Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Ik krijg nooit verlof voor Pukkelpop omdat al de vervangers dan ginder zijn. De donderdag kan ik misschien wel gaan omdat mijn winkeltje dan gesloten is.

 

Voorlopig is Mercury Rev de enige naam die me ECHT aanstaat. De rest is gewoon "nice"

Link to comment
Share on other sites

Ik krijg nooit verlof voor Pukkelpop omdat al de vervangers dan ginder zijn. De donderdag kan ik misschien wel gaan omdat mijn winkeltje dan gesloten is.

 

Tja wat die congé betreft is het bij ons alleen maar een kwestie van permanentie, minstens de helft van ons team moet aanwezig zijn. Dus zet ik telkens mijn congé voor werchter en/of pukkelpop al vast in februari, wanneer gevraagd wordt de zomervakanties al wa te plannen... Mijn "eigenlijke" zomervakantie zie ik achteraf dan wel :D

Link to comment
Share on other sites

Hey iedereen,

 

ik heb vandaag ook eens besloten mij op dit board te registreren, al ben ik al een aantal jaar fan van Muse en kom ik regelmatig op dit board.

 

Om even naar wat interessantere dingen over te gaan ...

 

Laat AUB die laatste Headliner RATM zijn

 

Bij toeval kwam ik gisteren Chokri tegen op een fuif, hier in het jeugdhuis van Genk :)

In alle 'opwinding' ging ik hem dan ook lastigvallen met de vraag of RATM naar Pukkelpop kwam. Meteen antwoordde hij iets in de aard van "Nee, ik heb ze niet".

Toch vond ik dat die "nee" iets te overtuigd was, alsof hij datzelfde antwoord al vaak heeft gegeven op diezelfde vraag. Ik geloof dan ook dat hij de waarheid verzwijgt en de geruchten wat in wil tomen (wat wel begrijpelijk is).

In mijn overtuiging dat hij dus niet de waarheid sprak :p vroeg ik hem ook nog om - als ze dan naar Pukkelpop komen - ze op zaterdag te programmeren (aangezien dat de enige dag is dat ik naar Pukkelpop zal kunnen gaan). Ook hierop antwoordde hij iets van "Sorry, maar ik heb ze niet"

Toen ik dan na een tijdje verder ging om wat drank te halen, lachte hij nog eens met mijn vraag :D

 

Aardige kerel, die Chokri.

Maar als we hem dus moeten geloven, komen ze niet.

 

 

 

Al denk ik er het mijne van ;)

Link to comment
Share on other sites

Hey iedereen,

 

ik heb vandaag ook eens besloten mij op dit board te registreren, al ben ik al een aantal jaar fan van Muse en kom ik regelmatig op dit board.

 

Om even naar wat interessantere dingen over te gaan ...

 

 

 

Bij toeval kwam ik gisteren Chokri tegen op een fuif, hier in het jeugdhuis van Genk :)

In alle 'opwinding' ging ik hem dan ook lastigvallen met de vraag of RATM naar Pukkelpop kwam. Meteen antwoorde hij iets in de aard van "Nee, ik heb ze niet".

Toch vond ik dat die "nee" iets te overtuigd was, alsof hij datzelfde antwoord al vaak heeft gegeven op diezelfde vraag. Ik geloof dan ook dat hij de waarheid verzwijgt en de geruchten wat in wil tomen (wat wel begrijpelijk is).

In mijn overtuiging dat hij dus niet de waarheid sprak :p vroeg ik hem ook nog om - als ze dan naar Pukkelpop komen - ze op zaterdag te programmeren (aangezien dat de enige dag is dat ik naar Pukkelpop zal kunnen gaan). Ook hierop antwoordde hij iets van "Sorry, maar ik heb ze niet"

Toen ik dan na een tijdje verder ging om wat drank te halen, lachte hij nog eens met mijn vraag :D

 

Aardige kerel, die Chokri.

Maar als we hem dus moeten geloven, komen ze niet.

 

 

 

Al denk ik er het mijne van ;)

 

OMG ik ben ook van Genk :eek:

Van welke kanten ben je?

 

:chuckle

 

 

Ik ben vanavond U23D gaan kijken

 

+

 

The Edge

Bono's zangtalent

Kippenvelmomenten

The Edge

 

-

 

Je merkt dat sommige beelden apart zijn opgenomen

Bono moet kunnen overdrijven

3D niet zoveel meer als 2D

Link to comment
Share on other sites

Whaah, cool :happy:

Ik ben van Boxberg .. bijna niemand weet dat liggen, dat ligt zowat tussen Genk-centrum en Bokrijk :)

 

On a more serious note ..

 

Over het algemeen is U23D toch nog zeker de moeite om te zien?

Ik ben van plan hem ook nog te gaan kijken. (Heb je hem in de Euroscoop of in de Kinepolis gezien?)

Van anderen hoor je dan weer dat dat 3D-gevoel echt wel een meerwaarde geeft :erm:

Link to comment
Share on other sites

Whaah, cool :happy:

Ik ben van Boxberg .. bijna niemand weet dat liggen, dat ligt zowat tussen Genk-centrum en Bokrijk :)

 

On a more serious note ..

 

Over het algemeen is U23D toch nog zeker de moeite om te zien?

Ik ben van plan hem ook nog te gaan kijken. (Heb je hem in de Euroscoop of in de Kinepolis gezien?)

Van anderen hoor je dan weer dat dat 3D-gevoel echt wel een meerwaarde geeft :erm:

 

Ik weet da wel liggen :eek: Ik ben er zelfs al een paar keer geweest.

 

 

en ja U23D is de moeite, maar je moet ervoor naar Hasselt. En koop u tickets online, ge kunt zelfs u zitje kiezen. Wij waren daar 45 min op voorhand, maar ge kunt evengoed 2 min voor dat het begint binnenkomen, als je maar je plaatsje hebt gereserveerd.

Link to comment
Share on other sites

Bleh, Kinepolis Hasselt is lame :rolleyes:

Mjah, maakt niet zoveel uit :happy: een van dees dagen begeef ik me toch eens naar daar.

 

Over Pukkelpop dan; het lijkt me dat - in de veronderstelling dat ze er staan - RATM op zaterdag geprogrammeerd zal staan. Vrijdag staat Metallica er al als headliner, en ik kan me moeilijk inbeelden dat ze RATM al meteen op de eerste dag zouden zetten :) (Wauw, wat een zin boordevol gissingen en vermoedens :$)

Dat zou goed uitkomen, aangezien ik die zaterdag pas terugkom van scoutskamp. Kiewit is maar een 10-tal minuutjes van hier met de trein, met de fiets misschien zelfs minder. :happy:

 

Nujah, only time will tell :)

Link to comment
Share on other sites

Ik ben vanavond U23D gaan kijken

 

+

 

The Edge

Bono's zangtalent

Kippenvelmomenten

The Edge

 

-

 

Je merkt dat sommige beelden apart zijn opgenomen

Bono moet kunnen overdrijven

3D niet zoveel meer als 2D

 

 

Ik kan mij helemaal vinden in deze pro's en contra's moet ik zeggen!

Maar bij "Bono moet kunnen overdrijven" zou ik "-----" gezet hebben ze, pffffffffft ik heb mij daar echt aan gegerd aan die vent! The Edge, da's pure klasse...

Link to comment
Share on other sites

Jajaja alles goed, net terug van London :happy: Mijn favoriete stad, en da's nog altijd ni veranderd zi! Ik wil al terug, maar daarvoor moet ik nog wachten tot augustus, pfft.

Vandaag en morgen nog verlof, en woensdag weer werken, beuuuhhhhh :rolleyes:

 

Viel het al op dat ik niks meer postte? :D

Link to comment
Share on other sites

Oh, er is een "love interest" in het spel? :)

 

Maar idd, ik zou er ook kunnen wonen, ik voel mij daar echt "thuis", iets wat ik verder ni echt kan uitleggen. Maar ja, laat ik zomaar alles achter om naar ginder te trekken en weer van nul te beginnen? :unsure: Waarschijnlijk ben ik daar te softie voor ofzo, ik weet het niet :rolleyes:

 

Dan maar mijn centjes verder uitgeven aan eurostar + hotel zo nu en dan, en me voor korte periodes "Londenaar" wanen zeker... Da's ook al iets!

Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk zie ik u nog altijd even graag, schat :D

 

Ik moet zeggen dat het allemaal nogal "spannend" klinkt, "spannend' als in "nu maakt ge mij nieuwsgierig" :$:D Of kan ik vermoeden wie het is op basis van uw posts doorheen heel het board? (er is me namelijk wel n ding opgevallen de laatste weken maar 'k ga nog niks zeggen)

Link to comment
Share on other sites

Ja okdan zit ik er zeker al van op voorhand goe naast :rolleyes::$

Maar kom, I give it a go: in veel threads heb ik nogal wat heen-en-weer gepost gezien tussen gij en CherishedDreams, en soms staan er quotes van elkaar in jullie signatuurkes, etc... Dus ik dacht dan "tieenssss, den Andy eej?".

 

En, hoe ver ernaast? :$

Link to comment
Share on other sites

Dus TOCH?!? Ah potverdikke :):)

 

Tja als ik het zag, dacht ik nog wel eens van "och ja, die kunnen ook gewoon goe overeenkomen en dan zo "flirten" voor de grap, maar anderzijds dacht ik toch ook soms van "hmmm, daar valt precies wel wat elektriciteit te bespeuren, zou het?"...

 

En is er al 'ht' iets? Voor zover ge da zo open en bloot op het board zou bespreken he, 't is ni da ge hier alle details moet opensmeren ze ;)

 

In ieder geval, n ding kan ik zeggen: 'k zit nog ni zo lang op het board maar al van in het begin viel CherishedDreams mij op omwille van haar ZA-LI-GE humor!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...