Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

(Tip voor volgende Muse doortocht in België: naamkaartjes)

Ik denk dat de kans dan redelijk groot is dat je enkele musers van hier tegenkomt, als je tenminste ergens van voor gaat staan :)

 

Voor mij wordt het ook moeilijk om mensen mee te krijgen naar de "exotischer" gigs, zoals Radiohead in Nederland bijvoorbeeld. Dat gaat waarschijnlijk ook alleen gaan worden, maar voor een band zoals Radiohead lijkt me dat geen probleem, je gaat daar toch sowieso helemaal op in de muziek. Voor de "kleinere" bands heb ik dit er niet voor over, kzou me er te veel vervelen, en dan is het altijd aangenaam om iemand naast je te hebben staan, niet onmiddellijk om ermee te praten, want dat is natuurlijk zeer storend voor omstaanders.

 

Klein detail: ik heb thuis de dvd van Muse liggen waar ik 1001x naar kan kijken :p

 

:LOL:Ik heb thuis 3 dvd's van U2 liggen :cool:

Link to comment
Share on other sites

Alleen kijken gaat perfect hoor.

 

Inderdaad, ik merk dat ik het meeste herinner van de concerten waar ik alleen naar toe ga. OK, soms is het wel vervelend voor het concert want je staat immers daar maar te staan te niksen en je vraagt je af of alle omstaanders nu staan te denken "Ocharme, die heeft geen vrienden en moet alleen naar concerten gaan" :LOL:

 

:LOL:Ik heb thuis 3 dvd's van U2 liggen :cool:

 

Ik win, ik heb er 6 :happy:

Link to comment
Share on other sites

wauw dat vind ik fantastisch van jullie! Maar toch... ik denk dat ik mij niet op mijn gemak zou voelen om helemaal alleen mee te schreeuwen van "you and I must fight to survive!!"

'k vind het wel vree cool dat jullie je er niets van aantrekken, want ik vind ook als je een groep ècht wil zien moet je gewoon gaan...:yesey:

Link to comment
Share on other sites

Maar toch... ik denk dat ik mij niet op mijn gemak zou voelen om helemaal alleen mee te schreeuwen van "you and I must fight to survive!!"

 

Ah nee natuurlijk ni! Als ge alleen zijt moede roepen: "Me and I must fight to survive"!!! Anders stade daar maar dwaas te wezen, terwijl iedereen naar u zit te zien van "tegen wie is die nu bezig? :unsure:"

 

Tsss, ALLES moet ge hier uitleggen :rolleyes:

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Ah nee natuurlijk ni! Als ge alleen zijt moede roepen: "Me and I must fight to survive"!!! Anders stade daar maar dwaas te wezen, terwijl iedereen naar u zit te zien van "tegen wie is die nu bezig? :unsure:"

 

Tsss, ALLES moet ge hier uitleggen :rolleyes:

 

:p

tumbleweeddd6.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

Link to comment
Share on other sites

Ah nee natuurlijk ni! Als ge alleen zijt moede roepen: "Me and I must fight to survive"!!! Anders stade daar maar dwaas te wezen, terwijl iedereen naar u zit te zien van "tegen wie is die nu bezig? :unsure:"

 

Tsss, ALLES moet ge hier uitleggen :rolleyes:

 

:p

 

hmm dus alles in de eerste persoon meezingen dus :)

"i won't stand in my way, let my hatred grow...":cool:

Link to comment
Share on other sites

Nee, dan pas zou ik beginnen fronsen

 

Ik denk dat Ils gewoon een late aprilgrap met u aan't uithalen is :p

Aangezien je nickname griet is neem ik aan dat je een dametje bent en dametjes mogen altijd bij mij komen staan bij Muse :eyebrows:

Link to comment
Share on other sites

Nee, dan pas zou ik beginnen fronsen

 

Ik denk dat Ils gewoon een late aprilgrap met u aan't uithalen is :p

Aangezien je nickname griet is neem ik aan dat je een dametje bent en dametjes mogen altijd bij mij komen staan bij Muse :eyebrows:

 

late aprilgrap? 't Is toch nog april?

 

En jaja de dametjes mogen altijd naast u komen staan bij Muse, kwestie van hen achteraf te leren wat een "plug in baby" nu écht is zeker :p

 

(sorry als 't erover was :LOL:)

Link to comment
Share on other sites

late aprilgrap? 't Is toch nog april?

 

En jaja de dametjes mogen altijd naast u komen staan bij Muse, kwestie van hen achteraf te leren wat een "plug in baby" nu écht is zeker :p

 

(sorry als 't erover was :LOL:)

 

Oh, ik kan tegen heel veel tegen ;)

Het mag nog iets verder gaan zelfs. :D

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik kan tegen heel veel tegen ;)

Het mag nog iets verder gaan zelfs. :D

 

Ha gij zijt dan ook ne vent he :party:

 

Mijn grootste probleem is dat ik ook veel verder kan gaan, maar dat ik niet verondersteld word da te doen als zijnde "een dametje". En ja dan val ik zo nu en dan weleens uit mijn rol he :)

Link to comment
Share on other sites

Nog een late gelukkige verjaardag Belgian Chocolate!

 

En hoe was U23D nu Ils13?

 

Ah goe ze! Had eigenlijk wa langer mogen duren :happy:

Ik moet wel zeggen da ik de screenshots en de montage ni altijd zo geweldig vond, integendeel zelfs maar kom, daar trek ik mij ook relatief weinig van aan. Ook van het feit dat ik al mottig word als ik dienen aansteller van nen Bono nog maar twee seconden zie, heb ik mij ni te veel aangetrokken. De muziek was heel goed, de hits zaten erbij, den Dave Evans was de max (vraag mij ni waarom), en het publiek man :eek: VEEL, en ENTHOUSIAST, daar kreeg ik echt de kriebels van! Wa een sfeer... En het ergste van alles was da stilzitten. Ik had echt vanaf de eerste noten al zin om recht te springen en compleet uit mijn dak te gaan, want door de surround effecten etc leek het alsof ge echt IN het publiek stond, al da lawaai man :happy:

 

Wat het 3D effect op zich betreft, kan er ni veel over zeggen, want spijtig genoeg heb ik een beetje een afwijking aan mijn ogen waardoor ik zulke 3D-dingen (met brilletje) ni echt zie :(

 

Mijn troost: vééél booze en vééééél vettig eten achteraf, PLUS een gratis pin en t-shirt (zij het een beetje te groot) :happy:

 

Was da allemaal ook bij die Muse screening?

Oh en btw er was een koppel dat ne poster mee joepte, ik had da verhaal nog al ergens gehoord :unsure::LOL:

Link to comment
Share on other sites

Ah goe ze! Had eigenlijk wa langer mogen duren :happy:

Ik moet wel zeggen da ik de screenshots en de montage ni altijd zo geweldig vond, integendeel zelfs maar kom, daar trek ik mij ook relatief weinig van aan. Ook van het feit dat ik al mottig word als ik dienen aansteller van nen Bono nog maar twee seconden zie, heb ik mij ni te veel aangetrokken. De muziek was heel goed, de hits zaten erbij, den Dave Evans was de max (vraag mij ni waarom), en het publiek man :eek: VEEL, en ENTHOUSIAST, daar kreeg ik echt de kriebels van! Wa een sfeer... En het ergste van alles was da stilzitten. Ik had echt vanaf de eerste noten al zin om recht te springen en compleet uit mijn dak te gaan, want door de surround effecten etc leek het alsof ge echt IN het publiek stond, al da lawaai man :happy:

 

Wat het 3D effect op zich betreft, kan er ni veel over zeggen, want spijtig genoeg heb ik een beetje een afwijking aan mijn ogen waardoor ik zulke 3D-dingen (met brilletje) ni echt zie :(

 

Mijn troost: vééél booze en vééééél vettig eten achteraf, PLUS een gratis pin en t-shirt (zij het een beetje te groot) :happy:

 

Was da allemaal ook bij die Muse screening?

Oh en btw er was een koppel dat ne poster mee joepte, ik had da verhaal nog al ergens gehoord :unsure::LOL:

 

Gratis T-shirt :( boehoe, neen dat hadden we niet. Wel eten en drinken. En gratis posters.Hah. Kan niet wachten om hem te zien nu. En ja Dave Evans is :cool: Met of zonder muts.

Link to comment
Share on other sites

Gratis T-shirt :( boehoe, neen dat hadden we niet. Wel eten en drinken. En gratis posters.Hah. Kan niet wachten om hem te zien nu. En ja Dave Evans is :cool: Met of zonder muts.

 

'k Zal nog ni verklappen of 't met of zonder was :p

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 4 U2 dvd's blijkbaar ( was rattle and hum vergeten )

 

Maar, zaterdag gaan de ticketjes voor Dublin gig van Muse te koop via ticketmaster, en zelfs eerder op de Muse presale, maar daar is nog geen datum voor bekend.

 

Zou overdréven cool zijn om Muse in Dublin te zien :erm: hmm

1. Fury

2. Space Dementia

3. Muscle Museum

4. Citizen Erased

5. Megalomania ( even meelopen )

 

totally random, maar lekker epic:happy:

Link to comment
Share on other sites

Kent iemand hier een paar goede Nederlandstalige nummers, gezongen door Nederlandstalige zangeressen? Ik kan hier echt niks anders bedenken dan iets banaals zoals Liefde Is Een Kaartspel van Lisa Del Bo :erm:

 

Ann Christy misschien, maar dat is wat onorigineel, kmoet er eentje hebben voor een taak van Nederlands, en ik wil echt niet de 56e leerling zijn die met Ann Christy af komt.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb 4 U2 dvd's blijkbaar ( was rattle and hum vergeten )

 

Maar, zaterdag gaan de ticketjes voor Dublin gig van Muse te koop via ticketmaster, en zelfs eerder op de Muse presale, maar daar is nog geen datum voor bekend.

 

Zou overdréven cool zijn om Muse in Dublin te zien :erm: hmm

1. Fury

2. Space Dementia

3. Muscle Museum

4. Citizen Erased

5. Megalomania ( even meelopen )

 

totally random, maar lekker epic:happy:

 

Ik ga :happy:

 

Voor mij is Citizen Erased alleen al genoeg. Dat nummer moet ik toch 1 keer live gehoord hebben. Fillip, Escape, Cave en UNO heb ik live gezien maar CE niet :stunned: Dat kan toch niet.

 

Kent iemand hier een paar goede Nederlandstalige nummers, gezongen door Nederlandstalige zangeressen? Ik kan hier echt niks anders bedenken dan iets banaals zoals Liefde Is Een Kaartspel van Lisa Del Bo :erm:

 

Ann Christy misschien, maar dat is wat onorigineel, kmoet er eentje hebben voor een taak van Nederlands, en ik wil echt niet de 56e leerling zijn die met Ann Christy af komt.

 

Doe iets van Eva De Roovere of zo

Link to comment
Share on other sites

Kent iemand hier een paar goede Nederlandstalige nummers, gezongen door Nederlandstalige zangeressen? Ik kan hier echt niks anders bedenken dan iets banaals zoals Liefde Is Een Kaartspel van Lisa Del Bo :erm:

 

Ann Christy misschien, maar dat is wat onorigineel, kmoet er eentje hebben voor een taak van Nederlands, en ik wil echt niet de 56e leerling zijn die met Ann Christy af komt.

 

Tja ik ging ook al Ann Christy zeggen maja, ge hebt natuurlijk wel een punt... Wa is de opdracht in grote lijnen?

 

Pff en dan nog van zangeressen, ne zanger mag ni? :unsure:

 

Yasmine - Porcelein

Lais - Kanneke

 

Pffft als de inspiratie komt post ik nog wel wa dingen... Tegen wanneer is 't? :D

Link to comment
Share on other sites

Tja ik ging ook al Ann Christy zeggen maja, ge hebt natuurlijk wel een punt... Wa is de opdracht in grote lijnen?

 

Pff en dan nog van zangeressen, ne zanger mag ni? :unsure:

 

Yasmine - Porcelein

Lais - Kanneke

 

Pffft als de inspiratie komt post ik nog wel wa dingen... Tegen wanneer is 't? :D

 

We moeten een leesportfolio maken, en een deel-opdracht daarvan is dat we 2 zangers en 1 zangeres, of omgekeerd, bespreken. Alé, nie de zangers/zangeressen bespreken, maar hun Nederlandstalige songteksten natuurlijk.

 

Maar kheb ze al gemaakt ondertussen :)

 

Eva de Roovere - Slenterblues (dank aan Mister D ;) )

De Mens - Zonder Verlangen

Gorki - Joeri

 

 

Btw, Live dEUS op stubru site!

Een webcast zowaar.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...