Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Was dat op mij?

 

Ik denk dat leeftijd er niks mee te maken heeft. Ik ben er zelfs zeker van dat zoiets moeilijker wordt naarmate je ouder wordt. Die jeugdelijke onbezonnenheid en onschuld is weg en dus moet je jezelf er echt toe aanzetten om je mond open te trekken. Let maar op, Shizugatake gaat hiermee akkoord gaan :p

 

By the way, Billy Corgan is nu wel iemand die ik niet zou aanspreken. Die gast drinkt azijn. Het is echt iemand die je op een heel goeie dag moet aanspreken om een handtekening los te peuteren laat staan een gesprek te beginnen.

 

Jaja da was op u bedoeld, alé uw ontmoetingen ;)

 

Leeftijd: ja ge kunt gelijk hebben. Als vijftienjarige zoude misschien gewoon beginnen van "wiiiiiiiii you're the best, I love you!" En in mijn geval (als meisje dus) ook nog eens: "will you hug me PLEAAASE"? :D

 

Billy: ik denk dat da nog meevalt, echt. Heb al allerlei dingen gelezen en gezien op internet, da'k dacht van éééé da's ni zo ne zak als iedereen denkt. Gewoon nen depressieve sukkelaar die eens wat meer moet leren lachen... Op YouTube stond er zelfs een filmke waar hij op straat voor een groepke fans wa stond te improviseren op een gitaar die hem werd toegestopt, en hij leek het echt leuk te vinden. Da soort dingen intereseert mij dus meer dan zo'n geforceerde meet & greet van de platenfirma.

Link to comment
Share on other sites

Was dat op mij?

 

Ik denk dat leeftijd er niks mee te maken heeft. Ik ben er zelfs zeker van dat zoiets moeilijker wordt naarmate je ouder wordt. Die jeugdelijke onbezonnenheid en onschuld is weg en dus moet je jezelf er echt toe aanzetten om je mond open te trekken. Let maar op, Shizugatake gaat hiermee akkoord gaan :p

 

By the way, Billy Corgan is nu wel iemand die ik niet zou aanspreken. Die gast drinkt azijn. Het is echt iemand die je op een heel goeie dag moet aanspreken om een handtekening los te peuteren laat staan een gesprek te beginnen.

 

p: tein ki krem lihcsrev leev sud ,kortnepo lens dnom njiz eid tseeweg dnamei tioon neb ki ne ,hcsitamotua truebeg tid ,parg neeg si tid ,eod gew tid ki eoh eedi wualf neeg beh ki

Link to comment
Share on other sites

Dat hangt dan af van mens tot mens denk ik maar ik merk het bij mezelf

 

In het algemeen heb ik door de jaren heen een grotere mond gekregen en een groter zelfvertrouwen maar de impulsiviteit is weggedeemsterd naarmate de jaren vorderden.

Link to comment
Share on other sites

Dat hangt dan af van mens tot mens denk ik maar ik merk het bij mezelf

 

In het algemeen heb ik door de jaren heen een grotere mond gekregen en een groter zelfvertrouwen maar de impulsiviteit is weggedeemsterd naarmate de jaren vorderden.

 

Ja zo is da bij mij ook wel verlopen, hoewel ik altijd verlegen van aard ben geweest en da ook altijd blijf. Maar op een andere manier nu.

 

Anderzijds.... Het klein kind uithangen BLIJFT leuk, en bovendien helpt mijn uiterlijk daar naar 't schijnt ook nog eens bij... Men schat mij gemiddeld 20 à 21 jaar :p

Link to comment
Share on other sites

DUS: user cp, subscriptions list, Belgium scene, daily... Nee laten we weekly nemen, want sommige kindjes gaan hier raar doen :D

 

oke, ik weet niet wat dat zo-even was, maar alles wat ik hier typte zette zich automatisch achterste voren!:( dus geen roep om aandacht.

 

Nu werkt het trug blijkbaar:wtf:

Link to comment
Share on other sites

oke, ik weet niet wat dat zo-even was, maar alles wat ik hier typte zette zich automatisch achterste voren!:( dus geen roep om aandacht.

 

Nu werkt het trug blijkbaar:wtf:

 

Ni da ik u al hélemaal geloof, maar àls het echt was.... Format c: is geen slechte oplossing... Of op zijn minst ne goeie anti-virus :D

 

Zeg mannen maar nu ben ik wel WEG ge, da's hier nog erger dan nen msn ofzo...

 

Have fun alletwee morgenavond!

(shizugatake, draag een rode roos voor als ik toch nog aan tickets geraak... NOT!)

Link to comment
Share on other sites

Oooh Ava ook van mij ne gelukkige verjaardag dan he, ni da ik het uit mijn eigen wist maar ja, de wensen zijn ni minder gemeend daarom ;)

 

En hoe was het met de twee mannen in Brussel gisteravond?

Of, opdat Shizugatake zou kunnen volgen:

 

?dnovaretsig leesurB ni nennam eewt ed tem teh saw eoh nE

 

:D

Link to comment
Share on other sites

Het was echt wel de moeite imo. De dvd ziet er goed uit. Mooie shots en het geluid zit goed. Alleen had ik de indruk dat de luidsprekers van de cinema niet echt voorzien waren op de muziek van Muse ^^. Bvb weinig bassklanken en beetje te scherpe tonen. (Maar nu ben ik aan het zagen).

Zelf heb ik het meest genoten van de kalme liedjes zoals hoodoo of unintended. De shots tijdens deze liedjes gaven echt mooi de sfeer weer.

 

Toch kreeg ik een vreemd gevoel door Muse in zo een groot stadion te zien spelen met zo'n 'over the top' podium. Versta me niet verkeerd, het concert was machtig en Muse heeft het voortreffelijk gedaan. Ze verdienen het ook.

Maar toch voelde ik dat er iets niet klopte. Het leek mij allemaal 'te groot'. Het zou misschien gezond zijn voor de band om nu terug een beetje 'back 2 basic' te gaan. Intiemere concerten met minder speciale effecten bijvoorbeeld. Want veel groter dan Wembley Stadium kan het echt niet worden ^^

 

edit: btw, vr de mensen die er gisteren ook waren. Ik was die kerel met zijn rode trui en bruine vest (moest iemand mij gezien hebben ^^)

Link to comment
Share on other sites

Het was echt wel de moeite imo. De dvd ziet er goed uit. Mooie shots en het geluid zit goed. Alleen had ik de indruk dat de luidsprekers van de cinema niet echt voorzien waren op de muziek van Muse ^^. Bvb weinig bassklanken en beetje te scherpe tonen. (Maar nu ben ik aan het zagen).

Zelf heb ik het meest genoten van de kalme liedjes zoals hoodoo of unintended. De shots tijdens deze liedjes gaven echt mooi de sfeer weer.

 

Toch kreeg ik een vreemd gevoel door Muse in zo een groot stadion te zien spelen met zo'n 'over the top' podium. Versta me niet verkeerd, het concert was machtig en Muse heeft het voortreffelijk gedaan. Ze verdienen het ook.

Maar toch voelde ik dat er iets niet klopte. Het leek mij allemaal 'te groot'. Het zou misschien gezond zijn voor de band om nu terug een beetje 'back 2 basic' te gaan. Intiemere concerten met minder speciale effecten bijvoorbeeld. Want veel groter dan Wembley Stadium kan het echt niet worden ^^

 

edit: btw, vr de mensen die er gisteren ook waren. Ik was die kerel met zijn rode trui en bruine vest (moest iemand mij gezien hebben ^^)

 

Had ge zo da rood T-shirt van Muse aan, van Black Holes and Revelations, met die kerels rond de tafel? En zat ge zo links ( als ge naart scherm toe kijkt) redelijk van boven? En hebt ge redelijk lang bruin haar? ( in een staartje als ik me niet vergis?) :$

 

Ja twas de moeite hé. Toch jammer dat er bepaalde nummers niet tussen zaten, maar het is een blijft een BH&R tour DVD :rolleyes:

 

Het beeld zag er heel mooi uit, geluid ook picobello in orde. Maar toch heb ik zoiets van: "Been there done that..." Komt waarschijnlijk omdat ik hun BH&R tour op de voet heb gevolgd en massa's filmjes op youtube heb bekeken. Ook verkies ik de sfeer van OoS en zelfs Absolution boven dat kleurrijk gedoe. Begrijp me niet verkeerd, het zijn allemaal adembenemende lichteffecten, maar het had allemaal niet zo'n WAUW effect.

 

Leuk om Chris zo te zien lachen trouwens, amai die had er percies zin in.:LOL:

DVD lijkt me al bij al een aanrader, alleen jammer van enkele nummers die het niet gehaald hebben.

 

Trouwens over de sfeer tijdens de voorstelling: er waren er maar een stuk of 3 die hun gsm in de lucht staken tijdens Soldiers Poem:( En Oja, op die receptie hebben wij nog een poster van de muur gerukt, héél marginaal, ma kom :LOL:

 

Twas wel t o f !

 

(ik had een zwart-wit gestreepte trui aan, en men kamaraad had blond krulletjes haar. Beide te herkennen aan het lome Limburgs accent :ninja:)

Link to comment
Share on other sites

nee, wij zaten op de voorlaatste rij rechts vanboven. Ik had onderaan wel een zwarte Muse t-shirt aan.

 

Wij zijn wel 2 kerels tegengekomen die inderdaad van plan waren die poster eraf te nemen aan zo'n tafeltje vanvoor aan de receptie. Mssn waren jullie dat? ^^

 

Sfeer in de zaal kon idd wel beter. Heb enkele keren meegeklapt maar dan nog leken maar een handvol mensen daarin te volgen. Alleen tijdens starlight leek een bepaald gedeelte van de zaal er zin in te hebben (wat ik persoonlijk niet meteen als een positief punt bekijk).

Link to comment
Share on other sites

nee, wij zaten op de voorlaatste rij rechts vanboven. Ik had onderaan wel een zwarte Muse t-shirt aan.

 

Wij zijn wel 2 kerels tegengekomen die inderdaad van plan waren die poster eraf te nemen aan zo'n tafeltje vanvoor aan de receptie. Mssn waren jullie dat? ^^

 

Sfeer in de zaal kon idd wel beter. Heb enkele keren meegeklapt maar dan nog leken maar een handvol mensen daarin te volgen. Alleen tijdens starlight leek een bepaald gedeelte van de zaal er zin in te hebben (wat ik persoonlijk niet meteen als een positief punt bekijk).

 

Uhu dat zullen wij wel geweest zijn :LOL:

 

Hmm, ja dan heb ik me vergist hehe, kzal u wel gezien hebben, maar eerder in een flits.

Link to comment
Share on other sites

En de H.A.A.R.P. DVD is de mijne :p

 

Ik had de limited edition versie besteld via Music.wow.com maar toen ik de gewone versie zag liggen bij de concurrentie net kon ik toch niet wachten om hem mee te pakken. Ik had nog cadeaubons van hen die ik gewonnen had met een muziekquiz. Waarschijnlijk is hij bij ons ook al binnen maar wij zijn tenminste eerlijk en verkopen hem pas vanaf morgen :phu:

Link to comment
Share on other sites

Heb em ook al (speciale editie), maar ben wel beetje teleurgesteld in wat er zo "special" aan is. Oke de 3 kaarten die je erbij krijgt en het mooie hoesje, maar het "making of" stuk op de dvd, staat veronderstel ik ook bij de gewone editie erop, niet? Dus waar de zogezegde extra footage?

 

Maar goed, uiteindelijk, het concert op de dvd is het geld al meer dan waard :p. Geduld wordt dan toch beloond!

Link to comment
Share on other sites

Die backstage footage staat bij mijn weten NIET op de standaard versie hoor. Maar ja, zijn die beelden de moeite? Of is het gewoon 5 minuten beeld van hoe ze naar 't podium lopen bij wijze van spreken, of hoe ze na 't concert met nen handdoek in hunne nek beetje zitten uit te blazen... Enfin, ge weet wel :D Want anders zou ik ook gewoon voor de standaard versie gaan ze.

 

En aan de mannen die in Brussel zijn gaan zien: in welke zaal is het eigenlijk vertoond? Ik was het mij gisteren nog aan't afvragen toen ik naar de film ging, want er zijn "betere" en "andere" zalen daar. Eigenlijk zouden ze het in IMAX eens moeten doen...

Link to comment
Share on other sites

En de H.A.A.R.P. DVD is de mijne :p

 

Ik had de limited edition versie besteld via Music.wow.com maar toen ik de gewone versie zag liggen bij de concurrentie net kon ik toch niet wachten om hem mee te pakken. Ik had nog cadeaubons van hen die ik gewonnen had met een muziekquiz. Waarschijnlijk is hij bij ons ook al binnen maar wij zijn tenminste eerlijk en verkopen hem pas vanaf morgen :phu:

 

en wa gaat ge dan met die limited edition doen? Bestelling geannuleerd veronderstel ik? Of gaat ge een collectieken aanleggen :):unsure:

Link to comment
Share on other sites

en wa gaat ge dan met die limited edition doen? Bestelling geannuleerd veronderstel ik? Of gaat ge een collectieken aanleggen :):unsure:

 

Mja

 

Maakt me niet uit

Als er zoiets uitkomt heb ik altijd sowieso een gewone versie (die blijven langer mooi)

Ik heb eigenlijk spijt dat ik nooit de singles verzameld heb van hen.

 

Tot Origin Of Symmetry uitkwam kocht ik alle singles van hen (behalve de EP) maar toen ben ik daar mee gestopt en heb ik ze verkocht aan een andere fan.

Link to comment
Share on other sites

Mja

 

Maakt me niet uit

Als er zoiets uitkomt heb ik altijd sowieso een gewone versie (die blijven langer mooi)

Ik heb eigenlijk spijt dat ik nooit de singles verzameld heb van hen.

 

Tot Origin Of Symmetry uitkwam kocht ik alle singles van hen (behalve de EP) maar toen ben ik daar mee gestopt en heb ik ze verkocht aan een andere fan.

 

Ja da vind ik ook wel een nadeel aan al die speciale en "limited" edities van cd's etc; na een paar jaar ziet het er ni meer uit. Heb hier zo'n speciale cd-box liggen met een heleboel oude stuff, demo's en b-sides etc van Aerosmith, heb er zoveel zorg voor gedragen en toch ziet het er intussen uit als een wrak :( Ach ja.

 

Wat die singles betreft: ik heb ook spijt dat ik die nooit gekocht heb, maar ja: ik ben ook maar "echt" fan geworden toen ik ze in 2006 op Werchter ben gaan zien. Daar hebben ze mij echt van mijn sokken geblazen; wat een openbaring was da voor mij :D Daarvoor schonk ik amper aandacht aan hen, wist wel dat ze goe waren en als ze op de radio of op tv werden gespeeld ging ik zeker eens luider zetten, maar verder deed ik nooit de moeite om eens een concert te gaan zien of ne cd te kopen. Dom-dom-dom want ik heb echt het allerbeste gemist. Die ingestudeerde Wembley-dingen en "perfecte" optredens zijn voor mij echt niks in vergelijking met wat ze vroeger waren, hoe goed die mannen ook zijn :( En te zeggen dat ze in den botanique en den ab etc hebben opgetreden, zonder da ik eraan dacht van is te gaan zien.. D'OH!

Link to comment
Share on other sites

 

Wat die singles betreft: ik heb ook spijt dat ik die nooit gekocht heb, maar ja: ik ben ook maar "echt" fan geworden toen ik ze in 2006 op Werchter ben gaan zien. Daar hebben ze mij echt van mijn sokken geblazen; wat een openbaring was da voor mij :D Daarvoor schonk ik amper aandacht aan hen, wist wel dat ze goe waren en als ze op de radio of op tv werden gespeeld ging ik zeker eens luider zetten, maar verder deed ik nooit de moeite om eens een concert te gaan zien of ne cd te kopen. Dom-dom-dom want ik heb echt het allerbeste gemist. Die ingestudeerde Wembley-dingen en "perfecte" optredens zijn voor mij echt niks in vergelijking met wat ze vroeger waren, hoe goed die mannen ook zijn :( En te zeggen dat ze in den botanique en den ab etc hebben opgetreden, zonder da ik eraan dacht van is te gaan zien.. D'OH!

 

Eigenlijk is het voor mij net hetzelfde geweest met die uitzondering dat ik hen in 2000 in de Botanique heb gezien :p

 

Toen waren ze voor mij echter meer een soort van "flavour of the week" zoals nu Silversun Pickups of zo. Daar loop ik nu ook al een paar maanden wild van maar het zal waarschijnlijk niet direct een van mijn favoriete groepen worden. Ik heb hen altijd blijven volgen en de CD's blijven kopen op de dag van de release maar live moest ik hen niet echt zien. Daar heb ik ondertussen wel spijt van want Citizen Erased bijvoorbeeld heb ik nooit live gezien :stunned:

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk is het voor mij net hetzelfde geweest met die uitzondering dat ik hen in 2000 in de Botanique heb gezien :p

 

Toen waren ze voor mij echter meer een soort van "flavour of the week" zoals nu Silversun Pickups of zo. Daar loop ik nu ook al een paar maanden wild van maar het zal waarschijnlijk niet direct een van mijn favoriete groepen worden. Ik heb hen altijd blijven volgen en de CD's blijven kopen op de dag van de release maar live moest ik hen niet echt zien. Daar heb ik ondertussen wel spijt van want Citizen Erased bijvoorbeeld heb ik nooit live gezien :stunned:

 

Ewel ik heb juist hetzelfde zitten denken, die écht goeie songs heb ik nooit live gezien, en we zouden al veel chance moeten hebben om ze vooralsnog live mee te maken: citizen erased, space dementia, showbiz,... die dingen heb ik dus aan mjin neus laten voorbijgaan. En op Werchter zag ik ze dan eindelijk - ik was zo ongeveer voor hen ernaartoe getrokken, omdat ik ze "nu toch wel nekeer" wou zien, maar ja: dan hoorde ik veel goeie songs maar ik kende de helft ni. Plug In Baby en Bliss kende ik goe ja, maar zelfs Hysteria of Butterflies en Hurricanes ni :) En qua beeld zat ik nog altijd met zo'n graatmager manneke met piekskes in mijn hoofd... TJA da zei genoeg over hoe fel ik ze nog had opgevolgd :D

 

Da in den botanique: was het goed? Nog lekker chaotisch en onbezonnen zeker?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...