Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Mijn nonkel is in Zuid Afrika momenteel, als ik was meegegaan had ik ze kunnen zien in Johannesburg...Maar dan zat ik daar ook 3 weken met mijn vingers te draaien.

3 weken met uw vingers draaien? Als ge in Zuid Afrika zit? :stunned: Alle gij, dan ga ge toch wa rondtrekken, toeristische dingen doen en zo :happy: Ik had direct meegegaan hoor (als ik het geld had of als ik het ni moest betalen toch)!

Link to comment
Share on other sites

Ja doen,

zeg heeft er iemand fotos van muse op werchter van vorig jaar

 

Laat dat nu net het jaar zijn waarbij ik eens niet helemaal vanvoor stond ^^

Ik heb wel 1 foto van ver. Voor de rest kan je veel foto's vinden op de Microcuts fotogallerij.

Link to comment
Share on other sites

3 weken met uw vingers draaien? Als ge in Zuid Afrika zit? :stunned: Alle gij, dan ga ge toch wa rondtrekken, toeristische dingen doen en zo :happy: Ik had direct meegegaan hoor (als ik het geld had of als ik het ni moest betalen toch)!

 

ik dacht juist hetzelfde :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Laat dat nu net het jaar zijn waarbij ik eens niet helemaal vanvoor stond ^^

Ik heb wel 1 foto van ver. Voor de rest kan je veel foto's vinden op de Microcuts fotogallerij.

 

Ow thanx!

Wat een ontdekking!

ik heb die site alleen nog maar bekeke voor de filmkes.

Zalig

 

sorry, ma kben nog ni zo lang fan van muse. Ma daarom geen minder grote!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga niet gaan denk ik.

 

2 redenen:

  • ik ga dat budget gebruiken voor een reisje naar Dublin (MUSE)
  • het feit dat weekend tickets nog altijd beschikbaar zijn begin april duidt erop dat het voorlopig echt wel een rotaffiche is op een paar goede namen na.

Link to comment
Share on other sites

Ik ga niet gaan denk ik.

 

2 redenen:

  • ik ga dat budget gebruiken voor een reisje naar Dublin (MUSE)
  • het feit dat weekend tickets nog altijd beschikbaar zijn begin april duidt erop dat het voorlopig echt wel een rotaffiche is op een paar goede namen na.

 

ja, buiten Radiohead en Sigur Rós springt er voor mij ook nie echt iets uit, vandaar da ik enkel die dag ga gaan ;)

Link to comment
Share on other sites

hallow,

jep alweer een nieuwe... ik heb mij precies veeel te laat ingeschreven:$, een beetje net zoals ik Muse veeel te laat ontdekt heb. Maar ik haal mijn schade in en kijk wat jullie er allemaal over te zeggen hebben. Der is namelijk niemand in mijn omgeving die ècht van Muse houdt denk ik, dus hier kan ik eventjes mijn hart ophalen :happy:

 

btw ik ben van bij bachten de kupe :cool:

Link to comment
Share on other sites

ja, buiten Radiohead en Sigur Rós springt er voor mij ook nie echt iets uit, vandaar da ik enkel die dag ga gaan ;)

Jep, zaterdag is inderdaad zo'n beetje de enige interessante dag, vind ik ook... Dus ik ga ook alleen die dag, maar dan vooral eigenlijk voor The Hives omda 'k die nog nooit gezien heb en wel eens heel graag wil zien, en dan zijn Radiohead en Sigur Ros natuurlijk ook heel mooi meegenomen! Want als er buiten The Hives ni veel anders was had ik waarschijnlijk toch helemaal ni gegaan :)

Link to comment
Share on other sites

Welkom, ik denk dat Uka, Black Velvet en Ava ongeveer (op 50 kilometer na) uit uw streek komen.

 

lol, 50km is toch nog een eindje :p

 

ik ben van tegen Gent ;)

 

Jep, zaterdag is inderdaad zo'n beetje de enige interessante dag, vind ik ook... Dus ik ga ook alleen die dag, maar dan vooral eigenlijk voor The Hives omda 'k die nog nooit gezien heb en wel eens heel graag wil zien, en dan zijn Radiohead en Sigur Ros natuurlijk ook heel mooi meegenomen! Want als er buiten The Hives ni veel anders was had ik waarschijnlijk toch helemaal ni gegaan :)

 

ja The Hives wil ik ook graag es zien, lijkt me een grappige bende :)

Link to comment
Share on other sites

Welkom aan alle nieuwelingen op 't forum. En zeggen dat deze thread ooit nog zo dood als ne pier was :)

 

Mensen, de "onvermurwbare" Ilse heeft nu al ni meer kunnen weerstaan: gisteren HAARP (gewone versie) gekocht in Brussel voor maar 12EUR :p 'k Heb enkel nog maar de cd beluisterd maar die klinkt alvast goed, hoewel ik nu ook ni echt ben weggeblazen ofzo... Hysteria bvb begint maar zwakskes ze, en zo waren er nog enkele liedjes waarvan ik dacht :rolleyes: Maar kom, ik ben toch tevreden voor mijn geld want zelfs als Muse ni op zijn best is zijn ze nog altijd stukken beter dan de gemiddelde "topact" van tegenwoordig... Alleen heb ik soms mijn vraagtekens bij bepaalde keuzes die ze maken ma soit.

 

Werchter: voor mij één van de zwakste affiches in jaren! Mij ni gezien, of ik zou tickets moeten winnen. Ik heb al lang mijn hoop op Pukkelpop gevestigd zi :p

Link to comment
Share on other sites

Ah sorry, ik dacht dat gij van rond Gent waart.

 

Dus eigenlijk zijt gij meer van mijn kanten, leuk :D:p

 

ik studeer wel in gent ;)

ah van waar ben jij dan?

 

en ik vind zo rustig ook wel iets hebben, hoewel ik waarschijnlijk niet echt weet hoe het is om het zoooo rustig te hebben ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...