Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Kwist heus wel dat het een April grap was hoor :ninja:

 

Ja ondergetekende domme trees aanvankelijk dus ni he!

 

Wel mijn eigen fout om ni beter te lezen, maar ik nam het gauw diagonaal door en het enige wa ik dacht was, "komaan me wa voor kinderachtige bucht houden die zich bezig, da kan toch ni waar zijn"... Ik was me net bijna aan't schamen om een Muse-fan te zijn :)

 

Had wel totaal ni gezien dat ze zogezegd hun kleren zouden verkopen, de datum van "lancering" had ik ook al ni tegoei bekeken etc... Anders had ik het ook wa sneller doorgehad :)

Link to comment
Share on other sites

Was ze dan niet van de streek?

 

Waarom komt ze nu hier wonen? Hier is het toch veel te duur :stunned:

Wel mooi natuurlijk.

 

Ze woonde in Wilsele, en heeft nu met haar vriend een huis gekocht in Langdorp (Testeltsesteenweg). En ik moet zeggen, ik vond da juist heel goedkoop :confused: Ben al gaan zien naar haar huisje en amai, goe in orde voor het geld! Het kan natuurlijk ook afhangen van de buurt misschien, plus het feit dat waar ik woon, alles echt helemààl belachelijk duur is, waardoor ik alles wat op iets trekt en toch minder dan 250.000 EUR kost, al "supergoedkoop" vind... Spijtig genoeg want mijne spaarrekeningske kan da allemaal ni aan :rolleyes:

 

(ps: ik woon in Sint-Pieters-Leeuw, is nét buiten Brussel, maar bij location had ik 'Brussels' ingevuld omdat geen enkele buitenlander op dit board iets heeft aan 'Saint Peter Lion' of zoiets :p)

Link to comment
Share on other sites

Zeg vroeg hier over een paar maanden ni iemand of die 3D-film van U2 ook in de Belgische bioscopen komt? Want ik lees hiernet op stubru.be: vanaf 9 april in alle Kinepolis bioscopen, én ge kunt tickets winnen ;)

Link to comment
Share on other sites

(ps: ik woon in Sint-Pieters-Leeuw, is nét buiten Brussel, maar bij location had ik 'Brussels' ingevuld omdat geen enkele buitenlander op dit board iets heeft aan 'Saint Peter Lion' of zoiets :p)

 

saint peter lion :LOL::LOL:haha dat is de beste :LOL::LOL:

thad wel funny geweest ;)

Link to comment
Share on other sites

Zeg vroeg hier over een paar maanden ni iemand of die 3D-film van U2 ook in de Belgische bioscopen komt? Want ik lees hiernet op stubru.be: vanaf 9 april in alle Kinepolis bioscopen, én ge kunt tickets winnen ;)

 

Oui, moi :happy:

woo-hoo, dat wordt volgende week zéker naar Hasselt tuffen, kijk er al naar uit :yesey:

Link to comment
Share on other sites

Ze woonde in Wilsele, en heeft nu met haar vriend een huis gekocht in Langdorp (Testeltsesteenweg). En ik moet zeggen, ik vond da juist heel goedkoop :confused: Ben al gaan zien naar haar huisje en amai, goe in orde voor het geld! Het kan natuurlijk ook afhangen van de buurt misschien, plus het feit dat waar ik woon, alles echt helemààl belachelijk duur is, waardoor ik alles wat op iets trekt en toch minder dan 250.000 EUR kost, al "supergoedkoop" vind... Spijtig genoeg want mijne spaarrekeningske kan da allemaal ni aan :rolleyes:

 

(ps: ik woon in Sint-Pieters-Leeuw, is nét buiten Brussel, maar bij location had ik 'Brussels' ingevuld omdat geen enkele buitenlander op dit board iets heeft aan 'Saint Peter Lion' of zoiets :p)

 

Mja, 300000 euro is de gemiddelde prijs hier en vermits ik terug single ben is dat wel boven mijn budget. Als je de omliggende gemeentes bekijkt zie je toch al snel dat Langdorp/Aarschot zo'n 20% duurder is voor vergelijkbare woningen. Prijzen als Bonheiden en de rand rond Brussel zijn nog veraf inderdaad maar toch....

Link to comment
Share on other sites

Mja, 300000 euro is de gemiddelde prijs hier en vermits ik terug single ben is dat wel boven mijn budget. Als je de omliggende gemeentes bekijkt zie je toch al snel dat Langdorp/Aarschot zo'n 20% duurder is voor vergelijkbare woningen. Prijzen als Bonheiden en de rand rond Brussel zijn nog veraf inderdaad maar toch....

 

Ja 't is echt overal ferm de hoogte in aan't gaan he... Hier rond Brussel is het misschien het snelst gegaan op erg korte tijd, maar ik merk dat als ik nu verder het pajottenland intrek, waar het "nog goedkoop" zou moeten zijn wegens ver van de stad etc, het eigenlijk ook al erg aan't worden is. Dus ik kan mij inbeelden dat het rond Aarschot ni anders is, ook al is het geen grootstad ofzo.

Probeer dan als jonge 25-jarige eens iets betaalbaars te vinden :( En ik maak het mezelf moeilijk want ik wil echt wel rond Brussel blijven wonen (ben eigenlijk een echte Brusselse, van Anderlecht), maar ik zal toch flink moeten zoeken achter dat ene buitenkansje!

Link to comment
Share on other sites

Ge ziet, het vraagt écht ni veel om de Belgische eer hoog te houden... Gewoon tegen de sterren op zeveren en lullen... Iets waar ik toevallig goe in ben :p (en ik zeker ni alleen hier!)

 

Btw Shizugatake, wordt da U2-concert op dvd uitgebracht?

Link to comment
Share on other sites

hmm ik heb es zitten denken, misschien hebben jullie dat probleem wel, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar stel!

Je bent op een festival en er speelt een groep die je absoluut MOET zien (bvb Muse:\mm/:) en om één of andere reden willen je vrienden naar een andere groep gaan kijken en je krijgt echt niemand mee. Moet je dan dat geweldige optreden missen?:eek:

Dus... waarom organiseren ze niet een soort 'ontmoetingsplaats' voor gepassioneerde mensjes:happy: die absoluut hun groep willen zien. Zo leer nog eens iemand kennen én mis je het optreden van de eeuw niet (want je kan toch moeilijk alleen gaan kijken, toch?)

Misschien zitten er wel een paar gaten in mijn voorstel, maar ik sta open voor alle commentaar :cool:

Link to comment
Share on other sites

Alé proficiat he! :)

(klein detail: die U2 film kan ik ook gewoon zo gaan kijken :p )

 

Btw Shizugatake, wordt da U2-concert op dvd uitgebracht?

 

Ik dacht van niet :erm:

 

 

Klein detail: ik heb thuis de dvd van Muse liggen waar ik 1001x naar kan kijken :p

Link to comment
Share on other sites

Idd ik zou ook gewoon alleen gaan kijken, en wie weet "verbroedert" ge ter plekke dan wel met een paar freaks! :)

Precies. Als ik eerlijk ben heb ik mijn vrienden toch niet nodig om naar muziek te luisteren. Die gaan alleen maar tegen me aan praten terwijl ik die artiest wil horen. Praten kan elders ook he.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...