Jump to content

Belgische Musers Thread


LiSN

Recommended Posts

Boehoe :(

 

Maar merci voor de tip! We gaan mee met iemand die daar les volgt aan de unief, dus we hoeven al geen trein tickets meer te kopen. Hopelijk is dat daar een beetje goed geregeld aan de kinepolis, kheb enkel een mail met proficiat bla bla gehad, en that's it. Geen kaartjes, geen barcode...hopelijk ist op naam ofzo, anders heb ik geen idee hoe ze het gaan controleren of iemand gewonnen heeft:$ Voor zekerheid die mail uitprinten.

1A naar Heysel, Boudewijn, got it. Moet lukken.

 

Jaja die mail ZEKER meenemen he! In 't verleden als ik eens tickets voor nen avant-première van ne film had gewonnen, moest ik gewoon naar de mannen van Radio Contact toen gaan, en die mail tonen. Dan vroegen ze nog enkel de naam, er lag een gastenlijst waarop ze héél professioneel mijn naam doorstreepten :) Ni veel controle dus. Barcodes, tickets: gij leest te veel detectives gij, zo gesofistikeerd! ;)

Zorg wel dat ge weet op wiens naam ge gespeeld had. Ik had op verschillende namen gespeeld en blijkbaar op mijn ma haar naam gewonnen, maar da wist ik ni meer. Ik stond daar allerlei namen af te haspelen :D

 

Oooh 'k ben wel pissed nu da'k niks gewonnen heb, is hier gewoon een kwartiertje van mijn deur :mad: Maar goe voor u, weet ons achteraf te zeggen hoe 't was en of we den dvd wel mogen kopen :p

Link to comment
Share on other sites

Mja, een van de interessantste ga je toch moeten missen want ik ga al naar Editors morgen :happy:

 

De DVD zal ik vrijdag wel zien

 

Hebt ge hem op die fameuze Music WOW site besteld uiteindelijk?

En have fun he op 't concert, kzal kik hier den "Belgian thread" wel bewaken terwijl iedereen plezier maakt :phu::p

 

Nu voel ik me slecht :supersad:

Anyway, die mail zal ik dan zeker uitprinten, en voor de rest hopelijk veel interessante muse fans ontmoeten :eyebrows:

 

Jaja met een voorkeur voor de knappe, vrouwelijke en liefst ook single Muse-fans zeker :eyebrows:

(overwoog effe dees erbij te zetten: :boobs:, maar da was terover geweest zeker???)

 

En wat da slecht voelen betreft: laat maar, ZO erg is 't ook weer ni... Have fun!

Link to comment
Share on other sites

Nee, uiteindelijk niet

 

Ik heb er wel iets besteld maar ik ga hem vrijdag gewoon bij mij in de winkel kopen. Ik kan niet langer wachten. Wie weet hoe lang ik anders moet wachten?

 

Bedankt, ik hoop dat het in de AB minstens zo goed gaat zijn als gisteren. Zal wel lukken want de AB is mijn favoriete zaal :happy:

Link to comment
Share on other sites

Nee, uiteindelijk niet

 

Ik heb er wel iets besteld maar ik ga hem vrijdag gewoon bij mij in de winkel kopen. Ik kan niet langer wachten. Wie weet hoe lang ik anders moet wachten?

 

Bedankt, ik hoop dat het in de AB minstens zo goed gaat zijn als gisteren. Zal wel lukken want de AB is mijn favoriete zaal :happy:

 

Ja ik kan nog wel ff geduld uitoefenen, weet alleen nog ni hoe lang ik zo flink blijf :) Maar 'k wil toch eerst eens bij Media Markt checken enzo (sorry, gaan uw tenen daarvan ni krullen? 'k Veronderstel nl. dat ge niet in zo'n megaketen werkt...), en als ik genoeg geduld heb ga ik gewoon eind april in Londen zien bij HMV, daar is het sowieso goedkoper. Ofwel bestel ik bij da WOW dinges... Heb er alleen ni 100% vertrouwen in :$

Wat leveringstermijn betreft: op de site staat dat 'shipping' binnen de 24 uur na bevestiging is... Als ze er dan tenminste geen zes weken over doen om die bevestiging te sturen.

 

Ja den AB is idd een geweldige zaal, overigens maar op tien minuutjes stappen van mijn werk :happy: Daar hebt ge tenminste een goed geluid, wat spijtig genoeg ni kan gezegd worden van de "grotere" zalen in mijn buurt als daar zijn; Vorst Nationaal :mad: Verschrikkelijk gewoon, die akoestiek.

Link to comment
Share on other sites

Mediamarkt is inderdaad mijn beste vriend niet vermits ik voor de keten Extrazone/Bilbo werk maar ja, dan hadden we de Music Mania in Brussel ook maar moeten overnemen zeker? Dat het in Engeland goedkoper zou zijn betwijfel ik toch. Het pond is al een beetje gezakt maar is toch nog altijd sterker dan de euro. Ik heb al wel veel bij http://www.cd-wow.nl besteld en dat is altijd tip top in orde en daar kost hij ook niet zo heel veel.

Die Music Wow toestanden zijn zeker wel te vertrouwen want tegenwoordig zijn zulke sites geen lang leven beschoren als het niet legitiem moest zijn.

 

Ik heb Arcade Fire en Interpol in Vorst gezien en het geluid was elke keer super goed. Ik stond wel vooraan. Ik durf aannemen dat dat wel iets minder is als je in de tribune zit. Maar noem me nu eens 1 grote zaal op waar het geluid echt goed is. Bloc Party in de Lotto Arena was niet slecht maar om nu te zeggen super? Mnee, toch niet. Sportpaleis is helemaal niets. Ik sta er nog altijd van versteld dat het geluid bij MUSE zo goed was.

Link to comment
Share on other sites

Mediamarkt is inderdaad mijn beste vriend niet vermits ik voor de keten Extrazone/Bilbo werk maar ja, dan hadden we de Music Mania in Brussel ook maar moeten overnemen zeker? Dat het in Engeland goedkoper zou zijn betwijfel ik toch. Het pond is al een beetje gezakt maar is toch nog altijd sterker dan de euro. Ik heb al wel veel bij http://www.cd-wow.nl besteld en dat is altijd tip top in orde en daar kost hij ook niet zo heel veel.

Die Music Wow toestanden zijn zeker wel te vertrouwen want tegenwoordig zijn zulke sites geen lang leven beschoren als het niet legitiem moest zijn.

 

Ik heb Arcade Fire en Interpol in Vorst gezien en het geluid was elke keer super goed. Ik stond wel vooraan. Ik durf aannemen dat dat wel iets minder is als je in de tribune zit. Maar noem me nu eens 1 grote zaal op waar het geluid echt goed is. Bloc Party in de Lotto Arena was niet slecht maar om nu te zeggen super? Mnee, toch niet. Sportpaleis is helemaal niets. Ik sta er nog altijd van versteld dat het geluid bij MUSE zo goed was.

 

Ik kan goed begrijpen dat Media Markt nogal een doorn in het oog is voor bvb ExtraZone. Ze trekken het volk met een aantal stunts, en volgens mij moeten die ook deals hebben met bepaalde platenfirma's ofzo. Het is mij namelijk opgevallen dat al die cd'kes die ik al aan 5-6 EUR heb gekocht, quasi allemaal van dezelfde platenfirma's zijn... Ik kan mij nu wel ni direct meer herinneren dewelke maar goed. Hoe dan ook: het spreekt voor zich dat ik vaker bij Media Markt koop en niet bij ExtraZone of Free Record Shop; daar moet ik eerlijk in zijn. Het is dan nog eens vlak tegen mijn werk, dus elke twee-drie weken spring ik wel weer eens binnen onder de middag om te kijken welke cd'tjes ze nu weer op den hoop hebben gesmeten.

 

Dat gezegd zijnde: voor de rest is Media Markt in mijn ogen een bende oplichters, service nul komma nul (toch in Brussel) en voor al de rest buiten cd's en dvd's ZEKER NIET "de goedkoopste".

 

Alé dan waag ik het erop bij WOW. Ja, in Engeland is het wel degelijk goedkoper dan hier, maar niet alleen door de pond die iets lager staat. Ik denk dat een cd of dvd daar sowieso wat goedkoper is, toch zeker als het een "hit" is.

 

Ja in een grote zaal is 't nooit ne vette. In Vorst heb ik idd nog nooit vooraan gestaan, 'k zal dat de volgende keer proberen. Nu heb ik in totaal ook nog maar twee concerten gezien in Vorst, en dat waren twee vrij harde concerten: Aerosmith en Smashing Pumpkins. Volgens mij was hun installatie ook gewoon ni afgestemd op de zaal, da's hier Wembley ni he. Muse in A'pen: gemist :( Maar moesten DIE nu nog eens naar den AB komen he... Man man man :D

Link to comment
Share on other sites

Daar zou ik mijn adem niet voor inhouden als ik u was. Misschien ooit nog eens voor een showcase maar de kans dat gewone stervelingen daar bij gaan zijn is nihil. Dat is meer iets voor de buurjongen van de kuisvrouw van JimTV en ander platenfirma-tuig :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Daar zou ik mijn adem niet voor inhouden als ik u was. Misschien ooit nog eens voor een showcase maar de kans dat gewone stervelingen daar bij gaan zijn is nihil. Dat is meer iets voor de buurjongen van de kuisvrouw van JimTV en ander platenfirma-tuig :rolleyes:

 

'k Weet het, ik droom gewoon hardop hoor ;)

Heb ooit wel eens bij Jim tickets + ontmoeting gewonnen voor zo'n showcase in den AB Club maja... 't Was voor KREZIP :rolleyes:

 

Ni dat het ni leuk was maar ja...

Link to comment
Share on other sites

Daar zou ik mijn adem niet voor inhouden als ik u was. Misschien ooit nog eens voor een showcase maar de kans dat gewone stervelingen daar bij gaan zijn is nihil. Dat is meer iets voor de buurjongen van de kuisvrouw van JimTV en ander platenfirma-tuig :rolleyes:

 

Of voor de uitverkorenen die kaartjes kunnen winnen via een internetwedstrijd ^___^

Link to comment
Share on other sites

*wijst en lacht* :LOL:

 

Och f*ck off jong :LOL:

 

Nee, het grappige was op de koop toe dat er ook één "echte" meet & greet te winnen was, maar da wou ik ni, wou gewoon de showcase weleens zien. Alleen was de mail die ik kreeg echt ni duidelijk en ik liep daar naar den AB met gekruiste vingers van "please please please, GEEN meet & greet he, please..."

 

Ik denk da zo'n meet&greet dingen mij sowieso afschrikken. Zelfs mijn favoriete groepen à la Muse ofzo: wa heb ik die mensen in godsnaam te vertellen??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Ja voila

Ik heb ooit eens de gitarist van Editors aangeklampt in de Botanique toen ze nog helemaal niet bekend waren om mijn singletje te signeren en hij was zo lief om het effe mee te nemen naar de rest om het door hen te laten signeren. Toen hij terugkwam heeft HIJ eerst een paar vragen gesteld en leek echt geinteresseerd naar mijn antwoorden dus dat was wel cool. Een paar maanden geleden heb ik ook nog eens in de tourbus van Oceansize gezeten met een paar vrienden na hun optreden en dat was pas echt "surreal"

Echt toffe jongens.

Maar inderdaad, om nu echt een gesprek aan te knopen met een groep heb ik ook de guts niet.

Link to comment
Share on other sites

Ja voila

Ik heb ooit eens de gitarist van Editors aangeklampt in de Botanique toen ze nog helemaal niet bekend waren om mijn singletje te signeren en hij was zo lief om het effe mee te nemen naar de rest om het door hen te laten signeren. Toen hij terugkwam heeft HIJ eerst een paar vragen gesteld en leek echt geinteresseerd naar mijn antwoorden dus dat was wel cool. Een paar maanden geleden heb ik ook nog eens in de tourbus van Oceansize gezeten met een paar vrienden na hun optreden en dat was pas echt "surreal"

Echt toffe jongens.

Maar inderdaad, om nu echt een gesprek aan te knopen met een groep heb ik ook de guts niet.

 

Ik heb de zanger van Mint een plectrum gevraagd. En een CD hoeske door de band laten tekenen (Wel voor mijn nonkel)

 

Maar ondertussen ben ik die plectrum kwijt :(

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat gij het al ver geschopt hebt!

 

Ik heb ook totaaal de guts ni om die mannen aan te klampen, want stel dat ze zelf geen vragen stellen, dan zou 'k daar echt staan als nen domme puber, ook al ben ik er bijna 26. Ni da'k van mijn stokken zou gaan of compleet tilt zou slaan, maar gewoon; "hi" zeggen en dan :unsure: *stilte*

 

Toen we daar twee weken terug naar Vorst Nationaal stapten voor Smashing Pumpkins, passeerden we langs de tourbussen en ik heb daar echt ne lange, kale knikker zien staan waarvan ik nog steeds geloof dat het Billy Corgan moet geweest zijn. Maar wa deed bibi? Kijken, bij mezelf zeggen van "damn, 'k zou nekeer moeten roepen", en dan toch maar doorlopen... Nog nekeer achterom kijken... En that's it :)

Link to comment
Share on other sites

:p

 

Miss kunt ge via een verrekijker uit u raam de kinepolis zaal binnenkijken?

Ey ma nee, echt: zet u int atonium ofzo?

 

kinebru410x231.jpg

 

kijk das een foto van de kinepolis...

 

dju ik blijf hier maar mails krijgen van "Muse Messageboard"...

 

In ieder geval: gij zijt een SLECHT VEL :D

Ik kan half Brussel zien van bij ons thuis, maar gene Kinepolis of Atomium... Tsss. Ik zal hier wel stilletjes in een hoekje wenen, no worries.

Link to comment
Share on other sites

(waar koop je tickets voor de metro :$, KIOSK lees ik...staan daar in die tunnels overal KIOSKen?)

 

Edit: krijgt gij mails telkens men iets hier post?

 

JA! :LOL:

Ooit werd hier weinig gepost, dus had ik da ingesteld op "notify" bij elk bericht. Ik denk da ik het nu gewoon op "once a day" ga zetten ofzo...

 

Tickets: in elk station zijn er OP ZIJN MINST enkele automaten, dus zorg dat ge wa kleingeld hebt. Die KIOSKskes zijn er bij mijn weten ni OVERAL (hoewel toch ook in de meeste stations en zeker in de grote stations).

 

EDIT: eu die Kiosken zijn er wél overal denk ik, maar ni altijd bemand... ZEKER kleingeld meenemen dus ;)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat gij het al ver geschopt hebt!

 

Ik heb ook totaaal de guts ni om die mannen aan te klampen, want stel dat ze zelf geen vragen stellen, dan zou 'k daar echt staan als nen domme puber, ook al ben ik er bijna 26. Ni da'k van mijn stokken zou gaan of compleet tilt zou slaan, maar gewoon; "hi" zeggen en dan :unsure: *stilte*

 

Toen we daar twee weken terug naar Vorst Nationaal stapten voor Smashing Pumpkins, passeerden we langs de tourbussen en ik heb daar echt ne lange, kale knikker zien staan waarvan ik nog steeds geloof dat het Billy Corgan moet geweest zijn. Maar wa deed bibi? Kijken, bij mezelf zeggen van "damn, 'k zou nekeer moeten roepen", en dan toch maar doorlopen... Nog nekeer achterom kijken... En that's it :)

 

Was dat op mij?

 

Ik denk dat leeftijd er niks mee te maken heeft. Ik ben er zelfs zeker van dat zoiets moeilijker wordt naarmate je ouder wordt. Die jeugdelijke onbezonnenheid en onschuld is weg en dus moet je jezelf er echt toe aanzetten om je mond open te trekken. Let maar op, Shizugatake gaat hiermee akkoord gaan :p

 

By the way, Billy Corgan is nu wel iemand die ik niet zou aanspreken. Die gast drinkt azijn. Het is echt iemand die je op een heel goeie dag moet aanspreken om een handtekening los te peuteren laat staan een gesprek te beginnen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...