mesa stin elliniki apostoli i itan kai o aderfos mou pou pire xalkino metalio!

Link to comment
Share on other sites

re paidia toso kairo ksexasa na sas anaferw kati i ellada pire meros sto pagkosmio protathlima enduro motocross stin slovakia me enea athlites 1 omada ethniki kai mia omada club apo afton ton agona pou krataei 6 meres 4 athlites piran metalio 3 xalkina kai ena asimenio kai itan o diskoloteros agwnas ton teleuteon 30 eton

twra tha anarotieste giiati sas to lew sas to lew giati kanena meso mazikis enimerosis den spatalise esto 5 lepta na anaferei ton agona 28 atomon pou itan i elliniki apostoli pou pigan kai agwnistikan me dika tous eksoda

 

Agoria an sas aresoun oi mixanes kade ena kopo na pate na deite ena agona einai simadiko

 

 

ps mesa stin elliniki apostoli i itan kai o aderfos mou pou pire xalkino metalio!

sinxaritiria! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Kaaaaaaaai loipon molis elega me to dimitri sto msn na kanonisoume na vgoume oloi mazi.

Poioi einai mesa??

 

kai poios einai o dhmhtrhs? :D min tous mperdeueis! arketes skotoures exoume pou den erxontai oi muse stin ellada, 8a psaxnoun na vroun poios einai o dhmhtrhs kiolas? :D

Link to comment
Share on other sites

aloooo-ha.katevenw 30nov me 5dec athina ara ama pexi kana kalo partaki me ta fanboyz+girlz fill me in..kana preview tu dvd ki etsi....san prin 2-3 hronia sto odd.huh.i only wish*

oh yeah, you wish!

Apoti exw katalavei omws to mono meros pou boroume na pame kai na min 3enerosei kaneis einai ena meros pou na pezei muse :p what'cha gonna do!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...